Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Introduktioner

Go down 
+73
Kischii
pandachan
XxMyxWouldxX
endre82
Michaelis
Akutenshi Uke
CakePie
Zhean
Neko-cosplayer
Saya
Manna
FifiIsBored
Beretta
OldMagician
Dustbunnie
Julie
Snickers
LiChan
Pallas
Amano
makrel
Ichiri
Mitsu
Saki
Sovemis
Taylor
MuseumBizarro
manda
Suilad
gaaralove
Maru
frkmm
Idril
wolter
BakaYukiko
dark_dream
Kiksen
Ziggimaguagua
Angel
Charlie
Risushi
Akatsuki
Calfuray
Leechy
Ponpyon
midiya-chan
Kaneko
Miasachie
Anori
TrekkieGrrrl
Miki
Kawauchi
Zin
Cherizard
Chazzi
DekinaiYo
birdie
KONFETTI
Dina
jeanet kaulitz
Kirie
chuchu
Kurisu
Horisont
Hirin
Nerdystreak
Lilly
Effle
Prinsessen
Mariko
Katia
Riki
Lucie
77 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
OldMagician

OldMagician


Antal indlæg : 8
Age : 65
Geografisk sted : Stockholm, Sverige
Registration date : 22/02/10

Introduktioner - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 4 Icon_minitimeTirs Feb 23, 2010 10:14 am

Navn: Joachim
Kælenavn Old Magician
Alder >50
Bobæl Roslagen, Sverige
Interesser Japansk kultur, bøger og for mange andre ting

Hej, Jeg er OldMagician, og jeg er en, åtminståne i Sverige, sjældne ældre herre, i denne hobby.

Jeg vil først gerne undskylde, at jeg skriver resten på engelsk, men mit Danske, når det kommer til at skrive, er ikke helt så god ... scratch

The forumname is the same as I have in both DoA and the Swedish forum Saiai no Doru. The reason I am here, you might wonder?
Apart from being curious about whats happening in the other Nordic and European forums (and being born not s far from Copenhagen (just a puddle in between)), I also will be part of an effort to arrange a Nordic dollmeet this year in Gothenburg, namely the DollArctica, that so far mostly have been discussed on DoA.
I must say that after a short tour around the Resin Garden, I am astonished of all the beautyful dolls you have, and hope you wont mind me contributing as well, even if not a true dane (even if the people around Stockholm think of me as half Danish). Smile

I currently have nine BJD's, and have been in this hobby since 2007, before I got enchanted by BJD I did collect and worked/modified with several other types of dolls as well, but nothing compares to these.

Mine dukker er:
Sus’sistinako (Sus), Senior Delf Annette
Ren, Soom Mecha Angel white Sabik
Alma, Domuya D1-Flexi Perennial: Marlene – Dirge of Glory
Opal, Soom MD Beryl fullset
Erendil, DollFactory Fantasy Ari Knight-Elf SoGo
Bel Aeslyn, Domuya D1-Flexi Perennial: Aeslin – Dirge of Glory
Shinju, Rosette Doll Fir
Tsuki, Soom MD Glot
Shade, Iplehouse Luna_Tamer

//OM
Tilbage til toppen Go down
Dustbunnie

Dustbunnie


Antal indlæg : 175
Age : 70
Geografisk sted : Århus - sådan omtrent.
Registration date : 22/01/10

Introduktioner - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 4 Icon_minitimeTirs Feb 23, 2010 11:00 am

Velkommen Old Magician - eller vil du hellere kaldes Joachim? Jeg håber du vil synes om at være her.

Jeg synes jo du er en ung fyr. LOL Jeg er selv 56. Og du skriver MEGET bedre dansk end jeg skriver svensk.

Det lyder meget spændende med det nordiske dukketræf. Desværre kan jeg af helbredsmæssige årsager umuligt deltage. Jeg håber dog virkelig det bliver til noget og at det bliver rigtig godt.



Dustbunnie
Tilbage til toppen Go down
http://dustbunnies-bjds.blogspot.com/
Beretta

Beretta


Antal indlæg : 1
Age : 38
Geografisk sted : Island
Registration date : 16/03/10

Introduktioner - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 4 Icon_minitimeTirs Mar 16, 2010 5:23 pm

Navn Dagbjört
Kælenavn Daggerchan (på DoA)
Alder 24
Bopæl Reykjavik, Island (men jeg kigger til Danmark mindst to gange om året)
Dukker Beretta (U-noa Sist), Alkonost (U-noa L-bi pige), Arabella (U-noa chibi), Zeda & Walther (to andre ansigter til U-noa..)
Andre interesser læsning, film, kunst...

Hej igen! Jeg var medlem på det gamle danske forum, men vidste ikke at der var blevet et nyt! Må jeg bede I om at undskylde mit slægte handel pa jeres sprog, det lærer vi i skolen her mens vi er unge, men glemmer så snart vi kan. ;P

Min kærestes mor bor på Langeland, ligesom bor en stor del af deres familje på Fyn, og vi besøger dem ofte. Det skal være meget sjovt at møde flere samlere i Dk mens vi er der!

Jeg har været interesset i dukker siden tidligt om 2005, og fik min første i Marts samme år. Siden har jeg sælgt mange og købt andre, så min kollektion nu er meget andret frå det jeg havde først. Der blir kun to andre samlere på hele landet, men vi er alle gode veninder og mødes ofte. Jeg har helst lyst til at måle dukkerne, og findes procesen at lave et ansigt den bedste del af hobbyet. Jeg har prøvet at lave min egen dukke, men det gik ikke at få hende produceret. Jeg er meget interesset i at lave flere venner som jeg kan måske mødes med på en af mine mange besøger til Dk. Jeg har hertil aldrig taget mine dukker med over, men det vil jeg gerne prøve. Denne her forum er også perfekt for at undervise min dansk! XD
Tilbage til toppen Go down
http://www.flickr.com/photos/berettagrimm/
FifiIsBored

FifiIsBored


Antal indlæg : 93
Age : 32
Geografisk sted : Danmark, Esbjerg
Registration date : 21/02/10

Introduktioner - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 4 Icon_minitimeLør Apr 17, 2010 8:56 am

Navn: Anne Sofie

Kælenavne: Fie, Fifi, And, Mus, Pus mm. Det kommer an på, hvem, der vil i kontakt med mig ^^

Alder: 18

Bopæl: Esbjerg

Dukker: Venter stadig på min første, en Gus fra Angell-studio, og så flytter min kærestes første også ind hos mig, når han en gang kommer (DOC Homme Kiril), så han er vel halvvejs min ^^.

Beskæftigelse: Jeg går på gymnasiet og har egentlig ikke tid til andet end det, mine afleveringer og mine lektier.. jeg håber de to drenge kan få mine tanker nogle andre og bedre tanker.

Hvorfor dukker: Jeg har i mange år kigget på andres smukke dukker og forelskede mig i dem lige fra starten. Og som jeg sagde har jeg brug for noget til at give mig noget adspredelse.Så jeg fik endelige taget mig sammen til at bestille i starten af 2010 og har så smittet min kæreste kort tid efter Very Happy

Andet om mig: Jeg kan lige så godt lægge ud med at sige, at jeg er bi og min kæreste er en pige. Jeg er lidt træt af at holde det hemmeligt og er endelig begyndt at kunne åbne mig lidt om det. Jeg elsker at tegne, når jeg har tid til at tage mig sammen til det, hvilket efterhånden vil sige sommerferien. Jeg tegner manga og har gjort det siden jeg gik i 4. klasse. Jeg prøver altid at være høflig og bliver egentlig kun strid når der er noget, der virkelig har irriteret. Jeg lider af depression, men det er ikke noget jeg vil komme nærmere ind på, da det er noget, som jeg synes skal definere, hvem vi er Wink Men jeg håber ikke jeg har skræmt folk væk. Jeg ved ikke rigtig hvad der mere er at skrive, men er åben overfor spørgsmål.[b]
Tilbage til toppen Go down
http://tsugi-kage.deviantart.com/
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Introduktioner - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 4 Icon_minitimeTors Maj 20, 2010 8:36 pm

Hvorfor skriver jeg først i denne tråd nu T_T (Fordi jeg er en hat til at huske hvor jeg har skrevet introduktioner og derfor glemmer halvdelen af de steder jeg har profiler)

Navn: Marie
Alias: Manna eller Dolle (Da jeg hedder Doll til mellemnavn)
Alder: 20
Bopæl: Kr. Eskilstrup, lille by ca. midt på Sjælland
Beskæftigelse: Jeg går på pædagogseminariet, regner med at være færdig med det januar 2013

Dukker: Keenan "Kyle" Reese [DZ Yue hoved på ?? krop], Jimmie Duke Highland [DOC H. Kirill], Kayden Reese [DZ Yuu], Eliza Greenland [LTF Bisou girl] og DZ Fei Floating Head. Og så er min Soom MD Ai lige landet i DK, så hende får jeg også snart ^^

Andre interesser: Manga og anime som mange andre herinde, dog mere manga end anime. Derudover elsker jeg at tage billeder, og der er dukkerne jo perfekte "ofre" når man ingen venner har i nærheden der kan stå model. Jeg ville ønske jeg kunne sy rigtig godt, men mine evner er desværre rimelig begrænsede xD Jeg kan dog godt bruge en symaskine, hvis bare min mor tråder den for mig ^^'
Jeg er vild med at læse bøger, jeg læser mest fantasy og gyser. Og så har jeg også en svaghed for ungdomsbøger.

Andet om mig: Jeg kan godt virke som en meget udadvendt og højtråbende person når jeg er til conventions, men jeg er faktisk lidt genert og har ikke så let ved at gå over til folk og sige "Hej er du ikke..."

Hvorfor ABJD's: Jeg så dem første gang til et træf i Århus, og blev derigennem vist ind på dream of doll hvor jeg faldt for DOC H. Kirill og endte med at kigge på ham i et helt år før jeg tog mig sammen til at spare sammen så jeg kunne købe ham. Jeg så dem også til J-popcon 2008, og så der hvor mange forskellige muligheder dukkerne faktisk rummer.
Tilbage til toppen Go down
Saya

Saya


Antal indlæg : 80
Age : 31
Geografisk sted : Århus
Registration date : 29/12/08

Introduktioner - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 4 Icon_minitimeOns Jul 28, 2010 7:06 am

Så bør man måske også skrive efterhånden... :)

Navn: Laura, men reagerer også på Saya, hvis det skulle være. :)
Alder:Fra oktober '92
Bopæl: Nær Århus
Beskæftigelse: Jeg kom hjem fra et udvekslingsophold i Japan her i januar, og begynder i Viby Gymnasium om små tre ugers tid (så vidt jeg kunne se, er en anden bruger herinde også elev der, men må efterhånden starte i 3.g?).

Dukker: Lige i øjeblikket er det min Sunao, en SDF Annette [Boy].

Lidt om mig: Jeg er glad og udadvendt? :) Har brugt de sidste to år af mit liv på at arbejde og så førnævnte udvekslingsophold, så jeg glæder mig til "start over" med gymnasium og få gang i det hele igen!!
Jeg interesserer mig voldsomt meget for sprog (deraf kommer valget af Viby, da de underviser i kinesisk), og vil gerne ud at se en masse - jeg er dårlig til at blive i Danmark mere end et halvt år af gangen, og har et "andet hjem" i Los Angeles og vist nok også et derovre i Japan.... :)
Af musik hører jeg alles elskede v-kei fra tid til anden (meget ps company-bands, især Kra), men hælder efterhånden mere til bands som FLUMPOOL, REMIOROMEN, ROCK'A'TRENCH, KIMAGUREN & GreeeeN. Jeg er også ret glad for koreanske SHINee :D Musik og tøj betyder meget for mig. Jeg er ret selvoptaget udseendesmæssigt, haha. Undskyld!

Dukker bruger jeg til at få udlevet noget kreativitet, og som mange andre, er min(e) dukke(r) RpG-figur(er). Jeg elsker også at fotografere, og så er BJD jo oplagt.. :D

Anyway.
Ka I hygge jer x3 <3
Tilbage til toppen Go down
Neko-cosplayer

Neko-cosplayer


Antal indlæg : 51
Age : 28
Geografisk sted : Als, Sønderjylland, Danmark.
Registration date : 27/11/10

Introduktioner - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 4 Icon_minitimeLør Nov 27, 2010 10:57 pm

Navn: Pernille, men jeg er efterhånden blevet tildelt en del "kælenavne", så reagere lige så meget på, hvis folk bare kalder mig Neko.
Alder: 15
Bopæl: Jeg bor hjemme med mine forældre og to søskende i en meget lille landsby. Jeg bor på nordals i Sønderjylland i en landsby lidt udenfor nordborg, så langt væk fra alting.
Beskæftigelse: Jeg går i 9. klasse, og skal ud på gymnasiet bagefter. Satser på at blive psykolog, men jeg er ung, og kan stadig nå at ændre planer.
Dukker: Jeg har beklageligvis ikke en endnu, da jeg arbejder på at tjene penge nok, til min drømmedukke, så jeg ikke vil fortryde købet.

Lidt om mig: Ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive, må jeg nok indrømme. Så folk nok har gættet ud fra mit navn, er jeg en pige? Jeg bruger meget tid på min skole, men japansk kultur fangede mig lige fra jeg meget ung, da vidste jeg bare ikke det var det. Anime, manga og cosplay er en af mine helt store passioner. Jeg opdagede BJD's for noget tid siden, og har simpelthen forelsket mig i den. Det komme til st tage lang tid inden jeg for råd, men det klart det værd
Tilbage til toppen Go down
Zhean

Zhean


Antal indlæg : 202
Age : 32
Geografisk sted : Esbjerg
Registration date : 14/09/10

Introduktioner - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 4 Icon_minitimeLør Nov 27, 2010 11:24 pm

Obs.. havde ikke lige lagt mærke til denne tråd xD... så introducerer mig lige ^^''

Navn: Anne
Kælenavne: Zhean ^^'
Alder: 19
Bopæl: Esbjerg
Beskæftigelse: Sabbat år - studerende fra september 2011.
Dukker: Chase {DOC - H. Kirill} har snart Joshua {B&G - tan Lister}
Lidt om mig: det må i selv finde ud af ^^'
Tilbage til toppen Go down
CakePie

CakePie


Antal indlæg : 33
Age : 29
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 01/06/11

Introduktioner - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 01, 2011 12:17 pm

Navn: Anne Sophie
Kælenavn(e): Alex, Fie, Anfi, Anne, Sophie, Fie, Fibber (Ja, jeg har underlige kreative venner xD)
Alder: Seksten
Bopæl: I en lille by i nærheden af Roskilde..
Beskæftigelse: Jeg går LIGE NU! på Flakkebjerg Efterskole i 10. klasse og efter det skal jeg gå på Roskilde Gymnasium :3
Dukker: Jeg er ved at få mine fingre i HID-1 fra DZ og forhåbentlig også deres sommer event doll "Deer-girl".

Lidt om mig: Jeg er en meget udadvendt pige, underlig, højtråbende og oftest smilende over hele hovedet.
Jeg fik øje på ABJDs i 2009 og tænkte "kablargh omg pretty!" - men det var først et halvt år senere at jeg fandt ud af hvad de hed så jeg kunne google dem <_<
Efter at have klikket lidt rundt faldt mit blik på HID~The Assassin fra Doll-zone og siden har jeg været solgt.
...Altså, efter at have tænkt over mit køb siden starten af 2010, har jeg besluttet at nu skal det være! Jeg skal ha' min dukker og det kan kun gå for langsomt.
Så hej RG, nu hvor jeg er 100% sikker på at købe min dukke vil jeg stoppe med at lurke på den her side og rent faktisk oprette en bruger xD
Goddag Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.alex-autumn.deviantart.com
Akutenshi Uke

Akutenshi Uke


Antal indlæg : 111
Age : 35
Geografisk sted : (Skifter lidt lige for tiden)
Registration date : 15/06/11

Introduktioner - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 15, 2011 5:52 pm

Navn: Siri R. Kragesteen
Kælenavn: 22
Alder: 23
Bopæl: Ollerup, Den frie Lærerskole
Beskæftigelse: igang med min læreruddannelse
Dukker: Ikke nogen endnu, bestiller min første næste måned, Grenville fra B&G Doll

Lidt om mig: Udover ABJD, ligger mine interesser generelt inde for anime/manga, bøger, amigurumi (selvom jeg ikke har hæklet nogen i meget lang tid, snøft) og så kunne jeg ikke leve uden at høre musik hver dag.
Jeg er lige nu igang med, som nævnt højere oppe, at studere til lærer, dog kun inden for de frie skoler (friskoler, efterskoler og højskoler). De fag jeg har tænkt mig at beskæftige mig med vil vøre billedkunst og religion.
Når jeg er hjemme hos mine forældrer, elsker jeg at pusle ude i min del af deres have (som nærmest er stopfyldt med lyserøde blomster).

Og så hader jeg at skrive om mig selv x3

Oh yeah og jeg har en DA profil som jeg nok kommer til at ligge mange af mine billeder af min fremtidige BJD op på... så hvis man vil have min profil må man spørge ^_^
Tilbage til toppen Go down
Zhean

Zhean


Antal indlæg : 202
Age : 32
Geografisk sted : Esbjerg
Registration date : 14/09/10

Introduktioner - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 15, 2011 9:12 pm

Akutenshi Uke skrev:
Dukker: Ikke nogen endnu, bestiller min første næste måned, Grenville fra B&G Doll

OMG!!! din første skal være Grenville??? (min drømmedukke x'D)

Velkommen ^^
Tilbage til toppen Go down
Michaelis




Antal indlæg : 1
Age : 33
Geografisk sted : århus
Registration date : 15/06/11

Introduktioner - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 15, 2011 9:29 pm

Navn: maiken nielsen
Kælenavn: sebastian michaelis,shadow, blackhaert
Alder: 20
Bopæl: holme ( århus)
Beskæftigelse: ...hmm ikke redig nåde i nu
Dukker: vince basic ver. en kiz doll

Lidt om mig. jeg er en kvinde på de 20 år har lige fået min første dukke idag og hvor er jeg glad for ham ud over adjb så har jeg også min hobbyer inden for anime, manga og cosplay
også gyser film ..hmm når jo også elsker jeg at tegne manga, vis der er mere i ville vide så spøger i bare p.s vis der er nogle fejle er det fordi jeg er ordblind så er det på plads
Tilbage til toppen Go down
Akutenshi Uke

Akutenshi Uke


Antal indlæg : 111
Age : 35
Geografisk sted : (Skifter lidt lige for tiden)
Registration date : 15/06/11

Introduktioner - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 4 Icon_minitimeTors Jun 16, 2011 1:53 am

Zhean skrev:
Akutenshi Uke skrev:
Dukker: Ikke nogen endnu, bestiller min første næste måned, Grenville fra B&G Doll

OMG!!! din første skal være Grenville??? (min drømmedukke x'D)

Velkommen ^^
Bwahahahhahahaha ja den skal, jeg er totalt forelsket i ham x3
Og takker ^_^
Tilbage til toppen Go down
endre82




Antal indlæg : 2
Age : 41
Geografisk sted : Norge
Registration date : 01/10/11

Introduktioner - Page 4 Empty
IndlægEmne: Hei fra Norge :)   Introduktioner - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 01, 2011 7:13 pm

Navn: Endre
Alias: endre82
Alder: 28
Bopæl: Norge, sammen med kjæresten min Eddy
Beskæftigelse: Barnehage

Dukker: [Iplehouse Lee & Mars ~ Fairyland Minifee Juri 2010 & Breakaway 2009, Pukifee Ante, Realpuki Tyni & Kaka ~ Alchemic Lab Unoa Lusis ~ Soom Argil] Har to dukker på vei [Souldoll Fafner ~ Soom Aloa] På layaway [Soom Beryl Love me or die]

Første møde med abjd: 2009: Jeg gogglet etter informasjon om en gammel dukke fra 1940 og kom over det norske ABJD forumet. Og da var det gjort.

Andre interesser: Er utdannet make-up artist, tidligere aktiv My little pony samler men ikke nå lengre. Barbie. Monster high. Shopping.

Andet om mig: Bor i Oslo sammen med kjæresten min. Veldig glad i å høre på musikk og se filmer. Bruker mer penger på ting til dukkene mine enn meg selv.

Hvorfor ABJD's: Dukker har vært en stor del av livet mitt siden jeg var 3-4 år. Da jeg oppdaget ABJD måtte jeg se hva dette var. Jeg besøkte en jente som hadde sånne dukker og bestemte meg for å kjøpe en selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Introduktioner - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 23, 2011 8:25 pm

Jeg havde slet ikke lagt mærke til at der var en introduktionstråd ^^
Nå here goes:

Navn: Mette
Alder: 19
Bopæl: Vissenbjerg (Fyn)
Dukker: Ingen hjemme endnu men den første er bestilt og skulle gerne nå frem i slutningen af December eller begyndelsen af Januar
Beskæftigelse: Universitetsstuderende

Jeg kan ikke huske nøjagtig hvor eller hvornår jeg først stødte på BJDs men det er vel snart et år siden jeg blev besat af dem, selvom det kun er et halvt år siden jeg besluttede mig for at købe en.
Tilbage til toppen Go down
XxMyxWouldxX




Antal indlæg : 29
Age : 30
Geografisk sted : Hornum
Registration date : 27/02/11

Introduktioner - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 4 Icon_minitimeTors Jan 19, 2012 9:25 am

Navn: Katrine ^w^
Kælenavn: Chii : )
Alder: 17, bliver 18 i næste måned (23 feb ^^)
Bopæl: Hornum, Nordjylland.
Beskæftigelse: Studerende, HF 1 år.

Dukker: Har endnu ingen dukker, men kan afslører får en om 2 uger Smile ... har haft lidt penge problemer så den første bliver
en som køber af en veninde (en som også er her på siden). Normalt ville jeg ha haft en som hedder TERRA som kommer fra
LUTS, men desværre mister jeg mit job i slutningen af denne måned, så må vente til April før har penge igen Sad....
Glæder mig rigtig meget til at få ham ! Very Happy Lægger selvfølgelig billeder op hvis det skal være ^^ På trods af
mange af jer sikkert har set ham før ^^

Første møde med abjd: Puuha , den var svær... opdagede ABJD for meget lang tid siden efterhånden, tror det var i 2010 i guess.
Opdagede første gang siden ibgdoll.com, og faldt for Lyall, men desværre er det jo ikke så nemt at købe en når man intet arbejde
har, og når man så endelig har et, er der pludselig mange ting der skal betales n.n'

Andre interesser: Som sagt går jeg på HF 1 år lige nu ^^ jeg planlægger at uddanne mig som designer derefter, da jeg har
min passion for cosplay, anime og mange Smile Samt en smule lolita XD !

Andet om mig: Jeg bor i hornum i nordjylland, skal dog sige er skilsmisse barn og derfor nogen gange også er på fyn i odense,
hvor min far bor sammen med min store bror ^^ ... jeg syr så tit jeg kan XD ... (har omkring 11-13 cosplays)

Hvorfor ABJD's: Syntes ABJD's var så ufattelig smukke og den aften opdagede dem brugte jeg meget tid på at finde den
helt rigtige dukke som skulle være min første , desværre bliver det ikke den som havde bestemt mig for, men regner med
skal ha nogle stykker mere, da der er 2 andre hvertfald gerne vil have >w< ....

Ser meget frem til at tilbringe tid på denne side, og evt. til nogle meetups !! Very Happy

Chii ~ <3
Tilbage til toppen Go down
pandachan




Antal indlæg : 47
Age : 32
Geografisk sted : Danmark, Randers
Registration date : 19/12/11

Introduktioner - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 4 Icon_minitimeOns Jan 25, 2012 8:57 pm

Very Happy nu må jeg også hellere få skrevet noget herinde

Navn: Simone Martina
Kælenavn: Panda Very Happy
Alder: 20
Fødselsdag: 29 maj
Bopæl: Randers, Østjylland
Beskæftigelse: HF studerende, enkelfag på 3 år Smile igang med 2.

Dukker: Luts kids delf kiwi Smile hun hedder September
Første møde med ABJD: godt spørgsmål, tror jeg så et billede af en BJD for første gang da jeg var 15/16 år, det eneste jeg tænkte, var at sådan en måtte jeg bare eje!, så var jeg til J-popcon et år og der mødte jeg en gruppe som havde deres BJDs med, og der var jeg bare solgt Smile og nu efter disse år, sidder jeg med min egen Very Happy

Andre interesser: jeg elsker at udfolde mig kreativt, og jeg har åbenbart til vane af have dyre interesser Razz jeg er cosplayer, dette bliver dog mit sidste år med et nyt cosplay da jeg ikke har råd, så maler jeg meget, og sælger mine billeder, jeg tegner, syer.. jah alt kreativt Smile jeg interesser mig for at læse, skriver selv, både digte og historier Smile det okulte og spirituelle osv osv

Andet om mig: jeg bor for mig selv, og har to søskende Smile mine forældre er stadig sammen, og jeg svinger rigtig godt med min far (så er lidt af en fars pige) jeg er genert, pinlig, tosset men sød:) jeg er et rigtig hippiehoved x3

Hvorfor lige ABJDs: fordi de er fantastiske at se på, de er smukke, har en fantastisk størrelse, de ting du kan få til dem er flotte og det er bare en unik hobby at have Smile

jeg glæder mig rigtig meget til at komme igang, møde folk og lære de rigtige udtryk Very Happy

//Panda



Tilbage til toppen Go down
Kischii




Antal indlæg : 1
Age : 30
Geografisk sted : Nordjylland, Danmark
Registration date : 29/07/12

Introduktioner - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 4 Icon_minitimeSøn Jul 29, 2012 7:58 am

Hello, Everybody! Navnet er Kischii, eller også Joshua, men i virkeligheden Liselotte(Indtil videre).

Jeg er 18 år, fylder 19 om 23 dage og er blevet dybt interesseret i at anskaffe mig en soulmate eller to Very Happy
Jeg er meget interesseret i at finde to dukker, der kan leve op til navnene Efris og Aldrin, da det er to karakterer i en historie, jeg skriver, som jeg er blevet MEGET glad for Very Happy
Jeg har en masse baggrundshistorie for dem begge, jeg glædeligt deler ud af, men jeg har bare problemer med at huske deres udseende indimellem, hence behovet for to søde knejter, der vil være mine buddies XD

Efris har skulderlangt, sort hår, hvor hans ulveører går i et med hårtotterne, gullige øjne og spiller violin. Han er søn af præsten for et rævetempel og opdraget under japanske rammer med en streng far og en kærlig mor. Han må ikke spille violin for sin far og da han en dag får nok af sin fars fremtidsplaner for ham, at overtage hvervet som præst og sensei i familiens kendo-dojo, rejser han til Rusland med den violin, Aldrins familie har givet ham. Her lærer han at spille violin, så englene synger, og da han vender tilbage, flytter han sammen med Aldrin i en lejlighed inde i en by. Han får et arbejde som musiker på en lille cafe, hvor han også er tjener, og i en boghandel som ekspedient.
Aldrin har kæbelangt(?) lyst hår og røde øjne, der lyser i mørket. Han er vampyr og storebror til Vanity samt søn af Ferdrin og Daniella og barnebarn af Valdrin, hvis violin Efris får. Han er vokset op i en kærlig, musikalsk familie og overtaler Efris til at tage til Rusland med opbakning fra hans familie.Da Efris vender tilbage, flytter de sammen i en lille lejlighed, hvor Aldrin om natten forsvinder for at finde arbejde til dem begge i form af jagten på farlige, overnaturlige væsner, blandt andet en furie.
Lejligheden er med badeværelse med både brusebad og badekar, men lille; stue og køkken i et og et værelse med plads til en himmelseng.

Jeg håber I kan hjælpe mig med at finde to søde gutter, der savner et godt hjem, for jeg føler mig lidt ensom >////<
Oh! Og jeg beskæftiger mig med HF, skal igang med 2. år, og forhåbentlig finder jeg snart ud af, hvad jeg vil lave ude på arbejdsmarkedet :3
Sig til, hvis der mangler noget, eller om I hellere vil vide mere om moi end mine karakterer :3

Jeg glæder mig Very Happy

PS: Lærte dukkerne at kende ved at jeg var til et træf i foråret, hvor to piger stod med to dukker. Jeg var bare for genert til at spørge dem om dukkerne XD (<-- I'm pathetic -_-;;; )
Tilbage til toppen Go down
Feans

Feans


Antal indlæg : 1
Age : 30
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 31/07/12

Introduktioner - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 4 Icon_minitimeTirs Jul 31, 2012 4:10 am

Navn: Laura
Alder: 19 år
Bopæl: Agedrup, Fyn
Beskæftigelse: Studerende, 2g

Dukker:Jeg har endnu ikke nogle dukker, da jeg bor i lejlighed og den eneste indkomst jeg indtil videre har er min SU Smile
Men! Jeg har allerede planlagt hvilken der bliver min første dukke. Det bliver forhåbentligt en Doll Leaves Vanesa!

Første møde med ABJD's: Tjo, det var jo nok dengang i 2008, hvor jeg derefter hurtigt glemte det igen. Men nu,
for godt et år siden fandt jeg abjd igen, og er blevet helt forelsket i dem!

Andre interesser: Som sagt så skal jeg til at gå i 2g nu her, på naturvidenskabelig linje Very Happy
Så jeg interesser mig meget for biologi og kemi!
Andre ting jeg laver i min fritid er at male og tegne.

Andet om mig: Jeg bor alene i lejlighed i Bullerup, men jeg er tit hjemme ved min kære mutter! Razz
Det skal lige siges at mine forældre er skilt. Jeg læser gerne og det er både normale bøger og manga

Hvorfor ABJD's: jeg syntes at ABJD er virkelig smukke! Jeg var til SVS con for to år siden, hvor nogle gik rundt med disse kæmpe
dukker og jeg syntes de var virkelig smukke. Bare det med at kan selv kan give dem en personlighed og costumize dem syntes jeg er helt fantastisk.
Så! jeg har allerede fundet en, hvis ikke to jeg lige nu spare op til Smile

Glæder mig rigtig meget til at komme i gang og få lært noget mere om ABJD Very Happy
Tilbage til toppen Go down
missmori




Antal indlæg : 1
Age : 30
Geografisk sted : Danmark
Registration date : 19/01/13

Introduktioner - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 19, 2013 9:55 am

Hejj alle!

Navn: bare kald mig Mori Smile
Alder: 19 (20 i år)
Bopæl: Nordjylland.
Beskæftigelse: HHX 2. år

Dukke: Doll Leaves - Dream Girl Amara on the way~

Ja, eftersom at det endelig er lykkedes mig at foretage min første betaling (layaway) for en ABJD nogensinde, så tænkte jeg, at det ville være passende at oprette mig som bruger på forummet her ^^. Man ve' jo aldrig, hvornår man får brug for at trække informationer ud af jer gamle veteraner vel? Haha, kidding ^^.

Jeg tror jeg stødte på ABJD i forbindelse med noget Jrock-halløjsa for mange år siden - mener at den første jeg så var en "Hyde fra L'arc en Ciel-dukke". Siden har jeg i flere perioder vendt tilbage og stalke hobbyen uden rigtigt at kunne tage mig sammen til virkelig at skaffe en dukke.

Men nu sker det altså! Regner med at færdiggør betalingen om to uger, og så kan man være heldig, at den også nogenlunde er færdig der Razz

Glæder mig rigtigt meget til at nørde med med de her dukker og håber, at jeg kan lære en masse seje fælles ABJD-interesserede folks at kende herinde ^^
Tilbage til toppen Go down
Nii-san_obsessed

Nii-san_obsessed


Antal indlæg : 37
Age : 30
Geografisk sted : Aarhus N
Registration date : 08/05/12

Introduktioner - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 4 Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 4:23 am

Navn: Anne
Kælenavn: Kitsune >w<
Alder: 19, bliver 20 i maj 8D
Bopæl: Aarhus N :3
Beskæftigelse: Studerende på Teko's beklædningehåndværker uddannelse :3

Dukker: Har 4 dejlige dukker lige nu og venter på 2 mere, som gerne skulle komme indenfor 2 mdr.
Men dem jeg har er 2 sd'er, en dreng (Nathaniel) og en pige (navnløs lige nu), en Migidoll Miho og en SOOM Kyrie, de er begge 60 cm høje.
Og så har jeg 2 små adorable MSD piger (Scarlett og navnløs/kælenavn: Cutie), SOOM Pel og LUTS Kid Delf Ani.
De to jeg venter på er 2 msd drenge, Islanddoll Wallace og LUTS Kid Delf Bory, som får navnene Edward/Ed og Alphonse/Al. Glæder mig virkelig til de kommer! Very Happy

Første møde med abjd: Hmmm.... Det har nok været J-popcon 2007 eller 2008, da det stadig var i Valby, hvor der var nogle piger der sad på en af gangene og tog billeder af deres dukker sammen, de lavede alle mulige ting, også Yaoi! xD
Det var ret fint at se på, men dengang sagde de mig ikke meget andet end at det var nogle fantastiske flotte dukker. Der gik så 3½ år efter det, før jeg rigtigt begyndte at få interessen, og så købte jeg min første (Nathaniel) af Jeanet, sidste år i maj, og er så rigtigt gået amok de sidste 3-5 mdr. :3

Andre interesser: Jeg interesserer mig meget for manga og animé, og kan godt lide at bruge mine weekender og aftner på at se en masse episoder af både anime, men kan også rigtig godt lide serien Supernatural og Once Upon A Time. Udover bjd'er, samler jeg også på figurer, og har efterhånden 170 figurer til at stå rundt omkring i min og min kærestes lille 2-værelses lejlighed.
Men en af mine største interesser er dog Cosplay, og jeg ser hele tiden figurer jeg gerne vil cosplaye, men har bare ikke penge og tid nok! xD
Det jeg bedst kan lide ved cosplay er det at få en tegning til at blive til virkelighed. Smile


Andet om mig: Jeg bor i Aarhus med min kæreste, men kommer originalt fra Fjellerup på Djursland, selvom jeg har boet i både Fjellerup, Glesborg og Bønnerup.
Engang i fremtiden når jeg er færdig på Teko, vil jeg meget gerne ind på et teater og sy kostumer til forestillinger med store smukke kjoler etc, da jeg godt kan lide af lave forskellige ting i stedet for mange af den samme ting Very Happy

Hvorfor ABJD's: Fordi jeg synes at stort set alt ved dem er fantastisk, de er så smukke, man kan få dem til at posere som man vil, men det bedste er at man kan skabe sin helt egen karakter, og fordi det er sjældent at der er 2 der er ens. Very Happy
Er ikke kommet helt ind i det at sy tøj til mine dukker selv endnu, men skal til at begynde nu her, og tror jeg kommer til at elske det, når jeg først kommer igang! Synes også fællesskabet er fantastisk, og alle er så hyggelige at skrive med Very Happy

Har været herinde i et stykke tid, men så først den her tråd nu.. Hehe.. Så nu kom det hele om mig lige ind Very Happy

Kitsune/Nii-san_Obsessed ~
Tilbage til toppen Go down
https://www.facebook.com/NiisanObsessed
Dakimaku




Antal indlæg : 3
Age : 36
Geografisk sted : København
Registration date : 09/08/13

Introduktioner - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 4 Icon_minitimeFre Aug 09, 2013 9:19 pm

Navn: Mark
Alder: 26
Bopæl: København
Dukker: [Volks DDdy (Yoko Littner)] og [Volks DDdy (Kanu Unchou)]

Første møde med ABJD: igennem Danny Choo hjemmeside. da jeg så ham med hans dolfies blev jeg hooked.

Andre interesser: Anime/Manga, Kimono, Everything Japan generelt ^^

Hvorfor ABJD Dolfie Dream: Jeg er lidt kræsen hvad angår dukker. jeg er nok mere en DD person,  end en ABJD person. Jeg syntes Dolfie Dream serien fanger manga essensen bedre end nogen andre dukker jeg har set og jeg elsker manga piger.

Håber der er plads til en DD-zealot.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Introduktioner - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Introduktioner
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: BJD-diskussion :: Generel dukkediskussion-
Gå til: