Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder)

Go down 
+10
mystearica
Nerdystreak
Astrid
Pallas
Haruka_Kite
MuseumBizarro
lille_Aki
Maru
Amano
Chazzi
14 deltagere
ForfatterBesked
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Empty
IndlægEmne: The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder)   The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Icon_minitimeTors Jan 07, 2010 8:36 am

Så kom de hjem ♥️ Bygg tilhører Akatsuki og Beyla tilhører mig ^^
De er simpelthen bare så dejlige! Fortryder overhovedet ikke at jeg købte en af dem ♥️
Billederne er ikke de bedste, mørkt udenfor, dårlig belysning og dårlig kamera er ikke en god kombi XD
De er begge drenge btw.

The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) 01
Kassen : D

The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) 02
Kasserne i kassen - selvom man kun kan se den ene xD

The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) 03
Begge kasser!

The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) 04
Uhh, tilbehør...

The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) 05
Beyla delene

The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) 06
Beyla, så dejlig ♥️

The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) 07
Bygg delene - dog mangler hornet, så vi skal lige have skrevet til SOOM..

The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) 08
Bygg.. Elsker virkelig den grå farve :3

The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) 09
Min Beyla med øjne...

The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) 10
.. og med wig ♥️

The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) 11
Akatsuki's Bygg med øjne...

The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) 12
.. og med wig ♥️

The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) 13
Hove!!!! ♥️ Blushingen er bare fantastisk!

The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) 14
Bygg med Beyla tøj

The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) 15
Beyla med Bygg tøj - Akatsuki og jeg har aftalt at bytte deres tøj =D

The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) 16

The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) 17

The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) 18
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Gæst
Gæst




The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Empty
IndlægEmne: Sv: The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder)   The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Icon_minitimeTors Jan 07, 2010 8:39 am

Omg, hvor er de bare kære <33
Elsker at de har byttet deres tøj og de wigs, og øjne, omg ~ <3
Tillykke med endelig at have fået dem hjem OwO
Tilbage til toppen Go down
Amano

Amano


Antal indlæg : 448
Age : 37
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 16/11/09

The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Empty
IndlægEmne: Sv: The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder)   The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Icon_minitimeTors Jan 07, 2010 8:41 am

ej hvor er de skønne og nusser...

Synd at der mangler et horn...

Mange gange tillykke..
glæder mig til at se mere til dem...
Tilbage til toppen Go down
Maru

Maru


Antal indlæg : 293
Age : 33
Geografisk sted : København
Registration date : 23/04/09

The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Empty
IndlægEmne: Sv: The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder)   The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Icon_minitimeTors Jan 07, 2010 8:51 am

Argh, hvorfor anskaffede jeg mig ikkeen lille pony?!
De er mega nuttede og glæder mig til at se mere!
Tilbage til toppen Go down
lille_Aki

lille_Aki


Antal indlæg : 457
Age : 36
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 24/04/09

The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Empty
IndlægEmne: Sv: The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder)   The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Icon_minitimeTors Jan 07, 2010 11:07 am

mange gange tillykke! hvor er de bare kære!! og smukke <3
Tilbage til toppen Go down
MuseumBizarro

MuseumBizarro


Antal indlæg : 109
Age : 49
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 11/07/09

The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Empty
IndlægEmne: Sv: The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder)   The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Icon_minitimeTors Jan 07, 2010 8:56 pm

De er så lækre! og hvor er de flotte med den almindelige face-up Smile glæder mig til at få min Beyla hjem fra Heceta, hun er i gang med den helt store make-over på hende Smile
Tilbage til toppen Go down
http://nickbosse.dk/Museum%20Bizarro/Index.htm
Haruka_Kite

Haruka_Kite


Antal indlæg : 245
Age : 32
Geografisk sted : Storkøbenhavn
Registration date : 29/12/08

The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Empty
IndlægEmne: Sv: The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder)   The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Icon_minitimeTors Jan 07, 2010 10:48 pm

Naarj, hvor er de bedårende ;A; Det passer overraskende godt, at I har byttet deres tøj. Jeg håber at se meget mere til de to!
Tilbage til toppen Go down
http://haruka-kite.deviantart.com/
Pallas
Moderator
Pallas


Antal indlæg : 345
Age : 38
Geografisk sted : Nørrebro
Registration date : 29/12/08

The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Empty
IndlægEmne: Sv: The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder)   The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Icon_minitimeFre Jan 08, 2010 12:18 am

Hvor er de bare kære. De der bittesmå hove er bare noget af det sødeste.
Rigtig mange gange tillykke med dem. Ligesom alle andre, glæder jeg mig også til at se mere til dem.
Tilbage til toppen Go down
Astrid

Astrid


Antal indlæg : 357
Age : 31
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Empty
IndlægEmne: Sv: The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder)   The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Icon_minitimeFre Jan 08, 2010 1:10 am

Tillykke med dem! Very Happy
De er virkeligt søde <3 Byggs farve ser umiddelbart rigtig flot ud o:
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Empty
IndlægEmne: Sv: The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder)   The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Icon_minitimeFre Jan 08, 2010 10:51 am

1000 tak for alle de søde ord Very Happy
I kommer helt sikkert til at se meget mere til dem. Skal endda også til at købe et spejlrefleks kamera her i weekenden. Så skal jeg i gang med at lege lidt XD
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
MuseumBizarro

MuseumBizarro


Antal indlæg : 109
Age : 49
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 11/07/09

The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Empty
IndlægEmne: Sv: The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder)   The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Icon_minitimeFre Jan 08, 2010 11:46 am

Chazzi: Bestilte i ikke vingerne med til dem???
Tilbage til toppen Go down
http://nickbosse.dk/Museum%20Bizarro/Index.htm
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Empty
IndlægEmne: Sv: The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder)   The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Icon_minitimeLør Jan 09, 2010 1:10 am

MuseumBizarro: Nej, ingen af os bestilte vingerne. Fortryder det egentlig lidt. Er blevet ret vild med dem efter at have set ejer billeder. Men det er der jo ikke noget at gøre ved XD
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Empty
IndlægEmne: Sv: The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder)   The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Icon_minitimeLør Jan 09, 2010 5:37 am

Nej, hvor er de altså bare kære! Sikke et flot job, de har gjort med faceup og bodyblushing. Tillykke med dem. :-) Aww!
Tilbage til toppen Go down
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Empty
IndlægEmne: Sv: The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder)   The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Icon_minitimeLør Jan 09, 2010 6:18 am

tillykke de er virkelig søde Smile deres wigs passer godt til dem
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Empty
IndlægEmne: Sv: The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder)   The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 8:16 am

Hvor er de søde Smile Glæder mig til at se hvad I gør ved dem. Tillykke med dem Very Happy
Tilbage til toppen Go down
LiChan

LiChan


Antal indlæg : 178
Age : 36
Geografisk sted : København (men kommer fra Aalborg)
Registration date : 14/04/09

The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Empty
IndlægEmne: Sv: The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder)   The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Icon_minitimeMan Jan 11, 2010 7:34 am

De er virkelig bedårende!
Elsker de turkise øje og wig!
Tilbage til toppen Go down
Saya

Saya


Antal indlæg : 80
Age : 31
Geografisk sted : Århus
Registration date : 29/12/08

The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Empty
IndlægEmne: Sv: The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder)   The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Icon_minitimeLør Jan 23, 2010 8:55 am

Jeg er ellers ikke en for tinies, men de er godtnok søde! Elsker farven på Beylas øjne, den er godtnok flot. Tøjet er superskøn, og synes også parykkerne er rigtig gode!
Håber I får fat i et horn, det vil jeg også rigtig gerne se =D
Tilbage til toppen Go down
Alex

Alex


Antal indlæg : 115
Age : 33
Geografisk sted : United Kingdom
Registration date : 29/12/08

The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Empty
IndlægEmne: Sv: The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder)   The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Icon_minitimeTirs Jan 26, 2010 10:53 pm

Waow, de er virkelig søde! Elsker de der wigs! Og deres øjne er da også dejlige. Tillykke!
Tilbage til toppen Go down
http://igreywolf.deviantart.com/
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Empty
IndlægEmne: Sv: The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder)   The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Icon_minitimeTirs Jan 26, 2010 11:13 pm

Tak allesammen! Er virkelig glad for at I godt kan lide min Beyla's wig.
Var faktisk lidt i tvivl da jeg købte den, men da jeg satte den på Eli's hoved, var jeg ikke et sekund i tvivl mere. ^^
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Sponsoreret inhold





The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Empty
IndlægEmne: Sv: The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder)   The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» A day in the forest [SOOM Bygg, Beyla, Afi, Ai]
» Easter chocolate [SOOM Bygg, Beyla, Afi, Ai, Lami, Taco]
» Min nye dreng - lidt flere billeder. (mange billeder)Minimee Johnny Depp
» En sølvrose til familien [Soom Adamelli] (Mange billeder!)
» Time to Play [SOOM Afi, SOOM Beyla]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: