Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Souly's Feedback

Go down 
+11
rocoSTAR
Chazzi
BakaYukiko
PDQ
gaaralove
Akutenshi Uke
ElixShane
Nerdystreak
Sovemis
Ponpyon
Souly
15 deltagere
ForfatterBesked
Souly

Souly


Antal indlæg : 140
Age : 30
Geografisk sted : Grenaa
Registration date : 09/04/11

Souly's Feedback Empty
IndlægEmne: Souly's Feedback   Souly's Feedback Icon_minitimeLør Apr 09, 2011 5:00 am

Feedback for handler
Tilbage til toppen Go down
http://soule-evans.deviantart.com
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Souly's Feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Souly's Feedback   Souly's Feedback Icon_minitimeTors Okt 06, 2011 5:17 am

fin feedback herfra
hun købte to bøtter lak og var hurtig til at betale
god kummunikation
Tilbage til toppen Go down
Sovemis

Sovemis


Antal indlæg : 96
Age : 36
Geografisk sted : midtjylland
Registration date : 13/07/09

Souly's Feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Souly's Feedback   Souly's Feedback Icon_minitimeFre Okt 07, 2011 10:48 am

Rigtig god feedback herfra

Hun var godt til at svare hurtigt på spørgsmål, og kommunikationen var god.
God til at hurtig give besked da der opstod komplikationer. Betalingen faldt efter aftale uden problemer

Tak for handlen : )
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Souly's Feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Souly's Feedback   Souly's Feedback Icon_minitimeTirs Okt 18, 2011 8:11 pm

God feedback.
Jeg lavede en faceup på bestilling for Souly. Hun var venlig over PM og rigtig god til at forklare, hvad hun ville have og komme med eksempler. Da vi mødtes, og hun ikke havde fået hævet det aftalte beløb på forhånd, var hun frisk med nogle løsninger på det.
Tilbage til toppen Go down
ElixShane

ElixShane


Antal indlæg : 21
Age : 32
Geografisk sted : Valby, København
Registration date : 17/11/11

Souly's Feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Souly's Feedback   Souly's Feedback Icon_minitimeFre Nov 18, 2011 9:18 pm

God og positiv feedback herfra!
Jeg købte to msd drenge af hende, og fik dem næsten med det samme.
Kan kun sige at det har været en fornøjelse! Very Happy
Det må gøres igen ^_^ I love you
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Souly's Feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Souly's Feedback   Souly's Feedback Icon_minitimeMan Nov 21, 2011 3:51 am

Good feedback. Souly købte et par parykker og nogle øjne gennem min salgstråd, betalte hurtigt og lod mig straks vide, at tingene var kommet godt frem.
Tilbage til toppen Go down
Akutenshi Uke

Akutenshi Uke


Antal indlæg : 111
Age : 35
Geografisk sted : (Skifter lidt lige for tiden)
Registration date : 15/06/11

Souly's Feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Souly's Feedback   Souly's Feedback Icon_minitimeTirs Jan 17, 2012 7:54 am

God feedback
Souly blev desværre syg midt i det hele, men det er jo hvad der kan ske, så kun ros herfra Smile
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Souly's Feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Souly's Feedback   Souly's Feedback Icon_minitimeSøn Sep 09, 2012 7:50 pm

Endnu en omgang god feedback til Souly, som købte nogle parykker af mig. Smile Tak for en god handel! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
gaaralove

gaaralove


Antal indlæg : 127
Age : 29
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 29/12/08

Souly's Feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Souly's Feedback   Souly's Feedback Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 8:01 am

God sød køber, alt gik super fint, hurtig til at svare. Købte en paryk af mig, og betalingen blev overført som fortalt Smile
Tilbage til toppen Go down
PDQ

PDQ


Antal indlæg : 12
Age : 32
Geografisk sted : Sletterød
Registration date : 31/10/11

Souly's Feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Souly's Feedback   Souly's Feedback Icon_minitimeFre Okt 05, 2012 1:48 am

super sød og rar sælger. købte en Bobobie Sprite af souly og alt forløb godt. dukken var super godt pakket ind og der var god kontakt under hele forløbet og souly gav dukken en ordenlig tur, med både rengøring og re-stringing, inden den blev sendt til mig, hvilket jeg er dybt taknemmelig for.
jeg ville på ingen måde tøve med at handle med hende igen Very Happy
Tilbage til toppen Go down
BakaYukiko

BakaYukiko


Antal indlæg : 77
Age : 33
Geografisk sted : Danmark =P
Registration date : 27/02/09

Souly's Feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Souly's Feedback   Souly's Feedback Icon_minitimeOns Nov 07, 2012 7:23 am

God feedback herfra!

købte en Tiny Resinsoul Ni, fra Souly og fik hende inden da sendt til spanien for en face-up.. og SIKKE en face-up! =O LOVE IT
God kommunikation og god opdatering igennem det hele og hun skrev da hun vidste den måske blev forsinket. det var super dejligt! Very Happy
Jeg vidste altid hvad der skulle ske så top karakter her fra! ^^

Ud over det var hun pakket ind i 2km. bubblewrap (overdrivelse fremmer forståelse!) så hun var sikker på Enat (som hun hedder nu, og hed før Razz) kom sikkert frem
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Souly's Feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Souly's Feedback   Souly's Feedback Icon_minitimeLør Mar 09, 2013 6:55 am

Rigtig god feedback til Souly, som købte et SOOM Romantic Beyla hoved af mig. Hun fik hovedet på on hold i godt 2 uger og betalte til aftalt tid. Rigtig god kommunikation og super flink at skrive med. Vil helt klart gerne handle med hende igen. Tak for en super handel! Smile
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
rocoSTAR

rocoSTAR


Antal indlæg : 64
Age : 29
Geografisk sted : Danmark, Næstved
Registration date : 20/10/12

Souly's Feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Souly's Feedback   Souly's Feedback Icon_minitimeTors Apr 04, 2013 1:23 pm

fik mine ting fra en lust fællesordre idag.
Alt ting er som det skal være, men for at være helt ærlig synes jeg at at det hele tog lidt lang tid.
Tilbage til toppen Go down
Jeariel

Jeariel


Antal indlæg : 43
Age : 31
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 14/10/12

Souly's Feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Souly's Feedback   Souly's Feedback Icon_minitimeLør Maj 04, 2013 7:14 pm

God feedback herfra Very Happy
Fik mit practise head idag . den kom fint indpakket og er i god tilstand. Very Happy . hun var god til hjælpe med spørgsmål Smile vil helt sikkert handle med hende igen Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Souly's Feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Souly's Feedback   Souly's Feedback Icon_minitimeTirs Jun 04, 2013 3:07 pm

Positiv feedback herfra!

Souly købte en SOOM Ai og et SOOM Trond outfit på layaway af mig. Den første betaling kom som aftalt, men den sidste betaling blev dog forsinket, da Souly havde problemer med at få udbetalt sin SU. Men da hun først fik sin SU, så betalte hun det sidste beløb samme dag! Hun var også rigtig sød til at sige til, så snart pakken ankom, så jeg vidste, at dukke og tøj var i god behold.

Alt i alt en god handel med god kommunikation. Ville ikke tøve med at handle med Souly igen! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Souly's Feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Souly's Feedback   Souly's Feedback Icon_minitimeLør Jun 22, 2013 6:10 pm

Købte en dukke (dark elf soo) på afbetaling af souly.
Alt gik fint, og hun sendte dukken forsvarligt pakket ind.
Anbefaler hende som sælger Smile
Tilbage til toppen Go down
Vincent

Vincent


Antal indlæg : 215
Age : 39
Geografisk sted : Give
Registration date : 29/12/08

Souly's Feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Souly's Feedback   Souly's Feedback Icon_minitimeMan Jan 27, 2014 10:24 am

Go feedback til Souly for køb af en SD jakke. Det gik fint med og hun sendte forholdvis hurtigt. kan anbefales =)
Tilbage til toppen Go down
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Souly's Feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Souly's Feedback   Souly's Feedback Icon_minitimeSøn Apr 06, 2014 4:10 am

Lavede en delvis byttehandel, byttede min egen dukke og betalte resten mod Souly's minifee Ante. Hun ankom sikkert, og der er intet at klage over, hun blev også sendt i god tid Very Happy

Plusser fra mig til Souly Som sælger og bytter! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Souly's Feedback Empty
IndlægEmne: Sv: Souly's Feedback   Souly's Feedback Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Souly's Feedback
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Zin's feedback ^w^
» AliceFromUnderland's feedback
» Feedback for Aik0hime
» Kia's feedback
» PDQ´s Feedback

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Køb, salg og fællesordrer :: Feedback-
Gå til: