Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 First snow [DF SS Shiwoo mod]

Go down 
+9
Astrid
Zin
Miasachie
Mika
Akatsuki
Heceta
Animist
mystearica
Chazzi
13 deltagere
ForfatterBesked
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

First snow [DF SS Shiwoo mod] Empty
IndlægEmne: First snow [DF SS Shiwoo mod]   First snow [DF SS Shiwoo mod] Icon_minitimeSøn Feb 01, 2009 2:11 am

I dag er det præcist et år siden jeg fik min første dukke, Hazuki (eller okay, jeg fik kroppen noget før, men synes ikke det tæller xD) og i den anledning fik jeg lyst til at poste nogle billeder. Hazuki har endda også fået ny face-up her i går ^^ Han har egentlig også fået en ny krop, men regner ikke med at han kommer til at beholde den, da han til tider ser ret bredskuldret ud Oo

Pga. ren og skær dovenskab er billederne ikke efterredigerede xD

Konstruktiv kritik af både billeder og face-up er velkommen~

First snow [DF SS Shiwoo mod] 01

First snow [DF SS Shiwoo mod] 02

First snow [DF SS Shiwoo mod] 03

First snow [DF SS Shiwoo mod] 04

First snow [DF SS Shiwoo mod] 05

First snow [DF SS Shiwoo mod] 06

First snow [DF SS Shiwoo mod] 07
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

First snow [DF SS Shiwoo mod] Empty
IndlægEmne: Sv: First snow [DF SS Shiwoo mod]   First snow [DF SS Shiwoo mod] Icon_minitimeSøn Feb 01, 2009 2:14 am

hvor er han smuk Smile kan rifitg godt lide billederne og poseringerne. han ser ret eventyrløsten ud
Tilbage til toppen Go down
Animist

Animist


Antal indlæg : 130
Age : 47
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 02/01/09

First snow [DF SS Shiwoo mod] Empty
IndlægEmne: Sv: First snow [DF SS Shiwoo mod]   First snow [DF SS Shiwoo mod] Icon_minitimeSøn Feb 01, 2009 3:51 am

Han er rigtig flot. ^^ Syntes faceuppen er flot og naturlig. Tøjet passer også utroligt godt til ham, og omgivelserne passer også flot ind. Det eneste er at hans hænder virker lidt farveløse, tror det vil se mere naturligt ud med lidt farve på dem også. ^^
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

First snow [DF SS Shiwoo mod] Empty
IndlægEmne: Sv: First snow [DF SS Shiwoo mod]   First snow [DF SS Shiwoo mod] Icon_minitimeSøn Feb 01, 2009 4:30 am

hvor er han smuk og genneført. Elsker han stil, og han bære den flot.

mht face uppen, syntes jeg du har klaret det utroligt flot. Flotte farver, og flotte bryn. Det kan du godt være stolt af ^^
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

First snow [DF SS Shiwoo mod] Empty
IndlægEmne: Sv: First snow [DF SS Shiwoo mod]   First snow [DF SS Shiwoo mod] Icon_minitimeSøn Feb 01, 2009 4:36 am

Hvor ser Hazuki godt ud i den baggrund! Den er som skabt til ham ^__^
Synes også face-uppen ser rigtig god ud =D Troede slet ikke, du ville skifte den inden udstillingen? xD
Det eneste jeg vil sætte min finger på, er posen på billede 5. Det ligner han arm er vredet af led xP
Ellers så synes jeg det er super gode billeder n__n og tillykke med Hazuki. Tænk at det allerede er et år siden.
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Mika

Mika


Antal indlæg : 136
Age : 31
Geografisk sted : Banff, Canada
Registration date : 02/01/09

First snow [DF SS Shiwoo mod] Empty
IndlægEmne: Sv: First snow [DF SS Shiwoo mod]   First snow [DF SS Shiwoo mod] Icon_minitimeSøn Feb 01, 2009 4:45 am

ej den dreng er altså virkelig dejlig!! hans face-up passer rigtig godt til ham, rigtig flot! Very Happy

hvis du på et tidspunkt sælger kroppen kunne jeg godt være meget interesseret hvis jeg da har pengene til den tid. så hvis du sætter den til salg og jeg har pengene så er jeg frisk på en handel hehe ;3
men rigtig gode billeder! glæder mig til at se mere ^____^
Tilbage til toppen Go down
http://Pebblepals.net
Miasachie

Miasachie


Antal indlæg : 38
Age : 37
Geografisk sted : Ishøj
Registration date : 29/12/08

First snow [DF SS Shiwoo mod] Empty
IndlægEmne: Sv: First snow [DF SS Shiwoo mod]   First snow [DF SS Shiwoo mod] Icon_minitimeSøn Feb 01, 2009 7:25 am

Damn! Hvor bliver jeg dog glad af disse billeder. De er lækre, helt igennem lææækre. Lyset er super, din Shiwoo passer supergodt ind i skovens grønne vinterfarve, hans sorte og hvide tøj giver en god kontrast til skoven. Nom nom! <3
Tilbage til toppen Go down
Zin

Zin


Antal indlæg : 265
Age : 32
Geografisk sted : Amager
Registration date : 02/01/09

First snow [DF SS Shiwoo mod] Empty
IndlægEmne: Sv: First snow [DF SS Shiwoo mod]   First snow [DF SS Shiwoo mod] Icon_minitimeSøn Feb 01, 2009 7:59 am

Wow hvor er han fin ^-^
Synes hans faceup er enormt flot Very Happy
(hvad er det da for en krop han har nu?)
Lyset på billederne er også rigtig flot.
Jeg er helt vild med billederne hvor han står op af grenen (eller træet?), nok dem jeg bedst kan lide (måske fordi jeg elsker træer ^-^") Men de første og det sidste er også vildt flotte. Very Happy Nej, jeg tror faktsik jeg vil sige at dem jeg bedst kan lide er dem alle sammen

Kritik:
Tjaa.. på billede 5 og 6 ser hans venstre arm rimelig mærkelig ud, kender selv problemet, for det er egentlig en fed pose, men hvis du nu havde lagt hans arm(albue) op på grenen, ville vinklen ikke være så mærkelig Wink

Men alt i alt er det nogle vildt flotte billeder, og han er enormt smuk ^-^
Og og og.. hans øjne. Very Happy Tænk at du virkelig kan få taget et billede hvor de er så tydelige. OoO De er simpelthen flotte de øjne, de giver ham et sejt udtryk, fordi de skiller sig ud fra alle de andre farver omkring ham (tøj og omgivelser). De er virkelig gode til ham (er også vilde med øjne ^-^")
*tumps up* ^-^b
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

First snow [DF SS Shiwoo mod] Empty
IndlægEmne: Sv: First snow [DF SS Shiwoo mod]   First snow [DF SS Shiwoo mod] Icon_minitimeSøn Feb 01, 2009 8:50 am

mystearica: Mange tak ^^ Han er nu ikke typen, der er vild med eventyr, men han elsker i hvert fald naturen xD

Animist: Det kunne godt at jeg lige skulle prøve at blushe hans hænder lidt - takker ^^

Heceta: Aw, er virkelig glad for at høre at du godt kan lide face-uppen, er også godt tilfreds med den. Mange tak!

Akatsuki: Det ville jeg egentlig heller ikke, men syntes alligevel at han trængte til en ny face-up, så jeg tog chancen xP Og ja, det er lidt uheldigt med billede 5, men jeg kunne så godt lide billedet XD;

Mika: Mange tak =D du skal ikke regne med at jeg sælger den - gemmer den til en af mine fremtidige dukker xP

Miasachie: Aww, er glad for at du godt kan lide billederne =D

Zin Det er vist første gang jeg har fået sådan en dejlig lang comment XD Han er på en Souldoll Double krop lige nu.
Havde lidt svært ved at få hans arm til at være ordentlig på de billeder, men ja jeg skulle nok have lagt hans albue op på grenen - det må jeg huske til næste gang ^^
Jeg regner godt nok med at han skal have nye øjne en gang, dog stadig i samme grønne farve. Vil så gerne have et par glas øjne til ham :3
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Astrid

Astrid


Antal indlæg : 357
Age : 31
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

First snow [DF SS Shiwoo mod] Empty
IndlægEmne: Sv: First snow [DF SS Shiwoo mod]   First snow [DF SS Shiwoo mod] Icon_minitimeSøn Feb 01, 2009 9:41 am

Tillykke med det ene år ^___^ <3
Billederne er supergode. Det er en skøn skarphed, godt med de forskellige vinkler og afstand
Tilbage til toppen Go down
Zin

Zin


Antal indlæg : 265
Age : 32
Geografisk sted : Amager
Registration date : 02/01/09

First snow [DF SS Shiwoo mod] Empty
IndlægEmne: Sv: First snow [DF SS Shiwoo mod]   First snow [DF SS Shiwoo mod] Icon_minitimeSøn Feb 01, 2009 11:08 pm

hehe Razz hvis du er glad for den lange kommentar (håber ikke den var for uoverskuelig ^-^") så er jeg også glad, for det var skam så lidt. Wink
Ja, det der med albuen kender jeg virkelig godt. ^-^"
okay? Glæder mig skal til at se ham med ny krop og glasøjne - på et tidspunkt. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

First snow [DF SS Shiwoo mod] Empty
IndlægEmne: Sv: First snow [DF SS Shiwoo mod]   First snow [DF SS Shiwoo mod] Icon_minitimeSøn Feb 01, 2009 11:55 pm

Tillykke med et år : D
Hvor er han dog altså bare dejlig <3
Som allerede nævnt passer han godt ind i omgivelserne.
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

First snow [DF SS Shiwoo mod] Empty
IndlægEmne: Sv: First snow [DF SS Shiwoo mod]   First snow [DF SS Shiwoo mod] Icon_minitimeMan Feb 02, 2009 12:48 am

aw.. hvor er han smuk!! <3 Elsker hans wig, og især hans tøjstil!! <33
Men jeg er helt tosset med hans øjne!!! <33 total love! hvor dælen har du købt dem!!? ^w^

Som de andre har nævt.. er omgivelserne virkelige smukke!! ^-^
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Coewless

Coewless


Antal indlæg : 61
Age : 31
Geografisk sted : *Eventyrland*
Registration date : 30/12/08

First snow [DF SS Shiwoo mod] Empty
IndlægEmne: Sv: First snow [DF SS Shiwoo mod]   First snow [DF SS Shiwoo mod] Icon_minitimeMan Feb 02, 2009 9:43 pm

Det 2. billede er virkelig fedt! Jeg synes den dreng er så sej. Hans outfit er så lækkert, og det ser så cool ud med hatten : D
Tilbage til toppen Go down
http://www.coewlessabjd.wordpress.com
Lucie
Admin
Lucie


Antal indlæg : 116
Age : 42
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

First snow [DF SS Shiwoo mod] Empty
IndlægEmne: Sv: First snow [DF SS Shiwoo mod]   First snow [DF SS Shiwoo mod] Icon_minitimeLør Feb 21, 2009 7:19 am

Tillykke med jubilæet! Flotte billeder, og sådan et lækkert outfit. Det klæder ham.
Hvilke øjne er det han har? De stråler smukt, næsten helt flirty.
Jeg er især glad for den bugtende opsætning det tredje billede har.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





First snow [DF SS Shiwoo mod] Empty
IndlægEmne: Sv: First snow [DF SS Shiwoo mod]   First snow [DF SS Shiwoo mod] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
First snow [DF SS Shiwoo mod]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» bare nogle billeder <3 (Elfdoll Aden, MNF Shiwoo, MNF Shiwoo scar)
» Twins <3 (MNF Shiwoo & MNF shiwoo scar head)
» my twins <3 (MNF Shiwoo& MNF Shiwoo scar head)
» *~Snow Angels~*
» Out in the snow again (Soom Sard)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: