Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Showing off Sweden [DoD Shall]

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Ziggimaguagua

Ziggimaguagua


Antal indlæg : 138
Age : 33
Geografisk sted : Danmark, København NV
Registration date : 30/12/08

Showing off Sweden [DoD Shall] Empty
IndlægEmne: Showing off Sweden [DoD Shall]   Showing off Sweden [DoD Shall] Icon_minitimeLør Maj 09, 2009 2:34 am

Jeg havde Kim med til Sverige i påsken og den uges uendelige kedsomhed resulterede i mit første "rigtige" fotoshoot ^_^
Settings er et lille stengærde ved en sø min famile nærmest-ejer et eller andet sted i sydsverige.
Jeg har ikke rodet med billederne ud over at beskære dem, jeg er IKKE nogen mestefotograf og det er første gang jeg rigtig har forsøgt at få "gode" billeder ud af hende, så al konstruktiv kiritik er velkomment Smile

Showing off Sweden [DoD Shall] 1

Showing off Sweden [DoD Shall] 3Showing off Sweden [DoD Shall] 4

Showing off Sweden [DoD Shall] 5

Showing off Sweden [DoD Shall] 6


Sidst rettet af Ziggimaguagua Fre Maj 15, 2009 7:07 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Showing off Sweden [DoD Shall] Empty
IndlægEmne: Sv: Showing off Sweden [DoD Shall]   Showing off Sweden [DoD Shall] Icon_minitimeLør Maj 09, 2009 5:57 am

Jeg fristes til at sige, at du roligt kan kede dig noget mere. ;-) Det er i hvert fald nogle rigtig gode billeder! Man får et godt indtryk af naturen, farverne er afdæmpede og klare. Hendes tøj er gennemført, og hun er sød at se på. Dybden på de sidste par billeder er rigtig god - og kompositionen ditto. :-)
Tilbage til toppen Go down
Astrid

Astrid


Antal indlæg : 357
Age : 31
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

Showing off Sweden [DoD Shall] Empty
IndlægEmne: Sv: Showing off Sweden [DoD Shall]   Showing off Sweden [DoD Shall] Icon_minitimeMan Maj 11, 2009 6:08 am

Hun er rigtig fin :3
Det er nogle dejligt afslappede billeder ^^ det samlede farveindtryk fungerer rigtig godt.
Tilbage til toppen Go down
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

Showing off Sweden [DoD Shall] Empty
IndlægEmne: Sv: Showing off Sweden [DoD Shall]   Showing off Sweden [DoD Shall] Icon_minitimeFre Maj 15, 2009 2:20 am

Synes det er nogle rigtig fine billeder, og du har fundet en god location. Hun er rigtig sød. Very Happy Kan specielt godt lide det sidste billede. :3

Konstruktiv kritik: Jeg savner måske lidt variation i poseringerne (der ellers er fine); synes der er et par poses der går igen på flere billeder. Smile Hvad med fx at lade hende skygge med hånden for solen, holde en sten/gren eller lignende? Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Showing off Sweden [DoD Shall] Empty
IndlægEmne: Sv: Showing off Sweden [DoD Shall]   Showing off Sweden [DoD Shall] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Showing off Sweden [DoD Shall]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: