Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Cooking mama [DOD DOI Luke]

Go down 
+4
Saya
Manna
Isabella
PandaQueen
8 deltagere
ForfatterBesked
PandaQueen

PandaQueen


Antal indlæg : 55
Age : 29
Geografisk sted : Fyn, Odense
Registration date : 16/11/09

Cooking mama [DOD DOI Luke] Empty
IndlægEmne: Cooking mama [DOD DOI Luke]   Cooking mama [DOD DOI Luke] Icon_minitimeLør Feb 06, 2010 6:54 am

Yup-yup, så fik jeg da lige syet et forklæde til min slave, Reginald og ikke nok med det, men jeg evnede også at lave en lille kogebog/opskriftsbog/whatever, haha. :3 Billederne er sgu ikke så gode, nej. Hvad gik der mon galt...? Yeah, kritik er velkommen! Jeg vil meget gerne blive bedre til at tage billeder~~ >__<;;

Lyset er ikke så godt, det ved jeg og det var endnu værre før jeg satte det ind i Photoshop. XD; Tog billederne her om aftenen, hm.

... Og nej, Regi er ikke gay, bare fordi han har et lyserødt blondeforklæde på og læser i en "Tøsernes kogebog" xD;;; *Host* I just happen to like the colour pink~ *A* Oh, and I also like lace!! SO PRETTY :3

Ved også godt, at det er totalt FAIL at det hedder en kogebog, når det handler om desserter og det... + den er lavet som en japansk bog, selvom den faktisk er på dansk! XD; Tænkte ikke rigtigt over, da jeg lavede bogen T___T I'M A FAILURE ;A;!!! ... Laver nok en ny bog en anden gang, hmm V___V

... Kommentarer er elsket højt *A*;;

Cooking mama [DOD DOI Luke] Cookingmama1

Cooking mama [DOD DOI Luke] Cookingmama2

Cooking mama [DOD DOI Luke] Cookingmama3

Cooking mama [DOD DOI Luke] Cookingmama4


Og lige for at vise forklædet... >w<;
Cooking mama [DOD DOI Luke] Cookingmama5

Cooking mama [DOD DOI Luke] Cookingmama6

Tak for kigget! :3
Tilbage til toppen Go down
http://www.Codename70H.deviantART.com
Isabella

Isabella


Antal indlæg : 525
Age : 33
Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland
Registration date : 05/01/09

Cooking mama [DOD DOI Luke] Empty
IndlægEmne: Sv: Cooking mama [DOD DOI Luke]   Cooking mama [DOD DOI Luke] Icon_minitimeLør Feb 06, 2010 7:09 am

Man kan ikke vinde hver gang når man laveer noget til sine dukker.
Bare det at du i det hele taget har lavet en lille kogebog er total nice!

Forklædet er lækkert. Virkelig sød og det giver bare et eller andet til ham.


Billederne er gode. Dem skal du ikke være kede af over. Gode vinkler og du for vist det frem du skal!

og man bliver bedre til at tage billeder jo mere man øver sig! bliv ved og ved og ved!!!! Go GO Go! cheers
Tilbage til toppen Go down
http://Dragon-Circle.probroads.com
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Cooking mama [DOD DOI Luke] Empty
IndlægEmne: Sv: Cooking mama [DOD DOI Luke]   Cooking mama [DOD DOI Luke] Icon_minitimeLør Feb 06, 2010 7:15 am

Jeg syntes ikke engang billederne er så slemme, du har leget med nogle vinkler og billede tre er klart min favorit <3 Der er lidt ved billederne hvor man du viser hans forklæde, men generelt er blitz + dukker en træls kombination. Prøv evt. at dække blitzen til med hvidt papir, eller gå lidt væk og zoom ind når du tager billeder. Du kan også tage lidt af hans tøj af, så det ikke "fylder" så meget på billederne (Ved ikke om det er forståeligt xD)
Kogebogen er rigtig flot lavet, det ser rigtig professionelt ud! Jeg glæder mig til at se hvilke andre bøger han får sig ^^
Tilbage til toppen Go down
Saya

Saya


Antal indlæg : 80
Age : 31
Geografisk sted : Århus
Registration date : 29/12/08

Cooking mama [DOD DOI Luke] Empty
IndlægEmne: Sv: Cooking mama [DOD DOI Luke]   Cooking mama [DOD DOI Luke] Icon_minitimeLør Feb 06, 2010 8:29 am

Det eneste knap så heldige, der rigtig springer mig i øjnene er som sådan sidste billede. Det virker bare lidt stift, og det er ærgerligt. Han er placeret lige stok midt i billedet, og det giver virkelig ikke rigtig nogen form for dynamik. Havde du rykket ham lidt til siden eller givet mere plads øverst i rammen, ville det have givet rigtig meget Very Happy Kender du "det gyldne snit"? Det er supervigtigt når man tager billeder! Jeg vil ikke kaste mig ud i at forklare det hele her, men til at forbedre billeder hjælper det rigtig meget at have den regel i baghovedet - er sikker på den kan googles.... Razz

Jeg kan godt lide det kunstneriske lys, selvom det måske er en tand for kunstnerisk til det meget simple emne, det her "shoot" omhandler. Tilgengæld eeeelsker jeg vinklerne i de første billeder, og bogen er virkelig kær Very Happy <3 hæhæ. og... lyserødt er godt. Cool

Du bad om kritik, og det er derfor jeg kører lidt hårdt på dig - for du har helt klart fat i noget, så vil bare hjælpe dig lidt med hvad jeg end kan... Very Happy <3 keep going~~
Tilbage til toppen Go down
Dustbunnie

Dustbunnie


Antal indlæg : 175
Age : 70
Geografisk sted : Århus - sådan omtrent.
Registration date : 22/01/10

Cooking mama [DOD DOI Luke] Empty
IndlægEmne: Sv: Cooking mama [DOD DOI Luke]   Cooking mama [DOD DOI Luke] Icon_minitimeSøn Feb 07, 2010 12:40 am

Jag kan enormt godt lide hele ideen. Lyset ER svært. Jeg tror at det ville være nødvendigt at have mere eller mindre professionelle lamper hvis man skulle kunne tage virkelig gode billeder indendørs - eller i hvert fald et enormt godt kamera og stativ.

Hvad jeg gør - nogle gange - er at jeg laver en "scene" hvor jeg anbringer et lyst "bagtæppe" bag min dukke - og så fotograferer jeg fra en vis afstand og soomer ind.

Jeg kan enormt godt lide kogebogen. Jeg tror godt man kunne finde en bog der stod kogebog på selv om den handlede om kager og desserter.

Og for øvrigt læste jeg først forkert og troede den hed Tøsedrengenes kogebog. LMAO


Dustbunnie
Tilbage til toppen Go down
http://dustbunnies-bjds.blogspot.com/
Kaneko

Kaneko


Antal indlæg : 208
Age : 30
Geografisk sted : The Time Vortex
Registration date : 02/01/09

Cooking mama [DOD DOI Luke] Empty
IndlægEmne: Sv: Cooking mama [DOD DOI Luke]   Cooking mama [DOD DOI Luke] Icon_minitimeSøn Feb 07, 2010 5:50 am

aaaw, hvor er han sød! Og dine billeder er dejligt skarpe! O oO Han er også dejlig, som altid! x3

Konstruktiv kritik: Synes at på det næst nederste billeder, ser man lidt for meget af hans krop i forhold til resten <.< Hovedet kunne godt have været mere i fokus ^.^
Tilbage til toppen Go down
PandaQueen

PandaQueen


Antal indlæg : 55
Age : 29
Geografisk sted : Fyn, Odense
Registration date : 16/11/09

Cooking mama [DOD DOI Luke] Empty
IndlægEmne: Sv: Cooking mama [DOD DOI Luke]   Cooking mama [DOD DOI Luke] Icon_minitimeSøn Feb 07, 2010 6:26 am

Taak for alle kommentarene :3

Isabella - Haha xD Ja okay, det har du ret i. Så må vi bare håbe, at den næste bog bliver lidt bedre... Men yeah, taak~ ^^

Manna - Tak. ^A^ jeg bruger faktisk samme teknik som du siger, det med at sætte et papir foran blitzen, så det er faktisk Photoshops skyld. xD; Egentlig var de lidt for mørke efter min mening, så jeg smed dem derind og satte noget lys på... Måske lidt for meget. Ups...

T-tage tøjet af ham?! *Kigge på Regi* ... Hurr xD; Øhm, beklager, men det forstår jeg altså ikke helt, nej ^w^; Men du gav mig i hvert fald en dejlig pervers idé til nogle billeder >8D (Reginald: Åh nej... QAQ!!) Åh jov...

Saya - ... Ya, I see it xD; Whoopz. Men tak tak :3 Også for kritikken! Jeg vil prøve at studere det der gyldne snit lidt mere~

Dustbunnie - LOL! XD Tøsedrengens kogebog... <3 Taaaak~ og yeah, det skal jeg prøve. ^^ Har nok et lagen et eller andet sted... Dunno. Måske har jeg endda et lyserødt ét, fra dengang jeg var en bitte tøs.

Kaneko - Hmm o.o Skal nok tænke over, næste gang jeg tager billeder! >w< De sidste to var dog mest for at vise forklædet, så yeah :3 Og taak X3 <33
Tilbage til toppen Go down
http://www.Codename70H.deviantART.com
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Cooking mama [DOD DOI Luke] Empty
IndlægEmne: Sv: Cooking mama [DOD DOI Luke]   Cooking mama [DOD DOI Luke] Icon_minitimeSøn Feb 07, 2010 8:17 am

Yay for perverse idéer xD Det jeg hentydede til var nu bare at tage han jakke af evt. så tøjet "fylder" mindre ^^
Tilbage til toppen Go down
LiChan

LiChan


Antal indlæg : 178
Age : 36
Geografisk sted : København (men kommer fra Aalborg)
Registration date : 14/04/09

Cooking mama [DOD DOI Luke] Empty
IndlægEmne: Sv: Cooking mama [DOD DOI Luke]   Cooking mama [DOD DOI Luke] Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 8:22 pm

Hahahaha hvor er det fint! Jeg elsker ham! XD
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Cooking mama [DOD DOI Luke] Empty
IndlægEmne: Sv: Cooking mama [DOD DOI Luke]   Cooking mama [DOD DOI Luke] Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 4:19 am

Total fantastisk!! x'3

Jeg syns at dine billeder er total skønne og mørke! <3 Og hans øjne skinder! *Q*
Han er alt i alt bare en dejlig slave! høhø..
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Sponsoreret inhold





Cooking mama [DOD DOI Luke] Empty
IndlægEmne: Sv: Cooking mama [DOD DOI Luke]   Cooking mama [DOD DOI Luke] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Cooking mama [DOD DOI Luke]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Unreachable My Ladies [D.O.I. Luke no 2]
» Togtur (D.O.I Luke no.2)
» Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke]
» Eric In The Centrum [D.O.I. Luke no 2]
» Som en kvinde? [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: