Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Hækle-hat <3

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Yami

Yami


Antal indlæg : 54
Age : 37
Geografisk sted : Sønderborg
Registration date : 30/12/08

Hækle-hat <3 Empty
IndlægEmne: Hækle-hat <3   Hækle-hat <3 Icon_minitimeMan Jul 25, 2011 7:59 pm

Jeg har været på ferie hos min mor, og der lærte jeg at hækle.
Ikke noget vildt fancy, for dem der kender til hækleri, så kan jeg hækle fastmasker! Woo! ^_^
Men her er den første hat jeg har lavet, den er ikke sådan helt som jeg gerne ville have den, jeg lavede den i bussen på vej hjem, så størrelsen er... Ikke helt perfekt ^_^;

PS: Det er min mor som har strikket strømpen. Go mor! <3


Hækle-hat <3 SAM_0054

Hækle-hat <3 SAM_0053
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Hækle-hat <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hækle-hat <3   Hækle-hat <3 Icon_minitimeMan Jul 25, 2011 8:19 pm

Næh hvor fint. Jeg kan hverken strikke eller hækle, så jeg bliver altid imponeret over den slags. Smile Garnet har flere farver, ikke? (Eller har du brugt fire forskellige typer?)
Tilbage til toppen Go down
Yami

Yami


Antal indlæg : 54
Age : 37
Geografisk sted : Sønderborg
Registration date : 30/12/08

Hækle-hat <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hækle-hat <3   Hækle-hat <3 Icon_minitimeMan Jul 25, 2011 8:28 pm

Det er meleret, som min mor sagde..
Men jo, jeg har kun brugt et garn-bundt hvor der er flere farver i, og farverne sidder meget tæt, det er jo rigtig fint når man sådan skal lave dukketing, så man ikke sidder i evigheder og venter før farven skifter ^_^

Jeg kan heller ikke strikke, eller jeg kan ikke starte.. men nu kan jeg i det mindste hækle lidt ^_^ Super-hyggesomt.
Tilbage til toppen Go down
Pallas
Moderator
Pallas


Antal indlæg : 345
Age : 38
Geografisk sted : Nørrebro
Registration date : 29/12/08

Hækle-hat <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hækle-hat <3   Hækle-hat <3 Icon_minitimeMan Jul 25, 2011 8:44 pm

Hvor er det en sød hat.
Jeg har aldrig rigtig lært at hækle, min mor har forsøgt at lære mig det, men det er aldrig rigtig lykkedes mig at hækle andet end grydelapper. Derfor er jeg ligesom Mary meget imponeret når nogle kan finde ud af det.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hækle-hat <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hækle-hat <3   Hækle-hat <3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hækle-hat <3
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Fremstilling af tøj, parykker, møbler, etc.-
Gå til: