Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Genintroducerer alle mine små

Go down 
+3
Manna
Nerdystreak
Akatsuki
7 deltagere
ForfatterBesked
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Genintroducerer alle mine små Empty
IndlægEmne: Genintroducerer alle mine små   Genintroducerer alle mine små Icon_minitimeFre Nov 25, 2011 6:56 am

Jeg kan simpelthen ikke huske, hvem af mine Teenie Gems jeg har vist frem herinde, og hvem jeg ikke har, så nu får i dem alle fem. Altså de fem der er hjemme nu. Venter på et par stykker mere.

Enki: Dreng
Genintroducerer alle mine små New_wig_by_fushite-d3d3vwp-1

Luna: Pige
Genintroducerer alle mine små IMG_0128

Yashi: Dreng
Genintroducerer alle mine små 5940281337_ce047aa35a_b

Asherah: Pige
Genintroducerer alle mine små IMG_0132

Balder: Dreng
Genintroducerer alle mine små IMG_0139
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Genintroducerer alle mine små Empty
IndlægEmne: Sv: Genintroducerer alle mine små   Genintroducerer alle mine små Icon_minitimeFre Nov 25, 2011 7:58 am

Aww! De er simpelthen så søde! Sooms tinier er generelt ikke til at stå for, og dine er ingen undtagelse. :3
Jeg kan også rigtig godt lide deres faceups. Hvem har lavet dem? (De ser ud til at være lidt forskellig stil, så jeg antager, at der er et par stykker om det, men det kan jo være, at jeg tager fejl. XD)
Tilbage til toppen Go down
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Genintroducerer alle mine små Empty
IndlægEmne: Sv: Genintroducerer alle mine små   Genintroducerer alle mine små Icon_minitimeFre Nov 25, 2011 8:15 am

De er super kære, og jeg kan godt lide at de har lidt forskellig stil det gør dem dejligt "levende" *får huller i øjnene*
Tilbage til toppen Go down
Twinny.

Twinny.


Antal indlæg : 139
Age : 24
Geografisk sted : Møn
Registration date : 05/06/10

Genintroducerer alle mine små Empty
IndlægEmne: Sv: Genintroducerer alle mine små   Genintroducerer alle mine små Icon_minitimeMan Nov 28, 2011 4:20 am

aw, hvor de kære<3
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Genintroducerer alle mine små Empty
IndlægEmne: Sv: Genintroducerer alle mine små   Genintroducerer alle mine små Icon_minitimeMan Nov 28, 2011 10:33 pm

De ser rigtig søde ud alle sammen Smile Jeg kan rigtig godt lide, at er så forskellige!
Tilbage til toppen Go down
TLDJ

TLDJ


Antal indlæg : 24
Age : 25
Geografisk sted : Sydsjælland
Registration date : 13/08/11

Genintroducerer alle mine små Empty
IndlægEmne: Sv: Genintroducerer alle mine små   Genintroducerer alle mine små Icon_minitimeMan Nov 28, 2011 11:59 pm

Hvor er de kære! <3 - Alle sammen. Du må snart lave en story med dem(eller et eller andet), ville glæde mig at se mere til dem. Rigtig dejlige Soom tinies ^^
Glæder mig til at se dem du venter(i need to see them :b)
Og rigtig gode billeder, jeg kan godt lide at du leger lidt med vinklerne. Hvilket kamera har du? ^^ Jeg kan nemlig ikke få mit kamera til at fokusere meget, på dukken som du gør på billede 1(hvertfald ikke særlig tit), og er det redigeret? Farverne er hvertfald rigtig pæne ^^
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Genintroducerer alle mine små Empty
IndlægEmne: Sv: Genintroducerer alle mine små   Genintroducerer alle mine små Icon_minitimeTirs Nov 29, 2011 6:57 am

Hvor er de dog søde allesammen. Er især vild med Luna ^^,
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Genintroducerer alle mine små Empty
IndlægEmne: Sv: Genintroducerer alle mine små   Genintroducerer alle mine små Icon_minitimeMan Dec 05, 2011 2:59 am

Mary: Tak! Jeg er helt enig. Det er vist ingen hemmelighed, jeg er besat af Teenie Gems. Haha.
Faktisk har de alle sammen SOOMs face-ups undtagen min Glati. Han har face-up af en her fra RG, men navnet kan jeg ikke huske.

Manna: Takker. Very Happy Jeg prøver at give alle mine tinies deres egen unikke personlighed, så håber det skinner igennem i deres look. Glad for det virker sådan.

Twinny.: Tak skal du have. Smile

Prinsessen: Tak! Jeg er glad for, du kan lide, at de er forskellige. Det er det jeg går efter. Haha.

TLDJ: Aww, takkker. ^////^
Der er faktisk et helt photostory projekt undervejs i samarbejde med min veninde Chazzi. Der kommer snart en introduktions-story med alle vores Teenies.
Kameraet er ikke mit, men Chazzis. Det er også hende der tog og redigerede billederne. Tror de er så skarpe, fordi de er taget med et spejlreflekskamera, men hvis du vil vide mere om det tekniske, må du spørge hende, for hun ved meget mere end mig om det. Haha.

jeanet kaulitz: Tak! Luna er også min egen favorit Teenie. Razz
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Sponsoreret inhold





Genintroducerer alle mine små Empty
IndlægEmne: Sv: Genintroducerer alle mine små   Genintroducerer alle mine små Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Genintroducerer alle mine små
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Alle mine små børn~
» Alle mine piger...
» En morgen overraskelse! (Alle mine dukker!)
» Hvilken en er bedst? + omake [alle mine dukker - 3 billeder]
» Gruppe billeder [Puppeteer-Angels og alle mine dukker! : D]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: