Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Who's that girl? [Aamu Emi]

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Who's that girl? [Aamu Emi] Empty
IndlægEmne: Who's that girl? [Aamu Emi]   Who's that girl? [Aamu Emi] Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 12:33 pm

Ja, egentlig skulle jeg jo slet ikke poste billeder af hende. Hun har ikke sin egen wig, egne øjne, egen krop eller en face-up. Hun er faktisk på en drengekrop, men havde bare sådan lyst til at vise hende frem ;D Og da jeg ikke lige har råd til at sende hende ud til face-up commission, ville jeg have givet hende en midlertidig face-up, men dum som jeg er, har jeg selvfølgelig købt MSC med gloss -.-

Men her er så Alexandra, som dog helst vil kaldes Alex ^^

Who's that girl? [Aamu Emi] 01

Who's that girl? [Aamu Emi] 02

Who's that girl? [Aamu Emi] 03

Who's that girl? [Aamu Emi] 04

Who's that girl? [Aamu Emi] 05

Who's that girl? [Aamu Emi] 06
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Gæst
Gæst




Who's that girl? [Aamu Emi] Empty
IndlægEmne: Sv: Who's that girl? [Aamu Emi]   Who's that girl? [Aamu Emi] Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 1:18 pm

Ej en lækker stil ^^
Hun ser faktisk rigtig sød ud selvom hun ikke har face-up ;D
Og må jeg sige jeg er vild med wiggen OwO
den klæder hende godt synes jeg ^w^

Men jeg glæder mig nu også til at se hende med face-up, så bliver hun garanteret mere udtryksfuld ^w^
også tror jeg aldrig jeg ville have tænkt over at det var en drenge-krop hvis ikke du havde skrevet det XD
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Who's that girl? [Aamu Emi] Empty
IndlægEmne: Sv: Who's that girl? [Aamu Emi]   Who's that girl? [Aamu Emi] Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 10:22 am

Yuji: Aw, mange tak =D Var så heldig at låne noget pigetøj af Akatsuki, da jeg ikke selv ejer noget i hendes stil -.- så er det godt man kan låne af hinanden :3
Jah, wiggen er dejlig, men den er ikke lige hendes stil og så er den også til en af mine fremtidige dukker XD
Glæder mig også selv til at hun får en face-up, men der kommer nok desværre til at gå noget tid endnu :/
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Baku

Baku


Antal indlæg : 71
Age : 35
Geografisk sted : Danmark 8D
Registration date : 18/06/09

Who's that girl? [Aamu Emi] Empty
IndlægEmne: Sv: Who's that girl? [Aamu Emi]   Who's that girl? [Aamu Emi] Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 11:17 am

Hvor er hun fin, og tænk aat hun er i en drenge krop. Havde do ikke lagt mærke til det hvis du ikke havde skrevet det! Hehe..
Jeg glæder mig til se hende med den rette wig, face-up, øjne og krop. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 72
Age : 32
Geografisk sted : Nord/vest-jylland
Registration date : 29/12/08

Who's that girl? [Aamu Emi] Empty
IndlægEmne: Sv: Who's that girl? [Aamu Emi]   Who's that girl? [Aamu Emi] Icon_minitimeLør Nov 14, 2009 2:12 am

Åh, jeg har så gerne villet have en Emi - det er dejligt at se en i DK! Jeg glæder mig til at se hende med face-up! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Who's that girl? [Aamu Emi] Empty
IndlægEmne: Sv: Who's that girl? [Aamu Emi]   Who's that girl? [Aamu Emi] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Who's that girl? [Aamu Emi]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Candy girl! [RS Mei]
» That girl was Tomi (LF El)
» My first girl [K-doll Kamyu girl]
» new eyes XD (Volks SD16 Pearl og Aamu Emi/volks SD13 hybrid)
» Who's that girl ?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: