Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Mr Grumpy is here

Go down 
+3
Leechy
Prinsessen
Heceta
7 deltagere
ForfatterBesked
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Mr Grumpy is here Empty
IndlægEmne: Mr Grumpy is here   Mr Grumpy is here Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 2:36 am

Bare et hurtigt billed for at vise jeg har fået mig en IM Hound som jeg så længe har sukket efter. Dog ryger han nok snart til salg, da kæresten og jeg er gået fra hinanden og jeg mangler finanser til en ny seng og diverse andre møbler.
Men derfor elsker jeg ham alligevel og syntes han er super dejlig.
Face up by Leechy.

Han har endnu ikke noget navn, da jeg er bange for at knytte mig for meget til ham Sad

Mr Grumpy is here 15454545

Billedet er ikke særligt godt, men håber i vil byde ham velkommen alligevel
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Mr Grumpy is here Empty
IndlægEmne: Sv: Mr Grumpy is here   Mr Grumpy is here Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 3:04 am

Velkommen Mr Grumpy Smile

Ham har du fået gjort fin Smile

Jeg er ked af det med dig og din kæreste! Det er ikke sjovt! *Stort KNUUUUS*
Og det er også trist at du nok ikke kan beholde ham her. Måske kan du finde en billig, men god seng på Den Blå Avis så du kan beholde ham?
Tilbage til toppen Go down
Leechy
Admin
Leechy


Antal indlæg : 182
Age : 41
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 30/12/08

Mr Grumpy is here Empty
IndlægEmne: Sv: Mr Grumpy is here   Mr Grumpy is here Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 3:36 am

Wow, jeg vidste slet ikke at han stadig havde den face-up. Egads, den er jo gammel, men har holdt sig godt.

Jeg håber nu også for din skyld at du kan beholde ham, IKEA har nogle gode, billige senge.
Forhåbentlig betyder det at du kan beholde din nye dreng... bare så du har en chance for rent faktisk at bonde med ham.
Det kunne være rart at se dig have en dukke lidt længere og se hvad du kunne udvikle ham til. Du har jo så mange fede ideer.
(det er aldrig fedt at slå op, men han var simpelthen ikke den rette for dig. Op med humøret)

Good luck!
Tilbage til toppen Go down
http://dollshards.instagram.com/
lille_Aki

lille_Aki


Antal indlæg : 457
Age : 36
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 24/04/09

Mr Grumpy is here Empty
IndlægEmne: Sv: Mr Grumpy is here   Mr Grumpy is here Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 4:42 am

han er godt nok dejlig >_< håber du kan beholde ham Wink
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Mr Grumpy is here Empty
IndlægEmne: Sv: Mr Grumpy is here   Mr Grumpy is here Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 5:04 am

Neeej så er han kommet. Skøn dreng!

Musen vi skal nok finde ud af at få nogle billige møbler. *gennere for the win* Du skal sgu ikke sælge din nye dreng pga det!

Han er bare dejlig er han <3
Tilbage til toppen Go down
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 457
Age : 32
Geografisk sted : kolding
Registration date : 06/01/09

Mr Grumpy is here Empty
IndlægEmne: Sv: Mr Grumpy is here   Mr Grumpy is here Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 5:10 am

hvor er han da bare fin ^-^
og det er en rigtig flot face up Smile
synes det ville være super ærgeligt hvis du må sælge ham >.<


Sidst rettet af Tiko Ons Sep 23, 2009 5:46 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Miki

Miki


Antal indlæg : 264
Age : 33
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 03/01/09

Mr Grumpy is here Empty
IndlægEmne: Sv: Mr Grumpy is here   Mr Grumpy is here Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 5:12 am

Hvor er han dejlig, krydser virkelig fingre for at det nok skal løbe rundt så du kan få lov at nyde ham.
Håber vi når at se mere til ham om ikke andet.

Men som Jeanet siger, Genbrugen kan redde mange sprukne økonomi'er, om ikke andet, så noget midlertidigt Smile

Held og lykke herfra <3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mr Grumpy is here Empty
IndlægEmne: Sv: Mr Grumpy is here   Mr Grumpy is here Icon_minitimeMan Sep 28, 2009 12:58 am

Hej.
Han er virkelig flot! .. Jeg kan bare ikke så godt lide hans øjenbryn fordi at jeg syntes at de er for tydelige og så går de sådan skrå op. Det kan jeg ikke så godt lide, men ellers er han flot.
Han ser virkelig ud som om han er stærk og venlig, og kæmper for sine venner. Det tænker jeg bare når jeg ser ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mr Grumpy is here Empty
IndlægEmne: Sv: Mr Grumpy is here   Mr Grumpy is here Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Mr Grumpy is here
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: