Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!!

Go down 
+6
Dustbunnie
theXness
Prinsessen
Ponpyon
Hirin
Kurisu
10 deltagere
ForfatterBesked
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!! Empty
IndlægEmne: Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!!   Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!! Icon_minitimeTors Feb 25, 2010 3:37 am

EDIT:
Jeg har fik lov til at låne et kamera af Nightfly i forgårs, så jeg kunne tage nogle skarpere billeder af min smukke Ekatarina. Beklager den ens posering og den uoriginale baggrund, men jeg havde siddet hele dagen på skolens systue og orkede ikke at finde et andet sted at tage billeder. ^^"

Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!! IMG_3199

Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!! IMG_3201

Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!! IMG_3203

Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!! IMG_3204

Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!! IMG_3205

Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!! IMG_3211

Omake:
Den vildest mest scary næse ever!!! oO"
Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!! IMG_3206


Sidst rettet af Kurisu Lør Mar 06, 2010 4:14 am, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Hirin

Hirin


Antal indlæg : 597
Age : 30
Geografisk sted : Holstebro
Registration date : 29/12/08

Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!!   Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!! Icon_minitimeTors Feb 25, 2010 4:13 am

hvor er hun bare fin!!!!
godt endelig at se billeder af hende XD
elsker hendes stil ^.^b
Tilbage til toppen Go down
http://thelittledollmaster.blogspot.dk
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!!   Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!! Icon_minitimeTors Feb 25, 2010 4:45 am

finally!

hun er bare dejlig!
elsk på hendes tøj~<3
glæder mig til at se hende irl, hvornår det så end blir!
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!!   Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!! Icon_minitimeTors Feb 25, 2010 5:14 am

Thx i 2.
Er også mega glad for det set. *Q* Jeg købte det selvom jeg vidste der ville gå laaaang tid inden jeg kunne købe hende. XD
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!!   Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!! Icon_minitimeTors Feb 25, 2010 5:14 am

Det er en skam at du ikke kan tage bedre billeder af hende, men hun ser fin ud Very Happy Håber du kan vise hende bedre frem snart Smile

Og så er det noget fint tøj du har fået til hende :-P Og det er en fin paryk.
Tilbage til toppen Go down
theXness

theXness


Antal indlæg : 129
Age : 33
Geografisk sted : Hillerod [NS]
Registration date : 29/12/08

Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!!   Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!! Icon_minitimeTors Feb 25, 2010 8:40 am

Som de andre siger, glæder mig til at se mere af hende.

Hun har nogle fantastiske øjne og outfit.
Tilbage til toppen Go down
Dustbunnie

Dustbunnie


Antal indlæg : 175
Age : 70
Geografisk sted : Århus - sådan omtrent.
Registration date : 22/01/10

Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!!   Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!! Icon_minitimeTors Feb 25, 2010 11:03 pm

Hun er fuldstændig bedårende! Tillykke med hende. Håber du snart får mulighed for at tage nogle bedre billeder.



Dustbunnie
Tilbage til toppen Go down
http://dustbunnies-bjds.blogspot.com/
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!!   Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!! Icon_minitimeFre Feb 26, 2010 4:19 am

Mange tak. Jeg er også mega glad for hende. Hun er virkelig fantastisk.

Jeg beklager også mange gange. De her billeder er så absolut ikke retfærdige overfor hendes skønhed. ARHG!! Jeg er bare helt solgt til hende. XD
Måske jeg kan prøve at høre om jeg må låne et kamera fra en eller anden *desperat* ö_ö
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!!   Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!! Icon_minitimeFre Feb 26, 2010 4:36 am

stort tillykke med hende, har altid godt kunne lidt PeaksWoods og hende her er ingen undtagelse Smile
Du kan da bare komme her hjem så kan du låne mit kamera Wink

Glæder mig til at se mere til hende.
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!!   Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!! Icon_minitimeFre Feb 26, 2010 8:43 am

Sikke et tilbud Heceta! Pas på jeg ikke ta'r dig på ordet! XD
Kunne faktisk være ret hyggeligt at ses igen snart. Der er noget der river op i dukke-fascinationen som når man er sammen med andre dukkeejere. ^^

Men ja, jeg er helt enig. Sys PeaksWoods laver nogle utroligt smukke dukker. Kroppen er dog ikke specielt fancy mht. joints og sådan, men de er flotte proportions-mæssigt. ^^
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
DekinaiYo

DekinaiYo


Antal indlæg : 188
Age : 32
Geografisk sted : København
Registration date : 31/12/08

Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!!   Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!! Icon_minitimeFre Feb 26, 2010 9:05 am

Tillykke! Hun er meget smuk. Elsker hendes tøjstil!
Tilbage til toppen Go down
AnMaNi

AnMaNi


Antal indlæg : 317
Age : 42
Geografisk sted : KBH
Registration date : 30/01/09

Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!!   Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!! Icon_minitimeFre Feb 26, 2010 9:13 am

Mange gange tillykke med hende, hun ser yderst bedårende ud og det outfit er fantastisk!
Tag endelig imod Heceta's tilbud så vi kan se hende bedre!!!
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!!   Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!! Icon_minitimeLør Mar 06, 2010 4:13 am

NYE BILLEDER!! Håber I bedre kan se hende nu ^^

(en million 'tak'er til Nightfly fordi hun lånte mig hendes kamera og tilmed lagde billederne på Photobucket! <3)
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Hirin

Hirin


Antal indlæg : 597
Age : 30
Geografisk sted : Holstebro
Registration date : 29/12/08

Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!!   Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!! Icon_minitimeLør Mar 06, 2010 4:25 am

dejligt med nogle bedre billeder.
hun er altså bare skøn.
glæder mig til at se hende irl.
vil give dig ret i det sidste billede..<.<' what a scary nose!
Tilbage til toppen Go down
http://thelittledollmaster.blogspot.dk
AnMaNi

AnMaNi


Antal indlæg : 317
Age : 42
Geografisk sted : KBH
Registration date : 30/01/09

Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!!   Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!! Icon_minitimeLør Mar 06, 2010 4:31 am

Ja, rigtig godt med nogle bedre billeder!
Hvor er hendes face up fin og blid og hvor de kobolt blå øjne smukker til hende!

*gemmer sig for scary næse*
Tilbage til toppen Go down
nightfly

nightfly


Antal indlæg : 247
Age : 37
Geografisk sted : Grenå
Registration date : 19/12/09

Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!!   Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!! Icon_minitimeLør Mar 06, 2010 6:43 am

Kun glad for at hjælpe... ^^ Du siger bare til hvis du skal låne det igen...
Tilbage til toppen Go down
http://bloody-danish.deviantart.com/
Gæst
Gæst




Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!!   Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!! Icon_minitimeLør Mar 06, 2010 6:51 am

HNGGHHHG
hvor er hun bare smuk<3
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!!   Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!! Icon_minitimeSøn Mar 07, 2010 12:14 am

Hvor er det godt med de nye bileder. Det er en rigtig fin face-up Smile Den passer godt til hendes ansigt.

Hun er en smuk dukke. Håber jeg en dag kan se hende IRL Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!!   Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ekatarina Irisiya Florentina Petrov (PeaksWoods FOC Wake Up Cue) Nye billeder!!!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Look Into My Eyes~ [Peakswood Wake Up Cue] (9 billeder)
» Ekatarina - returns [image heavy]
» Min nye dreng - lidt flere billeder. (mange billeder)Minimee Johnny Depp
» profil billeder af alle mine dukker * spam billeder*
» [Peakswoods Dlight Grey]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: