Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Girls just wanna have fun - hele familien (Volks Garnet + Pearl + Shizu og CH St Mina + Sram)

Go down 
+4
Pallas
Nerdystreak
Akatsuki
Prinsessen
8 deltagere
ForfatterBesked
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Girls just wanna have fun - hele familien (Volks Garnet + Pearl + Shizu og CH St Mina + Sram) Empty
IndlægEmne: Girls just wanna have fun - hele familien (Volks Garnet + Pearl + Shizu og CH St Mina + Sram)   Girls just wanna have fun - hele familien (Volks Garnet + Pearl + Shizu og CH St Mina + Sram) Icon_minitimeFre Jan 06, 2012 4:55 am

Dette er de piger der bor hos mig lige nu.

Erika - Custom House Sram på Volks SD16 krop
Hun er min uskyldige og naive pige.
Girls just wanna have fun - hele familien (Volks Garnet + Pearl + Shizu og CH St Mina + Sram) IMG_5340-1

Columbia - Volks SD16 Pearl
Hun er den mest feminine af mine piger.
Girls just wanna have fun - hele familien (Volks Garnet + Pearl + Shizu og CH St Mina + Sram) IMG_5316-1

Gelsomina - Custom House St Mina på Volks SD16 krop
Hun er Italiener. Hun er rå men feminin.
Girls just wanna have fun - hele familien (Volks Garnet + Pearl + Shizu og CH St Mina + Sram) IMG_5326-1

Valentina - Volks SD16 Garnet
Hun er mor-typen og hun passer på alle de andre.
Girls just wanna have fun - hele familien (Volks Garnet + Pearl + Shizu og CH St Mina + Sram) IMG_5346-1

??? - Volks SD13 Shizu på Volks SD16
Hende købte jeg mest fordi jeg elskede hovedet, men karakteren er ikke helt udviklet. Hun har prøvet nogle af mine parykker (Erikas og Gelsominas) og hendes egen kommer til at være noget ligende - en blond mohair paryk. Hendes face-up skal også laves om.
Girls just wanna have fun - hele familien (Volks Garnet + Pearl + Shizu og CH St Mina + Sram) IMG_5352-1
Girls just wanna have fun - hele familien (Volks Garnet + Pearl + Shizu og CH St Mina + Sram) IMG_5354-1


Sidst rettet af Prinsessen Fre Jan 06, 2012 6:29 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Girls just wanna have fun - hele familien (Volks Garnet + Pearl + Shizu og CH St Mina + Sram) Empty
IndlægEmne: Sv: Girls just wanna have fun - hele familien (Volks Garnet + Pearl + Shizu og CH St Mina + Sram)   Girls just wanna have fun - hele familien (Volks Garnet + Pearl + Shizu og CH St Mina + Sram) Icon_minitimeFre Jan 06, 2012 5:34 am

Uh, dine piger er bare alle sammen så flotte. Smile
Jeg synes det er spændende, hvad du gør ved din nye. Hun ser så interessant ud!
Gelsomina må være min favorit af dine piger, men elsker dem alle sammen. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Girls just wanna have fun - hele familien (Volks Garnet + Pearl + Shizu og CH St Mina + Sram) Empty
IndlægEmne: Sv: Girls just wanna have fun - hele familien (Volks Garnet + Pearl + Shizu og CH St Mina + Sram)   Girls just wanna have fun - hele familien (Volks Garnet + Pearl + Shizu og CH St Mina + Sram) Icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 1:36 am

Jeg kan rigtig godt lide, at de er så forskellige, men alligevel passer ret godt sammen i "dukkefamilien". Din Pearl er nok den, jeg er mest vild med af dem alle sammen, men det er et tæt løb.
Og alle deres faceups er rigtig lækre, men jeg tror godt, jeg kan forestille mig, hvad du vil ændre på sin Shizu.
Tilbage til toppen Go down
Pallas
Moderator
Pallas


Antal indlæg : 345
Age : 38
Geografisk sted : Nørrebro
Registration date : 29/12/08

Girls just wanna have fun - hele familien (Volks Garnet + Pearl + Shizu og CH St Mina + Sram) Empty
IndlægEmne: Sv: Girls just wanna have fun - hele familien (Volks Garnet + Pearl + Shizu og CH St Mina + Sram)   Girls just wanna have fun - hele familien (Volks Garnet + Pearl + Shizu og CH St Mina + Sram) Icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 2:53 am

Du har simpelthen sådan nogle flotte dukker. Jeg er meget spændt på at se hvad du gør ved din Shizu.
...og så er jeg stadig møg misundelig over at du har en St. Mina Wink
Tilbage til toppen Go down
Medusa

Medusa


Antal indlæg : 94
Age : 56
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 10/06/11

Girls just wanna have fun - hele familien (Volks Garnet + Pearl + Shizu og CH St Mina + Sram) Empty
IndlægEmne: Sv: Girls just wanna have fun - hele familien (Volks Garnet + Pearl + Shizu og CH St Mina + Sram)   Girls just wanna have fun - hele familien (Volks Garnet + Pearl + Shizu og CH St Mina + Sram) Icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 3:04 am

Synes din Gelsomina er fantastisk og anderledes voksen. Hun er mere en kvinde end en pige, og det kan jeg godt lide. Hun er sej!
Tilbage til toppen Go down
http://bjdollhouse.wordpress.com
lille_Aki

lille_Aki


Antal indlæg : 457
Age : 36
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 24/04/09

Girls just wanna have fun - hele familien (Volks Garnet + Pearl + Shizu og CH St Mina + Sram) Empty
IndlægEmne: Sv: Girls just wanna have fun - hele familien (Volks Garnet + Pearl + Shizu og CH St Mina + Sram)   Girls just wanna have fun - hele familien (Volks Garnet + Pearl + Shizu og CH St Mina + Sram) Icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 5:54 am

Ja du ved jo at jeg elsker dine piger Wink og jeg som de andre glæder mig til at se hvad du gør med shizu >_<
Tilbage til toppen Go down
Twinny.

Twinny.


Antal indlæg : 139
Age : 24
Geografisk sted : Møn
Registration date : 05/06/10

Girls just wanna have fun - hele familien (Volks Garnet + Pearl + Shizu og CH St Mina + Sram) Empty
IndlægEmne: Sv: Girls just wanna have fun - hele familien (Volks Garnet + Pearl + Shizu og CH St Mina + Sram)   Girls just wanna have fun - hele familien (Volks Garnet + Pearl + Shizu og CH St Mina + Sram) Icon_minitimeFre Jan 13, 2012 9:20 am

Ej, hvor de dog dejlige:3 *savle*
Synes deres 'personligheder' klær dem,
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Girls just wanna have fun - hele familien (Volks Garnet + Pearl + Shizu og CH St Mina + Sram) Empty
IndlægEmne: Sv: Girls just wanna have fun - hele familien (Volks Garnet + Pearl + Shizu og CH St Mina + Sram)   Girls just wanna have fun - hele familien (Volks Garnet + Pearl + Shizu og CH St Mina + Sram) Icon_minitimeMan Jan 16, 2012 6:36 am

Ih det er sådan nogle smukke piger du har. Og så forskellige! ^^,
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Girls just wanna have fun - hele familien (Volks Garnet + Pearl + Shizu og CH St Mina + Sram) Empty
IndlægEmne: Sv: Girls just wanna have fun - hele familien (Volks Garnet + Pearl + Shizu og CH St Mina + Sram)   Girls just wanna have fun - hele familien (Volks Garnet + Pearl + Shizu og CH St Mina + Sram) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Girls just wanna have fun - hele familien (Volks Garnet + Pearl + Shizu og CH St Mina + Sram)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hele banden [SD16 Ruby, SD16 Garnet, SD16 Lorina, Yo-Tenshi Yuh, CH St Mina, ED Ruru x2, Ringdoll Zombie Sol]
» beatiful Pearl <3 (Volks SD16 Pearl)
» new eyes XD (Volks SD16 Pearl og Aamu Emi/volks SD13 hybrid)
» Vejen til at blive Prinsesse [Volks SD16 Garnet]
» I skoven... [Elfdoll/Volks SD16 Ruru + Volks SD16 Garnet]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: