Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss

Go down 
+10
mellaney
Haruka_Kite
wolter
birdie
chuchu
TrekkieGrrrl
Cherizard
yokomo
jeanet kaulitz
Lucie
14 deltagere
ForfatterBesked
Lucie
Admin
Lucie


Antal indlæg : 116
Age : 42
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss Empty
IndlægEmne: Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss   Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss Icon_minitimeTirs Jan 06, 2009 10:23 am

Ja, så skal vi til det igen. Endnu en gang har opmærksomme stabsmedlemmer fundet det ovenstående uønskede medlem på Resin Garden.

Det er efterhånden ved at være en noget sørgelig sag, ikke mindst for Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss/Jesper.
Men da sandelig også for alle os andre, som gang på gang må trækkes med denne besværlige person.

Skulle nogen være ubekendt med sagen, følger hermed Marys udredning af den, fra sidste omgang:

---
Det er min opfattelse, at Resin Garden generelt er et positivt forum. – Et community fuld af hjælpsomme og reelle mennesker, som ønsker at dele deres hobby og have et hyggeligt og givtigt samvær med andre.
Desværre vil der nok altid være uheldige elementer i alle fora. Hvor de fleste af os ser Internettet som en mulighed for at stifte nye bekendtskaber og møde folk, vi ellers ikke ville lære at kende, er der desværre også enkelte individer, som ønsker at udnytte Internettets anonymitet til deres egne nedrige formål. På Resin Garden har vi heldigvis kun haft én sådan person - eller måske tre. Det kommer lidt an på, hvordan man tæller. Jeg bryder mig ikke om at skulle bringe hele denne sag op, men jeg føler, det er vigtigt, at Resin Gardens medlemmer har mulighed for at vide, hvad der er foregået og på baggrund af det måske kan undgå lignende ubehageligheder i fremtiden.

For et par år siden var der et medlem kaldet Stardust på Resin Garden. Han lagde ud med at virke ganske pålidelig, men efter noget tid begyndte der at ske mærkelige ting. Stardust fik mange dårlige feedbacks (var blevet betalt for ting, han ikke havde sendt til folk o.lign.) og fortalte historier og kom med undskyldninger, som lod til at have meget ringe hold i virkeligheden. Staben fik op til flere henvendelser fra forskellige årvågne brugere om dette, og besluttede at give ham en officiel advarsel. Hvis ikke han fik orden i sagerne, ville han blive bannet (udelukket) fra forummet.
Nuvel – Stardust forsvandt, og noget tid senere dukkede brugeren Bambi op. Mange var mistænksomme. Bambi lod til at kende Stardust, havde foretaget handler med ham (uden for Resin Garden), og havde visse træk i sin opførsel, som mindede om Stardust. Op til flere brugere kontaktede staben og fortalte, at de var bange for, at det var Stardust, som var vendt tilbage (der var en række glimrende argumenter såsom mangel på billeder af ting, som Bambi forsøgte at sælge). Konfronteret med dette lod Bambi til at blive meget skuffet og stødt og spurgte, hvordan vedkommende kunne bevise, at vedkommende ikke var Stardust. Jeg bad om indscanning af identifikation eller et telefonnummer hvortil jeg kunne ringe, så alle kunne få tvivlen af vejen og Bambi kunne nyde forummet uden at skulle blive udsat for mistanke fra andre brugere. Dernæst modtog Bambi en række dårlige feedbacks (havde blandt andet deltaget i en fællesordre og aldrig betalt, så den bruger, som havde bestilt tingene havde lagt ud for dem og fået intet igen), blev rykket gentagende gange for identifikation, modtog advarsler – og endelig så staben sig nødsaget til at banne brugeren, da Bambi ikke besvarede nogen henvendelser om ovenstående.
Kort tid efter dette oprettede en ny bruger, kaldet Dremmel, sig. Det blev hurtigt bemærket af nogle af stabsmedlemmerne, at Dremmels syntaktiske konstruktioner mindede en del om både Stardust og Bambi, og Dremmel påstod at være ny i hobbyen – omend Dremmel vidste meget om den. Straks blev fællesordrer iværksat. Det var ikke et grundlag, som staben følte, man øjeblikkeligt kunne give advarsler eller banne på, men der skulle holdes øje. Simultant med disse overvejelser modtog administratorerne så en lang og udførlig privatbesked fra Dremmel i hvilken der på rørende og sørgmodig vis blev fortalt om brugeren Bambis død. – Ja, Bambi havde efter sigende lidt af svær maniodepression og havde nu taget livet af sig selv efter gentagende forsøg på det. Dog havde Bambi efterladt et afskedsbrev, hvori Dremmel mere eller mindre direkte var blevet bedt om at tage kontakt til dem, hun kendte inden for ABJD-communitiet. Der var en masse detaljer i privatbeskeden – dato for denne tragiske hændelse, Bambis fulde navn, ja endog navnet på det sygehus og metoden hvormed hun var blevet bragt dertil, hvor man havde forsøgt at redde livet på Bambi.
Kunne dette være det pure opspind. At binde andre en så sørgelig og oprivende historie på ærmet virkede grotesk. At spøge med en så alvorlig ting. At have den næsvished at udpensle sagen så meget hvis ikke den rent faktisk var sand. Staben foretog en grundig efterforskning få timer efter at privatbeskeden blev modtaget. Lokalaviser i området gav intet resultat, men vi banner naturligvis ikke medlemmer uden et meget solidt grundlag, så det blev besluttet at ringe til det pågældende sygehus. Der kunne man ikke umiddelbart finde Bambi, men det blev undersøgt nøje på baggrund af alle de oplysninger, vi havde. Og stadig med intet resultat. – Så Dremmel blev bannet meget, meget hurtigt.

Pointen med at fortælle hele denne historie er tofoldig. For det første ønsker staben at sikre sig, at medlemmer ikke undrer sig over, hvorfor Dremmel er blevet bannet så hurtigt og at forklare, at vi tager denne type ubehageligheder meget alvorligt. For det andet vil vi gerne have, at medlemmer er opmærksomme og henvender sig til et stabsmedlem, hvis de fatter mistanke om personer på Resin Garden, som ikke har rent mel i posen og ønsker at franarre andre mennesker deres penge eller på anden måde begå kriminalitet.
Nu er det, som allerede sagt, virkelig få personer, som er af denne uheldige støbning. Og der skal selvfølgelig ikke males fanden på væggen hver gang der opstår misforståelser brugerne imellem. Men årvågenhed kan komme alle til gode.

---

Da brugeren Dansemus tilmeldte sig det gamle Resin Garden sidste år, havde staben allerede et vågent øje med denne person, på grund af pudsige sammentræf og ens væremåde. Da vedkommende ikke virkede til at foretage sig noget ulovligt eller sågar uetisk, var den eneste kurs at vente.
Så lukkede det gamle forum som bekendt, og dette blev startet.
Det tog Ms.Diss knapt en uge at finde det, og melde sig til. På grund af oplysninger som er staben i hænde, kunne vi knytte vedkommende til profilen Dremmel og profilen Dansemus.
Det første vedkommende har gjort på dette forum er at forsøge at sælge en dukke, som ikke tilhører ham.

Staben ser det som sin pligt at holde den slags scammere fra døren, og Ms.Diss er hermed bortvist for forummet.

Vi vil indskærpe overfor Jesper at en bortvisning er evigtgyldig, og gælder for enhver af dine personligheder. Vær venlig at holde dig væk.

På forhånd tak,
Staben og alle medlemmer af Resin Garden
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss Empty
IndlægEmne: Sv: Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss   Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss Icon_minitimeTirs Jan 06, 2009 6:55 pm

Omg mand skal vi nu til det igen? Hvorfor fanden kan han ikke bare holde sig væk. BAH! Damn det er frustrerende...

Var han ikke blevet anmeldt til politiet?
Tilbage til toppen Go down
yokomo

yokomo


Antal indlæg : 42
Age : 37
Geografisk sted : Danmark
Registration date : 03/01/09

Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss Empty
IndlægEmne: Sv: Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss   Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss Icon_minitimeOns Jan 07, 2009 12:43 am

Det gjorde mig virkelig harm at se at den mand var vendt tilbage. Han fatter bare intet.
Jo mere han prøver, jo mere opmærksom bliver vi på folk som ham, og deres forsøg på at scamme dukke jeren, som desperat prøver at gøre dette forum til et dejligt sted.
Gawd jeg er træt af Jesper og hans evindelige fupnumre og scammer tricks mod os.
Men godt arbejder RG stab Very Happy
Vi er utrolig heldige at have jer her på dette forum cheers
Tilbage til toppen Go down
Cherizard

Cherizard


Antal indlæg : 47
Age : 30
Geografisk sted : Vestjylland, struer
Registration date : 31/12/08

Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss Empty
IndlægEmne: Sv: Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss   Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss Icon_minitimeOns Jan 07, 2009 9:52 am

Wow han lyder som en idiot! Evil or Very Mad
Hvordan kan man få sig selv til at snyde venlige folk fra deres penge, og finde på en løgnhistorie om et dødt menneske.
Det er simpelhen for lavt Mad
I hans lille hjerne et eller andet sted synes han nok at han er smart, men sådan ser det ikke ud for alle andre.
Tilbage til toppen Go down
TrekkieGrrrl

TrekkieGrrrl


Antal indlæg : 58
Age : 58
Geografisk sted : Århus
Registration date : 30/12/08

Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss Empty
IndlægEmne: Sv: Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss   Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss Icon_minitimeOns Jan 07, 2009 11:42 am

Det allermest irriterende ved Jesper er at han bor tilpas tæt på mig til at jeg har den største lyst til at over og klappe ham et par på bøtten....

Dette er NATURLIGVIS ikke en opfordiring til vold, ej heller har jeg tænkt mig at gøre det i virkeligheden. Men derfor kan man jo godt ha' lyst...

Jesper. FAT DET DOG: du er uønsket her! Faktisk er du generelt uønsket!


Edit: Jeg kan se at det her kan opfattes som om jeg kender Jesper. Det gør jeg ikke. Jeg har bare hans adresse fra hans tidligere optræden her.. det er trods alt ikke umuligt at knytte fysiske adresser til personer, slet ikke når de får tilsendt ting...
Tilbage til toppen Go down
chuchu

chuchu


Antal indlæg : 381
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus, Denmark
Registration date : 29/12/08

Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss Empty
IndlægEmne: Sv: Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss   Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss Icon_minitimeOns Jan 07, 2009 12:34 pm

har han ikke retsforfulgt i belgien eller sådan noget også?

hvad skete der entelig med det? lader folk ham bare slippe væk med det hele?

jeg har desværre både kendt og haft besøg af ham inden han begyndte og scamme,
det var somom han pluselig ville hævne sig på hele dukke verdenen da han fik nok af folk ikke behandlede ham helt pænt altid...

syns ikke om ham, syns fanme det er svinsk og snyde folk på den måde og ønasker inderligt han får sin straf'!
jeg var heldig jeg købte af ham eye to eye, for det var få dage efter han begyndte og scamme i sin tid
så har man fanme ingen plig!
Tilbage til toppen Go down
birdie

birdie


Antal indlæg : 17
Age : 54
Geografisk sted : Norge
Registration date : 30/12/08

Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss Empty
IndlægEmne: Sv: Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss   Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss Icon_minitimeTors Jan 08, 2009 1:11 am

Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss Empty
IndlægEmne: Sv: Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss   Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss Icon_minitimeFre Jan 09, 2009 12:40 am

Jeg syns det var virkelige hurtigt at I opdagede at det var ham..

Det er dog lidt underligt, at han kan finde RG, igen og igen.. -.- Især når vi lige er flyttet.. :/ Gad vide om han også sider og læser de vi skriver om ham.. o.O

jeg vil mene at han ikke er rigtig klog.. -.- Det er åndsvagt og dumt, at snyde en masse mennesker! især hvis man ikke kender dem, rigtigt, + at han kan få slemme skader ud af det >.< som politi, eller hade breve? eller en lussing af TrekkieGrrrl.. xD

MEN jeg syns virkelige at stablen har gjordt det godt! Når man tror at I ikke kan forbløffe en mere, så gør i det xD Syns virkelige at det er smader betrygene, at I tackler det hele, så godt, og så positivt! Og at I virkelige kæmper for at holde fast i RG!! det må jeg altså virkelige gi' jer!


Sidst rettet af wolter Tirs Nov 03, 2009 7:25 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
yokomo

yokomo


Antal indlæg : 42
Age : 37
Geografisk sted : Danmark
Registration date : 03/01/09

Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss Empty
IndlægEmne: Sv: Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss   Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss Icon_minitimeFre Jan 09, 2009 4:14 am

Wolter: Det -er- skræmmende han bliver ved med at finde os, men hvis han læser det vi skriver om ham, håber jeg han fatter hvor lidt han er ønsket her, DOA og andre dukke sider, hvor han har scammet folk på den måde.
Tilbage til toppen Go down
Haruka_Kite

Haruka_Kite


Antal indlæg : 245
Age : 32
Geografisk sted : Storkøbenhavn
Registration date : 29/12/08

Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss Empty
IndlægEmne: Sv: Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss   Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss Icon_minitimeFre Jan 16, 2009 10:06 pm

Wolter & Yokomo;
I og for sig er det såmend ikke så skræmmende, at han kan finde RG igen. Søger man "resin garden" på google, er det lige til at finde et link til siden. Jesper er ikke særlig avanceret (og ikke just særlig intelligent heller), hvilket er heldigt for medlemmer og stab herinde, da det gør det nemmere for vores moderatorer at afsløre ham gang på gang. Det er de samme fejl og detaljer, han bliver knaldet på hver eneste gang, og personligt tror jeg virkelig, der er noget grueligt galt oppe i hovedet på den mand, når han atter en gang prøver og fejler. Det er ikke til at sige, hvorfor han bliver ved med at prøve, når han så åbenlyst er ufattelig dårlig til det.
Jeg føler igen medfølelse overfor medlemmer, som fra det gamle RG er blevet snydt og bedraget af Jesper, og jeg håber inderligt, at det ikke får lov at ske igen. Umiddelbart tror jeg det ikke lige forløbig, da vores kære moderatorstab er så vågne, som de er. (:
Tilbage til toppen Go down
http://haruka-kite.deviantart.com/
mellaney

mellaney


Antal indlæg : 169
Age : 32
Geografisk sted : Odense
Registration date : 04/04/09

Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss Empty
IndlægEmne: Sv: Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss   Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss Icon_minitimeOns Maj 20, 2009 9:03 am

jeg er fuldkommen enig med jer alle

hva fanden bilde sig ind, at man er en god person for så i sidste ende at være en GIGANTISK BASTARD (>x<)
det kan såre folk på den måde, folk har måske betalt tusinde kroner også finde ud af at den ting han har er rent faktisk ikke er hans....kan man ikke blive straffet for det ??? donno (+x+)

Godt gået at finde sådanne personer på RG så der ikke er nogle falske bruger på her ^^ godt arbejde til alle der har hjulpet med at finde de "falske" bruger her så kan det blive mere sikkert at handle over nettet og snakke uden at være bekymret ^3^ a kiss to you all
Tilbage til toppen Go down
chuchu

chuchu


Antal indlæg : 381
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus, Denmark
Registration date : 29/12/08

Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss Empty
IndlægEmne: Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss JESPER.. Død af Kræft???   Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss Icon_minitimeSøn Jul 26, 2009 12:58 am

JESPER.. Død af Kræft???

Okay for og sige det først og fremmest, Hæng mig ikke op på dette!! det er bare info jeg har hørt.. jeg har ikke dirkete opdaget det med jesper selv..

For to år siden, da stardust var på sit højeste svinderi, mødte jeg en fyr med en blåhåret SOO på Otakubatsu Eventet hvor jeg var med Vincent og Heceta (tror begge de kan huske dukken og fyren og at jeg "legede" detektiv for og få jesper info) for og udstille dukkerne
samme dukke en pige havde sat ind som "paintet for a friend" på Den Of Angels, jeg spurte fyren hvem der havde malet den og ja "en kammarat der hedder jesper" og det ringede klokken, jeg snakkede med en fra Doa der så fik opklaret at det var ham og bannet ham igen..igen...IGEN... inden da var jeg faktisk blevet ven med denne fyr med den blåhårecde Soo og valgte ikke og fortelle ham om jesper (han ville måske advare ham?) så jeg gav ham mit nummer og email, i dag tjekkede jeg min gamle mail (er skiftet fra hotmail til gmail pga spam) og han havde kontaktet mig for ca 2 mdr siden...ang.. om det ikke var rigtigt jeg havde en veninde der lagde face-ups billigt.. jo hva da spurte jeg jo, og så får jeg dette svar "min dukkes faceup er blevet slidt helt ud, jeg har vist ikke lige været helt god ved hende, men nu jesper er død af kræften, kan han jo ikke male hende mere" (det skal siges ham fyren vidste ikke jeg vidste jesper havde kræft)da jeg bare sad der.. tænkte "laver han nu fis med os igen eller" jeg ved det virkelig ikke.. han har brugt kræften før mod folks samvittighed når de ville melde ham på Doa... Så de fik ondt af ham og holdt det hen.. prøvede han også mod mig, men jeg kunne jo hans adresse...
jeg og vincent havde jo besøgt ham en gang hvis han så herrens ud og han udbrød "det er min kemo"
Uanset hvad... så tænkte jeg dette skulle offentligøres...?



(post rettet da jeg på boots opfordring ikke ville såre nogen det muligvis har kræft i famillie osv. )


Sidst rettet af chuchu Søn Jul 26, 2009 2:56 am, rettet i alt 4 gange
Tilbage til toppen Go down
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 62
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss Empty
IndlægEmne: Sv: Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss   Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss Icon_minitimeSøn Jul 26, 2009 1:05 am

Edit: Jeg har slettet hvad jeg oprindelig skrev her da jeg jo faktisk quotede nogen ting jeg var imod at Chuchu skrev. Der er ingen grund til at det står her nu hvor det er ændret.


Sidst rettet af boots Søn Jul 26, 2009 2:01 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
chuchu

chuchu


Antal indlæg : 381
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus, Denmark
Registration date : 29/12/08

Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss Empty
IndlægEmne: Sv: Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss   Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss Icon_minitimeSøn Jul 26, 2009 1:08 am

Misforstå ikke!! > han var mistænkt for og bruge kræften som en unskyldning for ikke og sende de dukker folk havde betaldt for, så mistanken går jo på om det er et svindel nummer på at hvis folk tror han er død... måske folk så tror på det IKKE er ham hvis han skulle komme igen... men hvis han fior to år siden nævnte han havde kræft... og nu siger kammaraten han er død af kræft... så virker det bare så sandt jeg ikke kan tro det er et af de mange tricks han har brugt.. selvom han virkelig har brugt grove unskyldninger...
så HVIS det nu skulle være et trick, ville det være "heldigt" at plottet virker til og passe så godt sammen!! det var det der så var heldigt.. jeg kunne ALDRIG drømme om at syntes det var heldiugt at nogen døde! misforstå endelig ikke... alt respekt hvis det passer og min medføelse.. så kold er jeg dog ikke!!

under sit svindel kørte han på folks samvittighed med kræften så de ikke meldte ham til staben her og på Den of angels...

det er bestemt ikke heldigt hvis han er død!! jeg er bare så dårlig til og formulere mig >_<
Tilbage til toppen Go down
Kinu
Moderator
Kinu


Antal indlæg : 149
Age : 40
Geografisk sted : København
Registration date : 29/12/08

Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss Empty
IndlægEmne: Sv: Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss   Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss Icon_minitimeSøn Jul 26, 2009 1:23 am

Boots --> Nu har den pæne mand jo under et alias (dremmel) skrevet til os her på forumet om at en af hans tidligere aliaser (Bambi) havde begået selvmord men at vi endelig ikke skulle føle skyld over vores behandling af hende, mv.
Tilbage til toppen Go down
Lucie
Admin
Lucie


Antal indlæg : 116
Age : 42
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss Empty
IndlægEmne: Sv: Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss   Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss Icon_minitimeSøn Jul 26, 2009 1:26 am

Chuchus tråd er blevet sat sammen med denne, da emnerne omhandler stort set det samme.

Lucie,
administrator
Tilbage til toppen Go down
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 62
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss Empty
IndlægEmne: Sv: Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss   Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss Icon_minitimeSøn Jul 26, 2009 1:29 am

Det vidste jeg ikke (altså dét Kinu skrev i forrige post); men det ændrer for så vidt ikke noget ved hvad jeg mener om at skrive sådan på et offentligt forum som dette.

Edit: Har set at tråden er blevet ændret lidt nu - og det sætter jeg virkelig pris på. Selvom det er en frygtelig sag skal man også huske at andre menneske der ikke er berørt
af mandens svindel læser herinde. Også børn. Så man kan godt tænke lidt over hvordan man formulerer sig. Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
Kinu
Moderator
Kinu


Antal indlæg : 149
Age : 40
Geografisk sted : København
Registration date : 29/12/08

Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss Empty
IndlægEmne: Sv: Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss   Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss Icon_minitimeSøn Jul 26, 2009 1:55 am

Boots - Jeg tror ingen af os er uenige i at det er en forfærdelig ting hvis han er død... jeg tror absolut ikke at nogen på nogen måde ville bagatellisere det, skulle det være tilfældet at han er død. Hvad jeg dog synes er mere forfærdeligt et eller andet sted, er at vi sidder en hel del mennesker her og tænker 'ja ja, lad os nu se.'
Tilbage til toppen Go down
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 62
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss Empty
IndlægEmne: Sv: Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss   Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss Icon_minitimeSøn Jul 26, 2009 1:58 am

Det er jeg godt klar over - det var blot måden indlægget var formuleret; men det er jo ændret nu, så - no problems. Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
chuchu

chuchu


Antal indlæg : 381
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus, Denmark
Registration date : 29/12/08

Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss Empty
IndlægEmne: Sv: Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss   Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss Icon_minitimeSøn Jul 26, 2009 2:58 am

Det skal siges!!!! jeg ikke tager ansvar for om hans død er 100% sand, så hvis han skulle komme igen i skjul og scamme (i live) så vil jeg ikke have skylden for han er røget ud af søgeyset.... altså ingen "du sagde han var død så jeg troede jeg var sikker! så det er din skyld chuchu!", det ved jeg godt ingen kan finde på men gør dette for min egen sikkerhed...

jeg tror selv mere og mere på han faktisk er død... beklageligt nok. men jeg skriver dette i årsag af jeg ikke vil rammes for noget i muligfremtid hvis risikoen skulle forfalde.. håber i forstår...
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss Empty
IndlægEmne: Sv: Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss   Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss Icon_minitimeSøn Jul 26, 2009 3:15 am

Jeg forstår hvad du mener chuchu
Tilbage til toppen Go down
yokomo

yokomo


Antal indlæg : 42
Age : 37
Geografisk sted : Danmark
Registration date : 03/01/09

Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss Empty
IndlægEmne: Sv: Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss   Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss Icon_minitimeSøn Jul 26, 2009 4:14 am

Jeg har svært ved at tro på hans kulle være død, efter det lille tric han fyrede af som "bambi". Det er måske modbydeligt gjort af mig, men hvis han faktisk er død, så det mega trist, men det er mere trist at han dør med et rygte som en rigtig træls scammer, som næsten alle kendet på DOA og RG... Det er nu det jeg syntes er det mest tragiske.
Men jeg forstår godt at du er usikker på om han er død eller ej ChuChu, og jeg tror ingen holder dig op på om han lyver eller ej, om sin død. Så godt kender vi folk på RG dig trods alt.
Men jeg er usikker på om det er sandt eller ej, desl fordi jeg er sur over det han gjorde mod mange af os der samler på disse dukker... har selv haft kræft i familie, min onkel døde af det, desvære ._.
Tilbage til toppen Go down
chuchu

chuchu


Antal indlæg : 381
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus, Denmark
Registration date : 29/12/08

Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss Empty
IndlægEmne: Sv: Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss   Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 1:53 am

Jeg føler mig bare som et svin, fordi jeg ikke ved hvad jeg skal tro >_<
Tilbage til toppen Go down
lupus-wolfy

lupus-wolfy


Antal indlæg : 637
Age : 35
Geografisk sted : fyn
Registration date : 28/06/09

Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss Empty
IndlægEmne: Sv: Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss   Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 9:07 am

ved ikke helt om jeg kan tillade mig at plane mig i det her men da ham vennen skriver til dig "men nu jesper er død af kræften, kan han jo ikke male hende mere" virker det ik ligt falsk tror ik man skriver på den måde at en er dø. ^^"
men elles føgler jeg at jeg kan stole på folk her inde (beklader mit dårlig ordfor råd sommetider er ik så god en staver)
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss Empty
IndlægEmne: Sv: Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss   Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss Icon_minitimeFre Apr 25, 2014 8:23 am

Han er at finde på Facebook nu. Pas på jer selv og hinanden. Han skal ikke have mulighed for at snyde flere mennesker!

Og et link til tråden på DoA:
http://www.denofangels.com/forums/showthread.php?132469-Anatom_dukke-Baser-StarDustDK-DollBoy-JesperC-Petersen-Warning!-Scammer!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss Empty
IndlægEmne: Sv: Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss   Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sag om banning af medlem - Stardust/Bambi/Dremmel/Dansemus/Ms.Diss
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Sag om banning af medlem - Piratkaptajn

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: BJD-diskussion :: RG-nyheder og alt det praktiske-
Gå til: