Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Ankomst af: Julian MSD fra Doll Family ^^ (der er en smule nøgenhed ^^'')

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Mizuki




Antal indlæg : 62
Age : 31
Geografisk sted : Køge
Registration date : 08/06/11

Ankomst af: Julian MSD fra Doll Family ^^ (der er en smule nøgenhed ^^'') Empty
IndlægEmne: Ankomst af: Julian MSD fra Doll Family ^^ (der er en smule nøgenhed ^^'')   Ankomst af: Julian MSD fra Doll Family ^^ (der er en smule nøgenhed ^^'') Icon_minitimeTirs Feb 28, 2012 8:22 am

Så kom han endelig hjem!!! =D Han mangler dog hans rigtige øjne og hår ^^''' men han er nu meget sød lige nu =D

Beklager forresten for de mega dårlige billeder af ham Q_Q

Men vi kan vel ligeså godt starte =D

Ankomst af: Julian MSD fra Doll Family ^^ (der er en smule nøgenhed ^^'') Blandet030
Hans dejlige kasse ^^ (jeg hader tolden......)

Ankomst af: Julian MSD fra Doll Family ^^ (der er en smule nøgenhed ^^'') Blandet032
Yuki *sætter sig* har vi endelig fået Hiro hjem? ^^
mig: ja, han er i kassen du sidder på ^^''
Yuki: nåååååår ^^''' *Flytter sig*

Ankomst af: Julian MSD fra Doll Family ^^ (der er en smule nøgenhed ^^'') Blandet034
endnu en kasse >_<

Ankomst af: Julian MSD fra Doll Family ^^ (der er en smule nøgenhed ^^'') Blandet037
haha! XD så bliver den kasse bare ikke mere mandig XP

Ankomst af: Julian MSD fra Doll Family ^^ (der er en smule nøgenhed ^^'') Blandet038
Ankomst af: Julian MSD fra Doll Family ^^ (der er en smule nøgenhed ^^'') Blandet039
Ankomst af: Julian MSD fra Doll Family ^^ (der er en smule nøgenhed ^^'') Blandet041
endelig kan man se ham!!! =D

Ankomst af: Julian MSD fra Doll Family ^^ (der er en smule nøgenhed ^^'') Blandet044
Her er min dejlige dreng så!! =D nu skal han bare... samles ^^'' uhh! der var ekstra gave med =D (hænderne ved siden af ham)

Ankomst af: Julian MSD fra Doll Family ^^ (der er en smule nøgenhed ^^'') DSC00077
alt det jeg fik med til ham ^^

Ankomst af: Julian MSD fra Doll Family ^^ (der er en smule nøgenhed ^^'') DSC00078
så kom der øjne i ^^
de skal dog skiftes ud med nogle blå senere ^^''

Ankomst af: Julian MSD fra Doll Family ^^ (der er en smule nøgenhed ^^'') DSC00079
så kom der hoved på =D og ja, han lånte en af Yukis kjoler til jeg har andet tøj til ham ^^''

Ankomst af: Julian MSD fra Doll Family ^^ (der er en smule nøgenhed ^^'') Blandet046
her er min lille Hiro så =D dog er wiggen lidt underlig ^^'' men jeg elsker ham nu alligevel =D
Tilbage til toppen Go down
FrkLynge

FrkLynge


Antal indlæg : 139
Age : 33
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 07/02/12

Ankomst af: Julian MSD fra Doll Family ^^ (der er en smule nøgenhed ^^'') Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomst af: Julian MSD fra Doll Family ^^ (der er en smule nøgenhed ^^'')   Ankomst af: Julian MSD fra Doll Family ^^ (der er en smule nøgenhed ^^'') Icon_minitimeTirs Feb 28, 2012 9:03 am

Han er rigtig fin Smile Og tillykke med at have fået ham hjem Very Happy
Bliver spændende at se mere til ham, især når du har fået ham færdig
Tilbage til toppen Go down
http://nico-robins.livejournal.com/
Mizuki




Antal indlæg : 62
Age : 31
Geografisk sted : Køge
Registration date : 08/06/11

Ankomst af: Julian MSD fra Doll Family ^^ (der er en smule nøgenhed ^^'') Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomst af: Julian MSD fra Doll Family ^^ (der er en smule nøgenhed ^^'')   Ankomst af: Julian MSD fra Doll Family ^^ (der er en smule nøgenhed ^^'') Icon_minitimeTirs Feb 28, 2012 9:13 am

FrkLynge skrev:
Han er rigtig fin Smile Og tillykke med at have fået ham hjem Very Happy
Bliver spændende at se mere til ham, især når du har fået ham færdig

tak =D
bestiller hans nye wig og øjne hjem næste måned ^^ også må jeg tage mig sammen til at sy noget tøj til ham og Eiji ^^''
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ankomst af: Julian MSD fra Doll Family ^^ (der er en smule nøgenhed ^^'') Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomst af: Julian MSD fra Doll Family ^^ (der er en smule nøgenhed ^^'')   Ankomst af: Julian MSD fra Doll Family ^^ (der er en smule nøgenhed ^^'') Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ankomst af: Julian MSD fra Doll Family ^^ (der er en smule nøgenhed ^^'')
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Big Boy RYKER ankomst (70cm Doll Family boy body)
» -Pakkeåbning!- #Kiel Ent# (En smule nøgenhed)
» Odense en-dags træf 11.12.09 - a little NUDITY/lille smule NØGENHED - mange billeder
» Ankomst af min første BJD (lidt nøgenhed) (stor billeder taget med dårlig mobil^^')
» Ankomst af dukken der skiftede identitet på rejsen(Doll Chateau Charles pige)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Ankomst- og træfgalleri-
Gå til: