Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Manna's feedback

Go down 
+5
lille_Aki
Chazzi
Heceta
Prinsessen
Manna
9 deltagere
ForfatterBesked
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Manna's feedback Empty
IndlægEmne: Manna's feedback   Manna's feedback Icon_minitimeTors Maj 07, 2009 8:48 am

Ja, det giver vel sig selv ^^ Feedback, positiv som negativ. Jeg går selvfølgelig ud fra at du kontakter mig hvis der er et problem, i stedet for at beklage dig i denne tråd, så vi sammen kan finde en løsning ^^


Sidst rettet af Manna Man Maj 11, 2009 6:13 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Manna's feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Manna's feedback   Manna's feedback Icon_minitimeTors Maj 07, 2009 7:41 pm

Positiv feedback fra mig; Manna var med i min Tree Design fællesordre. Der har ikke været nogen problemer, som ikke kunne løses Smile Dejlig nem, at have med i den fællesordre! Helt klart en jeg vil have med i andre fællesordre! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Manna's feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Manna's feedback   Manna's feedback Icon_minitimeLør Jul 04, 2009 7:06 am

Manna har købt en wig af mig. Pengene kom hurtigt som aftalt og alt i alt en vellykket handel.
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Manna's feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Manna's feedback   Manna's feedback Icon_minitimeOns Okt 28, 2009 4:07 am

Manna købte et par glas øjne af mig og alt gik super godt, hun var hurtig til at sende pengene og rigtig flink at skrive med!
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Gæst
Gæst




Manna's feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Manna's feedback   Manna's feedback Icon_minitimeFre Dec 11, 2009 1:59 am

Købte en SD hat af mig, pengene blev hurtigt sendt og kommunikationen var god n_n
God køber ~!
Tilbage til toppen Go down
lille_Aki

lille_Aki


Antal indlæg : 457
Age : 36
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 24/04/09

Manna's feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Manna's feedback   Manna's feedback Icon_minitimeOns Jan 06, 2010 12:35 pm

jeg var med i fællesorde til fairyland og jeg fik mine hænder sikkert hjem til mig så stor plus til Manna Wink
Tilbage til toppen Go down
Kaneko

Kaneko


Antal indlæg : 208
Age : 30
Geografisk sted : The Time Vortex
Registration date : 02/01/09

Manna's feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Manna's feedback   Manna's feedback Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 9:28 am

Ligesom lille_Aki var jeg med i fairyland fællesordren, og jeg modtog også min faceplate helt sikkert. ^.^ God feedback!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Manna's feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Manna's feedback   Manna's feedback Icon_minitimeLør Mar 06, 2010 1:26 am

god feedback til Manna denne gang også n_n
Hun købte mit DZ Fei hovede, god kontakt og betaling til tiden n_n
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Manna's feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Manna's feedback   Manna's feedback Icon_minitimeTirs Jun 08, 2010 12:15 am

Manna var med i min Tree Design fællesordre. Hun var super dejlig at have med, og alt forløb fint og uden problemer Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Manna's feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Manna's feedback   Manna's feedback Icon_minitimeTors Maj 19, 2011 3:34 am

Rigtig god feedback til Manna, som købte en fur wig af mig. God kommunikation og hurtig betaling. ^^
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
FrkLynge

FrkLynge


Antal indlæg : 139
Age : 33
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 07/02/12

Manna's feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Manna's feedback   Manna's feedback Icon_minitimeMan Feb 13, 2012 12:35 am

Jeg købte et par bukser fra Manna, og synes det var en fantastisk handel.
Manna holdt mig orienteret hele vejen igennem, og bukserne ankom smukt pakket, det var en god oplevelse, vil klart anbefale hende! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://nico-robins.livejournal.com/
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Manna's feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Manna's feedback   Manna's feedback Icon_minitimeOns Dec 05, 2012 9:36 pm

Manna købte et par YoSD støvler af mig, og hun var bare den perfekte køber! Hurtig betaling, god kommunikation, og forstående, da jeg ikke lige fik sendt den dag vi først havde aftalt! Kan kun anbefale hende.
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Lotte Rotten

Lotte Rotten


Antal indlæg : 130
Age : 113
Geografisk sted : Bornholm
Registration date : 31/12/08

Manna's feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Manna's feedback   Manna's feedback Icon_minitimeFre Maj 08, 2015 6:39 pm

Manna købte en yo-sd paryk af mig og hun var super at handle med; hurtig betaling, god kommunikation og super sød^^ Takker mange gange for handlen herfra ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Manna's feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Manna's feedback   Manna's feedback Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Manna's feedback
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Flame_Angel's (Kagome-chan) feedback ^^
» Zin's feedback ^w^
» AliceFromUnderland's feedback
» Feedback for Aik0hime
» Kia's feedback

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Køb, salg og fællesordrer :: Feedback-
Gå til: