Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord!

Go down 
+6
Taylor
Heceta
wolter
Manna
lille_Aki
chuchu
10 deltagere
ForfatterBesked
chuchu

chuchu


Antal indlæg : 381
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus, Denmark
Registration date : 29/12/08

LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord! Empty
IndlægEmne: LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord!   LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord! Icon_minitimeTors Aug 13, 2009 10:37 am

Min lille nørde dreng, savner vist sin Kæreste Seiichi selvom han aldrig vil indrømme han har den slaks søde små "svagheder" hvadder også kom mig til overraskelse da jeg fandt ham i dag var min lille dreng åbenbart bruger briller..?!

Seiichi = Vincent's DollShe Hound Dukke!

O.B.S: Tog dem med min mobil da mit Camara's stick var væk og jeg havde bare inspirationen lige NU! så sorry for bad quality!
og så fik jeg jo lige lavet ham en bærebar ^^; den blev liidt fail..

Enjoy Everyone...!! ^^


__________________________________________________________________



"Click Tap Tap tep Click CLICK Tap Tap"
LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord! IMG_0824

"Click Tap Tap tep Click CLICK Tap tep Click CLICK Tap Tap"
LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord! IMG_0825


ChuChu: *Gaaab* Tror lige jeg vil børste tænder, slå en streg og så kravle i seng......WOAH!!!! joey?! Hvad laver du ude på Torilettet ?? og så midt om natten?? O_O;;
Joey: HM?!!
LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord! IMG_0826

Joey: Hvoffor fanden sover du ikke endnu?!
ChuChu: T_T Jeg skulle lige se den film der var i tv færdig, og den var længere end forventet...!!
Joey: Jesus Crist... Gå dog i seng...
ChuChu: Hvoffor sover du entelig heller ike? og hvoffor sidder du her? du plejer da godt og kunne Game inde hos de andre?
LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord! IMG_0827

Joey: *Lukker sin pc i* Det Rager hverken dig eller de andre...
ChuChu: O.o... Aww kom nu, chatter du med seiichi? savner du ham virkelig så meget?
du kan jo bare besøge ham i stædet for han altid skal besøge dig? du bør vise ham lidt mere at du også elsker ham....??
LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord! IMG_0828

Joey: JEG GIDDER IKKE TALE OM DET!
LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord! IMG_0829

ChuChu SHHHhhh...! de andre sover, de behøver ikke vækkes af os..
Joey: ..... jeg gidder bare ikke snakke om den slaks, det rager ikke dig okay?
ChuChu: Unskyld ._. vil jo bare gerne vide hvad der sker i dit liv...
LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord! IMG_0830

Joey: Unskyld, jeg vil ikke virke som en sur idiot... jeg er bare ikke så god til og tale om den her slaks okay... det er privat....
LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord! IMG_0831

ChuChu: Okay skal nok lade være med og blande mig mere i dit og Seiichis natteflirteri ^o^
Joey: GNN!! -_-;;;
LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord! IMG_0832

ChuChu: Okay Okay i get it! unskyld Joey ^^;;; oh ja O.O vidste ikke du brugte briller! det da totaldt nuttet! Ved SEiichi godt du bruger briller?
Joey: ....NU HOLDER DU ALTSÅ BARE KÆFT OG LADER MIG VÆRE I FRED!!!!!
LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord! IMG_0833

ChuChu: O.O;; må helre lade ham være lidt...som han sagde men ToT han har jo intaget min seng?! *små bange for og forstyrre mere* Nå så tager jeg bare sofaen.... Suk da..
LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord! IMG_0835

Joey: *Rødme Rødme, Lille Fnis, Rødme, Skrive* Seiichi-sama ~ <3<3<3
LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord! IMG_0836




Sidst rettet af chuchu Fre Aug 14, 2009 12:05 am, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
lille_Aki

lille_Aki


Antal indlæg : 457
Age : 36
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 24/04/09

LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord! Empty
IndlægEmne: Sv: LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord!   LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord! Icon_minitimeTors Aug 13, 2009 11:22 am

hvor han altså bare nuttet!!mens man læser glemmer man at de er taget i mobil >.<
Tilbage til toppen Go down
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord! Empty
IndlægEmne: Sv: LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord!   LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord! Icon_minitimeTors Aug 13, 2009 9:42 pm

Jeg tænkte heller ikke over kvaliteten, det er dog den sødeste lille mand du har dig der <3 Det er en god historie, og jeg syntes da bestemt ikke at pc'en er blevet fail, jeg syntes den er skide super flot ö Håber ikke du har sovet dårligt på sofaen *ae ae*
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord! Empty
IndlægEmne: Sv: LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord!   LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord! Icon_minitimeTors Aug 13, 2009 10:48 pm

virkelige snynd med kvaliteten! >o< Selvom man prøver at koncentrere sig om selve historien, er det lidt svært! ^^; MEN syns at historien var, sød, god og meget livlig! Wink Så ville lige efter lade en kommentar xDD

Chuchu.. Hvor er du ond! T___T Lad den lille dreng være!! Kan du ikke se at han bare gerne vil være i fred og skrive med Seiichi? XDD
Du minder mig lidt om en mor, der vil vide ALT! Og som er rigtig bekymret! xDD Virkelig godt lavet! x'3
Og hvor er Joey bare sød!!! x'3 <3 (elsker hans sko! sådan nogle har jeg engang haft!! T____T <3)
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord! Empty
IndlægEmne: Sv: LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord!   LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord! Icon_minitimeTors Aug 13, 2009 11:00 pm

Lille Joey, du skal da vist på ferie hos mig og puttes om Wink
Hehe sikke en personlighed han har, han er en gavflab høhø

Dejlig historie med et godt flow.
Tilbage til toppen Go down
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 457
Age : 32
Geografisk sted : kolding
Registration date : 06/01/09

LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord! Empty
IndlægEmne: Sv: LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord!   LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord! Icon_minitimeTors Aug 13, 2009 11:57 pm

hvor er det da en sød lile story ^^

personligt lagde jeg ikke mærke til kvaliteten. udover åske på et enkelt billede eller to.


den eneste ting jeg undrede mig en anelse over var.. er de to sidste billeder ikke de samme xD
Tilbage til toppen Go down
chuchu

chuchu


Antal indlæg : 381
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus, Denmark
Registration date : 29/12/08

LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord! Empty
IndlægEmne: Sv: LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord!   LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord! Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 12:05 am

Tiko: ikke helt, hvis du ser op i venstre hjørne er det fra to forskellige vinkler ^^
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord! Empty
IndlægEmne: Sv: LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord!   LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord! Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 12:35 am

Chuchu - Har du lige skiftet billedet ud? Syns også at de var ens.. xD
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
chuchu

chuchu


Antal indlæg : 381
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus, Denmark
Registration date : 29/12/08

LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord! Empty
IndlægEmne: Sv: LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord!   LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord! Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 12:39 am

Nej O.O du kan selv se på min photbusket de er uploadet samme tidspunkt i nat ^^
Tilbage til toppen Go down
lupus-wolfy

lupus-wolfy


Antal indlæg : 637
Age : 35
Geografisk sted : fyn
Registration date : 28/06/09

LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord! Empty
IndlægEmne: Sv: LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord!   LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord! Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 4:35 am

genialt fundte på ^^ og så liv artigt OwO
Tilbage til toppen Go down
frkmm

frkmm


Antal indlæg : 123
Age : 30
Geografisk sted : DK
Registration date : 04/05/09

LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord! Empty
IndlægEmne: Sv: LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord!   LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord! Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 4:47 am

Hvor er Joey nuttet :3


Dejlig billedhistorie! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Vincent

Vincent


Antal indlæg : 215
Age : 39
Geografisk sted : Give
Registration date : 29/12/08

LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord! Empty
IndlægEmne: Sv: LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord!   LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord! Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 8:34 pm

Seii: jeg vidste ikke du brugt briller.... *smiler lidt*

uhhh den er så flot den her story =O må hellere få lavet et respond fra seii til dig Wink
super billeder synes jeg =D jeg synes ik det gør noget det er taget med mobilen overhovedet. og den pc er bare så flot!! wow
Tilbage til toppen Go down
DekinaiYo

DekinaiYo


Antal indlæg : 188
Age : 32
Geografisk sted : København
Registration date : 31/12/08

LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord! Empty
IndlægEmne: Sv: LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord!   LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord! Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 12:09 am

Nuurh, hvor er Joey heligt XD Han personlighed kommer slår godt igennem i den her billedhistorie, eller det synes jeg i hverfald XD Mens jeg læste den følte jeg rigtigt jeg kendte ham haha XD Også rigtig flotte billeder, man lægger ikke umiddelbart mærke til at de er taget med mobil XD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord! Empty
IndlægEmne: Sv: LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord!   LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
LAD MIG DOG VÆRE I FRED! [Dollkot Kiss- Joey] Warning: Mange Bandeord!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» The spring is comming~ [Dollkot Kiss]
» Auka Joey [DolKot Kiss]
» just a kiss {Angell-Studio Gus}{DOC Homme Kiril} *mange billeder*l
» Æ bæ bussemand~ [mange mange billeder] (2x Chiwoo, Ih Louis)
» Down memory lane... (Mange dukker+mange billeder)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Billedhistorier-
Gå til: