Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 2 x Jax Rabbit i normal skin fra Doll Leaves' event ankommer - adopteret fra Frankrig

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 63
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

2 x Jax Rabbit i normal skin fra Doll Leaves' event ankommer - adopteret fra Frankrig Empty
IndlægEmne: 2 x Jax Rabbit i normal skin fra Doll Leaves' event ankommer - adopteret fra Frankrig   2 x Jax Rabbit i normal skin fra Doll Leaves' event ankommer - adopteret fra Frankrig Icon_minitimeTirs Okt 25, 2011 1:00 am



Som jeg skrev i ventetråden var jeg lidt nervøs over denne adoption da jeg ikke rigtig kunne finde ud af om jeg kunne lide kaninerne.
Der var dog ingen grund til nervøsitet - jeg er allerede helt forelsket....
2 x Jax Rabbit i normal skin fra Doll Leaves' event ankommer - adopteret fra Frankrig IMG_0008
Kaninerne er pakket godt ind..
2 x Jax Rabbit i normal skin fra Doll Leaves' event ankommer - adopteret fra Frankrig IMG_0009
Meget godt...
2 x Jax Rabbit i normal skin fra Doll Leaves' event ankommer - adopteret fra Frankrig IMG_0010
Rigtig meget godt endda...
2 x Jax Rabbit i normal skin fra Doll Leaves' event ankommer - adopteret fra Frankrig IMG_0011
Her er de så - jeg tør næsten ikke pakke dem ud..
2 x Jax Rabbit i normal skin fra Doll Leaves' event ankommer - adopteret fra Frankrig IMG_0012
Nå, jeg skal jo til det...
2 x Jax Rabbit i normal skin fra Doll Leaves' event ankommer - adopteret fra Frankrig IMG_0014
Halløjsa..
2 x Jax Rabbit i normal skin fra Doll Leaves' event ankommer - adopteret fra Frankrig IMG_0016
Og endnu engang halløjsa...
2 x Jax Rabbit i normal skin fra Doll Leaves' event ankommer - adopteret fra Frankrig IMG_0017
Velkommen... De ser lidt generte ud...
2 x Jax Rabbit i normal skin fra Doll Leaves' event ankommer - adopteret fra Frankrig IMG_0018
Nå, det varede ikke længe -
2 x Jax Rabbit i normal skin fra Doll Leaves' event ankommer - adopteret fra Frankrig IMG_0019
- inden de forsøgte at komme ud af kassen ved egen hjælp..
2 x Jax Rabbit i normal skin fra Doll Leaves' event ankommer - adopteret fra Frankrig IMG_0020
Nå. de ser nu alligevel lidt utrygge ud...
2 x Jax Rabbit i normal skin fra Doll Leaves' event ankommer - adopteret fra Frankrig IMG_0025
Kanin1: Hej
2 x Jax Rabbit i normal skin fra Doll Leaves' event ankommer - adopteret fra Frankrig IMG_0026
Se - magnetiske haler..
2 x Jax Rabbit i normal skin fra Doll Leaves' event ankommer - adopteret fra Frankrig IMG_0047
De er sjove at posere med; men de er nu lidt sprælske.. Spjætter en del...
2 x Jax Rabbit i normal skin fra Doll Leaves' event ankommer - adopteret fra Frankrig IMG_0050
Så har de fået øje på de store drenges guitar...
2 x Jax Rabbit i normal skin fra Doll Leaves' event ankommer - adopteret fra Frankrig IMG_0052
Jamen dog - de er jo musikalske..
2 x Jax Rabbit i normal skin fra Doll Leaves' event ankommer - adopteret fra Frankrig IMG_0053
Så er det vist ikke sjovt mere...
2 x Jax Rabbit i normal skin fra Doll Leaves' event ankommer - adopteret fra Frankrig IMG_0056
Ser ud til at kanin2 er blevet træt... eller er det kanin1... svært at se forskel...
2 x Jax Rabbit i normal skin fra Doll Leaves' event ankommer - adopteret fra Frankrig IMG_0076
De ser ud til at være gode venner..
2 x Jax Rabbit i normal skin fra Doll Leaves' event ankommer - adopteret fra Frankrig IMG_0079
Så længe det varede...
2 x Jax Rabbit i normal skin fra Doll Leaves' event ankommer - adopteret fra Frankrig IMG_0114
Wolter kan ikke forstå hvad det er for en ballade...
2 x Jax Rabbit i normal skin fra Doll Leaves' event ankommer - adopteret fra Frankrig IMG_0120
Uha - kan da godt være lidt nervøs over hvad de sidder og aftaler her...
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
TLDJ

TLDJ


Antal indlæg : 24
Age : 25
Geografisk sted : Sydsjælland
Registration date : 13/08/11

2 x Jax Rabbit i normal skin fra Doll Leaves' event ankommer - adopteret fra Frankrig Empty
IndlægEmne: Sv: 2 x Jax Rabbit i normal skin fra Doll Leaves' event ankommer - adopteret fra Frankrig   2 x Jax Rabbit i normal skin fra Doll Leaves' event ankommer - adopteret fra Frankrig Icon_minitimeOns Okt 26, 2011 4:43 am

Jeg er vildt jaloux, de er såsåså kære! <3
De er vildt nuttede, og de er jo mega gode til at posere. ^^
Mange gange tillykke med de små nutte trolde.
Men den grå kanin, hedder den Wolter? 8D
Tilbage til toppen Go down
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 63
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

2 x Jax Rabbit i normal skin fra Doll Leaves' event ankommer - adopteret fra Frankrig Empty
IndlægEmne: Sv: 2 x Jax Rabbit i normal skin fra Doll Leaves' event ankommer - adopteret fra Frankrig   2 x Jax Rabbit i normal skin fra Doll Leaves' event ankommer - adopteret fra Frankrig Icon_minitimeOns Okt 26, 2011 4:50 am

Jeps - den lille hedder Wolter. Han er en lille fræk een; men til tider også indadvendt og stille - en kanin med mange facetter... Han er opkaldt efter en meget god ven jeg har mødt gennem RG - dvs. vi har aldrig mødt hinanden sådan i 'levende live'; men har skrevet en del sammen. Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
TLDJ

TLDJ


Antal indlæg : 24
Age : 25
Geografisk sted : Sydsjælland
Registration date : 13/08/11

2 x Jax Rabbit i normal skin fra Doll Leaves' event ankommer - adopteret fra Frankrig Empty
IndlægEmne: Sv: 2 x Jax Rabbit i normal skin fra Doll Leaves' event ankommer - adopteret fra Frankrig   2 x Jax Rabbit i normal skin fra Doll Leaves' event ankommer - adopteret fra Frankrig Icon_minitimeOns Okt 26, 2011 4:54 am

Awh, hvor kært.
Tilbage til toppen Go down
Twinny.

Twinny.


Antal indlæg : 139
Age : 24
Geografisk sted : Møn
Registration date : 05/06/10

2 x Jax Rabbit i normal skin fra Doll Leaves' event ankommer - adopteret fra Frankrig Empty
IndlægEmne: Sv: 2 x Jax Rabbit i normal skin fra Doll Leaves' event ankommer - adopteret fra Frankrig   2 x Jax Rabbit i normal skin fra Doll Leaves' event ankommer - adopteret fra Frankrig Icon_minitimeOns Okt 26, 2011 6:16 am

Aw, tillykke<3
hvor de nuttede(:
Tilbage til toppen Go down
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 63
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

2 x Jax Rabbit i normal skin fra Doll Leaves' event ankommer - adopteret fra Frankrig Empty
IndlægEmne: Sv: 2 x Jax Rabbit i normal skin fra Doll Leaves' event ankommer - adopteret fra Frankrig   2 x Jax Rabbit i normal skin fra Doll Leaves' event ankommer - adopteret fra Frankrig Icon_minitimeTors Okt 27, 2011 8:31 am

Tak. Smile

Jeg var faktisk meget i tvivl om jeg skulle adoptere dem i starten; men så ledte jeg lidt på nettet og fandt ejerbilleder af Jax kaninerne - og det fik mig til at slå til. Heldigvis varede det ikke
længe før de var hos mig, og da jeg pakkede dem ud faldt jeg pladask for dem. Nu skal jeg så til at finde ud af om de skal være tvillinger - eller kærester - eller.. eller....
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

2 x Jax Rabbit i normal skin fra Doll Leaves' event ankommer - adopteret fra Frankrig Empty
IndlægEmne: Sv: 2 x Jax Rabbit i normal skin fra Doll Leaves' event ankommer - adopteret fra Frankrig   2 x Jax Rabbit i normal skin fra Doll Leaves' event ankommer - adopteret fra Frankrig Icon_minitimeTors Okt 27, 2011 9:45 am

hvor er de kære Smile jeg kan godt forstå du faldt for dem.
Tilbage til toppen Go down
TLDJ

TLDJ


Antal indlæg : 24
Age : 25
Geografisk sted : Sydsjælland
Registration date : 13/08/11

2 x Jax Rabbit i normal skin fra Doll Leaves' event ankommer - adopteret fra Frankrig Empty
IndlægEmne: Sv: 2 x Jax Rabbit i normal skin fra Doll Leaves' event ankommer - adopteret fra Frankrig   2 x Jax Rabbit i normal skin fra Doll Leaves' event ankommer - adopteret fra Frankrig Icon_minitimeLør Nov 26, 2011 2:17 am

.. Jeg kan godt se det er svært, hvordan de skal være tilknyttet T_T men på den anden side, synes jeg de ville være sååeh søde som tvillinger <3
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





2 x Jax Rabbit i normal skin fra Doll Leaves' event ankommer - adopteret fra Frankrig Empty
IndlægEmne: Sv: 2 x Jax Rabbit i normal skin fra Doll Leaves' event ankommer - adopteret fra Frankrig   2 x Jax Rabbit i normal skin fra Doll Leaves' event ankommer - adopteret fra Frankrig Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
2 x Jax Rabbit i normal skin fra Doll Leaves' event ankommer - adopteret fra Frankrig
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Så ankom Deryn [Peakswoods FOF WS Rabbit Waltz]
» Hybrid Doll Leaves/Dikadoll Box Opening!
» Box opening: Doll-Leaves Lilith [Mange billeder]
» fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body]
» cute little rabbit [Puki Pipi]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Ankomst- og træfgalleri-
Gå til: