Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 En pakke til pheo ^^

Go down 
+4
Erufu
Marha
Hirin
Rigi-chan
8 deltagere
ForfatterBesked
Rigi-chan

Rigi-chan


Antal indlæg : 377
Age : 28
Geografisk sted : midt jylland
Registration date : 30/05/10

En pakke til pheo ^^ Empty
IndlægEmne: En pakke til pheo ^^   En pakke til pheo ^^ Icon_minitimeLør Nov 13, 2010 4:09 am

Så fik jeg endelig lavet en photostory mere >xP en god fredags story TwT
en smule lang hvis i spørg mig.. men det er også kun fordi jeg er doven og hader når noget er langtrukkende >.<
billederne blev taget i sidste weekend, der var vejret heldigvis lidt bedre >w<
Kritik og ros er altid velkommen! >:3 (men undgå helst en diskosion O_O")
enjoy!

En pakke til pheo ^^ DSC09360

En pakke til pheo ^^ Godmorgenpheo

En pakke til pheo ^^ DSC09365

En pakke til pheo ^^ DSC09366
ved godt det lingner at det er bamsen der tænker xP men det er altså Pheo >xD

En pakke til pheo ^^ DSC09367

En pakke til pheo ^^ DSC09369

En pakke til pheo ^^ DSC09370

En pakke til pheo ^^ DSC09372

En pakke til pheo ^^ DSC09373

En pakke til pheo ^^ DSC09375

En pakke til pheo ^^ DSC09377

En pakke til pheo ^^ DSC09379

En pakke til pheo ^^ DSC09380

En pakke til pheo ^^ DSC09383

En pakke til pheo ^^ DSC09384

En pakke til pheo ^^ DSC09387

slut >:3
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Rigiichan?feature=mhum#p/a
Hirin

Hirin


Antal indlæg : 597
Age : 30
Geografisk sted : Holstebro
Registration date : 29/12/08

En pakke til pheo ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: En pakke til pheo ^^   En pakke til pheo ^^ Icon_minitimeLør Nov 13, 2010 4:19 am

NICE!
XD den fik mig virkelig til at grine.
hendes reaktion er fun Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://thelittledollmaster.blogspot.dk
Marha

Marha


Antal indlæg : 404
Age : 32
Geografisk sted : Århus
Registration date : 09/02/10

En pakke til pheo ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: En pakke til pheo ^^   En pakke til pheo ^^ Icon_minitimeLør Nov 13, 2010 4:22 am

Njuuuh sødt! X3

Forstår dog ikk helt hvad der er med at Pheo ikke skal være flov over sig selv og får sailor top og bukser...

Men billederne er gode :3 Hehe... Dejlig hverdags agtig ^^
Tilbage til toppen Go down
http://www.marha.deviantart.com/
Rigi-chan

Rigi-chan


Antal indlæg : 377
Age : 28
Geografisk sted : midt jylland
Registration date : 30/05/10

En pakke til pheo ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: En pakke til pheo ^^   En pakke til pheo ^^ Icon_minitimeLør Nov 13, 2010 5:18 am

hirin: takker >x3

marha: det er noget der høre med til Pheo's baggrund som i nok skal høre mere til xD, men tak
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Rigiichan?feature=mhum#p/a
Erufu

Erufu


Antal indlæg : 7
Age : 28
Geografisk sted : Danmark
Registration date : 06/09/10

En pakke til pheo ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: En pakke til pheo ^^   En pakke til pheo ^^ Icon_minitimeLør Nov 13, 2010 5:42 am

Aj hvor godt!!! >w<
Er helt vildt med dine poses, altså! o 3 o
Og måden du sætter ting op på~~ x3
Elskede dér hvor Pheo stod ved spejlet XD Så nærmest ud som om der blev tænkt: "...hm...det ser nu godt ud.." :3
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

En pakke til pheo ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: En pakke til pheo ^^   En pakke til pheo ^^ Icon_minitimeLør Nov 13, 2010 6:00 am

aw.. Rigi! >w< CUTE! OwO

En dejlig, og sjov story! xDD

Det eneste der var lidt galt var at billederne var list uskarpe.. Hvad tager du billeder med? :c
Poseringerne var rigtig gode! Men fokusere lidt mere på hænderne, når du posere.. Wink
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Amano

Amano


Antal indlæg : 448
Age : 37
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 16/11/09

En pakke til pheo ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: En pakke til pheo ^^   En pakke til pheo ^^ Icon_minitimeLør Nov 13, 2010 8:30 pm

Sød story..

men skal bare lige høre, ligger båndet og skjuler et ord på det sidste billede (føler nemlig jeg ikke lige kan læse en sammenhæng)
Tilbage til toppen Go down
Rigi-chan

Rigi-chan


Antal indlæg : 377
Age : 28
Geografisk sted : midt jylland
Registration date : 30/05/10

En pakke til pheo ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: En pakke til pheo ^^   En pakke til pheo ^^ Icon_minitimeSøn Nov 14, 2010 12:14 am

Amano skrev:
Sød story..

men skal bare lige høre, ligger båndet og skjuler et ord på det sidste billede (føler nemlig jeg ikke lige kan læse en sammenhæng)

der står bare at hun først for sit sailor bånd første skoledag :3 ... fordi jeg faktisk ikke havde lavet den endnu xD

wolter-sama: ja, dte ser lidt underligt ud.. men faktisk kan jeg bare ikke se om de er uskarpe før de er lagt på computeren, og jeg tager så mange billeder men alligevel er der nogen der er sådan lidt rystet og uskarpe.. jeg må have meget svært med at stå stille Ô__o

Erufu-chan: Ja det tænker jeg også hun tænkte xD men vil nok bare ikke ind rømme det T_T"
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Rigiichan?feature=mhum#p/a
Gæst
Gæst




En pakke til pheo ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: En pakke til pheo ^^   En pakke til pheo ^^ Icon_minitimeSøn Nov 14, 2010 11:42 pm

Aww hvor hun nutted. 8D <3
Tilbage til toppen Go down
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

En pakke til pheo ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: En pakke til pheo ^^   En pakke til pheo ^^ Icon_minitimeTirs Nov 16, 2010 12:55 am

Jeg oplever flere gange at billederne også ser rigtig gode og skarpe ud på mit kamera, og så er de bare rystede når de kommer op på computeren xD Blitz plejer at hjælpe, men blitz + dukker er sjældent en god kombination.. Du kan evt. have en kasse eller noget der kan stå på jorden som du kan støtte dine hænder på, der giver en smule stabilitet? Fordi det er faktisk utroligt hvor lidt der skal til før at billeder bliver rystede O.o
Med mit kamera kan man trykke knappen halvt ned, og så fokuserer det på det er der i centrum (medmindre det er småt, eller for tæt på) Den funktion kan man bruge til at fokusere på dukken, og så flytte kameraet, mens man holder på knappen, og så tager et billede hvor dukken sidder i den ene side f.eks; eller hvor man fokuserer på ryggen, og så flytter kameraet så man ser over skulderen ^^

Det er en rigtig sød story, men også lidt forvirrende når man ikke kender baggrunden. Jeg håber at vi snart får mere af vide OwO
Tilbage til toppen Go down
Rigi-chan

Rigi-chan


Antal indlæg : 377
Age : 28
Geografisk sted : midt jylland
Registration date : 30/05/10

En pakke til pheo ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: En pakke til pheo ^^   En pakke til pheo ^^ Icon_minitimeTirs Nov 16, 2010 3:16 am

Manna skrev:
Jeg oplever flere gange at billederne også ser rigtig gode og skarpe ud på mit kamera, og så er de bare rystede når de kommer op på computeren xD Blitz plejer at hjælpe, men blitz + dukker er sjældent en god kombination.. Du kan evt. have en kasse eller noget der kan stå på jorden som du kan støtte dine hænder på, der giver en smule stabilitet? Fordi det er faktisk utroligt hvor lidt der skal til før at billeder bliver rystede O.o
Med mit kamera kan man trykke knappen halvt ned, og så fokuserer det på det er der i centrum (medmindre det er småt, eller for tæt på) Den funktion kan man bruge til at fokusere på dukken, og så flytte kameraet, mens man holder på knappen, og så tager et billede hvor dukken sidder i den ene side f.eks; eller hvor man fokuserer på ryggen, og så flytter kameraet så man ser over skulderen ^^

Det er en rigtig sød story, men også lidt forvirrende når man ikke kender baggrunden. Jeg håber at vi snart får mere af vide OwO

Mange tak manna >,w,< ! vil prøve det med kassen, men ih.. hvor ville det være dejligt med et stativ til mit kamera >A< !
bare rolig det skal i nok, men skal lige finde ud af hvordan jeg skal gøre det >xD har jo desude kun en dukke >__< og mangler skuespillere xD men vi for at se
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Rigiichan?feature=mhum#p/a
Isabella

Isabella


Antal indlæg : 525
Age : 33
Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland
Registration date : 05/01/09

En pakke til pheo ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: En pakke til pheo ^^   En pakke til pheo ^^ Icon_minitimeTors Dec 09, 2010 9:03 am

haha funny sød story!
Tilbage til toppen Go down
http://Dragon-Circle.probroads.com
Sponsoreret inhold





En pakke til pheo ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: En pakke til pheo ^^   En pakke til pheo ^^ Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En pakke til pheo ^^
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En gave til pheo
» Pheo's hjem ^^
» nye øjne til Pheo! afstemning
» Påske-pakke-dag
» VELKOMST TRÅD: Pakke til Ikras!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Billedhistorier-
Gå til: