Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Brad Pitt (iple louis, Cp Chiwoo)

Go down 
+6
Lilly
Haruka_Kite
jeanet kaulitz
Piratkaptajn
wolter
Mika
10 deltagere
ForfatterBesked
Mika

Mika


Antal indlæg : 136
Age : 31
Geografisk sted : Banff, Canada
Registration date : 02/01/09

Brad Pitt (iple louis, Cp Chiwoo) Empty
IndlægEmne: Brad Pitt (iple louis, Cp Chiwoo)   Brad Pitt (iple louis, Cp Chiwoo) Icon_minitimeMan Maj 11, 2009 2:02 am


Sad lige og puslede med at få lavet et lille værelse til drengene, så tog lige et par billeder og syntes lige det kunne være sjovt med en lille samtale høhø x3
Bare så der ikke opstår misforståelser så er Burten og Yuki bedste venner eller "best boddies~" (somm Yuki ville kalde det). De har det bare med at glemme det engang imellem *host host*
Men ja det er et meget kort og meningsløst lille kig ind i drengenes hverdag, og for at bedre at fornemme "stemningen" kan musikken de i dette øjblik høres her: https://www.youtube.com/watch?v=uJ7pgElCPXE (Ja det er sådan noget de altid hører hehe)
Men ja bare en omgang hurtige billeder for at vise deres nye værelse frem ^^'' Og det ville være dejligt med lidt kritik ang. selve rummet, hvis nogen skulle få lyst til det : ]
(I må lige sige til hvis jeg også skal sætte danske tekster på)


Brad Pitt (iple louis, Cp Chiwoo) P1012657


Brad Pitt (iple louis, Cp Chiwoo) P1012649


Brad Pitt (iple louis, Cp Chiwoo) P1012651


Brad Pitt (iple louis, Cp Chiwoo) P1012695
Yuki: *Sigh* I'm bored~ >3<


Brad Pitt (iple louis, Cp Chiwoo) P1012696
Burten: Then tear down that shitty Brad Pitt poster
Yuki: Never gonna' happen


Brad Pitt (iple louis, Cp Chiwoo) P1012699
Burten: I'll f'cking burn it
Yuki: Yeah right~ like I'd let you


Brad Pitt (iple louis, Cp Chiwoo) P1012671
Burten: Bloody hell

Brad Pitt (iple louis, Cp Chiwoo) P1012701
Yuki: You shouldn't swear that much
Burten: Bollocks


THE END
Tilbage til toppen Go down
http://Pebblepals.net
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Brad Pitt (iple louis, Cp Chiwoo) Empty
IndlægEmne: Sv: Brad Pitt (iple louis, Cp Chiwoo)   Brad Pitt (iple louis, Cp Chiwoo) Icon_minitimeMan Maj 11, 2009 2:19 am

Hold da fast!! :O
Det er utrolige godt! Det ser rigtig ægte ud! Måske bort set fra højden af køje sengen.. den kunne god ha været lidt højere.. ^^;
Jeg fik dog ikke helt læst deres samtale, da jeg havde for travlt med at stirrer på alle tingene i værelset!! <3
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Piratkaptajn

Piratkaptajn


Antal indlæg : 54
Age : 32
Geografisk sted : Vemb
Registration date : 31/12/08

Brad Pitt (iple louis, Cp Chiwoo) Empty
IndlægEmne: Sv: Brad Pitt (iple louis, Cp Chiwoo)   Brad Pitt (iple louis, Cp Chiwoo) Icon_minitimeMan Maj 11, 2009 3:43 am

jeg vil have alle dine miniature ting : D <3

haha historien var faktisk meget god : D!
Selvom det var sort, var det en god humor !
haha

Jeg kan godt li deres samtale og ordvalget.
Vinklerne var også super fede!
Fedt med måden du har stillet skarpt på en bamse fx. og hovedobjektet er i baggrunden.
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Brad Pitt (iple louis, Cp Chiwoo) Empty
IndlægEmne: Sv: Brad Pitt (iple louis, Cp Chiwoo)   Brad Pitt (iple louis, Cp Chiwoo) Icon_minitimeMan Maj 11, 2009 3:56 am

Uh er vild med deres værelse. Fede props osv. ^^
Tilbage til toppen Go down
Haruka_Kite

Haruka_Kite


Antal indlæg : 245
Age : 32
Geografisk sted : Storkøbenhavn
Registration date : 29/12/08

Brad Pitt (iple louis, Cp Chiwoo) Empty
IndlægEmne: Sv: Brad Pitt (iple louis, Cp Chiwoo)   Brad Pitt (iple louis, Cp Chiwoo) Icon_minitimeTirs Maj 12, 2009 12:58 am

Ih, jeg er imponeret! Jeg kan godt lide dine fotohistorier, for humoren er så sød, og med de omgivelser er det bare endnu bedre ^_^
Alle de små detaljer passer perfekt sammen, lige fra jukeboxen (som er fantastisk og retro) til tøjet, der flyder på sengen. Organiseret rod = win. Selv i papirkurven er der papir, så jeg kan sgu ikke finde nogen mangler. Den lille detalje med sengen er nem at affinde sig med, når alt det andet er så fint. :3 Er det for øvrigt ikke den artikel, der blev skrevet om hobbyen i fordums tid, jeg spotter bag lille Burton?
Og så er jeg jo nu engang glad for britiske bandeord... 8D
Tilbage til toppen Go down
http://haruka-kite.deviantart.com/
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 72
Age : 32
Geografisk sted : Nord/vest-jylland
Registration date : 29/12/08

Brad Pitt (iple louis, Cp Chiwoo) Empty
IndlægEmne: Sv: Brad Pitt (iple louis, Cp Chiwoo)   Brad Pitt (iple louis, Cp Chiwoo) Icon_minitimeTirs Maj 12, 2009 2:54 am

Fed historie Mika! Jeg er vild med rummet du har lavet til dem, og den lille samtale der udfolder sig Smile Du har også været rigtig god til at veksle mellem vinkler, og det gør historien endnu mere spændende at læse - det ville være fedt, hvis du lavede nogle flere med de to :b

I øvrigt: Bamsen, der hænger for enden af sengen - har du købt den i London!?!? Af en mega sød asiatisk mand?
Tilbage til toppen Go down
ChibiShin

ChibiShin


Antal indlæg : 158
Age : 28
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 13/01/09

Brad Pitt (iple louis, Cp Chiwoo) Empty
IndlægEmne: Sv: Brad Pitt (iple louis, Cp Chiwoo)   Brad Pitt (iple louis, Cp Chiwoo) Icon_minitimeTirs Maj 12, 2009 3:40 am

God historie! :3 Meget gode detaljer!! der er rigtigt mange ting med i rummet ^^
Kan godt lide den stemning der er over den plakat ^^
Tilbage til toppen Go down
Mika

Mika


Antal indlæg : 136
Age : 31
Geografisk sted : Banff, Canada
Registration date : 02/01/09

Brad Pitt (iple louis, Cp Chiwoo) Empty
IndlægEmne: Sv: Brad Pitt (iple louis, Cp Chiwoo)   Brad Pitt (iple louis, Cp Chiwoo) Icon_minitimeTirs Maj 12, 2009 7:19 am

Je tusind tak allesammen Very Happy Det er så dejligt med alle de kommentare, det varmer : )

Wolter --> Iiih tusind mange tak! Very Happy og ja du har ret i det med sengen ^^'' men ja en skohylde er en skohylde hehe x3

Pirat ---> tusind mange tak :3 god humor er SORT Muahahhahah What a Face

Jeanet kaulitz --> takker :]

Haruka_kite --> Iiiiiiiiiiiiiiiihhh XD DU LAGDE MÆRKE TIL SKRALDESPANDEN What a Face I looove you! <3 og rodet på sengen!!! >w<
Og ja artiklen er den der blevet skrevet den gang for laaaaaaang tid siden om det træt hos nico robin lige i slutningen af sommerferien 2007 (tror jeg >3<;Wink
Uha! britisske bandeord er nam nam pirat

Lilly --> Iiih tusind mange tak :] Det varmede cat ang. bamsen så har jeg købt den i København i en forretning med børen tøj (Oo;?) men manget tak for kommentaren
og jo der skal nok komme en masse mere hehe ;3

chibishin --> hehe mange tak! :3
Tilbage til toppen Go down
http://Pebblepals.net
zenni

zenni


Antal indlæg : 86
Age : 50
Geografisk sted : Frederiksberg
Registration date : 29/12/08

Brad Pitt (iple louis, Cp Chiwoo) Empty
IndlægEmne: Sv: Brad Pitt (iple louis, Cp Chiwoo)   Brad Pitt (iple louis, Cp Chiwoo) Icon_minitimeTirs Maj 12, 2009 6:08 pm

Dejligt rum, fede ting rundt omkring...det inspirerer mig til snart selv at komme igang med mit projekt Smile glæder mig til at se flere historier fra værelset
Tilbage til toppen Go down
Saya

Saya


Antal indlæg : 80
Age : 31
Geografisk sted : Århus
Registration date : 29/12/08

Brad Pitt (iple louis, Cp Chiwoo) Empty
IndlægEmne: Sv: Brad Pitt (iple louis, Cp Chiwoo)   Brad Pitt (iple louis, Cp Chiwoo) Icon_minitimeOns Maj 13, 2009 5:40 pm

Tja, du har jo allerede faaet en masse feedback paa vaerelset xD Det er rigtig soedt, selvom jeg tror det er godt, de sidder ned - det ser da naesten ud som om nogen af tingene er FOR smaa O.O Maaske derfor sengen ser stor ud (fordi den faktisk er passende stoerrelse xD)

Det eneste jeg lige kan saette fingeren paa, er at jeg ville oenske der var lidt bevaegelse i dukkerne. Nu har du faaet lavet et skoent realistisk vaerelse, saa man lynhurtigt bliver suget ind i den lille samtale - saa hvis bare fx Yuki havde kigget op, da han snakker til Burton, ville det have gjort meget D; Selvom jeg selvfoelgelig ikke ved om du overhovedet taenkte paa at poste som story da du tog billederne. O.o;;

Men ret soed samtale xD kan godt forstaa Burten!
Tilbage til toppen Go down
manda

manda


Antal indlæg : 118
Age : 32
Geografisk sted : Roskilde, Danmark
Registration date : 05/01/09

Brad Pitt (iple louis, Cp Chiwoo) Empty
IndlægEmne: Sv: Brad Pitt (iple louis, Cp Chiwoo)   Brad Pitt (iple louis, Cp Chiwoo) Icon_minitimeTors Maj 14, 2009 10:27 pm

Hvor er det genialt genemført, det er en fornøjelse at nærstudere alle detaljerne. n_n Det meste er vist blevet sagt, og jeg kan kun erklære mig enig. Very Happy Masser af ros til dig - også ideen med et soundtrack til historiener fed. Smile Det giver lige lidt ekstra stemning.
Tilbage til toppen Go down
https://resingarden.danskforum.net/commissions-bestillingsarbejde
Sponsoreret inhold





Brad Pitt (iple louis, Cp Chiwoo) Empty
IndlægEmne: Sv: Brad Pitt (iple louis, Cp Chiwoo)   Brad Pitt (iple louis, Cp Chiwoo) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Brad Pitt (iple louis, Cp Chiwoo)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» ~*::S K I D D E R R I K::*~ (iple louis)
» Æ bæ bussemand~ [mange mange billeder] (2x Chiwoo, Ih Louis)
» Zhe new guy~ (Iple Louis - Kawaiinino Iz)
» Back on track (iple louis)
» :: C h e s s m a t e :: (IH Louis - Chiwoo x2 - DOT Camine)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Billedhistorier-
Gå til: