Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Ventetråd (tilbehør)

Go down 
+38
Saya
PrinceNaru
Nii-san_obsessed
Jeariel
jeanet kaulitz
rocoSTAR
Akutenshi Uke
Mizuki
PotatoMash
XxMyxWouldxX
Mariehønen
Souly
Kurisu
Dustbunnie
MorbidNeeds
Nerdystreak
nightfly
Alex
Maru
Kirie
Coewless
Akatsuki
AnMaNi
FifiIsBored
kittey
Ponpyon
Miki
Amano
Manna
Mitsu
boots
lupus-wolfy
Hirin
Taylor
mystearica
Chazzi
wolter
Riki
42 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Næste
ForfatterBesked
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Os mig!! ;D   Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Icon_minitimeOns Mar 09, 2011 9:48 am

Har endelig taget mig sammen og bestilt lidt til min prinsesse!!! Very Happy
Eftersom jeg har solg/sælger min SHINE dukke, besluttede jeg mig for, at de penge jeg fik for ham, skulle bruges på andre dukketing.
Derfor gik jeg shopamok på Luts og Dollheart i dag....se hvad der kom ud af det XD:

Masser af glasøjne, en wig og nogle øjenvipper <3
Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Ordremarts2011
Faktisk stod 2 af øjensættene som udsolgt lige efter jeg havde bestilt....håber de har taget fra til mig >_<

Fantastisk sæt tøj - kun til Peakswood dukker ÖoÖ~~
Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Ld000398006

Super lækre støvler Very Happy
Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Ls582
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråd (tilbehør)   Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Icon_minitimeFre Mar 11, 2011 6:08 am

Yay! Luts har sendt min pakke i dag!! Wee øjne (^o^)v
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
MorbidNeeds

MorbidNeeds


Antal indlæg : 185
Age : 39
Geografisk sted : Sydfyn
Registration date : 29/12/10

Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråd (tilbehør)   Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Icon_minitimeFre Mar 25, 2011 7:59 am

Da Derek mangler en parryk der er bare en smule længere sparkede jeg migselv ind på ebay og fik i den anledning også lige købt et par politi-solbriller til herren og øjenvipper. Håber han kommer til at tage sig godt ud med øjenvipper *crosses fingers*
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråd (tilbehør)   Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Icon_minitimeOns Apr 06, 2011 9:06 am

Så er noget af alt det kommet jeg bestilte. Hentede min pakke fra Luts i dag.
Eftersom min dukke er på ferie hos min familie må jeg vente med at afprøve øjnene og wiggen på hende. Men øjnene så fantastiske ud på de andre hoveder jeg har liggende *_* Wee!
Nu håber jeg bare at Tolden vil frigive resten snart så jeg kan nå at få det hele når jeg bliver genforenet med min lille dame. >Very Happy
Waa!! Hun bliver SÅ smuk <3
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
nightfly

nightfly


Antal indlæg : 247
Age : 37
Geografisk sted : Grenå
Registration date : 19/12/09

Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråd (tilbehør)   Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Icon_minitimeOns Apr 06, 2011 9:36 am

Ihhhh mine ting fra Think pink er på vej... OwO
Tilbage til toppen Go down
http://bloody-danish.deviantart.com/
MorbidNeeds

MorbidNeeds


Antal indlæg : 185
Age : 39
Geografisk sted : Sydfyn
Registration date : 29/12/10

Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråd (tilbehør)   Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Icon_minitimeMan Maj 02, 2011 2:01 am

Lige spenderet en mindre formue på to heat-resisting parykker fra Leeke da jeg er træt af Draco's gamle og Liam skal have lidt at skifte imellem:

Ventetråd (tilbehør) - Page 6 1
Denne i Pale Lavender

Ventetråd (tilbehør) - Page 6 010_f_011-1
Som på billedet
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråd (tilbehør)   Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Icon_minitimeTors Maj 19, 2011 3:08 am

Jeg venter seriøst på alt for mange ting lige nu! XD Men når man sælger sine SD'er og går på pause med dem, kommer man til at forkæle sine tinies... Eller jeg gør i hvert fald. ^^''

Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Leeke
Det her ligger faktisk allerede i tolden, men synes lige det skulle med alligevel.
Den første wig i RoyalCadetBlue og den anden wig i MistyRose - begge i tiny størrelse. Skoene er til SD, købt før jeg bestemte mig for at sælge mine SD'er, dog beholder jeg skoende alligevel - de er alt for lækre til at jeg vil gå af med dem.

Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Soom
Første sæt er købt i et split med en på DoA. Det sidste sæt havde jeg købt først og et par dage efter udkommer andet sæt og så blev jeg nødt til at spørge SOOM, om at lægge mine ordre sammen, så jeg lige kunne spare lidt på shippingen. ^^

Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Luts
Lige købt i går. Blev helt forelsket i det første sæt og så opdagede jeg at Luts havde discount på tøj, så kunne jeg ikke sige nej. Rolling Eyes Stolen passer til både MSD og tinies og kostede kun 11 dollars. ♥️

Nu må jeg vist heller ikke købe mere lige foreløbig - højst et par sko fra ebay. 8D


Sidst rettet af Chazzi Fre Jun 29, 2012 2:50 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
MorbidNeeds

MorbidNeeds


Antal indlæg : 185
Age : 39
Geografisk sted : Sydfyn
Registration date : 29/12/10

Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråd (tilbehør)   Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Icon_minitimeTors Sep 01, 2011 12:00 pm

...


Sidst rettet af MorbidNeeds Tors Maj 15, 2014 9:08 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråd (tilbehør)   Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Icon_minitimeSøn Sep 18, 2011 9:14 am

Nu hvor jeg har tvillinge piger på vej, måtte jeg jo i gang med at købe ting til dem. Smile

Denne her i Tiny størrelse i Natural Black til Anath (Romantic Carbon)
Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Leeke

Og denne her i Tiny størrelse i Natural Black til Aino (OE Carbon)
Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Leeke1

Og to gange disse sko i Tiny størrelse.
Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Shoes

Derudover venter jeg også på en blond bob style Leekeworld wig til Asherah fra en på DoA. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Souly

Souly


Antal indlæg : 140
Age : 30
Geografisk sted : Grenaa
Registration date : 09/04/11

Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråd (tilbehør)   Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Icon_minitimeMan Sep 19, 2011 9:56 am

Jeg har bestilt nogle bukser, et par grå øjne og en pink wig fra WindDolls, så det venter jeg lige nu på

og så har jeg fået en mail fra Villemo Art (Dollzone i Polen) om at jeg har købt en wig derfra... det kan jeg egentlig godt huske men jeg aner ikek hvilken wig det er jeg har købt O.o så det bliver spændende
Tilbage til toppen Go down
http://soule-evans.deviantart.com
Hirin

Hirin


Antal indlæg : 597
Age : 30
Geografisk sted : Holstebro
Registration date : 29/12/08

Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråd (tilbehør)   Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Icon_minitimeOns Sep 21, 2011 6:32 am

har lige bestilt et 2 wig set til mine to små drenge som lige pt er i t(r)oldens klør Very Happy
en i en rødbrun farve og en anden i en lys grålig brun farve ^^
købte dem til 150 kr (omkring $26) Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://thelittledollmaster.blogspot.dk
MorbidNeeds

MorbidNeeds


Antal indlæg : 185
Age : 39
Geografisk sted : Sydfyn
Registration date : 29/12/10

Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråd (tilbehør)   Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Icon_minitimeLør Okt 01, 2011 6:05 pm

Kunne ikke dy mig da jeg modtog en mail fra AC og mine øjne faldt på dette sæt tøj:

Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Kkb035lcoffee_03

Og så lige en skjorte også:

Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Kk_b201

Begge er til til hound, AC you're ruining me! xD
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråd (tilbehør)   Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Icon_minitimeTirs Okt 04, 2011 2:30 am

Så at DD-Anne havde restocket nogle af deres øjne, så jeg kunne simpelthen ikke nære mig. Har købt øjne til nogle af de dukker, jeg venter på. Razz

Første par er til Midas (SOOM Lami) og andet par er til Balder (SOOM Glati)
Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Jne
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråd (tilbehør)   Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Icon_minitimeOns Okt 05, 2011 8:31 am

Undskyld for dobbelpost, men jeg "kom til" at købe et par wigs til de drenge jeg venter på. Very Happy
De er begge fra Usagihime.

Den her til Balder (SOOM Glati)
Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Wig

Og den her til Midas (SOOM Lami)
Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Bjd_wig_type_B_1_Heat_resisting_Fiber_size16_18cm_6_7inch_color_Light_gold_by_UsagiHime_Studio
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråd (tilbehør)   Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Icon_minitimeFre Okt 28, 2011 8:30 am

Lige nu venter jeg på to wigs i yo-sd størrelse fra Spite&Malice.

To trøjer fra TTYA
Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Rg2Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Rg666

Og et par shorts købt på DoA fra Nine9 Style
Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Rg


Sidst rettet af Chazzi Fre Jun 29, 2012 2:47 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråd (tilbehør)   Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Icon_minitimeMan Nov 07, 2011 2:57 am

Jeg har lige købt 3 flotte kimonoer fra Mayday på DoA, til mine små piger <3 Så nu venter jeg bare på at de kommer ^^

EDIT: De er kommet, og de er super skønne <3 Og så fik jeg også lige en stak blade ind af døren, men det gjorde godt nok ondt fordi trolden fik tag i dem D:
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråd (tilbehør)   Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 25, 2012 9:38 pm

De grønne i 8mm og de hvide i 16mm.
Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Untitled

Lidt tøj fra TTYA til min næste planlagte dukke Darin.
Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Il_570xN310743777

Og et sæt fra BTSSB til Ainan. Har det godt nok på et kort layaway.
Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Btssb2
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråd (tilbehør)   Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Icon_minitimeLør Mar 03, 2012 9:51 am

Jeg køber aldrig mere fem par øjne på en gang fra DD-Anne igen. Fem par glas for 150 inkl. shipping er dejligt billigt, men når tolden lige skal have fingere i dem og forlange en opkrævning på på næsten 200 kr., er det ikke så billigt mere. D:

Har også hentet min Tata ordre i dag med to hvide yo-sd kitler og en mini Nintendo DS. Nu venter jeg så bare på to Leekeworld købt gennem Sweet & Honey, som jeg har ventet på i næsten tre måneder. o.o
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Gæst
Gæst




Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråd (tilbehør)   Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Icon_minitimeTors Apr 12, 2012 3:30 pm

Venter på en masse tilbehør til mine dukker...

Tolden kigger lige nu på min pakke fra Nine9 Style. Første gang, jeg har købt noget fra dem ^^

Og så har jeg nogle sko på vej fra Releaserain på eBay.

Desuden venter jeg på, at min ordre fra Tata's Paradise bliver sendt. Er der nogen, der ved, hvor længe Tata's normalt er om at sende en ordre?

I går modtog jeg for øvrigt et par miniature Macbook Air laptops til mine MSD drenge, og i sidste uge modtog jeg to sæt MSD tøj fra DollHeart <3
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråd (tilbehør)   Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Icon_minitimeTors Apr 12, 2012 8:42 pm

Laced Sarcasm: Uh, det lyder som om du venter på en masse dejlige ting. Very Happy De par gange jeg har købt fra Tata's Paradise synes jeg de har været okay hurtige til at sende mine ting. Jeg kan ikke lige huske, hvor lang tid der er gået, men mener virkelig ikke det har været særlig lang tid. ^^

EDIT: Kiggede lige på min ordre derfra, og der er gået mellem 10-14 dage til mine ting er blevet sendt. Smile
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Gæst
Gæst




Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråd (tilbehør)   Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Icon_minitimeFre Apr 13, 2012 10:33 am

Chazzi, okay, lyder fint! Indtil nu er der gået 12 dage, siden jeg bestilte fra Tata's. Min ordre indeholder også en del ting, sååå ja ^^;

Tolden slap for øvrigt min Nine9 Style pakke i dag, så den burde vel i princippet ligge på posthuset i morgen ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråd (tilbehør)   Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Icon_minitimeFre Apr 13, 2012 9:47 pm

Yay! Min Nine9 Style pakke slap gennem tolden uden, at jeg skulle betale noget! Very Happy Posten kom lige forbi med den for nogle timer siden!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråd (tilbehør)   Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Icon_minitimeTirs Apr 17, 2012 11:02 pm

Så fik jeg min pakke fra Releaserain. Fire par sko til Yo-SDs. Hvor er de fiiiiiine! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Souly

Souly


Antal indlæg : 140
Age : 30
Geografisk sted : Grenaa
Registration date : 09/04/11

Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråd (tilbehør)   Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Icon_minitimeTirs Maj 01, 2012 7:31 am

Jeg er midt i at bestille nogle ting fra formydoll.

Der stod at jeg ville få en e-mail fra dem, som jeg ikke helt har fået endnu. Venter og ser til imorgen inden jeg sender betalingen og færdiggør købet.
Tilbage til toppen Go down
http://soule-evans.deviantart.com
Souly

Souly


Antal indlæg : 140
Age : 30
Geografisk sted : Grenaa
Registration date : 09/04/11

Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråd (tilbehør)   Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 12:51 am

Hold da op.
Mine ting fra Formydoll ankom idag.

De blev sendt fra Korea i fredags.

Det vil altså sige at jeg er ude af Tilbehørs tråden!
Tilbage til toppen Go down
http://soule-evans.deviantart.com
Sponsoreret inhold





Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråd (tilbehør)   Ventetråd (tilbehør) - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ventetråd (tilbehør)
Tilbage til toppen 
Side 6 af 11Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Næste
 Lignende emner
-
» Ventetråd (customization)
» Regler og Retningslinjer for Salg af øjne, parykker, tilbehør

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: BJD-diskussion :: Generel dukkediskussion-
Gå til: