Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Face up (hjælp)

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Tazja

Tazja


Antal indlæg : 65
Age : 25
Geografisk sted : Danmark
Registration date : 13/12/09

Face up (hjælp) Empty
IndlægEmne: Face up (hjælp)   Face up (hjælp) Icon_minitimeTirs Dec 15, 2009 6:30 am

Hey alle kloqe mennesker x'D
Til sagen -
Hvordan fjerner man face up,en uden at gøre skade på dukken(frak. hvis man er blevet træt at face up,en eller man har taget en forkert farve eller det bare ikke er pænt.. ).. skal man bare bruge en klud eller vand eller sæbe eller ka' man ik fjerne det ??
(Hvor lang tid ka' en face up holde ca.. ?)
Hvad vil i anbefalde?
Tilbage til toppen Go down
Amano

Amano


Antal indlæg : 448
Age : 37
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 16/11/09

Face up (hjælp) Empty
IndlægEmne: Sv: Face up (hjælp)   Face up (hjælp) Icon_minitimeTirs Dec 15, 2009 6:36 am

Du bruger sprit til at fjerne det hele, men jeg bruger lidt vand, hvis jeg har har lavet en lille fejl..

du skal bruge noget der vist nok hedder MR. Clar (eller noget i den stil) til at få face up til at holde..

Vil tror de kan holde flere år, men er ikke sikker..
Tilbage til toppen Go down
Vincent

Vincent


Antal indlæg : 215
Age : 39
Geografisk sted : Give
Registration date : 29/12/08

Face up (hjælp) Empty
IndlægEmne: Sv: Face up (hjælp)   Face up (hjælp) Icon_minitimeTirs Dec 15, 2009 6:39 am

hejsa =)

altså først og fremmest skal man jo starte med at ligge MSC over (mr super clear) for at gi dukken et lag man kan male på. hvis man er så ikke er tilfreds med den faceup man lavede kan man fjerne det med husholdingssprit. sådanset bare ved at gnubbe det af med en klud eller ligende. så kommer mscen af og man skal sprøjte med msc igen for at ligge en ny face up. og når man så er tilfreds med sin faceup ligger man msc over igen for at det hele blir hvor det skal og ikke gnatter ud

med hensyn til hvor længe en face up holder kommer lidt an på hvor godt man passer på den. jeg har en dukke som har haft den samme faceup i 5 år nu men har til gengæld også dukker hvis face ups ikke holder meget længere end nogle måneder fordi jeg ikke passer nær så godt på dem som på lige f.eks ham.
Tilbage til toppen Go down
dark_dream

dark_dream


Antal indlæg : 130
Age : 29
Geografisk sted : danmark/nordjylland
Registration date : 04/02/09

Face up (hjælp) Empty
IndlægEmne: Sv: Face up (hjælp)   Face up (hjælp) Icon_minitimeTirs Dec 15, 2009 8:30 am

det er rigtig hvad de andre siger ^^

men når du har lagt MSC på og er igang med at lave en face up ville det næmmeste nok være at duppe en lille smule vand på en klud og tørre en lille fejl væk
så man ikke skal til at ligger mere MSC på igen ^^'

spirt bruger til at fjerne i nuværendene (staves?) face-up på ^^
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Face up (hjælp) Empty
IndlægEmne: Sv: Face up (hjælp)   Face up (hjælp) Icon_minitimeTirs Dec 15, 2009 8:52 am

HUSK! Når du har brugt sprit så skyl med vand!!

Hvis det bare er et hovede, så prøv først at tage det af, så kan du skylle det godt!
Hvis du dog ikke kan få det af, så pas på du ikke får for meget vand ind under, til elastikken, da den kan rådne.. (har jeg hørt, heldigvis aldrig prøvet!)
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Tazja

Tazja


Antal indlæg : 65
Age : 25
Geografisk sted : Danmark
Registration date : 13/12/09

Face up (hjælp) Empty
IndlægEmne: Sv: Face up (hjælp)   Face up (hjælp) Icon_minitimeLør Dec 19, 2009 6:14 am

Mange tak.. Der er nok noget jeg ka' bruge der.. men tror bare jeg bruger vand.. cat
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Face up (hjælp) Empty
IndlægEmne: Sv: Face up (hjælp)   Face up (hjælp) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Face up (hjælp)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Face-up hjælp!
» Hjælp og forslag til Liliths face-up
» min anden face up, hjælp til forbedringer søges :)
» Kan 'Warhammer-maling' bruges til face-up? + Et par andre face-up spørgsmål.
» Face-up Wiki - Alt ang. face-ups!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Faceup og modifikationer-
Gå til: