Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Kærlighed? [DOD DOI Luke]

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
PandaQueen

PandaQueen


Antal indlæg : 55
Age : 29
Geografisk sted : Fyn, Odense
Registration date : 16/11/09

Kærlighed? [DOD DOI Luke] Empty
IndlægEmne: Kærlighed? [DOD DOI Luke]   Kærlighed? [DOD DOI Luke] Icon_minitimeTirs Feb 02, 2010 2:07 am

Så har jeg fået endnu en historie stablet på benene. Ved godt at det her kun er min anden, men kunne ikke rigtigt finde ud af at vente med den, så yeah... Bare lad som om, at der er gået længere tid, siden den sidste! 8D;

Min mor fattede forøvrigt ikke en brik af dette... Så det håber jeg, at I gør. *Suk* T__T

Kommentarer er højt elsket~ Kritik er også velkommen.

Læses fra venstre til højre ---->

Kærlighed? [DOD DOI Luke] Serie2billede1
Reginald: ...

Kærlighed? [DOD DOI Luke] Serie2billede2
Reginald: Master?
PandaQueen: Hmm... Slave?

Kærlighed? [DOD DOI Luke] Serie2billede3
Reginald: Kan du forklare mig hvad "kærlighed" er? Ikke fordi jeg ikke selv er klar over det... Jeg vil bare høre din mening. Har du prøvet at være forelsket før?
PandaQueen: Eh...? Det har jeg, yeah... Men... Jeg ved ikke helt hvordan det skal forklares... Uhm...

Kærlighed? [DOD DOI Luke] Serie2billede4
PandaQueen: Det er behageligt... Som om man svæver rundt på en lyserød sky! Også føles det lidt som om man havde sommerfugle i maven.

Kærlighed? [DOD DOI Luke] Serie2billede5
Reginald: ...

Kærlighed? [DOD DOI Luke] Serie2billede6
PandaQueen: FUCK. Nu tabte jeg i Eternal Sonata! Du så godt, hvor god jeg var... IKKE, REGI?!

---------------

Ja, det er meningen, at Reginalds krave skal sidde forkert. Det får det nemlig til at se afslappet ud og... Okay, faktisk er det her en dårlig undskyldning for ikke at have lagt mærke til det, men lad os nu bare sige, at det ikke gør noget.


Sidst rettet af PandaQueen Tirs Feb 02, 2010 6:41 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://www.Codename70H.deviantART.com
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Kærlighed? [DOD DOI Luke] Empty
IndlægEmne: Sv: Kærlighed? [DOD DOI Luke]   Kærlighed? [DOD DOI Luke] Icon_minitimeTirs Feb 02, 2010 5:49 am

LOOOOL!! Lav mere!! xDDD
Jeg er helt vild med dine 2 storys! Det er som om at læse en manga!!! MERE SIGER JEG!!!! Very Happy XDDDD
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Kærlighed? [DOD DOI Luke] Empty
IndlægEmne: Sv: Kærlighed? [DOD DOI Luke]   Kærlighed? [DOD DOI Luke] Icon_minitimeTirs Feb 02, 2010 10:07 am

Stakkels dreng <3 Det er en rigtig sød story ^^

Btw.. Eternal Sonatra! Jeg har ikke styr på hvor mange gang jeg har været ved at købe det spil, udelukkende fordi det ser så flot ud (Jeg har faktisk flere spil som er købt for coverets skyld) Men, er det sjovt?
Tilbage til toppen Go down
PandaQueen

PandaQueen


Antal indlæg : 55
Age : 29
Geografisk sted : Fyn, Odense
Registration date : 16/11/09

Kærlighed? [DOD DOI Luke] Empty
IndlægEmne: Sv: Kærlighed? [DOD DOI Luke]   Kærlighed? [DOD DOI Luke] Icon_minitimeTirs Feb 02, 2010 7:31 pm

Wolter - Tak tak. X3 Lige i øjeblikket sidder jeg og vrider min lille hjerne, for at kunne finde på mere, så der kommer nok snart noget XD (...... Håber jeg)

Manna - Taak XD Og yeah, altså... Jeg elsker spillet. Det er ikke kun coveret der er flot, men også grafikken i selve spillet og nogle gange spiller jeg det bare for at have noget flot at se på. Det er ikke fordi det er dårligt eller noget, jeg synes faktisk at det er helt vildt godt, men med mine evner til PS-spil, sååå bliver det sgu lidt svært med tiden. Jeg er mere til sådan nogle spil som Spyro, hvor man bare fiser rundt og samler diamanter. D: Det er hvad jeg kan finde ud af... Men historien der følger med til ES er forøvrigt også noget så sød. ^3^ Det er lidt som at se en lille Anime~
Tilbage til toppen Go down
http://www.Codename70H.deviantART.com
Sponsoreret inhold





Kærlighed? [DOD DOI Luke] Empty
IndlægEmne: Sv: Kærlighed? [DOD DOI Luke]   Kærlighed? [DOD DOI Luke] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kærlighed? [DOD DOI Luke]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Genvunden kærlighed..
» Boredom [DOD DOI Luke]
» Togtur (D.O.I Luke no.2)
» Alice is here~~ [DOD DOI Luke, DOD DOC Twing-key]
» Som en kvinde? [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Billedhistorier-
Gå til: