Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Kontraster [Torrie/ DT Ariel]

Go down 
+7
OldMagician
Akatsuki
Kinu
Haruka_Kite
Nerdystreak
Prinsessen
Pallas
11 deltagere
ForfatterBesked
Pallas
Moderator
Pallas


Antal indlæg : 345
Age : 38
Geografisk sted : Nørrebro
Registration date : 29/12/08

Kontraster [Torrie/ DT Ariel] Empty
IndlægEmne: Kontraster [Torrie/ DT Ariel]   Kontraster [Torrie/ DT Ariel] Icon_minitimeOns Feb 24, 2010 8:56 pm

I går aftes bestemte jeg mig for at tage nogle billeder af Torrie. Der er ikke den større ide bag billederne, jeg havde bare lyst til at tage nogle.

.....

Kontraster [Torrie/ DT Ariel] 4382762459_5959de4976_o

.....

Kontraster [Torrie/ DT Ariel] 4383521566_16957338ea_o

.....

Kontraster [Torrie/ DT Ariel] 4382762735_fa18d13c8a_o

.....

Kontraster [Torrie/ DT Ariel] 4382762503_7e502e0d1d_o

.....

Kontraster [Torrie/ DT Ariel] 4382762801_87dfb02454_o

.....
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Kontraster [Torrie/ DT Ariel] Empty
IndlægEmne: Sv: Kontraster [Torrie/ DT Ariel]   Kontraster [Torrie/ DT Ariel] Icon_minitimeOns Feb 24, 2010 10:59 pm

Dine piger er skønne og Torrie er bestemt ikke en undtagelse.

Jeg synes det fungere ret godt med sort-hvidt, og hvid baggrund. Det er fedt Very Happy

Er vist lidt misundelig på Torrie og hendes lune bluse Very Happy Har du selv lavet alt hendes tøj?
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Kontraster [Torrie/ DT Ariel] Empty
IndlægEmne: Sv: Kontraster [Torrie/ DT Ariel]   Kontraster [Torrie/ DT Ariel] Icon_minitimeTors Feb 25, 2010 2:04 am

Hun ser så dejligt livagtig og naturlig ud! Poseringerne er afslappede og meget ægte at se på, og som alle dine piger har hun en super gennemført stil!
Tilbage til toppen Go down
Haruka_Kite

Haruka_Kite


Antal indlæg : 245
Age : 32
Geografisk sted : Storkøbenhavn
Registration date : 29/12/08

Kontraster [Torrie/ DT Ariel] Empty
IndlægEmne: Sv: Kontraster [Torrie/ DT Ariel]   Kontraster [Torrie/ DT Ariel] Icon_minitimeTors Feb 25, 2010 6:16 am

Oh yes, mere Torrie. <3
Det første billede kunne simpelthen være et menneske, gud hvor er hun dog levende at se på!
Du har virkelig en kendelig måde at tage billeder på - de er altid så lækkert klare og simpelt men effektfuldt færdigredigerede. Lurve it! 8D
... jeg vil også have sådan en lækker trøje, den ser fluffy og behagelig ud, ja den gør.
Tilbage til toppen Go down
http://haruka-kite.deviantart.com/
Kinu
Moderator
Kinu


Antal indlæg : 149
Age : 40
Geografisk sted : København
Registration date : 29/12/08

Kontraster [Torrie/ DT Ariel] Empty
IndlægEmne: Sv: Kontraster [Torrie/ DT Ariel]   Kontraster [Torrie/ DT Ariel] Icon_minitimeTors Feb 25, 2010 8:51 am

Mm, hun er altså så fin. Jeg er vild med de første billeder, og selvom de får mig lidt til at savne hendes røde hår så fungere hun godt i sort/hvid Wink
Tilbage til toppen Go down
Pallas
Moderator
Pallas


Antal indlæg : 345
Age : 38
Geografisk sted : Nørrebro
Registration date : 29/12/08

Kontraster [Torrie/ DT Ariel] Empty
IndlægEmne: Sv: Kontraster [Torrie/ DT Ariel]   Kontraster [Torrie/ DT Ariel] Icon_minitimeTors Feb 25, 2010 9:20 am

Mange tak. Det er rart at I kan lide billederne, selv om der ikke var så meget tanke bag dem.

Prinsessen: Jeg har selv lavet alt tøjet, både til Torrie og alle mine andre dukker. Det kommer mest af alt af, at jeg aldrig synes at det tøj men kan købe passer helt ind i de ideer jeg har mht. deres stil.

Mary: Selv om Dollstown kroppene ikke har doublejoints og andre fancy ting, så poserer de simpelthen fantastisk. Jeg er altid selv overrasket over hvor naturlige poseringer Torrie kan lave.

Haruka: Tak, jeg gør også meget ud af redigeringen af billederne, og jeg er meget opsat på at tage klare billeder. Hvis billedet er en smule sløret vil jeg hellere kassere det og have færre færdige billeder, end at have mange halvslørede billeder.
....og jeg vil også have den trøje...

Kinu: Du ville ikke savne den røde farve, hvis du vidste hvordan den så ud på billeder taget omkring midnat i lyset af en ond sparepære. Farven var nok nærmere kvalmende 70'er orange end flot rød Razz
Hvilket også er grunden til at jeg valgte sort/hvid.
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Kontraster [Torrie/ DT Ariel] Empty
IndlægEmne: Sv: Kontraster [Torrie/ DT Ariel]   Kontraster [Torrie/ DT Ariel] Icon_minitimeTors Feb 25, 2010 10:14 am

Jeg elsker bare dine piger, de er altid så smukke.
Lækkert, lækkert tøj og wig.
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
OldMagician

OldMagician


Antal indlæg : 8
Age : 65
Geografisk sted : Stockholm, Sverige
Registration date : 22/02/10

Kontraster [Torrie/ DT Ariel] Empty
IndlægEmne: Sv: Kontraster [Torrie/ DT Ariel]   Kontraster [Torrie/ DT Ariel] Icon_minitimeTors Feb 25, 2010 8:26 pm

Lekkert tøj, det passer og er meget pænt syet.
Og billederne er smukke i deres enkelhed.
Tilbage til toppen Go down
Dustbunnie

Dustbunnie


Antal indlæg : 175
Age : 70
Geografisk sted : Århus - sådan omtrent.
Registration date : 22/01/10

Kontraster [Torrie/ DT Ariel] Empty
IndlægEmne: Sv: Kontraster [Torrie/ DT Ariel]   Kontraster [Torrie/ DT Ariel] Icon_minitimeTors Feb 25, 2010 11:12 pm

Meget smukke billeder. Hvor er hun flot og jeg kan virkelig lide hendes stil. Jeg er især vild med det andet billede.



Dustbunnie
Tilbage til toppen Go down
http://dustbunnies-bjds.blogspot.com/
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Kontraster [Torrie/ DT Ariel] Empty
IndlægEmne: Sv: Kontraster [Torrie/ DT Ariel]   Kontraster [Torrie/ DT Ariel] Icon_minitimeFre Feb 26, 2010 4:38 am

Første billed er bare genialt. Kontarsterne på dine billeder er virkelig gode ^^
Dog syntes jeg det er lidt synd at hele hendes face up næsten ikke er til at se ud over hendes bryn som er meget kraftige i mine øjne, når man ikke kan se så meget andet af hendes face up...
Tilbage til toppen Go down
AnMaNi

AnMaNi


Antal indlæg : 317
Age : 42
Geografisk sted : KBH
Registration date : 30/01/09

Kontraster [Torrie/ DT Ariel] Empty
IndlægEmne: Sv: Kontraster [Torrie/ DT Ariel]   Kontraster [Torrie/ DT Ariel] Icon_minitimeFre Feb 26, 2010 9:09 am

Elsker Sort/hvid billeder og dem her e bare Mums!
Hendes poseringer er meget naturlige og det "casual" look er lækert og passer hende rigtig godt. Jeg vil super gerne se mere til hende!
Tilbage til toppen Go down
Pallas
Moderator
Pallas


Antal indlæg : 345
Age : 38
Geografisk sted : Nørrebro
Registration date : 29/12/08

Kontraster [Torrie/ DT Ariel] Empty
IndlægEmne: Sv: Kontraster [Torrie/ DT Ariel]   Kontraster [Torrie/ DT Ariel] Icon_minitimeFre Feb 26, 2010 10:08 am

Endnu en gang mange tak.

Heceta: Nu hvor du siger så, ja der er faktisk en stor kontrast mellem hendes øjenbryn og faceup hø hø kontrast, get it?. Hendes faceup er generelt meget lys, men jeg tror at billederedigeringen har ædt lidt af de skygger der var i hendes ansigt.
Nu har jeg selv meget mørke øjenbryn og er relativt bleg, så jeg har ikke rigtig lagt mærke til det. Det er nogenlunde det samme jeg ser, når jeg kigger mig i spejlet Razz
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Kontraster [Torrie/ DT Ariel] Empty
IndlægEmne: Sv: Kontraster [Torrie/ DT Ariel]   Kontraster [Torrie/ DT Ariel] Icon_minitimeLør Feb 27, 2010 5:05 am

uh ha hvor er hun fin! Ser så modelsmuk ud!!!!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kontraster [Torrie/ DT Ariel] Empty
IndlægEmne: Sv: Kontraster [Torrie/ DT Ariel]   Kontraster [Torrie/ DT Ariel] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kontraster [Torrie/ DT Ariel]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» The Boosh [DT Ariel/Torrie]
» November has come [DT Ariel/Torrie]
» Nye øjne [Torrie / DT Ariel]
» Endnu mere low key [Torrie / DT Ariel]
» Fotoudfordring Januar 2016: "Kontraster"

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: