Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Turtelduer [James/Elfdoll K & Kaoru/Crobidoll Yeon-Ho]

Go down 
+4
Astrid
DekinaiYo
Kaneko
Nerdystreak
8 deltagere
ForfatterBesked
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Turtelduer [James/Elfdoll K & Kaoru/Crobidoll Yeon-Ho] Empty
IndlægEmne: Turtelduer [James/Elfdoll K & Kaoru/Crobidoll Yeon-Ho]   Turtelduer [James/Elfdoll K & Kaoru/Crobidoll Yeon-Ho] Icon_minitimeMan Jun 22, 2009 12:03 am

James og Kaoru indvilligede i at posere for Kinu og mig i vores baggård. Men der gik ikke ret længe, før de begyndte at ignorere kameraet og koncentrere sig en hel del mere om hinanden. Det var nu også helt i orden, for de er da slet ikke til at stå for.
Det er faktisk nogle måneder siden, at vi tog de her billeder af vores drenge, men jeg fik dem endelig gravet frem og redigeret. :-)

Turtelduer [James/Elfdoll K & Kaoru/Crobidoll Yeon-Ho] Kaochrome1

Turtelduer [James/Elfdoll K & Kaoru/Crobidoll Yeon-Ho] Kaochrome2

Turtelduer [James/Elfdoll K & Kaoru/Crobidoll Yeon-Ho] Kaochrome3

Turtelduer [James/Elfdoll K & Kaoru/Crobidoll Yeon-Ho] Kaochrome4

Turtelduer [James/Elfdoll K & Kaoru/Crobidoll Yeon-Ho] Kaochrome5

Turtelduer [James/Elfdoll K & Kaoru/Crobidoll Yeon-Ho] Kaochrome6

Turtelduer [James/Elfdoll K & Kaoru/Crobidoll Yeon-Ho] Kaochrome7

Turtelduer [James/Elfdoll K & Kaoru/Crobidoll Yeon-Ho] Kaochrome8


Tak fordi I kiggede! (Vi bliver som altid meget glade for kommentarer. :-))


Sidst rettet af Mary Man Jun 22, 2009 9:58 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Kaneko

Kaneko


Antal indlæg : 208
Age : 30
Geografisk sted : The Time Vortex
Registration date : 02/01/09

Turtelduer [James/Elfdoll K & Kaoru/Crobidoll Yeon-Ho] Empty
IndlægEmne: Sv: Turtelduer [James/Elfdoll K & Kaoru/Crobidoll Yeon-Ho]   Turtelduer [James/Elfdoll K & Kaoru/Crobidoll Yeon-Ho] Icon_minitimeMan Jun 22, 2009 2:56 am

Billederne er meget klare i farverne, og det er en fornøjelse, synes jeg! Og så er jeres drenge jo super flotte! :-D
Størrelsesforholdet på brædderne på væggen og så dukkerne, er måske lidt for stor på første billede, til at det ser helt ´levende` ud, men det er så også den eneste kritik dér ^.^ De er vildt søde sammen, og poseringerne på især de sidste billeder, er flotte og levende :3
Tilbage til toppen Go down
DekinaiYo

DekinaiYo


Antal indlæg : 188
Age : 32
Geografisk sted : København
Registration date : 31/12/08

Turtelduer [James/Elfdoll K & Kaoru/Crobidoll Yeon-Ho] Empty
IndlægEmne: Sv: Turtelduer [James/Elfdoll K & Kaoru/Crobidoll Yeon-Ho]   Turtelduer [James/Elfdoll K & Kaoru/Crobidoll Yeon-Ho] Icon_minitimeMan Jun 22, 2009 10:01 am

Iiih~ herlige herlige billeder XD Det gør mig da slet ikke noget at de to fyre blev.. ahem.. distraheret af hinanden XD *drools*
Tilbage til toppen Go down
Astrid

Astrid


Antal indlæg : 357
Age : 31
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

Turtelduer [James/Elfdoll K & Kaoru/Crobidoll Yeon-Ho] Empty
IndlægEmne: Sv: Turtelduer [James/Elfdoll K & Kaoru/Crobidoll Yeon-Ho]   Turtelduer [James/Elfdoll K & Kaoru/Crobidoll Yeon-Ho] Icon_minitimeTirs Jun 23, 2009 2:14 am

Superflotte billeder! ^^
På første billede fungerer det enormt godt, at mosset (eller whatever det grønne nu er xD) og områderne med afskallet maling ligesom danner en "cirkel" rundt om dem ^^
Og så er de enormt søde sammen Very Happy <3
Tilbage til toppen Go down
Haruka_Kite

Haruka_Kite


Antal indlæg : 245
Age : 32
Geografisk sted : Storkøbenhavn
Registration date : 29/12/08

Turtelduer [James/Elfdoll K & Kaoru/Crobidoll Yeon-Ho] Empty
IndlægEmne: Sv: Turtelduer [James/Elfdoll K & Kaoru/Crobidoll Yeon-Ho]   Turtelduer [James/Elfdoll K & Kaoru/Crobidoll Yeon-Ho] Icon_minitimeTirs Jun 23, 2009 3:46 am

D'awwww 8D /gets slapped
De er nu altså fine. (bah, genial kommentar, moster Fin >>; )
Billede 6 er virkelig dejligt, helt sikkert en favorit. Lækre poses og godt lys, det hele er sådan casual på den naturlige måde. *thumbs up*
Tilbage til toppen Go down
http://haruka-kite.deviantart.com/
Suilad

Suilad


Antal indlæg : 31
Age : 42
Geografisk sted : Norge
Registration date : 28/05/09

Turtelduer [James/Elfdoll K & Kaoru/Crobidoll Yeon-Ho] Empty
IndlægEmne: Sv: Turtelduer [James/Elfdoll K & Kaoru/Crobidoll Yeon-Ho]   Turtelduer [James/Elfdoll K & Kaoru/Crobidoll Yeon-Ho] Icon_minitimeTirs Jun 23, 2009 5:23 am

Åh så fine bilder!
Jeg likte særlig nr 3,4 og 6 ^^

Flotte farger og poseringer! Very Happy

James og Kaoru er så utrolig fine sammen, hihi! ^^;
Tilbage til toppen Go down
Leechy
Admin
Leechy


Antal indlæg : 182
Age : 41
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 30/12/08

Turtelduer [James/Elfdoll K & Kaoru/Crobidoll Yeon-Ho] Empty
IndlægEmne: Sv: Turtelduer [James/Elfdoll K & Kaoru/Crobidoll Yeon-Ho]   Turtelduer [James/Elfdoll K & Kaoru/Crobidoll Yeon-Ho] Icon_minitimeTirs Jun 23, 2009 8:16 pm

Aaaaaaw!!! De er søde!!
#6 er helt vildt fed, jeg elsker vinklen og poseringen!!
#7 er lidt ærgelig, for den så tætte close-up afslører at James slet ikke kigger på Kaoru ;_; Det havde været fedt hvis hans øjne var blevet rettet (eller PS'ed XD )

Mmmm
Tilbage til toppen Go down
http://dollshards.instagram.com/
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Turtelduer [James/Elfdoll K & Kaoru/Crobidoll Yeon-Ho] Empty
IndlægEmne: Sv: Turtelduer [James/Elfdoll K & Kaoru/Crobidoll Yeon-Ho]   Turtelduer [James/Elfdoll K & Kaoru/Crobidoll Yeon-Ho] Icon_minitimeTirs Jun 30, 2009 5:14 am

Mange tak for kommentarer og konstruktiv kritik! :-D Kinu, drengene og jeg er meget glade for, at I kan lide dem.
Billede nr. 6 er faktisk også mit favorit (ligesom flere har nævnt at det er deres). Der forefindes rent faktisk en tegning lavet efter det, som jeg i sin tid forærede Kinu i fødselsdagsgave. :3
Tilbage til toppen Go down
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

Turtelduer [James/Elfdoll K & Kaoru/Crobidoll Yeon-Ho] Empty
IndlægEmne: Sv: Turtelduer [James/Elfdoll K & Kaoru/Crobidoll Yeon-Ho]   Turtelduer [James/Elfdoll K & Kaoru/Crobidoll Yeon-Ho] Icon_minitimeTirs Jul 07, 2009 9:19 am

Neat billeder. ^^ (Hey, mener jeg var ovre hos jer den dag de blev taget? Har kiksede billeder af Kinu mæ Daniel i hætten). Jeg synes nogle af billederne er rigtig gode, fx nr. fire, hvor det virkelig ser ud som om de er levende, og holder om hinanden, og billede seks, som virkelig er nuttet-intimt. Awww. Til gengæld synes jeg det ser ud som om Kaoru er ved at give James et knæ i skridet på billede fem. XD Og jeg synes poseringen på sidste billede, specielt James' hoved, ser lidt anstrengt/unaturlig ud, som om han står og presser sig op af væggen og kigger til siden på Kaoru, i stedet for at presse sig op af ham. Smile Måske James' krop skulle have været drejet mere mod kameraet (og med mindre tøj på! Hædr hædr ... erh).

Men alt i alt - fine billeder, og rart at se de blev postet. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Turtelduer [James/Elfdoll K & Kaoru/Crobidoll Yeon-Ho] Empty
IndlægEmne: Sv: Turtelduer [James/Elfdoll K & Kaoru/Crobidoll Yeon-Ho]   Turtelduer [James/Elfdoll K & Kaoru/Crobidoll Yeon-Ho] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Turtelduer [James/Elfdoll K & Kaoru/Crobidoll Yeon-Ho]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Engel [James/Elfdoll K & Kaoru/Crobi Yeon-Ho]
» Kei ~ a new start [Crobidoll Yeon-ho]
» The office (Modded Crobidoll Yeon-Ho.)
» udpaknings billeder - Crobidoll Nia [corbidolle Nia & Yeon-Ho]
» Det nye par på RG ^^ (dim minimee kaoru og elfdoll lydia)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: