Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Phoenix nye faceup og wig.

Go down 
+4
wolter
Anori
mystearica
Animist
8 deltagere
ForfatterBesked
Animist

Animist


Antal indlæg : 130
Age : 47
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 02/01/09

Phoenix nye faceup og wig. Empty
IndlægEmne: Phoenix nye faceup og wig.   Phoenix nye faceup og wig. Icon_minitimeSøn Feb 01, 2009 1:48 am

Phoenix har fået ny faceup, mest for at passe ind i stilen med mine drenge. Hun kom ellers med en superflot naturlig faceup, men besluttede alligevel at den om. ^^

Har også lavet en wig til hende der kan trækkes af og på uden at skulle fjerne katte/kanin ørene først. Blev simpelhen træt og sur over at lave poptrække krøller i samlige wig jeg har, og derefter bruge flere minutter bare på at få ørene fri af den filttot igen uden at slå mine wig ihjel. Suspect


Phoenix nye faceup. albino

Skulle lige finde hende - hun sad i kattehulen. ^^
Phoenix nye faceup og wig. DSC06705Small

Phoenix.
Phoenix nye faceup og wig. DSC06861Small

Phoenix nye faceup og wig. DSC06880Small

Phoenix nye wig. ^^
Phoenix nye faceup og wig. DSC06867Small

Phoenix nye faceup og wig. DSC06877Small

Phoenix nye faceup og wig. DSC06866Small

Phoenix nye faceup og wig. DSC06875Small

Og så lige det billede der fik mig til at indse at Adamski trængere til en mere varm faceup. Shocked (Phoenix faceup er ikke færdig på dette billede.)
Phoenix nye faceup og wig. DSC06819Small


Håber I kan lide hende. ^^ Mangler stadig at lave faceup på hendes øre, men mine pastel farver bider ikke rigtig på. Har endnu ikke prøvet de råd I har givet under pasteller tråden. Wink

Kritik er velkommen. ^^
Tilbage til toppen Go down
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

Phoenix nye faceup og wig. Empty
IndlægEmne: Sv: Phoenix nye faceup og wig.   Phoenix nye faceup og wig. Icon_minitimeSøn Feb 01, 2009 2:17 am

hun ser rigtig sød ud Very Happy kan godt lide hendes læber men har desvære ikke rigtigt nogen råd med ørene
Tilbage til toppen Go down
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

Phoenix nye faceup og wig. Empty
IndlægEmne: Sv: Phoenix nye faceup og wig.   Phoenix nye faceup og wig. Icon_minitimeSøn Feb 01, 2009 2:19 am

Hvor er hun dog blevet flot! ^^ Måske du kunne lave øjenbrynene lidt mere "bløde"? Er helt vildt med faceuppen ellers Owo og WIGGEN! Wah, hvordan lavede du den? O.O
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Phoenix nye faceup og wig. Empty
IndlægEmne: Sv: Phoenix nye faceup og wig.   Phoenix nye faceup og wig. Icon_minitimeSøn Feb 01, 2009 3:29 am

aww.. hvor er hun blevet pæn!! ^w^
og wiggen er utrolige flot!!
godt gået!! x'D
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Phoenix nye faceup og wig. Empty
IndlægEmne: Sv: Phoenix nye faceup og wig.   Phoenix nye faceup og wig. Icon_minitimeSøn Feb 01, 2009 4:32 am

hvor er hun dejlig, hun passer super godt ind i din familie nu, bedre end før.
Og gud hvor er den wig lækker, dem skulle du lave nogle af og sælge, rigtig lækker!
Jeg ville ihvertfald gerne have fingre i en ^^
Tilbage til toppen Go down
Animist

Animist


Antal indlæg : 130
Age : 47
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 02/01/09

Phoenix nye faceup og wig. Empty
IndlægEmne: Sv: Phoenix nye faceup og wig.   Phoenix nye faceup og wig. Icon_minitimeSøn Feb 01, 2009 10:51 pm

Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Hvorfor glemmer jeg altid at kopier teksten... Bliver så sur når en lang beskrivelse forsvinder!!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Okay.... så prøver jeg igen. Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Tak for jeres kommentar. ^^

Mystearica ~ Tak - lavede læberne efter nogle råd jeg fik sidste gang jeg lave en faceup, så glad for det er faldet bedre ud denne gang. ^^

Anori ~ tak - Har virkelig svær ved at lave øjnebryn. Håber selv det bliver bedre næste gang, vil prøve at skifte mine pasteller ud. Dem jeg har nu bider ikke rigtig på... Syntes også selv de bløde øjnebryn er så flotte. ^^

Wiggen er ikke svær at lave. Den er syet i hånden. ^^ Jeg tog en wig fra en orginal sælger og vente vangen ud og overførte mønstret på madpapir. Så klippede jeg stoffet sådan at håret løb i den retning jeg gerne ville have, og syede headcappen sammen. Til hestehalen lavede jeg 3 lige lange baner og syede dem sammen enkelvis og fæstede dem fast i headcappen. For at skjule den grimme overgang fra headcappen og hestehalen lavede jeg 1 bane mere og syede den sammen, den bruges som "hårbånd". Den syes på headcappen sådan at den også går lidt ned over hestehale og syes sammen i nakken. ^^ ( Pga. Phoenix ikke har menneskeøre, så lavede jeg 2 ekstre korte baner der også syes sammen enkelvis, de er til at sy på siden og langs kanten - det er derfor der også er hår på indersiden af wiggen.) Til sidst syede jeg de små blomster på. ^^

Håber det er til at forstå. ^^

Wolter ~ Tak - var også spændt på om wiggen ville passe, det er første gang jeg skulle sy en wig. De andre har været af uld og garn. ^^

Heceta ~ Tak - Er glad for du også syntes hun passer bedre ind nu. Det syntes jeg også selv - havde det skidt med at fjerne en flot faceup og lave en der er mere i stil med mine drenge. ^^ Håber du får lyst til selv at lave en wig. Har ikke rigtig mod på at lave og sælge endnu. Wink
Tilbage til toppen Go down
Beatie

Beatie


Antal indlæg : 39
Age : 38
Geografisk sted : Nyborg
Registration date : 29/12/08

Phoenix nye faceup og wig. Empty
IndlægEmne: Sv: Phoenix nye faceup og wig.   Phoenix nye faceup og wig. Icon_minitimeOns Mar 11, 2009 1:50 am

Ih, hvorfor ser jeg først denne tråd nu?! >_<

Hvor er det dejligt at se Phoenix <3 Hun ser super flot ud med den nye faceup. Den hvide streg over øjnene klæder hende rigtig godt og komplimenterer hendes hudfarve. Og det er nogle meget delikate læber hun har fået sig. Smukt!
Tilbage til toppen Go down
Animist

Animist


Antal indlæg : 130
Age : 47
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 02/01/09

Phoenix nye faceup og wig. Empty
IndlægEmne: Sv: Phoenix nye faceup og wig.   Phoenix nye faceup og wig. Icon_minitimeLør Mar 14, 2009 5:05 am

Beatie ~ Er glad for at høre du stadig syntes om hende. ^^ Det skulle helst ikke være sådan at du fortrød, at du solgte hende. ^^

Vil give dig ret i at det er meget let at overse poster i det nye forum, jeg bliver også stadig overrasket over hvor mange nye tråde der bliver startet og som jeg først opdager et stykke tid efter. ^^
Tilbage til toppen Go down
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

Phoenix nye faceup og wig. Empty
IndlægEmne: Sv: Phoenix nye faceup og wig.   Phoenix nye faceup og wig. Icon_minitimeOns Apr 08, 2009 7:48 pm

Jeg synes hun er sød, og jeg kan godt lide det lidt mutte udtryk hun har. Smile Synes også det er rart at se at faceuppen er meget symmetrisk.

Righto, konstruktiv kritik:

Øjenbrynene ser meget tegnede ud. Smile Jeg synes det er en god idé at du har emuleret egentlige hår, i stedet for bare at tegne nogle streger. En måde du kan få det til at se realistisk ud, og som er rimelig simpel: tag først en relativ tynd pensel (jeg bruger en rimelig blød en, der er ca. 2-3 mm) og tegn øjenbrynene op, sådan formen bare. Dernæst kan du rette til med en vatpind, fx lade dem spidse ud i enden, ved yderste øjenkrog. Dernæst tager du en nyspidset akvarelfarveblyant og tegner hår ind - brug gerne 2-3 forskellige nuancer i samme farve som parykken. Når jeg fx skal lave brune øjenbryn, bruger jeg sort, mørkebrun og lysebrun. Sørg for at hårene går skråt opad, og væk fra næseryggen, og det ser godt ud hvis 2-3 hår inderst ved næseroden er helt lodrette (kig evt dig selv i spejlet og læg mærke til hvordan det ser ud).
Akvarelblyanterne gør at du kan tegne meget fine streger, og lav en del - jeg har nok 40-50 strøg i alt i hvert øjenbryn. Tænk på at du laver ting i 1/3 størrelse, så det er sgu' noget værre småtteri. Smile

Jeg synes munden er blevet god, kan godt lide strukturen i den. Dog synes jeg det ser lidt pudsigt ud, at du ikke har malet helt ud til kanten af læberne - specielt underlæberne. Smile Jeg ville sige gør enten det, eller også så slib munden/læberne til, så de(n) bliver smallere. Det kan gøres rimelig simpelt.

Er det billedet, eller er der lidt snavs/strukturrod lige over overlæben, til højre? Smile

Det ville give lidt glød, hvis du blushede hendes kinder lidt - brug forsigtigt lidt lyserød, evt. blandet med hvidt og lidt brunt, for at få den rigtige, støvede farve.

En sidste ting er at jeg synes øjenlågene ser meget glossede ud. Ideen med at glosse øjenlåg er sådan set fin nok, men pas på det ikke bliver for blankt; det kommer til at se unaturligt ud. Jeg ville nok kun glosse en tynd streg lige over øjenvipperne. Smile
Tilbage til toppen Go down
Animist

Animist


Antal indlæg : 130
Age : 47
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 02/01/09

Phoenix nye faceup og wig. Empty
IndlægEmne: Sv: Phoenix nye faceup og wig.   Phoenix nye faceup og wig. Icon_minitimeTors Apr 09, 2009 9:36 pm

714 ~ Tusinde tak for kommentaren. Det kan jeg helt sikkert bruge. Har 2 renset dukker der skal have ny faceup her i påsken. Very Happy Syntes øjnebryn er det værste ved faceup processen. Vil klø på med dine råd og har også været inde og se på You tube ang faceup, de får det til at se så let ud. Det noget helt andet når man selv sidder med det. ^^

714 skrev:
Er det billedet, eller er der lidt snavs/strukturrod lige over overlæben, til højre?

Det er med vilje. Har prøvet at skabe illusion af knurrehår, desværre falder det helt forkert ud på billeder, har også givet dem en smule lak - det har jeg fortrudt. Næste gang skal de prikker være mere markant, så håber jeg ideen falder bedre ud. For lige nu ligner det mere snavs. ^^

Tak for du gav dig tid til konstruktiv kritik. Det er helt klar noget jeg gerne vil arbejde videre med. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

Phoenix nye faceup og wig. Empty
IndlægEmne: Sv: Phoenix nye faceup og wig.   Phoenix nye faceup og wig. Icon_minitimeFre Apr 10, 2009 1:34 am

Det var så lidt. ^^ Håber det kan bruges. Ja, øjenbryn er tricky, og kan være svære at få til at se ordentlige ud, men pastel/tør akvarelfarveblyant gør det rimelig nemt at have med at gøre. Min hadeting ved faceups er øjenomgivelser. Og eyeliner! Gid pokker stå i det skidt. :S

God arbejdslyst i påsken så. Very Happy Glæder mig til at se resultaterne! Very Happy Har selv et par projekter i den retning, fx Lud, der er ved at se temmelig skrækkelig ud. Eek.

Hmm, knurhår. Ideen er sådan set interessant ... Men spørgsmålet er hvordan man får det til at se godt ud. Måske noget med nogle prikker, og så meget tynde, let buede streger ud fra?
Tilbage til toppen Go down
Shinku

Shinku


Antal indlæg : 20
Age : 29
Geografisk sted : Danmark
Registration date : 20/05/09

Phoenix nye faceup og wig. Empty
IndlægEmne: Sv: Phoenix nye faceup og wig.   Phoenix nye faceup og wig. Icon_minitimeSøn Jul 26, 2009 8:17 pm

Aaw den klæder hende rigtig godt! Både face up'en og wig'en:D Det ser rigtig flot ud med blomster i hendes hår! Wink
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Phoenix nye faceup og wig. Empty
IndlægEmne: Sv: Phoenix nye faceup og wig.   Phoenix nye faceup og wig. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Phoenix nye faceup og wig.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» ny faceup på min LU-wen
» Ny faceup [CH St.Mina]
» Phoenix - min nye pige. (Dollzone Feilian/ doll nudity warning.)
» faceup krakelerer
» Faceup - akvarelblyanter

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Faceup og modifikationer-
Gå til: