Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 De lyse øjeblikke..

Go down 
+6
Amano
boots
Kaneko
ChibiShin
xKatashix
wolter
10 deltagere
ForfatterBesked
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

De lyse øjeblikke.. Empty
IndlægEmne: De lyse øjeblikke..   De lyse øjeblikke.. Icon_minitimeOns Dec 23, 2009 7:50 am

Denne story har ikke noget med Ikras's fortid at gøre.. Men nok mere med min..

Jeg har mere eller mindre mistet løsten til julen iår, det er som om alt er forsvunet..
Måske fordi man er blevet mere voksen...? Det føltes anderleds før hen..

Nå.. Nyd denne story.. Selvom den nok ikke er den sjoveste jeg har lavet..
Men den kommer lige fra mit hjerte..


De lyse øjeblikke.. PICT0086-4
I have always hated Christmas
Jeg har altid hadet julen


De lyse øjeblikke.. PICT0092-5
But not always
Men ikke altid

De lyse øjeblikke.. PICT0095-4
There was a time
Der var en tid

De lyse øjeblikke.. PICT0011-1
Where I loved Christmas
Hvor jeg elskede julen

De lyse øjeblikke.. PICT0117-2[size=9]
All the presents
Alle gaverne


De lyse øjeblikke.. PICT0131-6
All the sweet candy
Alle de søde sager


De lyse øjeblikke.. PICT0127-4
And the bedtime stories
Og godnat historierne


De lyse øjeblikke.. PICT0103-2
In fact... I miss those times
Faktisk.. Savner jeg de tider


Sidst rettet af wolter Ons Dec 23, 2009 8:00 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
xKatashix

xKatashix


Antal indlæg : 51
Age : 29
Geografisk sted : Møn ^^
Registration date : 23/08/09

De lyse øjeblikke.. Empty
IndlægEmne: Sv: De lyse øjeblikke..   De lyse øjeblikke.. Icon_minitimeOns Dec 23, 2009 7:56 am

Ej hvor kan jeg ikke genkende min lille dreng længere!
Men hvor er han dog sød :3.. Og hvor er jeg glad for at se at han har det godt n_n
Men en rigtigt sød historie, stakkels Ikras (eller dig), sådan ikke at kunne lide julen. Jeg kan heller ikke lide julen, men jeg har aldrig hadet den.
Mm, dejlig story, hvad mere er der at sige? ^^
Tilbage til toppen Go down
ChibiShin

ChibiShin


Antal indlæg : 158
Age : 28
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 13/01/09

De lyse øjeblikke.. Empty
IndlægEmne: Sv: De lyse øjeblikke..   De lyse øjeblikke.. Icon_minitimeOns Dec 23, 2009 7:59 am

Wow.. den rørte mig virkelig! <3 Godt arbejde!! <3
Ikras er virkelig dejlig som lille <3 <3
Jeg ville gerne komme og holde jul med dig hvis det kunne gøre dig lidt gladere? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Kaneko

Kaneko


Antal indlæg : 208
Age : 30
Geografisk sted : The Time Vortex
Registration date : 02/01/09

De lyse øjeblikke.. Empty
IndlægEmne: Sv: De lyse øjeblikke..   De lyse øjeblikke.. Icon_minitimeOns Dec 23, 2009 8:22 am

Aaaw. Jeg hader ikke julen, men jeg savner lidt dengang hvor jeg gik og glædede mig hele december >.<;;

Hvor er den story fin! :3 Gode billeder! Specielt det første, synes jeg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




De lyse øjeblikke.. Empty
IndlægEmne: Sv: De lyse øjeblikke..   De lyse øjeblikke.. Icon_minitimeOns Dec 23, 2009 9:42 am

Aw Y_Y Den gør mig held ked af det den story.. hvor jeg dog elsker den! Selv dine sørgelige story's elsker jeg!
Jeg er da ked af at du har det sådan med Julen, håber det bliver bedre <33
Tilbage til toppen Go down
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 62
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

De lyse øjeblikke.. Empty
IndlægEmne: Sv: De lyse øjeblikke..   De lyse øjeblikke.. Icon_minitimeOns Dec 23, 2009 11:59 am

Sikken vidunderlig historie. Ham Ikras har vist flere 'lag' end man skulle tro... Må indrømme at jeg ikke brød mig særligt meget om ham i starten; men efterhånden kan jeg lide ham mere og mere. Smile Utroligt som du har fået lille Ikras til at ligne store Ikras... Endda tøjet. Historien bragte en lille tåre frem - du ved - minderne...

At du har det sådan med julen i år er der jo ikke noget at sige til. Min jul føles også mærkelig i år (du ved hvorfor); men oveni er du jo også ved at blive voksen - og så er det ligesom at eventyret ved julen så småt begynder at falme... (hvis man kan sige sådan). Jeg tror dog du vil genfinde eventyret, for med din fantasi kan ingen tage eventyret helt fra dig. <3
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
Amano

Amano


Antal indlæg : 448
Age : 37
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 16/11/09

De lyse øjeblikke.. Empty
IndlægEmne: Sv: De lyse øjeblikke..   De lyse øjeblikke.. Icon_minitimeOns Dec 23, 2009 10:06 pm

Syndes det er en vildt sød story..

kan godt lide at han har en lidt blød side..
Og mini udgaven, er bare for nusser, kan godt se ligheden mellem dem, super godt...
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

De lyse øjeblikke.. Empty
IndlægEmne: Sv: De lyse øjeblikke..   De lyse øjeblikke.. Icon_minitimeOns Dec 23, 2009 10:17 pm

Tusind tak alle sammen.. <3 Jeg håber at I alle for en god jul.. Og kan tilgive mig for at have lavet denne triste story..


XKatashiX - Mange tak. Din lille Haku har fået en masse venner, hehe. Dog kommer man nok ikke til at se så meget til ham, da han jo er en chibi Ikras.. Men mon ikke jeg finder på noget? hehe..

Chibishin - Tusind tak min søde Shin <3
Jeg blev også helt overrasket over lille Ikras.. hehe..
Det er nok best at du holder jul, med dine forældre iår..

Kaneko - aww Tak sødeste gummiand! <3
Det er nemmelige også sådan jeg har det..

PrinceNaru - Tak <3 Jeg undskylder mange gange, at du blev ked af det.. Jeg lover at lave en ny sjov story, som vil gøre dig glad. <3


Boots - Tusind tak du gamle <3
Jaa, det er det utrolige ved Ikras.. Lige så snart man tror at man kender ham, overrasker han en! Han har så mange lag, at han bare gemmer dem, og kun spiller bad guy! Men mon ikke han også sidder med spænding i maven, når han skal åbne sine julegaver?

Jeg tror at vi begge får en hård jul iår.. Men mon ikke den næste bliver bedre?.. Man kan altid håbe..
Jeg tror at du har ret.. Fordi.. Du har altid ret.. hehe..

Amano - Aww tak søde..
De skulle også ligne hinanden rigtig meget.. Da det er en chibi Ikras.. hehe..
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Isabella

Isabella


Antal indlæg : 525
Age : 33
Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland
Registration date : 05/01/09

De lyse øjeblikke.. Empty
IndlægEmne: Sv: De lyse øjeblikke..   De lyse øjeblikke.. Icon_minitimeTors Dec 24, 2009 3:23 am

Den var meget sød og ja, der var jo en gang hvor at julen Faktisk betød noget.
Den taler nok til mange af os der er blevet ældre. Jeg har det selv på samme måde.
Tilbage til toppen Go down
http://Dragon-Circle.probroads.com
lupus-wolfy

lupus-wolfy


Antal indlæg : 637
Age : 35
Geografisk sted : fyn
Registration date : 28/06/09

De lyse øjeblikke.. Empty
IndlægEmne: Sv: De lyse øjeblikke..   De lyse øjeblikke.. Icon_minitimeTors Dec 24, 2009 5:59 am

meget sød og trist story
jeg håber du finder jule glæden frem.
tiden har ikke været let men stadig kan jeg finde glæden frem i julen ^^
men glædlig jul vis ik jeg skriver med dig imorgen ^^
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

De lyse øjeblikke.. Empty
IndlægEmne: Sv: De lyse øjeblikke..   De lyse øjeblikke.. Icon_minitimeLør Dec 26, 2009 1:20 am

Fin og reflektiv historie. Jeg kan godt lide, at tilbageblikkene er holdt i sepia. Det giver en god (og nostalgisk) stemning.
Som andre også har bemærket, har du virkelig fået den lille til at ligne en yngre version af ham. Godt gået!
Det er interessant, at de første to sætninger modsiger hinanden så direkte. Det er, som om han begynder med den holdning, at han virkelig altid har hadet julen og så ved nærmere eftertanke må indse, at det ikke er tilfældet; at han rent faktisk skal tage stilling til en ændring ved sig selv.
- Og på trods af at du udtrykker, at du selv må tage stilling til sådanne ændringer, håber jeg, du har en så god jul som overhovedet muligt på trods af alt.
Tilbage til toppen Go down
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 457
Age : 32
Geografisk sted : kolding
Registration date : 06/01/09

De lyse øjeblikke.. Empty
IndlægEmne: Sv: De lyse øjeblikke..   De lyse øjeblikke.. Icon_minitimeLør Dec 26, 2009 1:24 am

Hvor der det da en rigtig sød / fin lille faktureret historie.

mænd jeg er nu glad for i ikras Han er blevet meget mere lækker med tiden i forhold til da han hvar lille xD

synes det er en fin måde billederne skifter farve ^^ så må man jo bare regne ud hvorfor Razz
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




De lyse øjeblikke.. Empty
IndlægEmne: Sv: De lyse øjeblikke..   De lyse øjeblikke.. Icon_minitimeLør Dec 26, 2009 4:35 am

Aww, den er ikke sjov men mere nuttet! *Klaske hoved imod skærm, i forsøg på at kramme* Og...emohed = nuttet ja xD
Somebody needs a hug :33 Den er alt i alt meget god, og jeg burde holde op med at kommentere når jeg intet har at sige end random fyld.
THUMBS UP! (L) Love it, keep up the good work.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





De lyse øjeblikke.. Empty
IndlægEmne: Sv: De lyse øjeblikke..   De lyse øjeblikke.. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
De lyse øjeblikke..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Vejle Træf 12 Feb -der mange gay øjeblikke- Billede Spam!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Billedhistorier-
Gå til: