Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 The Harvest (Doll GORE)

Go down 
+15
Hirin
LiChan
chuchu
Manna
Xandorram
Miki
jeanet kaulitz
wolter
Risushi
lupus-wolfy
lille_Aki
mystearica
Nalilou
Haruka_Kite
Heceta
19 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

The Harvest (Doll GORE) Empty
IndlægEmne: The Harvest (Doll GORE)   The Harvest (Doll GORE) Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 6:42 am



The Harvest (Doll GORE) TheHarvest
Tilbage til toppen Go down
Haruka_Kite

Haruka_Kite


Antal indlæg : 245
Age : 32
Geografisk sted : Storkøbenhavn
Registration date : 29/12/08

The Harvest (Doll GORE) Empty
IndlægEmne: Sv: The Harvest (Doll GORE)   The Harvest (Doll GORE) Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 7:13 am

*shudder* Og så lige efter at have genset dét afsnit af Torchwood... ><;;
Jeg elsker stemningen i billedet! Jeg elsker det, når du skildrer gory temaer. :)
Tilbage til toppen Go down
http://haruka-kite.deviantart.com/
Nalilou

Nalilou


Antal indlæg : 126
Age : 34
Geografisk sted : Puerto Rico
Registration date : 29/12/08

The Harvest (Doll GORE) Empty
IndlægEmne: Sv: The Harvest (Doll GORE)   The Harvest (Doll GORE) Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 7:22 am

I really hope they aren't damaged for real! XD



but good shot ^^ very eerie
Tilbage til toppen Go down
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

The Harvest (Doll GORE) Empty
IndlægEmne: Sv: The Harvest (Doll GORE)   The Harvest (Doll GORE) Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 7:46 am

jeg elsker gråtonerne og den skumle stemning, det er et virkeligt gennemført billede Smile
Tilbage til toppen Go down
lille_Aki

lille_Aki


Antal indlæg : 457
Age : 36
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 24/04/09

The Harvest (Doll GORE) Empty
IndlægEmne: Sv: The Harvest (Doll GORE)   The Harvest (Doll GORE) Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 8:13 am

OMG så nice done!! >_< love it <3
Tilbage til toppen Go down
lupus-wolfy

lupus-wolfy


Antal indlæg : 637
Age : 35
Geografisk sted : fyn
Registration date : 28/06/09

The Harvest (Doll GORE) Empty
IndlægEmne: Sv: The Harvest (Doll GORE)   The Harvest (Doll GORE) Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 8:06 am

Tomo og wolfy kigger skræmt på hinanden- QwQ
saiga- -.-" kujoner
matias- ehe ^^"
Tilbage til toppen Go down
Risushi

Risushi


Antal indlæg : 92
Age : 29
Geografisk sted : Jylland/Aalborg/Varde
Registration date : 31/01/09

The Harvest (Doll GORE) Empty
IndlægEmne: Sv: The Harvest (Doll GORE)   The Harvest (Doll GORE) Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 8:13 pm

Urgh..... Creepy.......... Og sindsygt fedt................!
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

The Harvest (Doll GORE) Empty
IndlægEmne: Sv: The Harvest (Doll GORE)   The Harvest (Doll GORE) Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 8:19 pm

Syns det er et flot billed.
Men syns bare at man har set det før. At du altid genbruger den samme mørke grå baggrund, og dukker der har været ude for noget sygt.
Jeg siger ikke at det er dårligt, på nogen måde, syns bare at det er set før.
Syns dine ider er gode nok, men det er altid det samme med den samme grå baggrund/farve, og en dukke/dukker der mangler lemmer, eller er blevet totureret.
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

The Harvest (Doll GORE) Empty
IndlægEmne: Sv: The Harvest (Doll GORE)   The Harvest (Doll GORE) Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 10:03 pm

15.09.09 valgt at slette denne post da jeg ikke ønsker videre diskussion om dette emne. pm sendt


Sidst rettet af jeanet kaulitz Ons Sep 16, 2009 7:36 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Miki

Miki


Antal indlæg : 264
Age : 33
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 03/01/09

The Harvest (Doll GORE) Empty
IndlægEmne: Sv: The Harvest (Doll GORE)   The Harvest (Doll GORE) Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 10:24 pm

Jeanet-

Jeg vil lige påpege i Wolters besked, at hun ikke sagde at Heceta ikke måtte lave billederne, for det er trods alt et frit land, derfor har Wolter også lov til at have den holdning hun nu engang har.

Desuden ser jeg ingen grund til at hæve stemmen, og da det er en kommentar til Heceta, må det også være op til heceta at tage snakken op med Wolter selv, over PM selvfølgelig, jeg ser ingen grund til at du blander dig, da tråden er udelukkende Heceta's.

Håber vi forstår hinanden.


Til Billedet:

Ken ret godt lide det, En tand for makabert til min smag måske, men det er jo trods alt smag og behag, Vinklen er god og ligeså stemningen i billedet. Samt en meget kreativ fortolkning som jeg må indrømme kom bag på mig, mine tanker strejfede slet ikke de baner, men det virker ret godt.
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

The Harvest (Doll GORE) Empty
IndlægEmne: Sv: The Harvest (Doll GORE)   The Harvest (Doll GORE) Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 10:31 pm

Miki - hvorfor blander du dig så når jeg ikke må ???????
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

The Harvest (Doll GORE) Empty
IndlægEmne: Sv: The Harvest (Doll GORE)   The Harvest (Doll GORE) Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 10:36 pm

wolter skrev:
syns bare at det er set før.
Syns dine ider er gode nok, men det er altid det samme med den samme grå baggrund/farve, og en dukke/dukker der mangler lemmer, eller er blevet totureret.

Hmmm jeg syntes også altid dine billed tråde ligner hinanden, hvilket jeg syntes er meget kedeligt, så derfor lader jeg være med at kommentere på dine billeder, for som jeg har lært, har man ikke noget pænt at sige skal man holde sin kæft. Opfatter din kommentar kun som negativt, da du normalt ALDRIG skriver til mig.

Jeg har aldrig før lavet en serie med dukker der manglede lemmer, ja jeg har lavet billeder i denne stil, men aldrig dukker med afsavede lemmer.

Til alle jer andre, tusind tak for jeres kommentar, er glad for i kan lide den.


Sidst rettet af Heceta Tirs Sep 15, 2009 1:28 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Xandorram
Moderator
Xandorram


Antal indlæg : 296
Age : 35
Geografisk sted : Odense V
Registration date : 29/12/08

The Harvest (Doll GORE) Empty
IndlægEmne: Sv: The Harvest (Doll GORE)   The Harvest (Doll GORE) Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 1:26 am

Hold venligst kommentare med personligt indhold og direkte negative holdninger, som ikke er relevant for selve trådens billeder, til et totalt minimum. Denne sektion er ikke beregnet til debat eller off topic snak.

Det anses som en uacceptabel opførelse at direkte angribe med stødende ord offentligt i tråde. Her skal der i stedet sendes en privat besked til den pågældende person, vis kommentar man har spørgsmål til eller er utilfreds med.

Vis man er i tvivl er man mere end velkommen til at kontakte en moderator eller administrator. En fortsat uacceptabel opførelse kan føre til en advarsel - Hav venligst dette i tankerne.

Xandorram
Moderator
Tilbage til toppen Go down
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

The Harvest (Doll GORE) Empty
IndlægEmne: Sv: The Harvest (Doll GORE)   The Harvest (Doll GORE) Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 2:48 am

Jeg syntes at det er en "sjov" fortolkning du har fundet på, og jeg kan godt lide din idé. Billedet er nok heller ikke så meget min stil, men det er stadig godt og jeg kan godt lide det sort/hvide tema. Der er et eller andet ved blodet jeg syntes kunne have været anderledes, men kan ikke lige sætte finger på det, så det er nok lidt ukonstruktivt ^^'
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Harvest (Doll GORE) Empty
IndlægEmne: Sv: The Harvest (Doll GORE)   The Harvest (Doll GORE) Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 4:12 am

Det er super godt lavet. Jeg er vild med den måde du fortolker, og gør brug af rekvisitter etc.
Jeg vil dog gerne slutte mig til Wolter med hensyn til at de fleste billeder du poster tit er gore, og jeg vil også gerne se noget andet fra din side, da jeg er vild med de billeder du tager, da de tit har en historie bag sig og er super gennemførte. ^^
Tilbage til toppen Go down
chuchu

chuchu


Antal indlæg : 381
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus, Denmark
Registration date : 29/12/08

The Harvest (Doll GORE) Empty
IndlægEmne: Sv: The Harvest (Doll GORE)   The Harvest (Doll GORE) Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 4:26 am

Det er godtnok scarey O_O Wow... men virkelig smukt lavet ven!! og mig som lige har set hannibal rising, ^^ der gav lige et boost for mig! elsker det!

Jeg vil sige heceta ikke kun laver Gore, Langt fra.... Hun har da både sjove storys med Timo,chibi timo, poserings shoots, billeder af nye faceups, Ansigt Shoots af forskellige dukker, Hun laver meget gore men det er langt fra det eneste! ^^
Tilbage til toppen Go down
LiChan

LiChan


Antal indlæg : 178
Age : 36
Geografisk sted : København (men kommer fra Aalborg)
Registration date : 14/04/09

The Harvest (Doll GORE) Empty
IndlægEmne: Sv: The Harvest (Doll GORE)   The Harvest (Doll GORE) Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 6:17 am

*At ignorer den ovenstående, lange og ret anstrengende diskution som jeg på ingen måde vil blandes ind i"

Jeg synes det er et fedt billede, jeg er jo frygtelig glad for sådan noget XD Selv om det er ret skræmmende!
Jeg elsker farverne (eller manglen på dem) og vinklen er også fed.
Det minder mig lidt om sweeney todd som jeg jo er hengiven fan af XD.
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

The Harvest (Doll GORE) Empty
IndlægEmne: Sv: The Harvest (Doll GORE)   The Harvest (Doll GORE) Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 6:49 am

Tak igen ^^

Chuchu - TUSIND tak, jeg føler heller ikke selv det er det eneste jeg laver, men det er nok det folk husker mest. Jeg har næsten lige lavet to foto story's som ikke fik særligt meget opmærksomhed fra andre medlemmer, til trods for at de var meget anderledes end det jeg normalt laver. Og så er der jo klart at når man ved der er folk der kan lide gore, så laver man måske det lidt oftere, da man tror man får lidt feedback på det. I forhold til alt det andet man laver som ikke får så meget feedback.

Jeg er lidt ked af at blive sat i bås som om det her er det eneste jeg laver, da det langt fra er rigtigt. Tror bare folk tiltrækkes af at der i overskriften står gore og derved går ind og ser, og husker bilederne. I forhold til om de går ind og ser en tråd der omhandler tre små msd piger som jeg også har lagt ind for nyligt, som kun få har kommenteret på.

Men jeg kan da også begynde at sætte alle andre i bås, og så kan i selv se hvordan det føles. Syntes TIT der er problemer når jeg ligger noget op, især når det er noget som ikke er helt normalt. Der kommer diskussioner ud af det og folk hidser sig op.
Det fjerner glæden ved at lave ting og smide op på rg, da jeg faktisk ikke gider det. Jeg ligger ting op fordi jeg selv er glad for mine dukker og de ting jeg laver, og ikke for andres skyld. Og hvis i andre syntes det er så kedeligt og ens kan i jo bare lade være med at kigge på mine ting.

Nogle gange tror jeg også i skal tænke lidt på at jeg rent faktisk også har følelser og at ting faktisk også rør mig. Ja nu whiner jeg, men jeg er bare så træt af altid at få negative ting ud af mine "anderledes" billeder.


Til jer som DOG kan lide billedet siger jeg tak, det gør mig glad i kan lide det, og giver mig tro på at der dog er nogle der kan lide mig herinde.
Tilbage til toppen Go down
Hirin

Hirin


Antal indlæg : 597
Age : 30
Geografisk sted : Holstebro
Registration date : 29/12/08

The Harvest (Doll GORE) Empty
IndlægEmne: Sv: The Harvest (Doll GORE)   The Harvest (Doll GORE) Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 6:53 am

wow hvor er det godt!!!
vildt godt lavet og fed effekt med lyset og det.
har du 'ødelagt' nogle dukkedele for at lave dette???

ChunHei: "Woah! O.O" *hurries away hiding in fear*
Tilbage til toppen Go down
http://thelittledollmaster.blogspot.dk
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

The Harvest (Doll GORE) Empty
IndlægEmne: Sv: The Harvest (Doll GORE)   The Harvest (Doll GORE) Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 7:58 am

Jeg synes det er et flot billede, og ideen er super god. Den er creepy, men på den fede måde, og den når ikke over i det klamme ^^
Synes også vinklen er super godt valgt, det erikke det man typisk ville vælge.

Dog synes jeg, du skulle overveje at skriver i starten af dine billedemner, at du ikke vil have kritik, for det er en meget normal del af at dele billeder på RG, og det er ikke sikkert folk ved, du ikke bryder dig om det.
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

The Harvest (Doll GORE) Empty
IndlægEmne: Sv: The Harvest (Doll GORE)   The Harvest (Doll GORE) Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 8:05 am

Jeg vil GERNE have kritik, jeg vil bare ikke rakkes ned på.

At skrive det altid er det samme jeg laver osv osv tager jeg som en kritik.
Hvis folk ikke kan lide billedet kan de jo bare lade være med at skrive det på en grov måde, men holde det i en pæn tone.
Men har da fundet ud af nu at man ikke skal pakke ting ind, men sige tingene lige ud, så det vil jeg da også selv gøre, og så skide på om folk bliver kede af det.
Tilbage til toppen Go down
dark_dream

dark_dream


Antal indlæg : 130
Age : 29
Geografisk sted : danmark/nordjylland
Registration date : 04/02/09

The Harvest (Doll GORE) Empty
IndlægEmne: Sv: The Harvest (Doll GORE)   The Harvest (Doll GORE) Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 8:43 am

fint billede giver gåse-hud (alt andet jeg ville sige er jo sagt)

kritik: det angr blodet der måtte gerne ligger blod på gulvet hvor de forskellige dele er blevet hukket af og hvor de ligger (delene) for blod det sidder jo ikke fast inde i vores krop ^^' (men det kunne da være dejligt hvis man aldrig kunne tabe blod >.<')
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

The Harvest (Doll GORE) Empty
IndlægEmne: Sv: The Harvest (Doll GORE)   The Harvest (Doll GORE) Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 5:31 pm

Til alle jer der er kommet med kritik til blodet -Ja det kunne have været meget bedre, det er lidt... hmm markant, og ikke så flydende som jeg gerne ville. Der burde også have været noget på gulvet, da der jo naturligt ville være det i sådan et rum hvor der er "dele" der er savet af.

OG så til alle sammen - Undskyld for min tone i går, blev bare så ked af at i gik negativt efter mig og tog nok jeres kritik lidt for hårdt, men vi har alle de dagen.
Men jeg holder stadigt fast ved, at hvis man ikke kan lide det jeg laver, kan man jo bare lade være med at se på mit gore.

Wolter - Tog din kritik meget negativt, da jeg ser mange fejl i din kritik. Grundet jeg aldrig har lavet et shoot for på mit badeværelse, og heller aldrig med denne type gore, følte lidt du bare ville skrive det for at være negativ på mig, da jeg fornemmer en hvis fjentlighed overfor mig fra dig. Men lad nu det ligge. Vi kan jo ikke alle være lige gode venner herinde, og sådan vil det altid være. Kan jo se du åbenlyst har en diskussion om mig kørende på FB, men du skal vide at det gør ondt at læse, syntes jeg bare du skulle vide. Du ville heller ikke syntes det var rart selv, og ja jeg skriver dette åbent for alle på RG, da du jo også skriver åbent på FB om hvor latterlig jeg er...


Tak til jer der har bakket mig op, og undskyld til alle der føler jeg har været for meget....... Man bliver bare lidt ked af det, når det eneste man føler man er god til får en nedtur.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Harvest (Doll GORE) Empty
IndlægEmne: Sv: The Harvest (Doll GORE)   The Harvest (Doll GORE) Icon_minitimeOns Sep 16, 2009 1:27 am

Heceta; jeg er ked af at høre at du tager det negativt, det var absolut ikke meningen, ej heller at sætte dig i bås for kun at lave gore. Jeg kan da sagtens huske meget andet du har lavet, specielt dine hyggelige og sjove fotostories, og det var bestemt ikke meningen at sige at du kun laver gore. Jeg synes bare at her i fotogalleriet er det næsten kun gore du poster - forstå mig ret, jeg elsker det, men det ville være dejligt også at se nogle andre originale photoshoots fra din side ^^
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

The Harvest (Doll GORE) Empty
IndlægEmne: Sv: The Harvest (Doll GORE)   The Harvest (Doll GORE) Icon_minitimeOns Sep 16, 2009 1:30 am

Pawky - Alene her på side 1 i foto galleriet er der da 6 andre post's fra mig som intet har med gore at gøre, så tror mere det måske er dig der ikke lægger mærke til det andet jeg laver hvis du kun husker min gore Wink
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





The Harvest (Doll GORE) Empty
IndlægEmne: Sv: The Harvest (Doll GORE)   The Harvest (Doll GORE) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
The Harvest (Doll GORE)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» ..:I'll give you my heart:.. (gore modded, bbb pixie)
» Zadrian (Warning gore)
» Welcome to my hostle (luts dukker) GORE ADVARSEL
» The Antichrist (ND Blue Citron) Gore advarsel
» Half-face [Popodoll Ramiel] - GORE

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: