Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 They can't kick me out, that's for sure! [ Lumina - SD Aku - 14 img ]

Go down 
+7
boots
Animist
wolter
Prinsessen
Helene
lille_Aki
Xandorram
11 deltagere
ForfatterBesked
Xandorram
Moderator
Xandorram


Antal indlæg : 296
Age : 35
Geografisk sted : Odense V
Registration date : 29/12/08

They can't kick me out, that's for sure! [ Lumina - SD Aku - 14 img ] Empty
IndlægEmne: They can't kick me out, that's for sure! [ Lumina - SD Aku - 14 img ]   They can't kick me out, that's for sure! [ Lumina - SD Aku - 14 img ] Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 12:36 am

Suk! Jeg har ligget syg siden tirsdag hvor jeg måtte tage hjem igen fordi jeg havde det for skidt :/ Og som i før har set, og selv sikkert ved, så er det noget så kedeligt og træls at være syg =3='

Men så var det at der skete noget uforventet. Det hele startede med en lille sms, som ville have min adresse. Uh uh, tænker jeg, hvorfor mon det? xD Jamen det var da blot fordi man ville sende lidt godt og trøsteligt når nu man ligger syg, blev der svaret. Ih hvor hyggeligt, så modtager jeg garanteret et fint lille kort og en slikpose, weee slik x3

Dagen efter skulle jeg så få bekræftet at det var det også - plus 'lidt' ekstra dertil =0 Efter at have skældt kæresten ud over at han dog for helved ikke gad åbne døren når nu man ligger syg og der nu står nogen og ringer på! Og så var det skam den ting der ville blive sendt som fortalt. Fin stor æske, med søde tekster og fiiiine glistermærker på, men ret stor for en enkelt pose slik og fint kort x3 Kæresten måtte dog lige åbne kassen for mig, var temmelig afkræftet =.=

Og inden i, ja, inden i lå der godt nok slik, og sørme også to magasiner, uuuh, men det der sprang mig i øjnene var den blomstrede kasse, hvor på der stod... "Souldoll" O__O
Ej ej ej, nu laver hun gas! Haha! xD Der fik hun mig, der ligger garanteret bare lidt dukke tøj såsom et par bukser og en bluse xD (Hvem skulle dog sende mig en hel dukke?! *dummeslag* xD)
Og fandme så... Da jeg fik tjekket at de to magasiner er Illustreret Videnskab og Sirene, samt dejligt meget slik (lakrids, vingummier, karamel, nom nom NOM!), så går jeg til kassen (altså ikke indkøbskassen!) og begiver mig til at åbne den, med ingen anelse om hvad det er, dog meget spændt x3 Havde nemlig ikke set kortet endnu xD;;;; Hahaha øøøøh....

Og i kassen, ja I KASSEN, ligger der sørme noget af det MEST BEDÅRENDE jeg nogensinde troede jeg ville eje! En lille über super duper dejlig Aku fra Souldoll!!! <3 Selv min kæreste sagde "Nuååååårh!" da han så den, OG DET ER USÆDVANLIGT! xO

Jeg var fuldstændig mundlam, tænkte at den må være til låns, eller at jeg drømmer Dx Jeg kan da umuligt lige have fået en dukke i gave?! Så fik jeg øje på den fine lille kvadratiske konvolut, med et fint kort i med en glitter delfin x3 Weee, glitter! I kortet stod der:

"Hej Helle! Mit navn er Aku Paku. Jeg ved godt at jeg ikke kan erstatte Minnie og Luca, men mig kan du altid have med dig. Kærlig hilsen, Aku Paku
Ps. Jeg skal nok love at være gode venner med Trolle!"

Efterfulgt af henes egne ord:

"Jeg håber du snart bliver rask igen, men her er lige lidt at underholde dig selv med mens du er syg. Håber du bliver glad for Aku Paku. Kærlig hilsen Anne."

Og det kan jeg love dig for at jeg er, Anne!! x3 Jeg kunne ikke holde tårene tilbage, de trillede frem xD; Dejligt at have kat igen! x3 (Må jo ikke have rigtig kat!)

Jeg ved godt at jeg ikke har haft postet kommentar til andres billeder i lang tid, men håber dog i stadig gerne vil dele min glæde med mig <3 Så her har I Lumina, af Luca og Minnie:

They can't kick me out, that's for sure! [ Lumina - SD Aku - 14 img ] AkuPaku-Lumina001

They can't kick me out, that's for sure! [ Lumina - SD Aku - 14 img ] AkuPaku-Lumina002

They can't kick me out, that's for sure! [ Lumina - SD Aku - 14 img ] AkuPaku-Lumina003

They can't kick me out, that's for sure! [ Lumina - SD Aku - 14 img ] AkuPaku-Lumina004

They can't kick me out, that's for sure! [ Lumina - SD Aku - 14 img ] AkuPaku-Lumina005

They can't kick me out, that's for sure! [ Lumina - SD Aku - 14 img ] AkuPaku-Lumina007

They can't kick me out, that's for sure! [ Lumina - SD Aku - 14 img ] AkuPaku-Lumina009

They can't kick me out, that's for sure! [ Lumina - SD Aku - 14 img ] AkuPaku-Lumina010

They can't kick me out, that's for sure! [ Lumina - SD Aku - 14 img ] AkuPaku-Lumina011

They can't kick me out, that's for sure! [ Lumina - SD Aku - 14 img ] AkuPaku-Lumina012

They can't kick me out, that's for sure! [ Lumina - SD Aku - 14 img ] AkuPaku-Lumina015

They can't kick me out, that's for sure! [ Lumina - SD Aku - 14 img ] AkuPaku-Lumina016

They can't kick me out, that's for sure! [ Lumina - SD Aku - 14 img ] AkuPaku-Lumina017

They can't kick me out, that's for sure! [ Lumina - SD Aku - 14 img ] AkuPaku-Lumina018
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




They can't kick me out, that's for sure! [ Lumina - SD Aku - 14 img ] Empty
IndlægEmne: Sv: They can't kick me out, that's for sure! [ Lumina - SD Aku - 14 img ]   They can't kick me out, that's for sure! [ Lumina - SD Aku - 14 img ] Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 12:44 am

Hvor er Lumina bare kær OwO
Det må virkelig være en dejlig overraskel at have fået sig, især når man ligger syg i sengen ~
God bedring, for øvrigt ~

Lumina er bare kær, især er jeg vild med billederne i skålen..
Den passer lige i ;D
Den har et rigtig kært udtryk og blushingen er dejlig lækker, samt face-uppen <3
Tilbage til toppen Go down
lille_Aki

lille_Aki


Antal indlæg : 457
Age : 36
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 24/04/09

They can't kick me out, that's for sure! [ Lumina - SD Aku - 14 img ] Empty
IndlægEmne: Sv: They can't kick me out, that's for sure! [ Lumina - SD Aku - 14 img ]   They can't kick me out, that's for sure! [ Lumina - SD Aku - 14 img ] Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 1:09 am

hun er bare kær >_< og sikke en dejlig "bliv rask pakke'' Wink
Tilbage til toppen Go down
Helene

Helene


Antal indlæg : 201
Age : 32
Geografisk sted : Kolding
Registration date : 29/12/08

They can't kick me out, that's for sure! [ Lumina - SD Aku - 14 img ] Empty
IndlægEmne: Sv: They can't kick me out, that's for sure! [ Lumina - SD Aku - 14 img ]   They can't kick me out, that's for sure! [ Lumina - SD Aku - 14 img ] Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 1:24 am

ohhh hvilken fantastisk gave ;w;
lille Aku Paku!! hvor kært er det navn ik' lige o>w<o
elsker de små stjerner i øjnene *w*

lucky dog! : D
Tilbage til toppen Go down
http://www.flickr.com/photos/bumblebeelove/
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

They can't kick me out, that's for sure! [ Lumina - SD Aku - 14 img ] Empty
IndlægEmne: Sv: They can't kick me out, that's for sure! [ Lumina - SD Aku - 14 img ]   They can't kick me out, that's for sure! [ Lumina - SD Aku - 14 img ] Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 1:33 am

Nej, hvor er hun søøød Very Happy
Rigtig kær lille kat.

Og ja, hende kan de da ikke smide ud! Ikke kun, fordi hun er så kær at man kan ikke sige "nej, hun må ikke være her", men hun er lille nok til at gemme sig, så de opdager hende aldrig. Og jeg gætter på, hun lader være med at mijave midt om natten!! Smile

Jeg er glad for at du kan lide hende Smile
Selvom ingen kan erstatte Minnie, og jeg ved du er ked af at ikke kunne have Luca hos dig, så håber jeg alligevel at Lumina kan skabe lidt katte-glæde Very Happy
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

They can't kick me out, that's for sure! [ Lumina - SD Aku - 14 img ] Empty
IndlægEmne: Sv: They can't kick me out, that's for sure! [ Lumina - SD Aku - 14 img ]   They can't kick me out, that's for sure! [ Lumina - SD Aku - 14 img ] Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 1:38 am

Åh!! Lille Xannie!! x'3 <3
Jeg fik selv tårre i øjene, og jeg opdagede det først da jeg kom til at sige højt; Norh! hvor er den sød!! Q__Q
Jeg kom i tanke om min kat, som jeg lige har mistet! (han kom aldrig hjem igen)

Det er super dejligt med venner der vil give en gaver! Bare sådan!!! <3 Og eftersom du har postet billeder, betyder det vel at du er ved at blive rask igen?? Very Happy <3
Ihvertfald god bedring!
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Animist

Animist


Antal indlæg : 130
Age : 47
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 02/01/09

They can't kick me out, that's for sure! [ Lumina - SD Aku - 14 img ] Empty
IndlægEmne: Sv: They can't kick me out, that's for sure! [ Lumina - SD Aku - 14 img ]   They can't kick me out, that's for sure! [ Lumina - SD Aku - 14 img ] Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 2:21 am

Tillykke med din nye kat. Den er godt nok lækker, virkelig sødt med de små stjerne i øjnene ^^.

Sikke en dejlig veninde du har dig der. Og god bedring. ^^
Tilbage til toppen Go down
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 62
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

They can't kick me out, that's for sure! [ Lumina - SD Aku - 14 img ] Empty
IndlægEmne: Sv: They can't kick me out, that's for sure! [ Lumina - SD Aku - 14 img ]   They can't kick me out, that's for sure! [ Lumina - SD Aku - 14 img ] Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 2:27 am

Lumina er da bare noget af det cuteste (ved godt det ikke er et rigtigt ord; men det er hun altså).

Jeg er ret sikker på at du har det bedre nu. Hvem ville ikke få det bedre med sådan en skøn veninde der ved præcis
hvad der skal til af medicin for at du får det bedre.... Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
flame_angel

flame_angel


Antal indlæg : 135
Age : 38
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

They can't kick me out, that's for sure! [ Lumina - SD Aku - 14 img ] Empty
IndlægEmne: Sv: They can't kick me out, that's for sure! [ Lumina - SD Aku - 14 img ]   They can't kick me out, that's for sure! [ Lumina - SD Aku - 14 img ] Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 2:38 am

så nuttet >.< *squils* jeg vil bare kramme hende >.< tillykke med hende^^
Tilbage til toppen Go down
http://nephilimsanctuary.blogspot.com/
Siriusly_James




Antal indlæg : 52
Age : 37
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 06/02/09

They can't kick me out, that's for sure! [ Lumina - SD Aku - 14 img ] Empty
IndlægEmne: Sv: They can't kick me out, that's for sure! [ Lumina - SD Aku - 14 img ]   They can't kick me out, that's for sure! [ Lumina - SD Aku - 14 img ] Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:33 am

Hvor var det dog en ekstremt sød historie! Sikke en veninde at have...
Og jeg forstår udmærket, at din kæreste sagde "nårh" til Lumina, for hun er da helt ekstremt sød, især på billederne i koppen/skålen...

Håber du selv har det bedre nu!
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

They can't kick me out, that's for sure! [ Lumina - SD Aku - 14 img ] Empty
IndlægEmne: Sv: They can't kick me out, that's for sure! [ Lumina - SD Aku - 14 img ]   They can't kick me out, that's for sure! [ Lumina - SD Aku - 14 img ] Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 12:38 am

Det var da en ualmindelig sød historie. - Og en ualmindelig sød dukke. Det bløde filter er rigtig godt. Det understreger nuttetheden fint!
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

They can't kick me out, that's for sure! [ Lumina - SD Aku - 14 img ] Empty
IndlægEmne: Sv: They can't kick me out, that's for sure! [ Lumina - SD Aku - 14 img ]   They can't kick me out, that's for sure! [ Lumina - SD Aku - 14 img ] Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 6:03 am

Hold da op, sikke en veninde. Man kan da kun blive glad, når man læser hvor flinke folk kan være.
Lumina er vildt sød, havde slet ingen ide om, at Souldoll laver så søde dukker. Elsker hendes lille "ö" udtryk.

Nu er det godt nok noget tid siden disse billeder er blevet postet, så jeg håber og gætter på, du er rask igen =D
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Sponsoreret inhold





They can't kick me out, that's for sure! [ Lumina - SD Aku - 14 img ] Empty
IndlægEmne: Sv: They can't kick me out, that's for sure! [ Lumina - SD Aku - 14 img ]   They can't kick me out, that's for sure! [ Lumina - SD Aku - 14 img ] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
They can't kick me out, that's for sure! [ Lumina - SD Aku - 14 img ]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: