Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 18 års fødselsdag velkommen Isaku

Go down 
+7
lupus-wolfy
jeanet kaulitz
ChibiShin
boots
wolter
lille_Aki
Taylor
11 deltagere
ForfatterBesked
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 457
Age : 32
Geografisk sted : kolding
Registration date : 06/01/09

18 års fødselsdag velkommen Isaku Empty
IndlægEmne: 18 års fødselsdag velkommen Isaku   18 års fødselsdag velkommen Isaku Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 1:06 am

i går fyldte jeg 18 år og fik mig en kæmpe overraskelse da wolter havde en taske med hvor der stod dod = Dream of doll og gav den til mig :O

jeg åbnedew selvfølgelig hurtigt tasken og i den lå der en fin lille doc u O.O jeg fik hurtigt pakkede ham fri fra alt hans bobbelplast og blev helt vild. jeg læste kortet og bleb meget overrasket over hvor mange der havde været med til at købe ham :O en masse fra min familie og enda også venner jeg sjældent ser.. så de skal ha stort tak i dag..

desværre var han ret slasket så vi måtte lige stramme ham lidt op inden vi kunne prøve at posere med ham ^^

lidt efter trænkte jeg til smøger så mig og wolter tog ned i byen og vi tog naturligvis ham med..

wolter tog sams krop med og kidnappede isaku (min nye dukke) s wig, og jeg kidnappede ikras' wig eftersom Isaku skal ha sort hår ^^


18 års fødselsdag velkommen Isaku PICT0069

et lille nærbillede

18 års fødselsdag velkommen Isaku PICT0070
og så isaku i fuld figur

18 års fødselsdag velkommen Isaku PICT0104
18 års fødselsdag velkommen Isaku PICT0114
wolters dukke ^^


18 års fødselsdag velkommen Isaku PICT0116

18 års fødselsdag velkommen Isaku PICT0118

18 års fødselsdag velkommen Isaku PICT0127

18 års fødselsdag velkommen Isaku Pict0112
Tilbage til toppen Go down
lille_Aki

lille_Aki


Antal indlæg : 457
Age : 36
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 24/04/09

18 års fødselsdag velkommen Isaku Empty
IndlægEmne: Sv: 18 års fødselsdag velkommen Isaku   18 års fødselsdag velkommen Isaku Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 3:27 am

hvor er det bare nice >_< tillykke med ham!! XP
jeg vil også gerne have nogle venner og familie som vil give mig en dukke i fødselsdagsgave Wink hehe
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

18 års fødselsdag velkommen Isaku Empty
IndlægEmne: Sv: 18 års fødselsdag velkommen Isaku   18 års fødselsdag velkommen Isaku Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 3:27 am

Jeg er rigtig glad for at du elsker ham!! x'3 <3
hahah!! Hvor jeg elsker de billeder! 8D Tusind tak for en dejlig aften!! <3

JEG vil lige infomere folk om at det ikke skal forstille Sam, med en ny wig.. Men en dreng jeg har overvejet at skaffe!! MEN han skal have et andet hovede, end en MNF Soo dark elf! Så det er ikke Sam i ser, men en ny dreng, som jeg ikke helt ved hvad skal hedde.. xDDD
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 62
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

18 års fødselsdag velkommen Isaku Empty
IndlægEmne: Sv: 18 års fødselsdag velkommen Isaku   18 års fødselsdag velkommen Isaku Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 3:30 am

Velkommen til Isaku. Han ser rigtig sød ud... Jeg kan rigtig godt lide billedet af drengene under den store plakat. Det ser næsten ud som om pigen på plakaten har set dem
og vinker til dem. Smile Jeg glæder mig til at se ham med lidt farve i ansigtet.

Åh ja, forresten - også velkommen til Wolter's nye drengs paryk... hihi
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
ChibiShin

ChibiShin


Antal indlæg : 158
Age : 28
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 13/01/09

18 års fødselsdag velkommen Isaku Empty
IndlægEmne: Sv: 18 års fødselsdag velkommen Isaku   18 års fødselsdag velkommen Isaku Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 6:09 am

Ihh tillykke med ham Very Happy Very Happy håber du bliver glad for ham! Very Happy
sorte hår passer vildt godt til ham Very Happy er vild med billed 6 XD go rasmus klump!! XD
gode billeder Very Happy i det hele taget godt ^^

Endnu en gang tillykke med ham og så tillykke til dig også Very Happy
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

18 års fødselsdag velkommen Isaku Empty
IndlægEmne: Sv: 18 års fødselsdag velkommen Isaku   18 års fødselsdag velkommen Isaku Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 7:55 am

Tillykke med ham ^^

Havde hodt hørt en lille fugl synge om at du skulle have dukken, så er glad for at han endelig er hos dig.

WOW det ser ud som om Wolters dukke på billede nummer 2 af ham er MEGET langt oppe ^^
Tilbage til toppen Go down
lupus-wolfy

lupus-wolfy


Antal indlæg : 637
Age : 35
Geografisk sted : fyn
Registration date : 28/06/09

18 års fødselsdag velkommen Isaku Empty
IndlægEmne: Sv: 18 års fødselsdag velkommen Isaku   18 års fødselsdag velkommen Isaku Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 9:31 am

tillykke med ham o^^o
Tilbage til toppen Go down
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

18 års fødselsdag velkommen Isaku Empty
IndlægEmne: Sv: 18 års fødselsdag velkommen Isaku   18 års fødselsdag velkommen Isaku Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 7:26 pm

Tillykke med ham! :3!
Hvor er han dog fiin, DOC's U er bare den dejligste mold *kramme Yoshi der er samme*
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 457
Age : 32
Geografisk sted : kolding
Registration date : 06/01/09

18 års fødselsdag velkommen Isaku Empty
IndlægEmne: Sv: 18 års fødselsdag velkommen Isaku   18 års fødselsdag velkommen Isaku Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 11:09 pm

mange tak allesammen er også mega glad for ham Very Happy bedste gave ever!

wolter: og godt du kunne fortælle dem om din der xD vidste jo ikke om det skulle være en hemmelighed xD
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

18 års fødselsdag velkommen Isaku Empty
IndlægEmne: Sv: 18 års fødselsdag velkommen Isaku   18 års fødselsdag velkommen Isaku Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 11:14 pm

jeanet kaulitz - hehe.. Tak fordi du intet sage! Razz
oh.. jaaaa xD Det var lidt risikabet at lade ham side der.. Han sad i ens hovede høje.. (jeg er 161 cm høj)

Tiko - Det var bare lige så ingen troede at jeg have ændret på Sam! xDD
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

18 års fødselsdag velkommen Isaku Empty
IndlægEmne: Sv: 18 års fødselsdag velkommen Isaku   18 års fødselsdag velkommen Isaku Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 11:18 pm

Tillykke med fødselsdagen og dukken =D Hvor fedt at der findes venner og familie, der vil gøre den slags for én
Han er rigtig sød. Det er en rigtig flot øjenfarve han har. n__n Glæder mig til at se mere til ham.
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Gæst
Gæst




18 års fødselsdag velkommen Isaku Empty
IndlægEmne: Sv: 18 års fødselsdag velkommen Isaku   18 års fødselsdag velkommen Isaku Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 1:47 am

Tillykke med fødselsdagen og med ham!!
Hvor er han bare fiiin ;_;<3
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

18 års fødselsdag velkommen Isaku Empty
IndlægEmne: Sv: 18 års fødselsdag velkommen Isaku   18 års fødselsdag velkommen Isaku Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 12:43 am

Tillykke med dagen, og tillykke med ham! Det var da en flot gave at få! :-)
Tilbage til toppen Go down
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 457
Age : 32
Geografisk sted : kolding
Registration date : 06/01/09

18 års fødselsdag velkommen Isaku Empty
IndlægEmne: Sv: 18 års fødselsdag velkommen Isaku   18 års fødselsdag velkommen Isaku Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 6:40 am

tusind tak Very Happy

detvar også bare en god fødselsdag.
og wolter skal hvert fald have tak for det var hende der skrev tik alle mine venner og familie Very Happy

hun har haft rigtig meget arbejde. Smile
Tilbage til toppen Go down
yokomo

yokomo


Antal indlæg : 42
Age : 37
Geografisk sted : Danmark
Registration date : 03/01/09

18 års fødselsdag velkommen Isaku Empty
IndlægEmne: Sv: 18 års fødselsdag velkommen Isaku   18 års fødselsdag velkommen Isaku Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 8:20 pm

Ej, hvorfor ser jeg først denne tråd nu, øv altså ;D
Men det glæder mig du er glad for ham, det tog noget hemmeligheds klammeri mellem Wolter og jeg, for du ikke skulle ane uråd.
Men som sagt, beklager han ankom så slatten, prøvede at re-string ham efter jeg ville have haft givet ham et bad, fordi han var lidt små beskidt.
Men det lader til det gik en del bedre for jer, end for mig Smile
Men det glæder mig du er glad for ham om ikke andet ;D
Er bare glad for han fik et hjem, hvor han ville blive bemærket mere, end her Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





18 års fødselsdag velkommen Isaku Empty
IndlægEmne: Sv: 18 års fødselsdag velkommen Isaku   18 års fødselsdag velkommen Isaku Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
18 års fødselsdag velkommen Isaku
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» hej til isaku [doc - u]
» Sam's fødselsdag
» Wolter's 18 årige fødselsdag traf
» Velkommen til Max [Little Fee ]
» velkommen WW

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: