Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Face up med fregner (ris ros søges)

Go down 
+4
yokomo
gaaralove
Maru
Heceta
8 deltagere
ForfatterBesked
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Face up med fregner (ris ros søges) Empty
IndlægEmne: Face up med fregner (ris ros søges)   Face up med fregner (ris ros søges) Icon_minitimeMan Maj 25, 2009 7:35 am

Ja jeg har igennem mange år faktisk gerne ville have en dukke der havde hovedet fuld af fregner.
Og her til aften har jeg så forsøgt mig, og det tog laaaaaaaang tid.

Men vil gerne høre hvad i synte som det og helheden i selve face up'pen.
Er gået efter at lave en neutral og naturlig face up.

Før glossing
Face up med fregner (ris ros søges) IMG_5545

Face up med fregner (ris ros søges) IMG_5547

Efter glossing
Face up med fregner (ris ros søges) IMG_5548

Face up med fregner (ris ros søges) IMG_5549

Face up med fregner (ris ros søges) IMG_5550
Tilbage til toppen Go down
Maru

Maru


Antal indlæg : 293
Age : 33
Geografisk sted : København
Registration date : 23/04/09

Face up med fregner (ris ros søges) Empty
IndlægEmne: Sv: Face up med fregner (ris ros søges)   Face up med fregner (ris ros søges) Icon_minitimeMan Maj 25, 2009 7:48 am

Wauw det ser rigtig godt ud ^^ Det er fedt at se nogen med fregner da det jo er lidt af en sjældenhed.
Har selv skærmen fuld af fregner og jeg synes du har ramt meget godt ^^
Tilbage til toppen Go down
gaaralove

gaaralove


Antal indlæg : 127
Age : 29
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 29/12/08

Face up med fregner (ris ros søges) Empty
IndlægEmne: Sv: Face up med fregner (ris ros søges)   Face up med fregner (ris ros søges) Icon_minitimeMan Maj 25, 2009 8:03 am

Jeg synes det ser rigtig godt ud! Smile
Kan godt forestille mig at det tager lang tid!
Tilbage til toppen Go down
yokomo

yokomo


Antal indlæg : 42
Age : 37
Geografisk sted : Danmark
Registration date : 03/01/09

Face up med fregner (ris ros søges) Empty
IndlægEmne: Sv: Face up med fregner (ris ros søges)   Face up med fregner (ris ros søges) Icon_minitimeMan Maj 25, 2009 8:18 am

Jeg må sige at det ser helt utrolig godt ud, det eneste jeg gerne så, var måske lidt kraftigere øjnbryn Smile
Kan selv super godt lide dukker med fregner, da jeg syntes det er vildt charmerende Very Happy
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Face up med fregner (ris ros søges) Empty
IndlægEmne: Sv: Face up med fregner (ris ros søges)   Face up med fregner (ris ros søges) Icon_minitimeMan Maj 25, 2009 10:06 am

Jeg er så vild med de fregner! De ser dejlige realistiske ud. Ikke for kraftige malet på, og så er de forskellige i størrelserne.

Skide flot søde ^^
Tilbage til toppen Go down
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 63
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

Face up med fregner (ris ros søges) Empty
IndlægEmne: Sv: Face up med fregner (ris ros søges)   Face up med fregner (ris ros søges) Icon_minitimeTirs Maj 26, 2009 5:54 am

Jeg kan for det meste ikke lide fregner på dukker; men her er det lykkedes ganske godt. Her er et råd fra een der kun har prøvet at lave faceup en enkelt gang
(og den blev tørret af med det samme) - til gengæld har jeg en fregnet datter. Jeg synes der skal flere fregner på næsen - især næseryggen og spidsen. Kindben, pande
og hage - altså de fremstående steder - har også en tendens til at blive mere fregnede end resten. Husk også at mange mennesker der har fregner også har dem på ryggen -
især øverst - og over brystet samt på hænder og nogengange også på armene. Hvis der er fregner i ansigtet og ingen på brystet synes jeg det ser lidt unaturligt ud.

Tilføjelse: Ørerne skulle måske også være lidt fregnede i dette tilfælde - da de jo nok vil stikke lidt ud selv når der er paryk på. Alle legemsdele der er meget udsat for sol.
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Face up med fregner (ris ros søges) Empty
IndlægEmne: Sv: Face up med fregner (ris ros søges)   Face up med fregner (ris ros søges) Icon_minitimeTirs Maj 26, 2009 10:19 am

Super realistisk hvis du spør' mig! Sys det er fedt hvordan nogle af fregnerne er så kraftige, at man kunne blive i tvivl om det er fregner eller modermærker. Det ser rigtig godt ud. Nogle af de face-ups jeg har set på DOA virker lidt overdrevet, da fregnerne mange gange bare er koncentreret på det øverste af kinderne og næseryggen. ^^"
Sys du har lavet en fantastisk face-up med den her. Måske vi kan få lov at se ham med paryk!? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Shiku

Shiku


Antal indlæg : 139
Age : 32
Geografisk sted : Herning
Registration date : 05/01/09

Face up med fregner (ris ros søges) Empty
IndlægEmne: Sv: Face up med fregner (ris ros søges)   Face up med fregner (ris ros søges) Icon_minitimeTirs Maj 26, 2009 10:13 pm

wauw supper realistik... er helt vild med det Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://dongbangshinki.forumotion.com/index.htm
Sponsoreret inhold





Face up med fregner (ris ros søges) Empty
IndlægEmne: Sv: Face up med fregner (ris ros søges)   Face up med fregner (ris ros søges) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Face up med fregner (ris ros søges)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» min anden face up, hjælp til forbedringer søges :)
» Kan 'Warhammer-maling' bruges til face-up? + Et par andre face-up spørgsmål.
» Face-up Wiki - Alt ang. face-ups!
» sd dreng søges
» konstruktiv kritik søges

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Faceup og modifikationer-
Gå til: