Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Joss - Storbyørken (SDF Ethan)

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Lucie
Admin
Lucie


Antal indlæg : 116
Age : 42
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Joss - Storbyørken (SDF Ethan) Empty
IndlægEmne: Joss - Storbyørken (SDF Ethan)   Joss - Storbyørken (SDF Ethan) Icon_minitimeSøn Dec 05, 2010 4:00 am

Efter et halvt år uden computer, har jeg endelig forbindelse til omverdenen igen! Dog mangler jeg stadig photoshop...
Så her er nogle uredigerede billeder jeg fandt under gennemgangen af mine filer fra den gamle computer. Billederne er vist ca. halvandet år gamle.
Virker omgivelserne bekendte, er det måske fordi Mary var med og tog billeder af Christophe ved samme lejlighed. Hun var dog noget hurtigere om at få lagt dem op.

Modellen er en let modificeret SDF Ethan på... en krop jeg ikke kan huske hvad er, da jeg havde lånt den af Mary. AngelRegion, måske?




Joss - Storbyørken (SDF Ethan) 1-1



Joss - Storbyørken (SDF Ethan) 2-1



Joss - Storbyørken (SDF Ethan) 3-1



Joss - Storbyørken (SDF Ethan) 4-1



Joss - Storbyørken (SDF Ethan) 5-1



Joss - Storbyørken (SDF Ethan) 6-1

Tilbage til toppen Go down
Hirin

Hirin


Antal indlæg : 597
Age : 30
Geografisk sted : Holstebro
Registration date : 29/12/08

Joss - Storbyørken (SDF Ethan) Empty
IndlægEmne: Sv: Joss - Storbyørken (SDF Ethan)   Joss - Storbyørken (SDF Ethan) Icon_minitimeSøn Dec 05, 2010 4:16 am

hvor er han nice!
dejlige billeder og dejlige omgivelser ^-^
Tilbage til toppen Go down
http://thelittledollmaster.blogspot.dk
Neko-cosplayer

Neko-cosplayer


Antal indlæg : 51
Age : 29
Geografisk sted : Als, Sønderjylland, Danmark.
Registration date : 27/11/10

Joss - Storbyørken (SDF Ethan) Empty
IndlægEmne: Sv: Joss - Storbyørken (SDF Ethan)   Joss - Storbyørken (SDF Ethan) Icon_minitimeSøn Dec 05, 2010 5:16 am

Han er godt nok køn. og det er nogle flotte billeder!
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Joss - Storbyørken (SDF Ethan) Empty
IndlægEmne: Sv: Joss - Storbyørken (SDF Ethan)   Joss - Storbyørken (SDF Ethan) Icon_minitimeMan Dec 06, 2010 11:58 pm

Den tur kan jeg godt huske. Jeg har nogle billeder med dig i baggrunden, der poserer Joss.
Dine billeder er meget farvemættede på en eller anden måde (måske fordi jeg tonede farverne meget ned på mine og husker virkeligheden derefter XD). Jeg har alle dage været glad for Ethan, og jeg synes, det er en dukke, der passer fantastisk til Joss. Med tøjet, parykken og bog og smøg er han jo nærmest indbegrebet af Jossness. Dejlig forskellige vinkler/poseringer. Jeg tror, jeg bedst kan lide nummer 3, men det er tæt løb.
Et closeup ville heller ikke have været dårligt, for den faceup, du har givet ham, er så fin.

PS: Det kan ikke være AngelRegion-kroppen, for den var/er Christophe på. XD
Tilbage til toppen Go down
Someone_strange

Someone_strange


Antal indlæg : 15
Age : 39
Geografisk sted : Vestsjælland
Registration date : 15/07/09

Joss - Storbyørken (SDF Ethan) Empty
IndlægEmne: <3   Joss - Storbyørken (SDF Ethan) Icon_minitimeFre Jan 14, 2011 2:46 am

Joss må være en af mine yndlinger herinde, hvor er han bare smuk!
What a Face
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Joss - Storbyørken (SDF Ethan) Empty
IndlægEmne: Sv: Joss - Storbyørken (SDF Ethan)   Joss - Storbyørken (SDF Ethan) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Joss - Storbyørken (SDF Ethan)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ethan [SDF Wintery]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: