Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Children of the dark~Twins (MNF Shiwoo Elf & DES elf ) ONESHOT

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
chuchu

chuchu


Antal indlæg : 381
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus, Denmark
Registration date : 29/12/08

Children of the dark~Twins (MNF Shiwoo Elf & DES elf ) ONESHOT Empty
IndlægEmne: Children of the dark~Twins (MNF Shiwoo Elf & DES elf ) ONESHOT   Children of the dark~Twins (MNF Shiwoo Elf & DES elf ) ONESHOT Icon_minitimeTirs Jul 06, 2010 3:57 am

ENDELIG! er mine to tvillinger (næsten) færdige ^o^ Håber virkelig i kan lide hvordan det blev!
De mangler stadig ordenlige Face-ups, der ikke er så beskidte og pænere ^_^ Min MNF Shiwoo
Har overtaget Min Dollmore ashas tøj, så nu skal jeg have lavet en wig og nyt tøj til ham! og han hedder Dash igen (min asha altså)


(vil forresten godt høre jeres mening siden de nu er vampyre,om øjnene er okay? eller om de burde være røde?)

Håber sådan i alle sammen kan lide hvordan de er blevet jeg har knoklet meget med dem
^o^ for at de skulle blive gennemførte nok til og kunne presentere!

__________________________________________________________________________________

Introducere:
Vampyr Tvillingerne
Emma & William Jones!
Children of the dark~Twins (MNF Shiwoo Elf & DES elf ) ONESHOT 0a69d0d9



Sidst rettet af chuchu Lør Jul 10, 2010 12:44 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Joalanao

Joalanao


Antal indlæg : 29
Age : 32
Geografisk sted : Over havoverfladen, under stratosfæren.
Registration date : 18/03/10

Children of the dark~Twins (MNF Shiwoo Elf & DES elf ) ONESHOT Empty
IndlægEmne: Sv: Children of the dark~Twins (MNF Shiwoo Elf & DES elf ) ONESHOT   Children of the dark~Twins (MNF Shiwoo Elf & DES elf ) ONESHOT Icon_minitimeTirs Jul 06, 2010 4:10 am

Hvor er de dog bare super skønne! ^^
Ang. øjne, så kan de da sagtens være blå... eller hvad man skulle have lyst til. Wink
Altså min lille Lucien har fået sig et par blå øjne, samt et par røde med mørkerøde pupiler. Så man kan skifte alt efter lejlighed. ^^
Kan helt vildt godt lide deres tøjstil. En blanding af gammelt og nyt. Kan især godt lide Williams cravat... halsbind og Emmas korset. Wink
Luv, luv, luv!
Tilbage til toppen Go down
Vincent

Vincent


Antal indlæg : 215
Age : 39
Geografisk sted : Give
Registration date : 29/12/08

Children of the dark~Twins (MNF Shiwoo Elf & DES elf ) ONESHOT Empty
IndlægEmne: Sv: Children of the dark~Twins (MNF Shiwoo Elf & DES elf ) ONESHOT   Children of the dark~Twins (MNF Shiwoo Elf & DES elf ) ONESHOT Icon_minitimeTirs Jul 06, 2010 5:08 am

det ser rigitgt godt ud det du har fået lavet og de wigs klæder dem utrolig godt! rigtigt flot lavet ven !
Tilbage til toppen Go down
Alex

Alex


Antal indlæg : 115
Age : 33
Geografisk sted : United Kingdom
Registration date : 29/12/08

Children of the dark~Twins (MNF Shiwoo Elf & DES elf ) ONESHOT Empty
IndlægEmne: Sv: Children of the dark~Twins (MNF Shiwoo Elf & DES elf ) ONESHOT   Children of the dark~Twins (MNF Shiwoo Elf & DES elf ) ONESHOT Icon_minitimeTirs Jul 06, 2010 5:11 am

Virkelig pæne dukker!
Med hensyn til øjne... hvorfor røde? ^^ Vampyre kan have alt slags farve øjne. Synte blå er fint. Dog ville jeg vælge en lidt mere 'shiny' blue, så det kunne skinne i lyset. Kunne være fedt! Men det er bare mig. :3 men ellers er de søde. Elsker den minifee des!
Tilbage til toppen Go down
http://igreywolf.deviantart.com/
Sponsoreret inhold





Children of the dark~Twins (MNF Shiwoo Elf & DES elf ) ONESHOT Empty
IndlægEmne: Sv: Children of the dark~Twins (MNF Shiwoo Elf & DES elf ) ONESHOT   Children of the dark~Twins (MNF Shiwoo Elf & DES elf ) ONESHOT Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Children of the dark~Twins (MNF Shiwoo Elf & DES elf ) ONESHOT
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Twins <3 (MNF Shiwoo & MNF shiwoo scar head)
» my twins <3 (MNF Shiwoo& MNF Shiwoo scar head)
» masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A)
» A light in the dark [CP Dreaming Shiwoo]
» bare nogle billeder <3 (Elfdoll Aden, MNF Shiwoo, MNF Shiwoo scar)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: