Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Den er jo pilskæv... + julegaver! [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke]

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
PandaQueen

PandaQueen


Antal indlæg : 55
Age : 29
Geografisk sted : Fyn, Odense
Registration date : 16/11/09

Den er jo pilskæv... + julegaver! [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke] Empty
IndlægEmne: Den er jo pilskæv... + julegaver! [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke]   Den er jo pilskæv... + julegaver! [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke] Icon_minitimeTirs Dec 27, 2011 7:35 am

*Host host* Hvor er jeg god til at være aktiv!
... Nej, seriøst, jeg stinker til det. Og det må I virkelig undskylde ^^;

Oh well, jeg besluttede mig for at poste noget, eftersom det er jul, og man nærmest burde se hvordan de små pus holder jul... Det er dog en noget stenet billedhistorie... Det gjorde jeg sgu ikke helt godt X'D ... Eh, ved ikke helt hvad jeg gjorde galt, men det virker efter min mening slet ikke som om der er jul i luften =_=...

Billedhistorien foregår lige før juleaften, og bagefter på selve juleaften. (Den er delt op i to 8D Yay-yay~)

Kommentarer er højt elsket, i hvert fald! ^___^;; Og kritik er skam også velkommen <3

---

Den er jo pilskæv... + julegaver! [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke] Denerjopilskv-billede1
Fortæller: Det er snart selveste juleaften. Det er lang tid siden vi sidst har hørt fra Reginald og Alice, så lad os få et lille udklip af deres jul sammen.
Alice: "Ughh!"

Den er jo pilskæv... + julegaver! [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke] Denerjopilskv-billede2
Alice: "Kære julemand, jeg ønsker mig som julegave, at blive højere. Bare en lille smule..."

Den er jo pilskæv... + julegaver! [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke] Denerjopilskv-billede3
Reginald: "Alice!"

Den er jo pilskæv... + julegaver! [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke] Denerjopilskv-billede4
Alice: "Ja?"

Den er jo pilskæv... + julegaver! [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke] Denerjopilskv-billede5
Reginald: "... Hvad laver du?"

Den er jo pilskæv... + julegaver! [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke] Denerjopilskv-billede6
Alice: "Sætter julepynt op. Vi kunne jo ikke få et juletræ, men jeg synes altså at vi stadig burde pynte op..."
Reginald: "... Sejt!"

Den er jo pilskæv... + julegaver! [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke] Denerjopilskv-billede7
Reginald: "... Men tag lige skoene af næste gang, okay, Alice?"
Alice: "... Ups."

Den er jo pilskæv... + julegaver! [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke] Denerjopilskv-billede8
Reginald: "Kom her!" løfter Alice op i sine arme.

Den er jo pilskæv... + julegaver! [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke] Denerjopilskv-billede9
Alice: "Uwaahh!"

Den er jo pilskæv... + julegaver! [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke] Denerjopilskv-billede10
Reginald: "Got you, my dear!" smiler stort og tumpet, som den store tumpe han nu atter en gang er. Amen.
Alice: "R-Regi!!"

Den er jo pilskæv... + julegaver! [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke] Denerjopilskv-billede11
Reginald: "Lad mig hjælpe dig med at pynte op, hmm?"
Alice: "Okay!"

Den er jo pilskæv... + julegaver! [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke] Denerjopilskv-billede12
Fortæller: Senere...
Alice: "Den er jo pilskæv, Regi..."
Reginald: "Hmm..."

---

... Alice kunne sikkert have klaret det meget bedre uden Regis hjælp. -_- Alt var under kontrol, indtil han kom forbi...

Og nu--
DAM DAM DAM DAMMM!

PART 2~~!!

JAAAHHHH!!

---

Den er jo pilskæv... + julegaver! [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke] PilskvBONUS-billede1
Alice: "Nøøj! Hvor er den bare sød!"
Reginald: "Og det er en kanin! Julemanden må have vidst, at det er dit yndlings dyr!"

Den er jo pilskæv... + julegaver! [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke] PilskvBONUS-billede2
Alice: "Jeg er altså holdt op med at tro på julemanden, Regi! Jeg er ikke et lille barn, at du lige ved det..."

Den er jo pilskæv... + julegaver! [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke] PilskvBONUS-billede3
Reginald: "Hmm, jamen okay da~"
Alice: "Tusind tak for gaven, Regi! Den er jeg glad for~ Åh, og jeg har jo også noget til dig!"
Reginald: "Eh? Virkelig?"

Den er jo pilskæv... + julegaver! [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke] PilskvBONUS-billede4
Alice: "Hold ham lige! Så finder jeg din gave..."
Reginald: "Okay~"

Den er jo pilskæv... + julegaver! [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke] PilskvBONUS-billede5
Alice: "Det var vist under sengen jeg gemte den!" leder under sengen.

Den er jo pilskæv... + julegaver! [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke] PilskvBONUS-billede6
Alice: "Her! Jeg har selv pakket den ind... Tapen løb måske en smule løbsk, dog..."
Reginald: "Den er da fin! Men jeg får vist brug for en saks..."

Den er jo pilskæv... + julegaver! [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke] PilskvBONUS-billede7d
Dømdømdøøømmm... Klokken er mangeee~~

Den er jo pilskæv... + julegaver! [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke] PilskvBONUS-billede8d
Regis gave! Den blev han mægtig glad for~ Nom nom~

Den er jo pilskæv... + julegaver! [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke] PilskvBONUS-billede9d
Alice sover med bamsen hun fik af Regi.

---

Jeg satte kommentare på de sidste tre billeder, da jeg var lidt usikker på om andre ville kunne forstå det >_< *Herpty derp*

Tak for kigget!

*Send*
Tilbage til toppen Go down
http://www.Codename70H.deviantART.com
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Den er jo pilskæv... + julegaver! [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke] Empty
IndlægEmne: Sv: Den er jo pilskæv... + julegaver! [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke]   Den er jo pilskæv... + julegaver! [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke] Icon_minitimeTirs Dec 27, 2011 10:00 am

Sikke en sød historie! Det er tydeligt at se, at du har gjort en masse ud af den med rekvisitterne. Der er mange gode vinkler på billederne, som underbygger historiens fokus fint. Jeg synes også, at dialogen virker fint, og taleboblerne forstyrrer ikke, så man ikke kan se, hvad der foregår. Smile
Glædelig jul til jer alle sammen!
Tilbage til toppen Go down
Isabella

Isabella


Antal indlæg : 525
Age : 33
Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland
Registration date : 05/01/09

Den er jo pilskæv... + julegaver! [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke] Empty
IndlægEmne: Sv: Den er jo pilskæv... + julegaver! [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke]   Den er jo pilskæv... + julegaver! [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke] Icon_minitimeOns Dec 28, 2011 4:36 am

Hvor var det en mega godt story!!!
Du er altså virkelig god til at lave storys.
Du har gode vinkler og et godt plot.

Elsker at læse dine historier med de to Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://Dragon-Circle.probroads.com
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Den er jo pilskæv... + julegaver! [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke] Empty
IndlægEmne: Sv: Den er jo pilskæv... + julegaver! [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke]   Den er jo pilskæv... + julegaver! [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke] Icon_minitimeTors Dec 29, 2011 9:28 pm

Velkommen tilbage fra dit hi 8D

Det er en super sød historie, og selv om det bliver skævt er det alligevel meget hyggeligt ^^ Og hvor jeg dog elsker Regi, den dejlige tumpede dreng <3 Hvad skulle Alice gøre uden ham xD
Tilbage til toppen Go down
PandaQueen

PandaQueen


Antal indlæg : 55
Age : 29
Geografisk sted : Fyn, Odense
Registration date : 16/11/09

Den er jo pilskæv... + julegaver! [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke] Empty
IndlægEmne: Sv: Den er jo pilskæv... + julegaver! [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke]   Den er jo pilskæv... + julegaver! [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke] Icon_minitimeTirs Jan 03, 2012 3:35 am

@Mary - Tusind tak! 8D Orv, det var en del gode ord XD Haha <3 Men igen, mange tak :3

@Isabella - Taak! :3 Er glad for at du kan lide mine historier <33

@Manna - I'm back, baby 8D! ... For hvor lang tid, gad jeg godt vide XD ehehehe... Men oh well <3
Hahaha! XD Mange tak :3 Og yeah, hvad ville hun dog gøre?! Sikkert bo i rod til halsen og leve af SvampeBob-kiks fra Netto... Heh. o_o;
Tilbage til toppen Go down
http://www.Codename70H.deviantART.com
Twinny.

Twinny.


Antal indlæg : 139
Age : 24
Geografisk sted : Møn
Registration date : 05/06/10

Den er jo pilskæv... + julegaver! [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke] Empty
IndlægEmne: Sv: Den er jo pilskæv... + julegaver! [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke]   Den er jo pilskæv... + julegaver! [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke] Icon_minitimeFre Jan 13, 2012 9:13 am

Sikke en sød story<3
Kan godt lide taleboblerne:3 Og fine billeder:)
Kreativt med uret og "after eight"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Den er jo pilskæv... + julegaver! [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke] Empty
IndlægEmne: Sv: Den er jo pilskæv... + julegaver! [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke]   Den er jo pilskæv... + julegaver! [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Den er jo pilskæv... + julegaver! [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Som en kvinde? [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke]
» Alice is here~~ [DOD DOI Luke, DOD DOC Twing-key]
» Også var det sådan... [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke]
» Du forstår ingenting [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke]
» Mere end du nogensinde vil forstå. + BONUS [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Billedhistorier-
Gå til: