Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Pakkeåbning [DOD DOC Twing-key]

Go down 
+5
Tesshi
AnMaNi
mystearica
Manna
PandaQueen
9 deltagere
ForfatterBesked
PandaQueen

PandaQueen


Antal indlæg : 55
Age : 29
Geografisk sted : Fyn, Odense
Registration date : 16/11/09

Pakkeåbning [DOD DOC Twing-key] Empty
IndlægEmne: Pakkeåbning [DOD DOC Twing-key]   Pakkeåbning [DOD DOC Twing-key] Icon_minitimeTors Jul 01, 2010 5:37 am

Helloow, RG-people! ^___^
Yesh yesh... Idag kunne jeg endelig hente min Alice på posthuset~~ I'm so happeehh! *0* Sååå, her er lige en lille pakkeåbning. Tog ikke så mange billeder, fordi jeg skulle skynde mig og få hende pakket op i en allerhelvedes fart o___x' *Utålmodig!*

I kender hende sikkert godt~ Der er nok mange der har set Disneys "Alice i Eventyrland" og hvis I ikke har, så har I måske set Tim Burtons film. Hun er inspireret af Disneys film, dog~~ Bitte pige! xD
Aah, og til dem der ikke var klar over det, så skal Reginald altså forestille Den Gale Hattemager >0< ........ Han er dog ikke særligt inspireret af Disneys figur, *host* men nærmere et online rollespil/RPG jeg engang havde, som omhandlede Alice i Eventyrland ;3

Pakkeåbning [DOD DOC Twing-key] Pakkebning1
Pakken, som jeg har ventet så lang tid på! *0* (+ min fod. Ups...)
Da jeg så den først og løftede den, udbrød jeg straks, "Den er LILLE! Og meget let..." for da jeg modtog Regi var det jo en giganormous pakke som vejede mindst et ton...

Pakkeåbning [DOD DOC Twing-key] Pakkebning2
Den smukke kasse, som indeholder min lille bæbs~~ >//w//<
Lyserød tekst, huh? ... o0o På Reginalds kasse er det rød tekst :3

Pakkeåbning [DOD DOC Twing-key] Pakkebning3
En lille bubblewrap-mumie~~ :3 (+ min fod.. IGEN) Fik også en sort, lang og halvkrøllet paryk med... Som jeg ikke aner hvad jeg skal bruge til =_O Sælger den nok.
Ah, og fik faktisk også et par ekstra hænder! ... Som jeg heller ikke ved hvad jeg skal bruge til, men måske burde jeg beholde dem. ^^;

Pakkeåbning [DOD DOC Twing-key] Pakkebning4
Lol, she's naked... D:

Pakkeåbning [DOD DOC Twing-key] Pakkebning5
Close-up~ :3 De satte også de rigtige øjne i, som jeg bad dem om ^__^ Fik bare ikke de andre tilfældige med o___- Mmh...

Pakkeåbning [DOD DOC Twing-key] Pakkebning6
Awww~~

Pakkeåbning [DOD DOC Twing-key] 9d3fc5a9
Hun er så yndig~~ >3<

Pakkeåbning [DOD DOC Twing-key] Pakkebning7
... Og gnom-agtig... I forhold til Regi. Lol! ^^;

Pakkeåbning [DOD DOC Twing-key] 3c61b82e
Mine søde, små slaver, ak...
SLAVE NR. 1 (Regi), HENT MIG LIGE ET GLAS VAND -w-
Tilbage til toppen Go down
http://www.Codename70H.deviantART.com
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Pakkeåbning [DOD DOC Twing-key] Empty
IndlægEmne: Sv: Pakkeåbning [DOD DOC Twing-key]   Pakkeåbning [DOD DOC Twing-key] Icon_minitimeTors Jul 01, 2010 6:04 am

Aww hun er kær <3 Det er også en rigtig dejlig mold, jeg har selv kigget på hende flere gange ^^ Jeg elsker hendes kjole, hvor er den fra?
Tilbage til toppen Go down
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

Pakkeåbning [DOD DOC Twing-key] Empty
IndlægEmne: Sv: Pakkeåbning [DOD DOC Twing-key]   Pakkeåbning [DOD DOC Twing-key] Icon_minitimeTors Jul 01, 2010 6:16 am

hun er sød, hun ser så uskyldig ud Smile
Tilbage til toppen Go down
AnMaNi

AnMaNi


Antal indlæg : 317
Age : 42
Geografisk sted : KBH
Registration date : 30/01/09

Pakkeåbning [DOD DOC Twing-key] Empty
IndlægEmne: Sv: Pakkeåbning [DOD DOC Twing-key]   Pakkeåbning [DOD DOC Twing-key] Icon_minitimeTors Jul 01, 2010 6:21 am

Tillykke! Hun er godt nok fin. ^^
Tilbage til toppen Go down
Tesshi

Tesshi


Antal indlæg : 45
Age : 28
Geografisk sted : In Lee Taemin's pants.
Registration date : 06/02/10

Pakkeåbning [DOD DOC Twing-key] Empty
IndlægEmne: Sv: Pakkeåbning [DOD DOC Twing-key]   Pakkeåbning [DOD DOC Twing-key] Icon_minitimeTors Jul 01, 2010 6:29 am

Iiiih~ ALIIIICEEEE :3

Glæder mig til at se hende irl! For hun er da bare for kær. xD <33

Jeg synes virkelig at det var godt at vi fandt den kjole til hende. Den er så dejlig på hende <3 Og parykken~ IIIH!

Tilløk', gamle jas. :3
Tilbage til toppen Go down
PandaQueen

PandaQueen


Antal indlæg : 55
Age : 29
Geografisk sted : Fyn, Odense
Registration date : 16/11/09

Pakkeåbning [DOD DOC Twing-key] Empty
IndlægEmne: Sv: Pakkeåbning [DOD DOC Twing-key]   Pakkeåbning [DOD DOC Twing-key] Icon_minitimeTors Jul 01, 2010 6:44 am

Manna - Taak~~ ^__^ kjolen er fra Kondoll! :33

mystearica - Takker! ^0^

AnMaNi - Thank youu~! :3

Tesshi - Haha, taak. 83 Og yesh, kjolen er SKØN *__* Kærlighed på den~~ X3
Tilbage til toppen Go down
http://www.Codename70H.deviantART.com
Twinny.

Twinny.


Antal indlæg : 139
Age : 24
Geografisk sted : Møn
Registration date : 05/06/10

Pakkeåbning [DOD DOC Twing-key] Empty
IndlægEmne: Sv: Pakkeåbning [DOD DOC Twing-key]   Pakkeåbning [DOD DOC Twing-key] Icon_minitimeTors Jul 01, 2010 7:36 am

Tillykke hvor er hun fiin<33
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Pakkeåbning [DOD DOC Twing-key] Empty
IndlægEmne: Sv: Pakkeåbning [DOD DOC Twing-key]   Pakkeåbning [DOD DOC Twing-key] Icon_minitimeTors Jul 01, 2010 9:28 am

Auwh, TILLYKKE MED HENDE ~
Og jeg kan godt se at hun er en gnom ved siden af din Reginald x'D

Stort tillykke igen 8D
Tilbage til toppen Go down
Kirie

Kirie


Antal indlæg : 152
Age : 32
Geografisk sted : Glostrup
Registration date : 29/12/08

Pakkeåbning [DOD DOC Twing-key] Empty
IndlægEmne: Sv: Pakkeåbning [DOD DOC Twing-key]   Pakkeåbning [DOD DOC Twing-key] Icon_minitimeTors Jul 01, 2010 9:54 am

Nyuu hvor er hun bare dejlig cat Oj du købte ikke DODs nye msd krop? og tør man spørge hvor lang tid du enlig måtte vente på at de ville sende hende? [sidder selv om venter fra dod] Rolling Eyes
Tilbage til toppen Go down
PandaQueen

PandaQueen


Antal indlæg : 55
Age : 29
Geografisk sted : Fyn, Odense
Registration date : 16/11/09

Pakkeåbning [DOD DOC Twing-key] Empty
IndlægEmne: Sv: Pakkeåbning [DOD DOC Twing-key]   Pakkeåbning [DOD DOC Twing-key] Icon_minitimeTors Jul 01, 2010 9:04 pm

Twinny. - Tak~ ;3

Azure - Pssstt, vi siger bare, at hun har drukket noget af skrumpedrikken eller sådan noget xD" Spist en gulerod, måske. Ej, men tak~

Kirie - Taak ^__^
Haha, nej xD Det gjorde jeg ikke. Det er der faktisk en bitte smule historie bag, sammen med Tesshis dukker xD; (Hendes Wendy har den nye krop, + stor barm... Jalouusiii~~ >:U) Nå ja, også virkede det ikke så lille-pige-agtigt med den nye krop, syntes jeg o__o'
Mmh, jeg bestilte hende d. 29. april og hun har ligget i toldens skarpe kløer i ca. 14 dage? Og forsendelsen ved jeg ikke helt hvor lang tid tog, men jeg regner med det tog ca. to uger, så der gik vel kun en måned/4 uger? Så det de skriver på deres hjemmeside (5-6 uger) passer faktisk meget godt. o.o Dog ventede jeg 9 uger på Reginald, men det var også lige ved juletid jeg bestilte ham.
Tilbage til toppen Go down
http://www.Codename70H.deviantART.com
Kirie

Kirie


Antal indlæg : 152
Age : 32
Geografisk sted : Glostrup
Registration date : 29/12/08

Pakkeåbning [DOD DOC Twing-key] Empty
IndlægEmne: Sv: Pakkeåbning [DOD DOC Twing-key]   Pakkeåbning [DOD DOC Twing-key] Icon_minitimeTors Jul 01, 2010 10:41 pm

Ah okay =) så forstår jeg hehe, den nye krop har bare flere poserings muligheder, og min karakter har heller ikke store boobies men dem modder jeg så de bliver meget små xD
rart at høre dod overholdt deres forsendelses beskrivning, lol sidste gang jeg bestilte fra dem var en dot og det tog dem lige 3 måneder for at sende .__. og det var i febuar sidste år. så krydser fingrer på de sender inden 6 uger xD
men husk at poste mange billeder af din lille familie Very Happy
Tilbage til toppen Go down
flame_angel

flame_angel


Antal indlæg : 135
Age : 38
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

Pakkeåbning [DOD DOC Twing-key] Empty
IndlægEmne: Sv: Pakkeåbning [DOD DOC Twing-key]   Pakkeåbning [DOD DOC Twing-key] Icon_minitimeFre Jul 02, 2010 8:11 am

Awww, hvor er hun sød^^ Jeg elsker DoD's Twinkey^^ Så du fald for hendes charme også, ikke?^^(har en Twinkgey selv^^) De er bare så søde^^ elske også hendes kjole og paryk Smile
Tilbage til toppen Go down
http://nephilimsanctuary.blogspot.com/
Isabella

Isabella


Antal indlæg : 525
Age : 33
Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland
Registration date : 05/01/09

Pakkeåbning [DOD DOC Twing-key] Empty
IndlægEmne: Sv: Pakkeåbning [DOD DOC Twing-key]   Pakkeåbning [DOD DOC Twing-key] Icon_minitimeSøn Jul 04, 2010 9:24 am

tillykke med hende.
Hun er djelig kære.

Vildt sød kjole.
Tilbage til toppen Go down
http://Dragon-Circle.probroads.com
Sponsoreret inhold





Pakkeåbning [DOD DOC Twing-key] Empty
IndlægEmne: Sv: Pakkeåbning [DOD DOC Twing-key]   Pakkeåbning [DOD DOC Twing-key] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Pakkeåbning [DOD DOC Twing-key]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Alice is here~~ [DOD DOI Luke, DOD DOC Twing-key]
» Caught in the Bottle [DOD DOC Twing-key]
» ENDELIG! Hvilken fin julegave!~ Pakkeåbning!
» Pakkeåbning (DZ Megi NS)...
» Også var det sådan... [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Ankomst- og træfgalleri-
Gå til: