Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Fotoudfordring: Halloween

Go down 
ForfatterBesked
Medusa

Medusa


Antal indlæg : 94
Age : 56
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 10/06/11

Fotoudfordring: Halloween Empty
IndlægEmne: Fotoudfordring: Halloween   Fotoudfordring: Halloween Icon_minitimeSøn Okt 09, 2011 5:38 am

Oh gud oh RÆDSEL. Er der slet ingen der har tænkt på at det er Halloween den 31. oktober?
Skulle vi ikke lige fejre det med en lille tillægsfotoudfordring?

Jeg foreslår samme regler som månedskonkurrencerne, men vinderen vinder kun æren.
Håber det er ok med administratorerne. Jeg har ændret ganske lidt i reglerne fra fotoudfordringerne.

Men altså:
Emne: Halloween

- Resin Gardens medlemmer indtil den 1. november til at tage et billede og lægge det i tråden.
- Billedet skal være taget til udfordringen, og må ikke være genbrug fra en tidligere fotoserie.
- Mindst en af dukkerne skal være et medlem af Resin Gardens ejendom.
- Man kan godt deltage som gruppe.
- Skifter man mening om sit billede undervejs eller får en ny idé, er det tilladt at erstatte det gamle billede med et nyt.
- Billedet må gerne være photoshoppet for at fremhæve temaet.
- Resin Gardens medlemmer har en stemme pr. person, og der må først stemmes, når deadline for bidrag er nået. Dvs. ingen stemmer før efter midnat den sidste dag.
- Kommentarer undervejs om de uploadede billeder er IKKE tilladt, derimod er det tilladt at kommenterer emnet. (God idé/dårlig idé osv.)
- Når man stemmer, må man gerne kommentere sit valg.

Deadline for deltagelse er d. 1. november
Deadline for at stemme er d. 2. November
- I har indtil midnat d. 1. november til at lægge billeder op, og indtil midnat d. 2. November til at stemme!


Sidst rettet af Medusa Tirs Okt 11, 2011 10:53 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://bjdollhouse.wordpress.com
Medusa

Medusa


Antal indlæg : 94
Age : 56
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 10/06/11

Fotoudfordring: Halloween Empty
IndlægEmne: Sv: Fotoudfordring: Halloween   Fotoudfordring: Halloween Icon_minitimeTirs Okt 11, 2011 10:50 pm

Resin Gardens administratorer har godkendt fotoudfordringen, så jeg håber I vil være med.
Læg mærke til at det er tilladt at deltage som gruppe, og så har jeg lavet en justering i forhold til kommentarerne.
Se tekst markeret med blå.
Tilbage til toppen Go down
http://bjdollhouse.wordpress.com
 
Fotoudfordring: Halloween
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Halloween challenge
» Chase + Halloween <3
» Happy Halloween
» Roomies ep. 04: Den med Halloween
» Århus Halloween træf

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotoudfordringer-
Gå til: