Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 ONE SHOT Siren [Youkou - B&G Hera] !!nudity!!

Go down 
+4
Taylor
Baku
wolter
714
8 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




ONE SHOT Siren [Youkou - B&G Hera] !!nudity!! Empty
IndlægEmne: ONE SHOT Siren [Youkou - B&G Hera] !!nudity!!   ONE SHOT Siren [Youkou - B&G Hera] !!nudity!! Icon_minitimeOns Jul 15, 2009 11:05 pm

Kun et enkelt billede D8

ONE SHOT Siren [Youkou - B&G Hera] !!nudity!! P7145237
Tilbage til toppen Go down
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

ONE SHOT Siren [Youkou - B&G Hera] !!nudity!! Empty
IndlægEmne: Sv: ONE SHOT Siren [Youkou - B&G Hera] !!nudity!!   ONE SHOT Siren [Youkou - B&G Hera] !!nudity!! Icon_minitimeLør Jul 18, 2009 12:58 am

Fedt! Smile Elsker lyset, og kan godt lide at hendes ansigt næsten glinser. Smile Har du overvejet at bodyblushe hende? :3

Ville næsten ønske du lagde flere billeder op af gangen, i stedet for bare et. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

ONE SHOT Siren [Youkou - B&G Hera] !!nudity!! Empty
IndlægEmne: Sv: ONE SHOT Siren [Youkou - B&G Hera] !!nudity!!   ONE SHOT Siren [Youkou - B&G Hera] !!nudity!! Icon_minitimeLør Jul 18, 2009 1:04 am

Et rigtig dejligt billede! Og jeg er imod 714 Wink Syns at det er rigtig godt med kun 1 billede, det gør det mystisk.. Syns at det er et rigtig flot billede!

Men fortæl endelige hvorfor du kun valgte et billede?? x'3
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Baku

Baku


Antal indlæg : 71
Age : 36
Geografisk sted : Danmark 8D
Registration date : 18/06/09

ONE SHOT Siren [Youkou - B&G Hera] !!nudity!! Empty
IndlægEmne: Sv: ONE SHOT Siren [Youkou - B&G Hera] !!nudity!!   ONE SHOT Siren [Youkou - B&G Hera] !!nudity!! Icon_minitimeLør Jul 18, 2009 3:38 am

Pyt med det at det kun er et billede. Det er stadig et fedt et.
Elsker posen og lyset. Synes der er noget mystik over det. Virkelig flot.
Tilbage til toppen Go down
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 457
Age : 32
Geografisk sted : kolding
Registration date : 06/01/09

ONE SHOT Siren [Youkou - B&G Hera] !!nudity!! Empty
IndlægEmne: Sv: ONE SHOT Siren [Youkou - B&G Hera] !!nudity!!   ONE SHOT Siren [Youkou - B&G Hera] !!nudity!! Icon_minitimeLør Jul 18, 2009 5:14 am

rigtig fedt billede
elsker lyset og det der røde noget..

kunne nu også godt tænke mig flere billeder. ^^
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

ONE SHOT Siren [Youkou - B&G Hera] !!nudity!! Empty
IndlægEmne: Sv: ONE SHOT Siren [Youkou - B&G Hera] !!nudity!!   ONE SHOT Siren [Youkou - B&G Hera] !!nudity!! Icon_minitimeLør Jul 18, 2009 5:19 am

Rigtig fint billede! :-) Dybden er god, og det er nogle gode farver. Håber at se mere til hende snart! :-)
Tilbage til toppen Go down
LiChan

LiChan


Antal indlæg : 178
Age : 36
Geografisk sted : København (men kommer fra Aalborg)
Registration date : 14/04/09

ONE SHOT Siren [Youkou - B&G Hera] !!nudity!! Empty
IndlægEmne: Sv: ONE SHOT Siren [Youkou - B&G Hera] !!nudity!!   ONE SHOT Siren [Youkou - B&G Hera] !!nudity!! Icon_minitimeLør Jul 18, 2009 6:11 pm

Jeg giver alle de andre ret det er et virkelig flot billeder og jeg elser posen og lyset!! VIL SE MERE!
Tilbage til toppen Go down
Astrid

Astrid


Antal indlæg : 357
Age : 31
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

ONE SHOT Siren [Youkou - B&G Hera] !!nudity!! Empty
IndlægEmne: Sv: ONE SHOT Siren [Youkou - B&G Hera] !!nudity!!   ONE SHOT Siren [Youkou - B&G Hera] !!nudity!! Icon_minitimeMan Jul 20, 2009 2:14 am

Superflot billede :3 Det er skarpt lige, hvor det bør være ^^
Som der er sagt før, gør det ene billede det ret mystisk - det fungerer rigtigt godt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ONE SHOT Siren [Youkou - B&G Hera] !!nudity!! Empty
IndlægEmne: Sv: ONE SHOT Siren [Youkou - B&G Hera] !!nudity!!   ONE SHOT Siren [Youkou - B&G Hera] !!nudity!! Icon_minitimeMan Jul 20, 2009 11:36 pm

Mange mange tak alle sammen T _ T<3

714 < Jeg har faktisk bodyblushet hende over weekenden, det gik bare ikke så frygtelig godt xD;;;
Tilbage til toppen Go down
Siriusly_James




Antal indlæg : 52
Age : 37
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 06/02/09

ONE SHOT Siren [Youkou - B&G Hera] !!nudity!! Empty
IndlægEmne: Sv: ONE SHOT Siren [Youkou - B&G Hera] !!nudity!!   ONE SHOT Siren [Youkou - B&G Hera] !!nudity!! Icon_minitimeTirs Jul 21, 2009 2:08 am

Et enkelt *smukt* billede, må jeg sige...
Tilbage til toppen Go down
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

ONE SHOT Siren [Youkou - B&G Hera] !!nudity!! Empty
IndlægEmne: Sv: ONE SHOT Siren [Youkou - B&G Hera] !!nudity!!   ONE SHOT Siren [Youkou - B&G Hera] !!nudity!! Icon_minitimeTirs Jul 21, 2009 2:13 am

wolter skrev:
Et rigtig dejligt billede! Og jeg er imod 714 Wink Syns at det er rigtig godt med kun 1 billede, det gør det mystisk.. Syns at det er et rigtig flot billede!

Jeg siger heller ikke der er noget i vejen med at lægge et enkelt billede op, eller at det ikke fungerer i det her tilfælde. Razz faktisk synes jeg der er en del medlemmer der godt kunne skrue lidt ned for billedantallet Smile
Med min bemærkning mener jeg, at det er ærgerligt at Pawky ofte kun lægger et billede op af gangen, da jeg synes hun er ret dygtig, og tager fede billeder, og dermed at jeg gerne ville se mere materiale fra hendes side. Det var et kompliment snarere end en kritik.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





ONE SHOT Siren [Youkou - B&G Hera] !!nudity!! Empty
IndlægEmne: Sv: ONE SHOT Siren [Youkou - B&G Hera] !!nudity!!   ONE SHOT Siren [Youkou - B&G Hera] !!nudity!! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
ONE SHOT Siren [Youkou - B&G Hera] !!nudity!!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Single shot of Silas
» boksåbning (D.O.C Bee-A & D.O.C Too) *nudity*
» One shot (ail elijah)
» Jasper, one shot (Dollstown Hue)
» Adults Only (Say Vampire NUDITY)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: