Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Lidt random LittleFee Shiwoo Elf, Flora og Ante

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 63
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

Lidt random LittleFee Shiwoo Elf, Flora og Ante Empty
IndlægEmne: Lidt random LittleFee Shiwoo Elf, Flora og Ante   Lidt random LittleFee Shiwoo Elf, Flora og Ante Icon_minitimeLør Feb 13, 2010 11:01 am

Jeg har stadig problemer med at 'finde' mine dukkers personligheder. Hver gang jeg skifter øjne eller paryk på dem skifter de fuldstændig
personlighed, så det føles som om jeg hele tiden får nye dukker. LOL
LittleFee familien bliver nok snart udvidet med en Pipi dreng, men så er det også slut... tror jeg. Wink

Lidt random LittleFee Shiwoo Elf, Flora og Ante LittleFee004-3
Angelica, ? og Adrian... Måske skulle jeg bare kalde Ante for... Ante.. ihvertfald indtil jeg finder et navn til hende...
Her har hun fået en ny paryk på. Det er egentlig slangekrøller hele vejen rundt; men jeg forsøger at få krøllerne
lidt blødere ved at trække lidt i dem så håret får mere naturlige krøller. Shiwoo Elf har fået Els paryk på. Jeg har
stadig ikke fundet de helt rigtige øjne til ham...

Lidt random LittleFee Shiwoo Elf, Flora og Ante LittleFee010-2
Her har Angelica så fået Antes paryk på. Jeg synes hun ser helt anderledes ud nu...

Lidt random LittleFee Shiwoo Elf, Flora og Ante LittleFee006-4
Og Angelica med Els paryk. Cute... Smile

Lidt random LittleFee Shiwoo Elf, Flora og Ante LittleFee009-3
Ante med den krøllede paryk og andre blå øjne... Adrian har fået den sorte paryk tilbage og
Angelica beholder Els paryk indtil videre, tror jeg..

Lidt random LittleFee Shiwoo Elf, Flora og Ante LittleFee004-2
Jeg var lidt ked af de andre blå/lilla øjne der ligesom manglede en tydelig pupil. Kan så bedre lide disse.
Måske kan de blå/lilla øjne så bruges til Adrian; men jeg kunne ikke finde noget putty så jeg kunne prøve.

Jeg tror det kommer til at vare længe før disse dukkers personligheder falder på plads. Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Lidt random LittleFee Shiwoo Elf, Flora og Ante Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt random LittleFee Shiwoo Elf, Flora og Ante   Lidt random LittleFee Shiwoo Elf, Flora og Ante Icon_minitimeMan Feb 22, 2010 6:54 am

Sikke søde de alle tre er! (Selvom det er lidt overraskende at se en dukke fuldt påklædt uden øjne. ;-)) Pigerne er vel nok kære og naturlige at se på.
Tilbage til toppen Go down
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 63
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

Lidt random LittleFee Shiwoo Elf, Flora og Ante Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt random LittleFee Shiwoo Elf, Flora og Ante   Lidt random LittleFee Shiwoo Elf, Flora og Ante Icon_minitimeMan Feb 22, 2010 7:03 am

LOL - ja; men det er fordi jeg er løbet tør for eye-putty... Jeg ved at jeg har noget 'lærerens tyggegummi' eet eller andet sted; men kunne ikke lige finde det. Nu har han ventet på en krop så længe at jeg syntes han skulle have lov til at være med på billederne alligevel.. Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
Sponsoreret inhold





Lidt random LittleFee Shiwoo Elf, Flora og Ante Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt random LittleFee Shiwoo Elf, Flora og Ante   Lidt random LittleFee Shiwoo Elf, Flora og Ante Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lidt random LittleFee Shiwoo Elf, Flora og Ante
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» The little Gem // LittleFee Flora
» a bad girl =P (LittleFee Flora)
» Gardenia #Littlefee Flora#
» Little Anine [LittleFee Flora]
» Navnløs nuttedhed #LittleFee Flora#

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: