Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco]

Go down 
+6
Rigi-chan
SavageAngel
Akatsuki
Nerdystreak
mystearica
Kirie
10 deltagere
ForfatterBesked
Kirie

Kirie


Antal indlæg : 152
Age : 32
Geografisk sted : Glostrup
Registration date : 29/12/08

You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco] Empty
IndlægEmne: You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco]   You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco] Icon_minitimeFre Apr 22, 2011 12:02 am

Så fik jeg den lille møgunge hjem efter måneders lange ventetid, jeg havde godt nok forestillet mig jeg først ville hente pakken engang efter påskeferien men blev så glad for at finde et brev fra PostDanmark i min postkasse i går ved 10 tiden og at jeg kunne hente pakken samme dag, dog var det en lidt Nasty Moms/told gebyr de krævede >__<
Fik først lukket pakken op sent om aften da jeg ordnede kælder sammen med familien hele dagen Rolling Eyes så det er billleder taget over 23:00 om natten xD

You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco] _DSC0396____01
Første gang jeg har set en Soom kasse, nøøøøj

You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco] _DSC0400____02
lidt Celtic looking logo og glat kasse, min spænding var stor her!

You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco] _DSC0401____03
Stuff inside the box!

You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco] _DSC0395____04
Teatimes Outfit! sad og legede lidt med det og Soom har gjort deres arbejde ganske godt

You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco] _DSC0405____05
Wig! den snuppede jeg også med og Sooms wig kvalitet er ret blød og lækker, og passer Teatime rigtig godt!
Blev også lidt overrasket over båndet der holder håret på plads fulgte med.

You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco] _DSC0407____06
Kort og magneter

You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco] _DSC0408____07
Bagsiden af det store kort med billedet af Dolomi/Taco

You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco] _DSC0411____08
Så til noget af det bedste, Dragedelene! enormt glad for de horn xD

You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco] _DSC0414____09
Oh hello dear! jeg ser sørme et lille bitte hoved der prøver at trille ud!

You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco] _DSC0415____10
det er så lang tid siden jeg sidst har set et Yosd hoved og så i en anden resin farve,

You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco] _DSC0418____11
Og nu til hele dukken som ligger gemt i puden!

You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco] _DSC0423____12
Hai lille Teatime =3 mommy is here now

You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco] _DSC0429____13
Hello everybody *Waves*

You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco] _DSC0435____15
Skiftede hurtigt hoved ud og satte lidt ting på :3

You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco] _DSC0436____14
hmm et billed jeg fik lyst til at klemme ind xD

You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco] _DSC0441____16
Teatime med Outfit på, det gik ikke så godt for elastikken er meget løst og får kroppen til at slaske sammen hele tiden.
det blev ret frustrerende til sidst og endte med at putte noget andet på.

You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco] _DSC0454____17
Prøver lidt og vise benene frem, gik vist ikke så godt hehe :3

You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco] _DSC0471____19
Fik et par gratis øjne fra dollmore dengang de kørte med det, regnede ikke med at jeg ville få brug for et par blå 14mm øjne men heldigt jeg gemte dem.
for de passer godt til TeaTime!

You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco] _DSC0468____20
Men knap så godt her for man kan næsten ikke se dem xD


You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco] _DSC0488copy
Og så bare lige et ekstra billed til sidst :3

Alt i Alt er jeg super glad for jeg valgte og købe en Taco dengang, Men hans resin farve Irl er mere GRØNT end BLÅT hvilke fik mig til at rynke på næsen. for vil hellere have blå resin end grøn.
>__> ligesom når jeg ser bygg ligner det ikke Grå resin men mere Lilla i farvetonen eller også er jeg meget farveblind?
Jeg er også meget i tvivl om det skal være en Pige eller Dreng, kæmpe dilemma =P

Men glæder mig til at lægge face up og blushe de små dragedele!

Tusind tak fordi i kiggede! cat

Tilbage til toppen Go down
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco] Empty
IndlægEmne: Sv: You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco]   You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco] Icon_minitimeFre Apr 22, 2011 12:41 am

hvor er han/hun bare sød Smile tillykke jeg glæder mig til at se blushing og faceup
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco] Empty
IndlægEmne: Sv: You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco]   You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco] Icon_minitimeFre Apr 22, 2011 1:46 am

Ih, tillykke! Hvor er det bare en bedårende lille dukke. De der dragedele er da slet ikke til at stå for! Jeg glæder mig til at se dem blushet - og så selvfølgelig dukken med faceup. Smile
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco] Empty
IndlægEmne: Sv: You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco]   You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco] Icon_minitimeFre Apr 22, 2011 7:12 am

Tillykke. Very Happy Han/hun er virkelig nuttet. Glæder mig til at se mere.
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
SavageAngel

SavageAngel


Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 25/11/10

You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco] Empty
IndlægEmne: Sv: You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco]   You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco] Icon_minitimeFre Apr 22, 2011 6:13 pm

Oh wow, han/hun er virkelig flot. Tillykke! Det bliver spændende at se efter blushing og face-up ^^
Tilbage til toppen Go down
Rigi-chan

Rigi-chan


Antal indlæg : 377
Age : 28
Geografisk sted : midt jylland
Registration date : 30/05/10

You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco] Empty
IndlægEmne: Sv: You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco]   You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco] Icon_minitimeSøn Apr 24, 2011 12:08 am

OAO !!
ENDELIG FIK DU HAM ÒwÓ så vi kan se ham rigtig
håber snart du viser billeder med faceup ^^
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Rigiichan?feature=mhum#p/a
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco] Empty
IndlægEmne: Sv: You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco]   You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco] Icon_minitimeFre Apr 29, 2011 10:25 pm

Tillykke med ham/hende! Very Happy Glæder mig til at se, når han/hun har fået face-up og blushing.
Ihh, jeg er sååå spændt på min egen Taco. :3
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Naoya-san

Naoya-san


Antal indlæg : 35
Age : 43
Geografisk sted : Thüringen
Registration date : 06/04/11

You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco] Empty
IndlægEmne: Sv: You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco]   You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco] Icon_minitimeMan Maj 09, 2011 5:13 am

my congratulation!
He/ She is enchanting, really a pretty small mouse
Tilbage til toppen Go down
http://www.NaoyaSeika.de
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco] Empty
IndlægEmne: Sv: You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco]   You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco] Icon_minitimeMan Maj 09, 2011 6:38 am

Hvor er det en interessant farve! Det bliver spændende at se, hvad du finder på med face-up Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco] Empty
IndlægEmne: Sv: You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco]   You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco] Icon_minitimeMan Maj 09, 2011 6:57 am

Iiih, hvor er den dog bare smuk! Tusind gange tillykke med den skønne dukke, rigtig godt valg. <3
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco] Empty
IndlægEmne: Sv: You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco]   You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco] Icon_minitimeMan Maj 09, 2011 8:10 am

Ih tillykke ^^,

Hvor nuttet altså. Glæder mig også til at se med face up.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco] Empty
IndlægEmne: Sv: You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco]   You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
You don´t eat a Taco at Teatime [Boxopening = Teatime/Teenie Gem Taco]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Boxopening
» Dømt Boxopening! [Dina/DOC Petsha]
» Boxopening af Iplehouse EID Crow
» Boxopening [LTF Bisho girl]
» Easter chocolate [SOOM Bygg, Beyla, Afi, Ai, Lami, Taco]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Ankomst- og træfgalleri-
Gå til: