Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Ikras's julegave [MNF shushu BOY]

Go down 
+2
boots
wolter
6 deltagere
ForfatterBesked
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Ikras's julegave [MNF shushu BOY] Empty
IndlægEmne: Ikras's julegave [MNF shushu BOY]   Ikras's julegave [MNF shushu BOY] Icon_minitimeFre Jan 08, 2010 9:01 am

Så fik jeg endelige modtaget Ikras's julegave.. ^^
Og billederne blev taget imens jeg var på nytårs ferie hos min farfar og farmor.. altid så hyggeligt.. x'3
De første billeder blev ikke så gode.. Dem der kommer bag efter, syns jeg selv passer så godt til Ikras.. mørke..

Ikras's julegave [MNF shushu BOY] PICT0095-5
Ikras: Hmm what is this? A gift from Sam and Wolter ..? [ hmm.. hvad er dette? En gave fra Sam og Wolter?]

Ikras's julegave [MNF shushu BOY] PICT0097-5
Ikras: What the hell is this!? [Hvad fanden er det?]

Ikras's julegave [MNF shushu BOY] PICT0100-4
Ikras: Oh.. Now I can see it.... [Oh.. Nu kan jeg se det..]


later that night [Senere samme nat]


Ikras's julegave [MNF shushu BOY] PICT0103-3
Ikras: What am I doing here? I hate the place.. I hate the others dolls.. I hate everything! [Hvad laver jeg her? Jeg hader stedet.. Jeg hader de andre dukker.. Jeg hader alt!]

Ikras's julegave [MNF shushu BOY] PICT0104-6
Ikras: I wish I could leave this place.. and go to you.. Geisha.. [Jeg ville ønske at jeg kunne forlade dette sted.. og tage hen til dig.. Geisha]

Ikras's julegave [MNF shushu BOY] PICT0106-4
Wolter: Heey.. Ikras.. Jeg har fundet denne.. Jeg ved godt at det ikke er noget særligt, men jeg tænkte at du måske ville kunne lide den..? ^^;
Ikras: Hmm..
Wolter: værsgo det er din.. ^^

Ikras's julegave [MNF shushu BOY] PICT0107-5
Ikras: Purple, Why that color, Red is nicer, hmm it actually Looks like it's black. [Lilla. Hvorfor lige den farve? Rød er da meget flottere. Hm. Den ser faktisk lidt sort ud.]

Ikras's julegave [MNF shushu BOY] PICT0108-2
Ikras: I wonder what she is doing this moment . [Gad vide hvad hun mon laver lige nu.]

Ikras's julegave [MNF shushu BOY] PICT0109-3
Ikras: oh.. what the hell.. [Åh.. Hvad fanden..]

Ikras's julegave [MNF shushu BOY] PICT0111-4
Ikras: I'll never find out if I stay here. [Det finder jeg aldrig ud af hvis jeg bliver her]



Jeg VED godt at mit engelsk ikke er godt, jeg har endda fået hjælp af goggle translate.. hehe..
Og selvom jeg ikke er god til engelsk stopper jeg skam ikke af den grund.. ^^
Det er det samme med at tage billeder, eller lave storys, eller lave face up..
Hvis man stopper bare fordi man er dårlig og bange for hvad andre mener om det man laver, så syns jeg det er forkert..
Man skal bare blive ved og være stolt af det man kan! Ellers bliver man jo aldrig bedre.. Wink


Sidst rettet af wolter Man Feb 01, 2010 5:11 am, rettet i alt 3 gange
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 62
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

Ikras's julegave [MNF shushu BOY] Empty
IndlægEmne: Sv: Ikras's julegave [MNF shushu BOY]   Ikras's julegave [MNF shushu BOY] Icon_minitimeFre Jan 08, 2010 9:27 am

Du har ret i hvad du skriver tilsidst; men jeg synes nu du er ret god til at lave disse historier - og dit engelske er da fint nok. Du skam sagtens være stolt af dine historier.

Tilbage til denne. Efter at have set denne historie ser jeg Ikras i et lidt andet lys. Han ser så... følsom ud. Det er helt rart at se denne anden side af Ikras. Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 457
Age : 32
Geografisk sted : kolding
Registration date : 06/01/09

Ikras's julegave [MNF shushu BOY] Empty
IndlægEmne: Sv: Ikras's julegave [MNF shushu BOY]   Ikras's julegave [MNF shushu BOY] Icon_minitimeFre Jan 08, 2010 4:56 pm

hehe sikke en fin story ^^ og anderledes end du plejer at lave dem ^^

lille ikras ^^ savner sin geisha, og er slet ikke vant til at få gaver xD

jeg synes nu alle billederne passer fint til ham.... og dog såh xD
Tilbage til toppen Go down
KONFETTI

KONFETTI


Antal indlæg : 79
Age : 32
Geografisk sted : Nykøbing Sj.
Registration date : 30/12/08

Ikras's julegave [MNF shushu BOY] Empty
IndlægEmne: Sv: Ikras's julegave [MNF shushu BOY]   Ikras's julegave [MNF shushu BOY] Icon_minitimeFre Jan 08, 2010 5:29 pm

God story x3 Der er virkelig et sceneskift fra hvor han får gaven til hvor han sidder i mørket, nice effekt ^^
Billedet hvor han holder trøjen og ser på den og så det sidste synes jeg er specielt gode ^^
Og så elsker jeg at han tænker på Geisha xD <3
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Ikras's julegave [MNF shushu BOY] Empty
IndlægEmne: Sv: Ikras's julegave [MNF shushu BOY]   Ikras's julegave [MNF shushu BOY] Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 10:31 pm

Tak venner! <3 <3

Boots - awwwww!! tak <3
Ikras er fyldt med mange lag.. Man kan slet ikke finde ud af ham.. Nogle gange er han den venlige og stille (når han mest er selv xD)
andre gange er han virkelige den sure og hidsige.. osv. xD

Tiko - Taaak.. hehe
Jeg ved slet ikke hvad der kom over mig, så du de julenisser på de første billeder? xDD
LOOOL!! xD Der har du ret..

KONFETTI - Tusind tak! x'3
Jeg ved ikke om jeg hoppede for meget imellem der.. Men godt du kunne lide det.. x'3
Taak! Den sidste blev jeg rigtig tilfreds med.. hehe..
HAHAH!! XD Hvem elsker ikke det? Razz
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
lupus-wolfy

lupus-wolfy


Antal indlæg : 637
Age : 35
Geografisk sted : fyn
Registration date : 28/06/09

Ikras's julegave [MNF shushu BOY] Empty
IndlægEmne: Sv: Ikras's julegave [MNF shushu BOY]   Ikras's julegave [MNF shushu BOY] Icon_minitimeTirs Jan 12, 2010 8:08 am

jeg fået godt hans tanke gang da han sidder der i stolen kender det godt ^^;; men dov bliver jeg er ^^;
god story og gode billeder
Tilbage til toppen Go down
Isabella

Isabella


Antal indlæg : 525
Age : 33
Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland
Registration date : 05/01/09

Ikras's julegave [MNF shushu BOY] Empty
IndlægEmne: Sv: Ikras's julegave [MNF shushu BOY]   Ikras's julegave [MNF shushu BOY] Icon_minitimeOns Jan 27, 2010 6:13 am

Er jeg gået glip af noget?...bare fordi jeg ikke lgie har været inde og tjekke dagligt hvilke ny stories der er kommet ???

Hvem/hvad er Geisha?

Ellers gode billeder. Kan gode lidt at man også ser ham i noget lys, men kan jo ikke gå i mørke altid.
Kan godt lige scene skriftet med hvor han får gaven og alt er lyst og så til noget efter hvor der inde er mørkt.
Dit engelsk er meget fint.
Tilbage til toppen Go down
http://Dragon-Circle.probroads.com
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Ikras's julegave [MNF shushu BOY] Empty
IndlægEmne: Sv: Ikras's julegave [MNF shushu BOY]   Ikras's julegave [MNF shushu BOY] Icon_minitimeOns Jan 27, 2010 6:39 am

Wolfy - takker <3
Det er lidt dejligt at nogen ved hvordan Ikras's føler. (selvom det måske ikke er en rar følelse? O__o xD )

Isabella - Nej nej nej! xD Du har ikke gået glib af noget.. ^^
Geisha har kun været et navn, som Ikras har brugt få gange. Der skal nok komme mere info om det!
Men kan fortælle at det er en pige.. Wink

mange tak! <3
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Isabella

Isabella


Antal indlæg : 525
Age : 33
Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland
Registration date : 05/01/09

Ikras's julegave [MNF shushu BOY] Empty
IndlægEmne: Sv: Ikras's julegave [MNF shushu BOY]   Ikras's julegave [MNF shushu BOY] Icon_minitimeOns Jan 27, 2010 7:12 am

Når okay. Så er jeg med igen.
Der var jeg lige ved at blive helt bange for at jeg havde misset noget og det plejer ikke at ligne mig..når det gælder dine historier. hehe
Når men så er jeg rolig igen. og glæder mig til næste story.
Tilbage til toppen Go down
http://Dragon-Circle.probroads.com
Sponsoreret inhold





Ikras's julegave [MNF shushu BOY] Empty
IndlægEmne: Sv: Ikras's julegave [MNF shushu BOY]   Ikras's julegave [MNF shushu BOY] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ikras's julegave [MNF shushu BOY]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Julegave til Sam
» Adi's julegave.
» ENDELIG! Hvilken fin julegave!~ Pakkeåbning!
» I Surrender [MNF ShuShu]
» Emo Sucks [MNF Shushu and Soo dark elf]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Billedhistorier-
Gå til: