Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 hjælp farve valg (hurtigt)

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
blood-devil

blood-devil


Antal indlæg : 107
Age : 33
Geografisk sted : århus
Registration date : 23/10/11

hjælp farve valg (hurtigt) Empty
IndlægEmne: hjælp farve valg (hurtigt)   hjælp farve valg (hurtigt) Icon_minitimeLør Feb 11, 2012 9:19 am

heey venner mig og min veninde skal købe farve imorgen til min dukke hans krop er marget guld så vi ville hør hvad fave i ville forslå til læber til ham ? da vi også ville lave hygtænder på ham ?
Tilbage til toppen Go down
FrkLynge

FrkLynge


Antal indlæg : 139
Age : 33
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 07/02/12

hjælp farve valg (hurtigt) Empty
IndlægEmne: Sv: hjælp farve valg (hurtigt)   hjælp farve valg (hurtigt) Icon_minitimeLør Feb 11, 2012 8:21 pm

Til lœberne kan du vœlge lige hvad du har lyst til, da du jo dœkker det gule, min white skin er også forholdsvis gul men hvis du bare tager de farver du har lyst til og så dœkker det jo det gule - og så en let body blush på kroppen. kommer til at tage en del msc og tid, men det er det hele vœrd Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://nico-robins.livejournal.com/
Ceo

Ceo


Antal indlæg : 14
Age : 32
Geografisk sted : Aalborg, Nordjylland
Registration date : 29/12/08

hjælp farve valg (hurtigt) Empty
IndlægEmne: Sv: hjælp farve valg (hurtigt)   hjælp farve valg (hurtigt) Icon_minitimeLør Feb 11, 2012 9:11 pm

min egen dukke er selv lidt gullig og da jeg gerne ville ha hendes læber skal se naturlige ud har jeg tænkt mig at bruge nogen fersken farver på dem :3
Da det er en dude ku den godt være en brun eller orange måske ville passe bedre, var lige lavet nogle hurtige color charts til dig til ideer hjælp farve valg (hurtigt) 2nson15
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hjælp farve valg (hurtigt) Empty
IndlægEmne: Sv: hjælp farve valg (hurtigt)   hjælp farve valg (hurtigt) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hjælp farve valg (hurtigt)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Souldoll Kid pigel valg - jeres meninger
» At farve en dukke.
» Kan man farve mohair?
» Face up (hjælp)
» Et hurtigt billed af Erika [Custom House Sram på Volks SD16G]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Faceup og modifikationer-
Gå til: