Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 That Lord, A Contract

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Akutenshi Uke

Akutenshi Uke


Antal indlæg : 111
Age : 35
Geografisk sted : (Skifter lidt lige for tiden)
Registration date : 15/06/11

That Lord, A Contract Empty
IndlægEmne: That Lord, A Contract   That Lord, A Contract Icon_minitimeMan Sep 12, 2011 10:23 am

Okay så Uke kan bare ikke sove, og måtte lige tage nogle billeder af Aidan (og han protesterer ikke særlig meget Razz)
So... titlen, som nogen nok allerede har gættet, Kuroshitsuji/Black Butler baseret (fordi jeg er besat af den serie, der er ikke noget at gøre)
Desuden er Aidan's historie også baseret i det univers, dog har jeg også hentet noget fra The Devil Ororon (hvis nogen har læst den :3 Men det får i meget mere at vide om senere)
Anyway, to the point, her er et par få koncept billeder af Aidan (med beskrivelser under visse af dem):
That Lord, A Contract DSCF1749
That Lord, Aidan

That Lord, A Contract DSCF1750

That Lord, A Contract DSCF1753
That Lord, Dissatisfied

That Lord, A Contract DSCF1756
No matter how many times I wash my hands, the blood still won't disappear.../That Lord, Unclean

That Lord, A Contract DSCF1758
That Lord, The Contract Mark
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

That Lord, A Contract Empty
IndlægEmne: Sv: That Lord, A Contract   That Lord, A Contract Icon_minitimeTirs Sep 13, 2011 1:13 am

God styling af parykken. Jeg kan godt lide, at du skjuler det specielle øje indtil det sidste billede. - Jeg blev overrasket, og det gav ham en ny dimension for mig.
Det er synd, at billederne er så uklare/grynede; Jeg ville gerne have kunnet se nærmere på hans faceup, for den ser rigtig flot ud.
Tilbage til toppen Go down
Akutenshi Uke

Akutenshi Uke


Antal indlæg : 111
Age : 35
Geografisk sted : (Skifter lidt lige for tiden)
Registration date : 15/06/11

That Lord, A Contract Empty
IndlægEmne: Sv: That Lord, A Contract   That Lord, A Contract Icon_minitimeTirs Sep 13, 2011 2:49 am

Takker, jeg arbejder stadig på at få billederne mere klare i det, uden at blitzen lyser hele hans ansigt op på en meget skræmmende måde :/
Tilbage til toppen Go down
Astrid

Astrid


Antal indlæg : 357
Age : 31
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

That Lord, A Contract Empty
IndlægEmne: Sv: That Lord, A Contract   That Lord, A Contract Icon_minitimeOns Sep 14, 2011 4:59 am

Pretty ~
Han er rigtig flot ^__^
(Og tak fordi du lige mindede mig om Ororon xD Jeg har den selv stående på hylden, men det er tusind år siden, jeg har læst serien! Det må jeg gøre igen snart :3)
Tilbage til toppen Go down
lupus-wolfy

lupus-wolfy


Antal indlæg : 637
Age : 35
Geografisk sted : fyn
Registration date : 28/06/09

That Lord, A Contract Empty
IndlægEmne: Sv: That Lord, A Contract   That Lord, A Contract Icon_minitimeOns Sep 14, 2011 6:44 am

kender beg serier Very Happy men elles nogle gode billeder ud over de er ligt sløret men det har du allerede fået fortalt ^^;;
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





That Lord, A Contract Empty
IndlægEmne: Sv: That Lord, A Contract   That Lord, A Contract Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
That Lord, A Contract
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» That Lord, Outside in the Sun (B&G Grenville)
» Vampire Lord! [AS Adam, RS Mei]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: