Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 *Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER!

Go down 
+5
boots
Isabella
wolter
lupus-wolfy
Marha
9 deltagere
ForfatterBesked
Marha

Marha


Antal indlæg : 404
Age : 32
Geografisk sted : Århus
Registration date : 09/02/10

*Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! Empty
IndlægEmne: *Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER!   *Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 1:25 am

Ja, Elisabeth skulle have en mørkere face-up og jeg skulle forsøge mig for første gang, med wolter som hjælp ^^ TAK WOLTER! <3
BB og Sakras er med i mange billeder fordi Boots sagde det!

Sorry for store billeder ^^'

Først skildte vi Elisabeth ad :3
*Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! IMG_0937

Så samlede vi det vi skulle bruge...
*Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! IMG_0942

Puh ha... Så gik jeg igang:
*Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! IMG_0945
*Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! IMG_0951
*Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! IMG_0955
*Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! IMG_0957
*Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! IMG_0964
*Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! IMG_0969
*Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! IMG_0975

Tada!!
*Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! IMG_0976

Og så til hovedet:
*Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! IMG_0981
*Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! IMG_0984
Fail læber -.-
*Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! IMG_0986
Så prøvede jeg at tegne øjnvipper, og rette læberne til...
*Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! IMG_0987
Tadaaa?
*Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! IMG_0988
Lidt mere dramatisk? XD
*Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! IMG_0989
*Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! IMG_0990
Med et øje i:
*Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! IMG_0991

Koppen vil samles! *Zombie mode*
*Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! IMG_1003


Godt så...
Så huggede jeg lige Wolters ene røde paryk da Elisabeth skal ha rødt hår (dog mørkere og en hel del længere)
*Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! IMG_1025

Så kom BB forbi...
*Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! IMG_1029
*Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! IMG_1031
*Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! IMG_1034

Og bare for at vise at Elisabeth har underlige fødder og tær: XD
*Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! IMG_1035

Mere BB, and a naked Elisabeth:
*Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! IMG_1039
*Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! IMG_1040

Face uppen fra siden af:
*Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! IMG_1044

Og så stjal jeg Ikras' paryk!!!! XD
*Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! IMG_1045
*Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! IMG_1050
*Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! IMG_1054

Og så med røde øjne i:
*Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! IMG_1059

Æble:
*Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! IMG_1060
*Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! IMG_1063

BB: "Hey du ligner lidt Ikras.. Bare med bryster og røde øjne og blod..."
*Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! IMG_1067

Puf! Så var der en Sakras...
*Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! IMG_1081
*Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! IMG_1084
*Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! IMG_1086
*Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! IMG_1095

Tark for kigget ^^
Alt konstuktiv kretik er meget velkommen :3

*Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! IMG_1098
Elisabeth signing off! Bye bye!


Sidst rettet af Marha Fre Jun 18, 2010 5:15 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://www.marha.deviantart.com/
lupus-wolfy

lupus-wolfy


Antal indlæg : 637
Age : 35
Geografisk sted : fyn
Registration date : 28/06/09

*Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! Empty
IndlægEmne: Sv: *Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER!   *Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 1:35 am

wow cool OO

hun smiler på en skræmmene måde >>"
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

*Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! Empty
IndlægEmne: Sv: *Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER!   *Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 1:37 am

MUHAHAHAHAHAHAHAH!!!! xD

Hvor er de billeder bare smukke! hvem har taget de billeder af din dukke, nøgen? HØHØ!!! 8DD

EJ! seriøst! Hvor er hun blevet fiiin!! >w<
Og som du ved er der nogle af billederne som bare er helt vildt gode! (dem du har taget selvfølgelig.. *Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! Icon_razz )

Jeg glæder mig til at se hende med sin RIGTIGE wig og øjne! x'D
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Isabella

Isabella


Antal indlæg : 525
Age : 33
Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland
Registration date : 05/01/09

*Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! Empty
IndlægEmne: Sv: *Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER!   *Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 1:37 am

Meget godt lavet af en første gangs faceup.
Øjnene er lavet rigtigt godt. Kan godt lide de meget lange sorte tætte øjnevipper.
Læberne er ikke helt så gode, men det er også svært at lave ved jeg.
Kan ikke selv finde ud af det overhovedet.

Blodet på halsen er rigtigt godt lavet og sammen med en wig ser det meget godt ud.
Ser faktisk meget ægte ud på en måde.
Du kan være meget stolt af sin første face up.
Syntes jeg Very Happy Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://Dragon-Circle.probroads.com
Gæst
Gæst




*Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! Empty
IndlægEmne: Sv: *Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER!   *Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 1:39 am

Personligt synes jeg ikke særlig meget om den sorte læbestift, men det er vel bare smag og behag o 3o
den sorte eyeliner er vildt godt lavet, imo xD
Det samme er vipperne, men de er lidt for lange efter min smag ><
Ellers, super godt arbejde ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




*Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! Empty
IndlægEmne: Sv: *Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER!   *Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 4:04 am

Wow! hun er jo helt vild flot! *love*
Det er virkelig flot lavet >__<!!!<3
Hun er bare smækker lækker med ikras wig hahaha ;3
Tilbage til toppen Go down
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 62
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

*Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! Empty
IndlægEmne: Sv: *Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER!   *Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 6:56 am

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige..... Du ved det er svært for mig, for jeg var jo forelsket i Shoyo som hun så ud før.
Teknik og sådan vil jeg ikke komme ind på, for jeg har stadig ikke prøvet at lave en faceup selv; men jeg synes nu at den
sorte paryk passer bedst (når du nu synes hun skal være så mørk... hmf...)...

Derudover vil jeg sige at hun er en smuk pige. Meget smuk. Smile

Tusind tak for gæsteoptrædenen af BB og Sakras. Det er nogen rigtig søde billeder der er kommet ud af det. BB ser ud til
at sidde rigtig dejligt hos en nøgen Elisabeth. Du - og Wolter - fik mig rigtig til at smile. Dejligt. Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
aik0hime

aik0hime


Antal indlæg : 48
Age : 31
Geografisk sted : denmark
Registration date : 30/01/09

*Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! Empty
IndlægEmne: Sv: *Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER!   *Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! Icon_minitimeMan Jun 14, 2010 12:31 am

aaww x3!! he he jeg kan næsten ikke kende hende xO! Som sagt tidligere er jeg helt vild med hvordan såret på halsen endte op!!
du behøvede jo slet ikke noget "extra-hud" eller at skære ind i halsen! det ser jo helt fantastisk ud!! meget flot!
hun endte dog op meget anderledes end hvad jeg havde forventet, men wow hvor har du lavet øjenvipperne flot!
virkelig godt gået af en første gang at være ^^!

jeg er så glad for at hun fandt et godt hjem ^^!
Tilbage til toppen Go down
Fuey

Fuey


Antal indlæg : 33
Age : 26
Geografisk sted : Stor københavn
Registration date : 05/06/10

*Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! Empty
IndlægEmne: Sv: *Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER!   *Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! Icon_minitimeFre Jun 18, 2010 12:50 am

Den face-up er bare SUPER! ~ x3
- Ikras' paryk klæder hende.
Tilbage til toppen Go down
Amano

Amano


Antal indlæg : 448
Age : 37
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 16/11/09

*Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! Empty
IndlægEmne: Sv: *Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER!   *Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! Icon_minitimeFre Jun 18, 2010 4:03 am

det er en vild fed måde at vise hvordan du har lavet din face up på, så man kan få det hele med og evt lære lidt selv...
det er en rigtigt flot face up, den kælder hende godt..

glæder mig til at se mere til hende når hun får sin egen wig..
Tilbage til toppen Go down
Marha

Marha


Antal indlæg : 404
Age : 32
Geografisk sted : Århus
Registration date : 09/02/10

*Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! Empty
IndlægEmne: Sv: *Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER!   *Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! Icon_minitimeFre Jun 18, 2010 5:12 am

Lupus-wolfy: Ja det mener min kæreste også XD Han kunne godt lide hende før, men nu siger han at hun er skræmmende XD

Wolter: Ja hvem har mon taget de billeder?? o.O *Har stadig pletter for øjnene*

Isabella: Ahw! Mange tak! Jeg er skam også stolt! X3

Pawky: Tark XD Jeg føler oss at læberne blev for mørke... Meningen at de skulle have en mere grålig tone XD

Haru-chan: Hehehe :3 Tak! Jah Ikras blev lidt sur over at hun stjal hans hår XD HAHA!

Boots: Ahw! Jeg tænkte oss hele tiden på dig boots! Men jeg ville jo have at hun var min og ikk din ^^' Men er da glad for at du stadig godt kan lide hende :3 oss selvom det er faldet lidt XD

Aik0hime: Tark! Er oss glad for at jeg fik hende X3 Hun blev oss lidt anderledes jeg jeg havde regnet med XD Og jeg er helt vildt stolt af såret på halsen! :3 Det ser mere realistisk ud irl :3

Fuey: Tark! >w<

Amano: Tak tak :3 Jeg tror nu ikk man kan lærer så meget XD Da det jo er min første face-up hehe... "Hvordan man lawr face-ups the amatør way!" XD Jeg glæder mig oss til at jeg får hendes rigtige wig :3
Tilbage til toppen Go down
http://www.marha.deviantart.com/
Helene

Helene


Antal indlæg : 201
Age : 32
Geografisk sted : Kolding
Registration date : 29/12/08

*Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! Empty
IndlægEmne: Sv: *Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER!   *Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 9:41 pm

Ej hvor er hun dog kær!!
Der er et eller andet ved hendes smil det er bare nuuhhr!!
elsker hndes hals sår ^^
Tilbage til toppen Go down
http://www.flickr.com/photos/bumblebeelove/
Sponsoreret inhold





*Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! Empty
IndlægEmne: Sv: *Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER!   *Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
*Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Toughts of Elisabeth [Dollzone Shoyo ver 3]
» Valentine.. (Wilka Dollzone) min første dukke
» *~Fear is red as fire~* (Dollzone Shoyo[Cloud] og Soom Minette[Xavia])
» Billeder af andet end dukker i dukkegalleriet - og billeder med andet end dukker i fokus
» profil billeder af alle mine dukker * spam billeder*

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: