Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 We do have faces! (DIM Kassia & Bellosse)

Go down 
+5
MuseumBizarro
wolter
Miki
Heceta
Xandorram
9 deltagere
ForfatterBesked
Xandorram
Moderator
Xandorram


Antal indlæg : 296
Age : 35
Geografisk sted : Odense V
Registration date : 29/12/08

We do have faces! (DIM Kassia & Bellosse) Empty
IndlægEmne: We do have faces! (DIM Kassia & Bellosse)   We do have faces! (DIM Kassia & Bellosse) Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 4:19 am

Ja, så tog jeg mig sgu sammen og troede lidt mere på mig selv! Fik tøserne i Juni, men var bange for at skulle lave face-ups på dem, fordi jeg ikke ønskede at skulle blive trætte af dem allerede der Dx Desuden har det med face-ups altid drillet mig, og så bliver jeg så let opgivende xD;;

Disse er blot nogle simple billeder, taget af deres søde side med deres fine kjoler og blonde proptræk-krøller x3
Jeg har desværre, på mystisk vis, mistet det ene par øjne til dem, så de har desværre vær deres sæt øjne i ^^ Og ja, jeg ville sådan ønske at de havde undervipper, men kan virkelig ikke finde ud af at lave dem ordentligt!! Dxxx

Men her har I Merry og Maddy, nu med ansigter! (org. Meredith & Madelaine)

We do have faces! (DIM Kassia & Bellosse) Tvillingernesface-up003

We do have faces! (DIM Kassia & Bellosse) Tvillingernesface-up004

We do have faces! (DIM Kassia & Bellosse) Tvillingernesface-up006

We do have faces! (DIM Kassia & Bellosse) Tvillingernesface-up007

We do have faces! (DIM Kassia & Bellosse) Tvillingernesface-up008
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

We do have faces! (DIM Kassia & Bellosse) Empty
IndlægEmne: Sv: We do have faces! (DIM Kassia & Bellosse)   We do have faces! (DIM Kassia & Bellosse) Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 4:28 am

Hvis jeg kommer nu, hvor lang tid tror du så det vil tage mig at overtale dig til at dem skal du give til mig, da de vil få det meget bedre sammen med Timo hehe


Ejjj I LOVE THEM!

De er så unikke på hver deres måde, man kan sagtens se hvem der er den stille og hvem der er den mere åbentmundet af dem, eller ja, syntes jeg man kan, ved jo ikke om det er rigtigt. Kan ikke lige holde styr på hvem der er hvem dog..
Og det med face up's kan du jo sagtens, det var jo det jeg sagde min pige.


Timo - Se det er piger der kan forstå at holde stilen, og være rigtigt damer, dem har jeg respekt for. You go girls!
Mig - ja så længe de ikke efterligner din tøj stil, så vil de være damer.....
Timo - Hvad mener du med det ??????
Tilbage til toppen Go down
Miki

Miki


Antal indlæg : 264
Age : 33
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 03/01/09

We do have faces! (DIM Kassia & Bellosse) Empty
IndlægEmne: Sv: We do have faces! (DIM Kassia & Bellosse)   We do have faces! (DIM Kassia & Bellosse) Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 6:24 am

Som jeg sagde igår, er det vildt flotte faceup's!, Jeg er dybt skuffet over du giver så let op, når vi har set både på Damian og disse to basser, at du sagtens kan Dx

Som vi snakkede om, så er det INTET problem at de ingen øjnbryn har, man tænker slet ikke over det!
.

Lidt foto-kritik Razz

er VILD med sidste billede, for der kan man virkelig fange tvillinge-fornemmelsen, da det ligner de afspejler sig i hinanden Very Happy er en super fed effekt!

Glæder mig så meget til at se mere til dem, og rage på dem til Wolters Fødselsdag X3
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

We do have faces! (DIM Kassia & Bellosse) Empty
IndlægEmne: Sv: We do have faces! (DIM Kassia & Bellosse)   We do have faces! (DIM Kassia & Bellosse) Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 6:45 am

lol! Elsker overskiften!! xDD

Det er dejligt nu hvor man kan se deres ansigter! Faceuppen er bare flot!! Tro på dig selv!! (ellers banker jeg det ind i hovedet på dig Wink )
Som jeg har sagt før, er jeg total imponeret over dine vinkler og poseringere! Og jeg syns bestemt at du skal vise det noget oftre!! <3
Selvom de står præsic uberørt, ligger man ikke mærke til det pga dine vinkler! Genialt!



Miki - høhø.. Det får du slet ikke tid til ;P
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
MuseumBizarro

MuseumBizarro


Antal indlæg : 109
Age : 49
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 11/07/09

We do have faces! (DIM Kassia & Bellosse) Empty
IndlægEmne: Sv: We do have faces! (DIM Kassia & Bellosse)   We do have faces! (DIM Kassia & Bellosse) Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 9:57 am

Hvor er de bare blevet flotte!!! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://nickbosse.dk/Museum%20Bizarro/Index.htm
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

We do have faces! (DIM Kassia & Bellosse) Empty
IndlægEmne: Sv: We do have faces! (DIM Kassia & Bellosse)   We do have faces! (DIM Kassia & Bellosse) Icon_minitimeFre Aug 21, 2009 7:04 am

De er blevet rigtig flotte. Jeg kan godt lide deres faceups og hele idéen med dem! På de sidste par billeder ligner de super meget spejlbilleder af hinanden. Det er cool. :-)
Tilbage til toppen Go down
DekinaiYo

DekinaiYo


Antal indlæg : 188
Age : 32
Geografisk sted : København
Registration date : 31/12/08

We do have faces! (DIM Kassia & Bellosse) Empty
IndlægEmne: Sv: We do have faces! (DIM Kassia & Bellosse)   We do have faces! (DIM Kassia & Bellosse) Icon_minitimeFre Aug 21, 2009 9:07 am

Fantastiske billeder. Er virkelig vild med farverne!
Tilbage til toppen Go down
lille_Aki

lille_Aki


Antal indlæg : 457
Age : 36
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 24/04/09

We do have faces! (DIM Kassia & Bellosse) Empty
IndlægEmne: Sv: We do have faces! (DIM Kassia & Bellosse)   We do have faces! (DIM Kassia & Bellosse) Icon_minitimeFre Aug 21, 2009 9:14 am

de er altså bare cute!! og flotte face up!
ikke være så selvkritisk >_< hehe
Tilbage til toppen Go down
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

We do have faces! (DIM Kassia & Bellosse) Empty
IndlægEmne: Sv: We do have faces! (DIM Kassia & Bellosse)   We do have faces! (DIM Kassia & Bellosse) Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 6:27 am

Synes det er nogle rigtig gode og varierede billeder. Very Happy Kan rigtig godt lide at de er tvillinger/søskende, og ligner hinanden en del, men ikke er samme mold. ^^

Jeg synes faceupperne er blevet rigtig gode, specielt ved øjnene og med læberne. Very Happy Du har absolut ikke noget at være genert over, eller være usikker omkring! Very Happy

Go go ... glæder mig til at se mere til pigerne. ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





We do have faces! (DIM Kassia & Bellosse) Empty
IndlægEmne: Sv: We do have faces! (DIM Kassia & Bellosse)   We do have faces! (DIM Kassia & Bellosse) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
We do have faces! (DIM Kassia & Bellosse)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» ✿ Summer Twins ~ SPOILER [D.I.M Bellosse & Kassia]
» En meget afslappet Madeleine [DIM Bellosse]
» Living it casual at home~ [DIM Bellosse - Madeleine]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: