Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Hjælp og forslag til Liliths face-up

Go down 
+3
Ponpyon
mystearica
Marha
7 deltagere
ForfatterBesked
Marha

Marha


Antal indlæg : 404
Age : 32
Geografisk sted : Århus
Registration date : 09/02/10

Hjælp og forslag til Liliths face-up Empty
IndlægEmne: Hjælp og forslag til Liliths face-up   Hjælp og forslag til Liliths face-up Icon_minitimeLør Aug 13, 2011 3:12 am

Hejsa alle Smile

Jeg står med et mindre problem... Jeg er begyndt at tænke på at min Lilith skal have en ny face-up :/
Problemet er bare at jeg har ingen andelse om hvordan den nye face-up så skulle se ud....

Nogen der kan hjælpe mig med ideer, tegninger, billeder? Smile



Lidt om Lilith:
Hjælp og forslag til Liliths face-up P8060115
Nyeste billede af Lilith

Lilith er min CW Soom Amber - Pure Spirit.

Hvem er Lilith så som person??
Personlighed:
Da Lilith er en newborn chimera og har fået meget lidt undervisning, grundet tidsmangel og dovenskab, så er hun meget dum, naiv og nysgerrig. Hun elsker at gøre ting pæne, lege med farver, og være kreativ på alle måder. Hendes bedste ven er Lies, også selvom hun ikke er hans bedste ven. Hun ser kun det gode i alt, hun kender ikke så meget til ondskab. Da hun består af mere fe end dæmon har hun en aura der gør at de fleste kan lide hende når de er i hendes nærhed, endnu en grund til at hun er så naiv.


Baggrundshistorie: (part 1)
Lilith blev ikke født, hun blev skabt.
Chimera the Archdemon of Unnatrual ville lære om hvad kærlighed bestod af, han tænkte at kærlighed var lig med tiltrækning og sex, men han var ikke helt sikker, så han lånte en succubus af Evelyn the Archdemoness af Lust. Efter noget tid glemte han, hvad han skulle bruge succubussen til, og kom til at æde hende. En måneds tid efter kom Evelyn forbi for at hente sin succubus tilbage, Chimera gik i panik og bedte om en uge mere med succubussen. Evelyn godtog det. Chimera indfangede og satte fire væsner sammen som skulle blive til en succubus. Han satte en Nümphe, en Couta Silvafairy, en Arcanox og en ged sammen. Dette blev til Lilith (Som er opkaldt efter den succubus som Chimera spiste). Da Evelyn kom igen for at hente sin succubus, opdagede hun meget hurtigt at Lilith ikke var hendes succubus, da hun ingen vinger havde og halen var helt forkert samt Lilith ikke kunne genkende hende. Evelyn blev rasende og forlangte at vide hvad der er blevet af hendes succubus, Chimera fortalte sandheden men ville gøre alt for at gøre det godt igen. Chimera vidste ikke hvad han nu skulle stille op med hans nye kreation, hun var ikke noget han kunne bruge. Så kom han i tanke om sin Nabo, Ehmire the Archdemon of Secret! Måske ville han have sig en ny stuepige. Han løb så hen til Ehmire sammen med Lilith og bankede på. Ehmire kunne godt bruge Lilith eftersom Chimera forsikrede ham om at hun altså godt kunne lave mad og gøre rent.

Resten er ikke skrevet endnu, men det er en typisk Twilight agtig kærligheds historie mellem Lilith og Ehmire...

Hvilke kendetegn har de væsner hun er sammensat af?
Nümphe: Blad-lignene tegn og mønstre på ryggen. Blålige tegn på håndled og ankler. Glitrende glans.
Couta Silvafairy: Sølv agtige tynde gren-mønster. Dyre aspekter og tegn.
Ged: er en ged.
Arcaneox: Brunlige skæl på kroppen/ansigtet. Tydlig blodåre, grundet højt blodtryk.


Håber at dette ikke var alt for meget Wink (men så fik I da oss et lille indblik i Lilith)
Alt hjælp vil blive værdsat! : D
Tilbage til toppen Go down
http://www.marha.deviantart.com/
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

Hjælp og forslag til Liliths face-up Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp og forslag til Liliths face-up   Hjælp og forslag til Liliths face-up Icon_minitimeLør Aug 13, 2011 3:40 am

det er svært jeg syntes hendes nuværende faceup er meget smuk Smile men måske lidt mere farve på læberne og lidt blushing på kinderne. jeg tror det vil få hende til at se mere piget og uskyldig ud. hvis du vil have lidt mere kan du give hende en tatovering på kinden eller under øjet. jeg tror også nogle krops tatoveringer kunne blive flotte
Tilbage til toppen Go down
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Hjælp og forslag til Liliths face-up Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp og forslag til Liliths face-up   Hjælp og forslag til Liliths face-up Icon_minitimeLør Aug 13, 2011 8:29 am

mørkere læber og måske endnu mere smokey eyes - evnt. med farver. ;)
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Hjælp og forslag til Liliths face-up Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp og forslag til Liliths face-up   Hjælp og forslag til Liliths face-up Icon_minitimeLør Aug 13, 2011 9:16 am

Du skriver hun er meget naiv osv, så jeg vælger at sige modsat de andre, kunne sagtens se hende med en sart face up, som udståler lidt uskyldighed, og som måske viser hun er lidt forvirret engang imellem. Sarte læber, brunlige nuancer, og en helt anden farve wig, da den mørke giver meget karakter i sig selv. Jeg har ihvertfald svært ved at se en naiv pige med så mørkt hår, og muligvis mørke læber... Nej jeg ser hende mere som en lidt free spirit Smile
Tilbage til toppen Go down
Marha

Marha


Antal indlæg : 404
Age : 32
Geografisk sted : Århus
Registration date : 09/02/10

Hjælp og forslag til Liliths face-up Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp og forslag til Liliths face-up   Hjælp og forslag til Liliths face-up Icon_minitimeLør Aug 13, 2011 9:26 am

Jeg kan godt lide jeres ideer Smile Jeg er selv med på den med at give hende lidt farve x'D
Men hvilke farver, er oss et godt spørgsmål...

Heceta - Hvilken farve wig ville du foreslå? Smile (Jeg tænker selv nogle gange sort/blå, sort/lilla eller royal grey..?)
Tilbage til toppen Go down
http://www.marha.deviantart.com/
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Hjælp og forslag til Liliths face-up Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp og forslag til Liliths face-up   Hjælp og forslag til Liliths face-up Icon_minitimeLør Aug 13, 2011 9:42 am

gråt ville være flot, eller også en sart ginger, ikke rød rød, men sart rød, ved ikke hvordan jeg skal forklare det, har en wig herhjemme i den farve jeg vil forklare Smile
Mht farver tænker jeg stadigt brunlige og lidt grønlig i overgangen. Har svært ved at forklare det, men kan se det for mig hehe.....
Tilbage til toppen Go down
Medusa

Medusa


Antal indlæg : 94
Age : 56
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 10/06/11

Hjælp og forslag til Liliths face-up Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp og forslag til Liliths face-up   Hjælp og forslag til Liliths face-up Icon_minitimeMan Sep 05, 2011 9:02 pm

Jeg kom til at tænke på hovedpersonen i Sucker Punch, Babydoll.
Prøv at billedsøge på Google.
Hun er sødpige-agtig, men ret sej. Måske kunne du lade dig inspirere af hende?

Husk, at hvis hun skal have rødligt/gyldent hår, passer en gylden/brun/grøn face-up bedst (varme farver til varme farver), og hvis hendes hår skal være lilla/pink/blå/sort, passer de pink/blå nuancer bedst.
Hvis man bruger face-up i kolde farver, når håret (og huden) er i en varm nuance, ser det 'malet' eller billigt ud.
Det er selvfølgelig også en feature du kan bruge.
I øvrigt synes jeg, hun er meget smuk.
Tilbage til toppen Go down
http://bjdollhouse.wordpress.com
Littie

Littie


Antal indlæg : 41
Age : 31
Geografisk sted : Nordjylland
Registration date : 12/01/12

Hjælp og forslag til Liliths face-up Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp og forslag til Liliths face-up   Hjælp og forslag til Liliths face-up Icon_minitimeTirs Nov 26, 2013 6:27 am

Jeg synes helt klart, at du skal tage udgangspunkt i det faktum, at hun er dead-fucking-gorgeous! Og at hun er a dæmonisk afstamning.
Her menes det, at du kan understrege hendes ikke-menneskelige gener lidt bedre, selvom du indtil videre har gjort et fantastisk job Smile

Behold øjnene og faceuppen omkring dem. Den er helt perfekt. Der kan bare tilføjes lidt farve:
Hjælp og forslag til Liliths face-up DSC03873_zpsf2eaa109

Som nævnt af en anden kan du tilføre lidt mere make-up omkring øjnene i form af "smokey eyes" -altså hvor du laver en kraftigere eyeliner og tilfører en sort og grå øjenskygge, som blendes godt og "fader" ud. Tegn eventuelt de små øjenvipper langs øjets underkant lidt mere op, så de bliver tydeligere. Og så tilfør en rød farve, der ligesom den sorte "fader" ud. Den skal centraliseres i de yderste hjørner af øjnene og gå mere nedad end op - der skal dog lidt op og blandes med den sorte på øjenlåget. I det hele taget skal alting ske i en blød og glidende overgang fra én farve til en anden Smile
Her har jeg også tilført lidt farve til læberne - en menneskelig blush-lyserød med grå som baggrund, så den grå kan anes igennem (idet hun er white skin). Du kan også tage den hele vejen og give hende de smukkeste dybrøde læber, men så tror jeg, hun bliver FOR femme fatale i forhold til personligheden xD
Øjenbrynene er hævet og kortere end normalt, uden dog at se "sure" ud. Løftede øjenbryn giver et sofistikeret og elegant udseende, som denne skønhed helt klart fortjener!

Håber jeg kunne inspirere dig lidt. Ejede jeg den dukke, havde jeg i hvert fald gjort det (og GUD hvor ville jeg gerne eje hende, for hun er jo noget af det smukkeste ever <3 )
Tilbage til toppen Go down
http://mangaanimelover.deviantart.com/
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Hjælp og forslag til Liliths face-up Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp og forslag til Liliths face-up   Hjælp og forslag til Liliths face-up Icon_minitimeTirs Nov 26, 2013 10:01 am

Spændende projekt Very Happy

Ok, så jeg er måske lidt farvet af, at jeg har købt denne her dukke, men kom til at tænke på, at du måske kunne bruge ideen bag denne faceup: Check linket her

Jeg vil mene, at du ville kunne få et virkelig fint udtryk i din Lillith, hvis du kun bruger sort til eyeliner, og så bruger mørk, varm brun til vipper og crease-line. Smile
Som øjenskygge kan du bruge en kølig farve i et meget tyndt og skyggeagtigt lag. Eks. lilla, da det er komplimentærfarven til gul (øjnene). Det vil give trække opmærksomhed mod øjnene og give hende et mere dragende look.
Og en svag, varm, pink blush på kinderne vil give hende den lidt naive glød.
Og til sidst en svag brændt rød på læberne - lidt som på de billeder jeg linkede til, hvor det ligesom ikke er 'læbestift' men mere for at give volumen og liv til læberne. Smile

Det er sådan jeg forestiller mig hende ud fra din beskrivelse Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Sponsoreret inhold





Hjælp og forslag til Liliths face-up Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp og forslag til Liliths face-up   Hjælp og forslag til Liliths face-up Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hjælp og forslag til Liliths face-up
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hjælp med at identificerer denne mold, og forslag til mold ud fra tegning.
» Face up (hjælp)
» Face-up hjælp!
» min anden face up, hjælp til forbedringer søges :)
» Kan 'Warhammer-maling' bruges til face-up? + Et par andre face-up spørgsmål.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Dukkedesign og karakterudvikling-
Gå til: