Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Kvinde- til mandedukke ... Voksent indhold (?)

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Raito

Raito


Antal indlæg : 24
Age : 31
Geografisk sted : Danmark, Nordjylland
Registration date : 29/12/08

Kvinde- til mandedukke ... Voksent indhold (?) Empty
IndlægEmne: Kvinde- til mandedukke ... Voksent indhold (?)   Kvinde- til mandedukke ... Voksent indhold (?) Icon_minitimeTors Jul 02, 2009 5:03 am

Jeg har læst flere steder om folk der laver pigedukker om til drenge, ved at slibe brysterne ned. Men hvad gør man med brystvorterne, og penis?
Razz Ville ikke have noget imod selv at lave det i resin, jeg har bare ingen idé om hvordan.. Og vil man overhovedt kunne få det til at sidde fast, samtidigt med at det ser naturligt ud?
Nogen steder hvor man kan få sådan noget lavet/Købe de ekstra dele man skal bruge?

(Når jeg har skrevet voksent indhold, regner jeg ikke med at man behøver at pakke ordende ind.. Eller hvad? Ret mig hvis jeg tager fejl Wink)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kvinde- til mandedukke ... Voksent indhold (?) Empty
IndlægEmne: Sv: Kvinde- til mandedukke ... Voksent indhold (?)   Kvinde- til mandedukke ... Voksent indhold (?) Icon_minitimeTors Jul 02, 2009 5:07 am

Jeg har set en på DoA der solgte dukke dildoer eller noget i den stil, kunned et bruges?
Tilbage til toppen Go down
Raito

Raito


Antal indlæg : 24
Age : 31
Geografisk sted : Danmark, Nordjylland
Registration date : 29/12/08

Kvinde- til mandedukke ... Voksent indhold (?) Empty
IndlægEmne: Sv: Kvinde- til mandedukke ... Voksent indhold (?)   Kvinde- til mandedukke ... Voksent indhold (?) Icon_minitimeTors Jul 02, 2009 5:10 am

Har du link til det? Jeg ved ikke om det kan bruges, men det er vel værd at tjekke ud Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kvinde- til mandedukke ... Voksent indhold (?) Empty
IndlægEmne: Sv: Kvinde- til mandedukke ... Voksent indhold (?)   Kvinde- til mandedukke ... Voksent indhold (?) Icon_minitimeTors Jul 02, 2009 5:31 am

Jeg har ikke gemt siden, og kan ikke lige huske hvor jeg så det, men jeg tror det var under accesories..
D:
Tilbage til toppen Go down
yokomo

yokomo


Antal indlæg : 42
Age : 37
Geografisk sted : Danmark
Registration date : 03/01/09

Kvinde- til mandedukke ... Voksent indhold (?) Empty
IndlægEmne: Sv: Kvinde- til mandedukke ... Voksent indhold (?)   Kvinde- til mandedukke ... Voksent indhold (?) Icon_minitimeFre Jul 03, 2009 1:24 am

Når det står voksent idnhold, så burde de kunne vide hvad det betyder, og dem der finder det upassende, kan holde sig væk Wink
Men du burde kunne lave en penis ud af resin også, en mini mold måske? Eller måske lave den du af miliput, sætte den på, og slibe den til, så man næsten ikke kan se der er en overgang mellem miliput og dukken. Men det er kun forslag, da jeg aldrig self har lavet mods på en dukke. Men hvis du sætter en dildo på dukken, i håb om at få den til at ligne en penis, tror jeg bare den vil virke uaturlig stiv, medmindre han skal have stå-dreng hele tiden, ellers skal der et mere blødt fald i den.
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Kvinde- til mandedukke ... Voksent indhold (?) Empty
IndlægEmne: Sv: Kvinde- til mandedukke ... Voksent indhold (?)   Kvinde- til mandedukke ... Voksent indhold (?) Icon_minitimeFre Jul 03, 2009 3:07 am

Jeg kender nogle stykker, som har gjort det med Milliput (det er en to-komponents epoxy-modelleringsmasse). Både brystvorter og penis/pung kan modelleres, sættes på og formes/slibes til. Det størkner og bliver helt hårdt og kan sagtens males/blushes, så det kommer til at se fint ud.
(Jeg har også hørt om Fimo-ler. Det skal så bages i en ovn og derefter limes på dukken.)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kvinde- til mandedukke ... Voksent indhold (?) Empty
IndlægEmne: Sv: Kvinde- til mandedukke ... Voksent indhold (?)   Kvinde- til mandedukke ... Voksent indhold (?) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kvinde- til mandedukke ... Voksent indhold (?)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Is this punishment enough for you? - VOKSENT INDHOLD + image heavy
» Voksent indhold i billedtråde på Resin Garden (en guide)
» First official photoshoot (The Dead Rabbits band) + VOKSENT INDHOLD!
» Som en kvinde? [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke]
» den nye pige/kvinde i familien! (Elfdoll Tasha)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Faceup og modifikationer-
Gå til: