Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 "The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey)

Go down 
+2
Tesshi
flame_angel
6 deltagere
ForfatterBesked
flame_angel

flame_angel


Antal indlæg : 135
Age : 38
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

"The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey) Empty
IndlægEmne: "The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey)   "The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey) Icon_minitimeFre Jul 02, 2010 8:42 am

Så er jeg endeligt færdig med at sy den sæt (det tog mig mega langt tid at finde de rigtige knapper til den, det er derfor det tog så lang tid >.<) men så er den her^^ Hvad synes i om den?
"The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey) P1020356
"The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey) P1020357
"The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey) P1020414
"The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey) P1020386
"The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey) P1020396
Omake:
"The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey) P1020404
*Amelia: Move it, woman, your sceening the sun! >.<)

P.S. jeg har overvejet at sælge den sæt på marketplace, er der noget interesse?^^


Sidst rettet af flame_angel Man Jul 05, 2010 5:11 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://nephilimsanctuary.blogspot.com/
Gæst
Gæst




"The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey) Empty
IndlægEmne: Sv: "The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey)   "The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey) Icon_minitimeFre Jul 02, 2010 9:01 am

wow!! Det er SÅ godt lavet!! Omg xDD Ville virkelig gerne købe det! Men desværre er det ikke lige Liams stil D:
Men syntes virkelig det er fedt!
Tilbage til toppen Go down
Tesshi

Tesshi


Antal indlæg : 45
Age : 28
Geografisk sted : In Lee Taemin's pants.
Registration date : 06/02/10

"The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey) Empty
IndlægEmne: Sv: "The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey)   "The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey) Icon_minitimeFre Jul 02, 2010 9:46 am

Iiih hvor er det flot <3 Jeg synes at det er så inspirerende og facinerende at du kan sy sådan nogle flotte og detaljerede kostumer 0:
Og så er det også bare en dejlig dukke~

Undskyld at jeg ikke har givet lyd fra mig hvad angår den bestilling. Sommerferien kom i vejen... så skal det spares op. >.<
Tilbage til toppen Go down
flame_angel

flame_angel


Antal indlæg : 135
Age : 38
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

"The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey) Empty
IndlægEmne: Sv: "The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey)   "The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey) Icon_minitimeFre Jul 02, 2010 9:51 am

PrinceNaru <--- mange tak Very Happy
Tesshi <--- tak:) jeg synes hun er også fin^^ om bestilling - det er helt i orden, jeg er også på sommer ferie nu ^^ faktisk jeg skal rejse til min mor denne sommerferie, så jeg overvejer at lukke min comission tråd indtil jeg kommer tilbage Razz
Tilbage til toppen Go down
http://nephilimsanctuary.blogspot.com/
Gæst
Gæst




"The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey) Empty
IndlægEmne: Sv: "The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey)   "The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey) Icon_minitimeFre Jul 02, 2010 10:04 am

Nu er jeg spændt på at se resultatet af min commision ~

Du har virkelig lagt arbejde i detajlerne ^^ Very Happy
Det er så sødt det sæt Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

"The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey) Empty
IndlægEmne: Sv: "The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey)   "The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey) Icon_minitimeFre Jul 02, 2010 11:59 pm

Det er virkelig et fedt sæt! Jeg har desværre heller ikke nogle dukker hvor stilen passer til, men jeg er sikker på at du nok skal finde en køber ^^

Fortsæt det gode arbejde!
Tilbage til toppen Go down
flame_angel

flame_angel


Antal indlæg : 135
Age : 38
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

"The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey) Empty
IndlægEmne: Sv: "The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey)   "The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey) Icon_minitimeLør Jul 03, 2010 10:29 am

tak for jeres kommentarer^^ jeg er stædig intereseret i hvordan kalde man denne stil? >.< er der nogen der ved det? (man kan ikke bare kalde det DoD stil, vel? >.<)
Tilbage til toppen Go down
http://nephilimsanctuary.blogspot.com/
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

"The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey) Empty
IndlægEmne: Sv: "The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey)   "The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey) Icon_minitimeMan Jul 05, 2010 3:41 am

Jeg ved ikke om man kan kalde den military punk? Fordi uniformen danner base for et lidt mere "råt" element i form af bånd og kæder? Jeg har ikke ret meget forstand på stil-arter, men jeg syntes at uniformer er fede.
Tilbage til toppen Go down
Kirie

Kirie


Antal indlæg : 152
Age : 32
Geografisk sted : Glostrup
Registration date : 29/12/08

"The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey) Empty
IndlægEmne: Sv: "The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey)   "The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey) Icon_minitimeMan Jul 05, 2010 4:16 am

rigtig fedt outfit, det giver jeg de andre ret i, men synes stadig ikke det ligner en uniform, uniformer har som regel fire firkanted lommer på forsiden af jakken, og der er meget lidt detajler på ud over rangen, så vil nok sige det ligner mere, punk street style. Men igen aner det ikke.
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

"The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey) Empty
IndlægEmne: Sv: "The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey)   "The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey) Icon_minitimeMan Jul 05, 2010 4:37 am

awww.. nogle rigtige søde og enkle billeder!! x'3
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
flame_angel

flame_angel


Antal indlæg : 135
Age : 38
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

"The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey) Empty
IndlægEmne: Sv: "The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey)   "The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey) Icon_minitimeMan Jul 05, 2010 4:40 am

---> Kirie, yup det syns jeg også jeg kalde den bare "uniform" fordi jeg ved ikke hvad ellers jeg skal kalde det >.< og forresten det er en "anime-agtig" uniform, ikke alle anime uniformer har lidt detalier og firkantede lommer, for eksempel den her:
"The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey) Trinity_blood_3
Den er fra Trinity Blood ( jeg elsker denne manga for alle de små detalier^^)
---> wolter, jeg syns stædig jeg skal tage nye ens - de er stædig ikke godt nok til at deltage i DoD photo contest T.T
Tilbage til toppen Go down
http://nephilimsanctuary.blogspot.com/
Kirie

Kirie


Antal indlæg : 152
Age : 32
Geografisk sted : Glostrup
Registration date : 29/12/08

"The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey) Empty
IndlægEmne: Sv: "The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey)   "The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey) Icon_minitimeMan Jul 05, 2010 4:57 am

Okay forståelig nok ^__^
hvis du vil vinde DODs photocontest, så skal man virkelig vride sin hjerne for god kreativitet, såsom en gennemtænkt baggrund, lys,poseringer,vinkler, ect.
vil du være frisk på en dag at lave et rigtig Uniform sæt? jeg vil nemlig gerne have en bestemt uniform til min Msd når jeg en dag modtager hende.
Tilbage til toppen Go down
flame_angel

flame_angel


Antal indlæg : 135
Age : 38
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

"The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey) Empty
IndlægEmne: Sv: "The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey)   "The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey) Icon_minitimeMan Jul 05, 2010 5:08 am

men ellers ideen var at lave noget i denne stil, bare kortere og i anden farve^^
"The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey) Copy_PV38051608562_3
Tilbage til toppen Go down
http://nephilimsanctuary.blogspot.com/
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

"The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey) Empty
IndlægEmne: Sv: "The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey)   "The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey) Icon_minitimeMan Jul 05, 2010 6:49 am

Synes det ser vellavet og detaljeret ud ^^,

Lille men: mener at hvis man vil have kritik af tøj, så skal det ind under fremstilling af tøj parykker osv? tror jeg nok hehe
Tilbage til toppen Go down
flame_angel

flame_angel


Antal indlæg : 135
Age : 38
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

"The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey) Empty
IndlægEmne: Sv: "The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey)   "The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey) Icon_minitimeMan Jul 05, 2010 10:18 am

jeanet kaulitz <---- tak^^ ah oki jeg viste ikke at det skulle være der O.o skal nok poste det der såSmile vil også nemlig høre noget kritik på billeder ellers >.< lige som: er vinkling godt nok og farve og sådan noget? Smile (for jeg skal nemlig uploade nogle billeder på DoD's hjemmeside, men tør ikke før de er god nok T.T)
Tilbage til toppen Go down
http://nephilimsanctuary.blogspot.com/
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

"The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey) Empty
IndlægEmne: Sv: "The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey)   "The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey) Icon_minitimeMan Jul 05, 2010 11:18 am

Nu ved jeg ikke hvilket kamera du har til rådighed, men hvis jeg bruger min mors spejlrefleks med macro-linse, så bliver baggrunden oftes en smule sløret. Måske kan du opnå samme effekt med et almindeligt digitalkamera, hvis du ikke lige kan finde en baggrund du syntes der passer. Ellers kunne jeg godt forestille mig, at "rå" områder kunne passe godt. Evt. placer hende midt i en baggård, så man får et indtryk af omgivelserne, men ikke tænker over størrelsesforholdet?
Uanset hvad, så stil op! Det er en god mulighed for at lade andre se dit arbejde, og det koster ikke noget ^^
Tilbage til toppen Go down
flame_angel

flame_angel


Antal indlæg : 135
Age : 38
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

"The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey) Empty
IndlægEmne: Sv: "The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey)   "The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey) Icon_minitimeMan Jul 05, 2010 11:36 am

Manna <--- tak for godt tip^^ jeg har fakstisk også tænkt at den baggrund passe slet ikke >.< men det er bare så hårdt at finde et passende baggrund:P tror jeg skal gå og lave en photoshoot med en "brik wall" baggrund imorgen^
Tilbage til toppen Go down
http://nephilimsanctuary.blogspot.com/
Sponsoreret inhold





"The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey) Empty
IndlægEmne: Sv: "The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey)   "The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
"The Holy Army" sæt - part 2 (MSD Twingkey)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Vintage view (D.O.C Twingkey)
» Fotoudfordringen Juni - HOLY BIBLE
» Never let your abjds, etc.. part 2.
» I love you to much to part with you (IM Hound)
» Forgotten Past

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: