Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy!

Go down 
+12
Gigglegeek
LiChan
Horisont
Leechy
lille_Aki
Baku
Heceta
zenni
chuchu
wolter
boots
714
16 deltagere
ForfatterBesked
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy! Empty
IndlægEmne: Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy!   Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy! Icon_minitimeMan Jul 27, 2009 8:02 am

Fik et meget interessant projekt ind af døren i går (Hecetas forhenværende zombiehoved), og har pillet, rodet og faceuppet. Nu er første inkarnation af min endnu ikke navngivne (måske Jasper?) horrordreng klar. ^^ Så her er en ordentlig spandfuld billeder.

God fornøjelse! Very Happy

OBS: Jeg har moddet ham hist og her (næse og kæbelinje), og de er ikke perfekte endnu. Der er også et par fejl i faceuppen, som forsvinder når jeg laver den om igen på et tidspunkt. Very Happy


The turn:

Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy! DPP_55


Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy! DPP_56


Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy! DPP_57


Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy! DPP_58


Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy! DPP_60


Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy! DPP_61


.oOo.

Assorterede billeder:

Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy! DPP_64


Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy! DPP_67


Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy! DPP_70


Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy! DPP_73


Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy! DPP_75


Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy! DPP_80


Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy! DPP_81


Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy! DPP_87


Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy! DPP_90


Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy! DPP_91


Forestiller mig lidt han gradvist er ved at blive til sten. ^^
Tilbage til toppen Go down
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 62
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy! Empty
IndlægEmne: Sv: Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy!   Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy! Icon_minitimeMan Jul 27, 2009 8:16 am

Selvom det ser lidt uhyggeligt ud, så er det også flot - og gennemført med de grå-hvide toner i parykkens ene side.

Jeg kan nu ikke lade være med at have lidt ondt af ham - han er jo sådan en køn dreng (ihvertfald den ene side af ansigtet...).
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy! Empty
IndlægEmne: Sv: Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy!   Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy! Icon_minitimeMan Jul 27, 2009 8:17 am

orh! godt klaret! Very Happy
Jeg syns at han ikke er så skræmene mere.. (nok fordi du ikke viser ham som en zombie..)
Han er blevet rigtig flot, og ligner en morder!! 8D
Jeg er vildt med det billedet hvor han stikker hånden ud imod kameraet! Hvor du har gjordt baggrunden grumset! Rigtig godt..
Den langsome måde han drejer rundt i starten, giver en god frem visning, af hvordan han ser ud, og det gøre det også lidt livligt.
Dog undre jeg mig lidt over, hvad du har lagt ind i hans øje..? Det linger elefandtsnot, som du har prikket i..
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy! Empty
IndlægEmne: Sv: Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy!   Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy! Icon_minitimeMan Jul 27, 2009 8:19 am

Boots - Takker for kommentaren. Very Happy Ja, havde egentlig overvejet at få ham til at se lidt arrogant ud, men endte på noget lidt følsomt/trist - i alt fald menneskesiden. ^^ Er egentlig glad for at han er endt med at være lidt sympatisk i stedet for at være utiltalende. Smile

Wolter - Mange tak! Very Happy Jeg har gjort noget så simpelt som at anvende en sten jeg har fundet i et blomsterbed. XD Har en fem-seks andre stykker, så kan være jeg skifter lidt. ^^ Jagten var meget interessant ... "Jeg skal bruge en fin, rund sten, str. 16 mm!"
Tilbage til toppen Go down
chuchu

chuchu


Antal indlæg : 381
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus, Denmark
Registration date : 29/12/08

Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy! Empty
IndlægEmne: Sv: Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy!   Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy! Icon_minitimeMan Jul 27, 2009 9:08 am

Hvor ser det bare fedt ud, ved ikke hvoffor men en maske til og dække det til tider ville være vildt fedt, sådan en phantom of the opera maske bare måske i sort ^ ^ dunno...

men flot er det og elsker billederne, det giver ham super meget personlighed..
Tilbage til toppen Go down
zenni

zenni


Antal indlæg : 86
Age : 50
Geografisk sted : Frederiksberg
Registration date : 29/12/08

Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy! Empty
IndlægEmne: Sv: Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy!   Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy! Icon_minitimeMan Jul 27, 2009 9:48 am

"komme nærmere på effekcten" er suveræn..uuuhhmmmm
Tilbage til toppen Go down
zenni

zenni


Antal indlæg : 86
Age : 50
Geografisk sted : Frederiksberg
Registration date : 29/12/08

Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy! Empty
IndlægEmne: Sv: Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy!   Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy! Icon_minitimeMan Jul 27, 2009 9:54 am

Hov..glemte lige....billede nr 8 , bare skønt, men sammen med nr 7. endnu mere smukt
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy! Empty
IndlægEmne: Sv: Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy!   Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy! Icon_minitimeMan Jul 27, 2009 7:32 pm

Sikke skøn han er blevet, på en dejlig gore sørgelig måde.
Elsker at du bruger en sten til øje, det passer så godt ind i hans tema.
Han er bare blevet flot, glad for at se han nu endeligt får den opmærksomhed han fortjener.

Billede serien hvor han kigger på en er dejlig rolig, og man føler virkeligt han kigger dybt ind i en når man endeligt får kontakt med ham.
Skøn baggrund til hans grålige tema.
Tilbage til toppen Go down
Baku

Baku


Antal indlæg : 71
Age : 35
Geografisk sted : Danmark 8D
Registration date : 18/06/09

Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy! Empty
IndlægEmne: Sv: Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy!   Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy! Icon_minitimeMan Jul 27, 2009 11:00 pm

Ej hvor ser det bare super fedt ud! *___*
Og jeg elsker idéen af at han drejer langsomt, for at holde spændingen så vi ikke helt ved hvordan han ser ud endnu. XD
Tilbage til toppen Go down
lille_Aki

lille_Aki


Antal indlæg : 457
Age : 36
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 24/04/09

Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy! Empty
IndlægEmne: Sv: Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy!   Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy! Icon_minitimeTirs Jul 28, 2009 3:42 am

nice!! >_< totalt godt lavet!! kan mega godt lide den måde du har face up og parykken XD
Tilbage til toppen Go down
Leechy
Admin
Leechy


Antal indlæg : 182
Age : 41
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 30/12/08

Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy! Empty
IndlægEmne: Sv: Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy!   Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy! Icon_minitimeTirs Jul 28, 2009 4:33 am

Oooh! Han blev da najs! Heceta's brænd-mod plus dine egne idéer fungere skide godt.
Jeg synes de små ekstra modificeringer ser lækkert ud og klær' ansigtet!

Der er et eller andet ved ham som minder mig om Williamaaaw. De kunne næsten være brødre, eller også er det bare vinklerne ^_^
Najs er det i hvertfald.
Tilbage til toppen Go down
http://dollshards.instagram.com/
Horisont




Antal indlæg : 36
Age : 34
Geografisk sted : Fredericia
Registration date : 29/12/08

Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy! Empty
IndlægEmne: Sv: Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy!   Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy! Icon_minitimeTirs Jul 28, 2009 8:09 am

* glane en smule *

Nøj nogle lækre billeder, og.. Du må ikke tage det her som noget negativt, men synes hans 'skadede' side minder mig vildt meget om en eller anden gal professor der har været ud for et eller andet spøjst uheld, hvilket jeg er helt tosset med. Smukke mirakler er smukke. OWO
Tilbage til toppen Go down
LiChan

LiChan


Antal indlæg : 178
Age : 36
Geografisk sted : København (men kommer fra Aalborg)
Registration date : 14/04/09

Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy! Empty
IndlægEmne: Sv: Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy!   Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy! Icon_minitimeTirs Jul 28, 2009 9:03 am

Jeg er helt vildt med de her billeder, selv om det ser en smule klamt ud hehe men det er godt lavet og han er jo SÅ flot I love you
Tilbage til toppen Go down
Gigglegeek

Gigglegeek


Antal indlæg : 54
Age : 51
Geografisk sted : Østerbro
Registration date : 29/12/08

Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy! Empty
IndlægEmne: Sv: Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy!   Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy! Icon_minitimeTirs Jul 28, 2009 8:28 pm

Jeg er seriøst vild med resultatet. Sjovt, men han er en af de dukker, som har talt mest til mig allerede fra første photoshot. Han har tonsvis af personlighed, selvom han bare ligesom... står der. Parykken er perfekt, det to-farvede spejler hans uens ansigt perfekt. Ideen med en sten til øje er pure genious, men kunne godt have tænkt mig at den var tættere på hans ansigts-sten-del i farven. Ansigtet er blågrå, øjet mere gul-gråt?
Ellers pure nam-nam.
Tilbage til toppen Go down
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy! Empty
IndlægEmne: Sv: Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy!   Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy! Icon_minitimeTirs Jul 28, 2009 9:36 pm

Tak for kommentarerne allesammen! Very Happy

Chuchu - Takker! jeg havde overvejet noget i den retning, men Dina (var det vist) lavede for nylig en Phantom-of-the-opera-agtig ting .. Men jeg har et par andre ideer mht. masker/maskering. ^^

Leechy - Tark! :3 Måske han minder dig om Williamaww fordi han er på Williams krop? Har heller ikke skiftet tøj på ham. Smile Men ja ... han har fået et lidt blødt/såret udtryk, som William også har.

Horisont - Tak for kommentaren! ^^ Jeg synes det er en fed kompliment med en gal professor der er kommet til skade. ^^ Faktisk har jeg en eller anden lam idé om at han er en geolog det er gået galt for ... for så opfindsom er jeg. XD

Gigglegeek - Tak! ^^ Jeg har samlet nogle sten i forskellige farver; og har også en der passer udmærket ind. Det er med vilje jeg har valgt en lys/lysegrå sten ... tænker at hvis et øje blev til sten, ville det blive en lysere farve end hud. Synes også det får øjet til at træde mere frem på den måde. ^^ Overvejer kraftigt at male en pupil/iris på det, ganske svagt, med noget vandfarve.
Tilbage til toppen Go down
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy! Empty
IndlægEmne: Sv: Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy!   Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy! Icon_minitimeOns Jul 29, 2009 6:20 am

Jeg syntes han er rigtig flot ö Det er også nogle super lækre billeder, og så ligner han lidt en man godt finde på at kramme ^^
Tilbage til toppen Go down
Shinku

Shinku


Antal indlæg : 20
Age : 28
Geografisk sted : Danmark
Registration date : 20/05/09

Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy! Empty
IndlægEmne: Sv: Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy!   Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy! Icon_minitimeOns Jul 29, 2009 8:29 am

Øhj :3 Flotte billeder! Jeg er helt vild med billede nummer 13 (tror jeg *tælle tælle*), da man ikke helt kan se den uhyggelige side af hans ansigt, men hvis man kigger rigtig godt efter kan man godt lige se den. Det er helt vildt flot ! Wink
Tilbage til toppen Go down
Zin

Zin


Antal indlæg : 265
Age : 32
Geografisk sted : Amager
Registration date : 02/01/09

Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy! Empty
IndlægEmne: Sv: Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy!   Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy! Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 3:19 am

Er du gal hvor er han flot OwO
synes virkelig det brændte er blevet mega flot Very Happy
Glæder mig virkelig til at se mere til ham ~<3 han er loovly (hmm.. kan man sige det om en der er ved at blive til sten? Wink
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy! Empty
IndlægEmne: Sv: Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy!   Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy! Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 9:44 pm

Hans hår er vidunderligt viltert! Det kan jeg rigtig godt lide. Fine portrætbilleder af ham; jeg synes det er rart at få lov til at dvæle ved de mange detaljer. Ideen er fin, og udførelsen ligeså. :-)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy! Empty
IndlægEmne: Sv: Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy!   Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Zadrian (Warning gore)
» Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver!
» My dolls [AH - Ryan] [Souldoll - Madalyn] [Sora minimee] [Bobobie Apollo] [WARNING GORE!]
» Dreaming of you (SDF Howl)
» Usagi - masser af billeder.. :D

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: