Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Emiko [Souldoll Blingdoll Winy the Dreamer] min første dukke :3

Go down 
+8
Effle
wolter
Lucie
gaaralove
Akatsuki
Emii
Helene
Thildechan
12 deltagere
ForfatterBesked
Thildechan




Antal indlæg : 17
Age : 29
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 05/01/09

Emiko [Souldoll Blingdoll Winy the Dreamer] min første dukke :3 Empty
IndlægEmne: Emiko [Souldoll Blingdoll Winy the Dreamer] min første dukke :3   Emiko [Souldoll Blingdoll Winy the Dreamer] min første dukke :3 Icon_minitimeTirs Feb 03, 2009 6:51 am

Her har vi så de første billeder af Emiko Smile
De blev taget med mit nye kamera som jeg ikke kender så godt, så derfor er de lidt sære xD

Jeg legede lidt med funktionerne så de første 2 er lidt kolde:
Emiko [Souldoll Blingdoll Winy the Dreamer] min første dukke :3 Mathildesdigitalefotos016

Emiko [Souldoll Blingdoll Winy the Dreamer] min første dukke :3 Mathildesdigitalefotos018

Her blev de i lidt varmere toner ^^
Emiko [Souldoll Blingdoll Winy the Dreamer] min første dukke :3 Mathildesdigitalefotos020

Emiko [Souldoll Blingdoll Winy the Dreamer] min første dukke :3 Mathildesdigitalefotos022

Emiko [Souldoll Blingdoll Winy the Dreamer] min første dukke :3 Mathildesdigitalefotos021

Emiko [Souldoll Blingdoll Winy the Dreamer] min første dukke :3 Mathildesdigitalefotos023

Det er ikke meningen at de skal være skumle >< Embarassed
Tilbage til toppen Go down
Helene

Helene


Antal indlæg : 201
Age : 32
Geografisk sted : Kolding
Registration date : 29/12/08

Emiko [Souldoll Blingdoll Winy the Dreamer] min første dukke :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Emiko [Souldoll Blingdoll Winy the Dreamer] min første dukke :3   Emiko [Souldoll Blingdoll Winy the Dreamer] min første dukke :3 Icon_minitimeTirs Feb 03, 2009 6:55 am

EEEJJJJ hvor hun kæææær >3<
dog er billederne lige store nok..

jeg kan utrolig godt lide at hendes wig og øjnfarve passer så godt sammen^^

tillykke med hende!! hun er bare rigtig sød!!
Tilbage til toppen Go down
http://www.flickr.com/photos/bumblebeelove/
Emii




Antal indlæg : 19
Age : 35
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 01/02/09

Emiko [Souldoll Blingdoll Winy the Dreamer] min første dukke :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Emiko [Souldoll Blingdoll Winy the Dreamer] min første dukke :3   Emiko [Souldoll Blingdoll Winy the Dreamer] min første dukke :3 Icon_minitimeTirs Feb 03, 2009 7:07 am

Nuurh hvor er hun dog bare kær Very Happy

og farverne er gode da du for blødet dem sådan op Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Emiko [Souldoll Blingdoll Winy the Dreamer] min første dukke :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Emiko [Souldoll Blingdoll Winy the Dreamer] min første dukke :3   Emiko [Souldoll Blingdoll Winy the Dreamer] min første dukke :3 Icon_minitimeTirs Feb 03, 2009 7:11 am

Hvor er hun nuttet! Og wiggen er vildt kær <3
Tillykke med hende =D
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
gaaralove

gaaralove


Antal indlæg : 127
Age : 29
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 29/12/08

Emiko [Souldoll Blingdoll Winy the Dreamer] min første dukke :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Emiko [Souldoll Blingdoll Winy the Dreamer] min første dukke :3   Emiko [Souldoll Blingdoll Winy the Dreamer] min første dukke :3 Icon_minitimeTirs Feb 03, 2009 7:58 am

Hvor er hun sød ;D
tillykke med hende! Smile
Tilbage til toppen Go down
Lucie
Admin
Lucie


Antal indlæg : 116
Age : 42
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Emiko [Souldoll Blingdoll Winy the Dreamer] min første dukke :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Emiko [Souldoll Blingdoll Winy the Dreamer] min første dukke :3   Emiko [Souldoll Blingdoll Winy the Dreamer] min første dukke :3 Icon_minitimeTirs Feb 03, 2009 8:28 am

Hvor er det cool at se en dukke som man aldrig før har set på et ejerbillede! Tillykke med hende, hun er så fin og yndig. Hendes hud virker til at have en rigtig lækker tone.

Hvis jeg må give et lille fif, så ville hendes smukke ansigt virkelig komme til sin ret, hvis du lige aede de vildfarne hår foran hovedet væk. :3
Det er ligesom hendes ene øje er en lille bitte smule mindre end det andet. Måske er det et synsbedrag (eller jeg trænger til nye briller! XD), men det kunne være fordi den højre øjenvippe er blevet skubbet lidt ned. Det sker tit for mig når jeg transporterer mine dukker. (Onde, onde øjenvipper...)
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Emiko [Souldoll Blingdoll Winy the Dreamer] min første dukke :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Emiko [Souldoll Blingdoll Winy the Dreamer] min første dukke :3   Emiko [Souldoll Blingdoll Winy the Dreamer] min første dukke :3 Icon_minitimeTirs Feb 03, 2009 8:53 am

tillykke med hende! :3

blev dog lidt overrasket over at hun intet tøj havde på! ^^; (sagde pigen der selv ligger billeder ind af sin dreng der ikke har andet end bukser på....... x'D )
Billederne blev meget gode xD og hun er rigtig fin! Wink

Måske du skulle øve dig lidt mere med kamerat, inden du ligger billederne ind, næste gang? x'D

mit sidste kritik ville så være hendes øjne.. men det har Lucie, så allerede nævt x'D (hvor længe har du været inde i dukke hoppyen? for hvis du er nybegynder, må jeg sandelige give dig min gamle hat! hvis du allrede kan sætte øjnvipper på dukken!! :O Jeg har været dukke ejer siden sommeren i 2008! og jeg tør ikke ligge øjnvipper på XD haha.. )
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Effle

Effle


Antal indlæg : 107
Age : 32
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 29/12/08

Emiko [Souldoll Blingdoll Winy the Dreamer] min første dukke :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Emiko [Souldoll Blingdoll Winy the Dreamer] min første dukke :3   Emiko [Souldoll Blingdoll Winy the Dreamer] min første dukke :3 Icon_minitimeTirs Feb 03, 2009 8:44 pm

Tillykke med hende Ö hun er smuk
Tilbage til toppen Go down
TrekkieGrrrl

TrekkieGrrrl


Antal indlæg : 58
Age : 58
Geografisk sted : Århus
Registration date : 30/12/08

Emiko [Souldoll Blingdoll Winy the Dreamer] min første dukke :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Emiko [Souldoll Blingdoll Winy the Dreamer] min første dukke :3   Emiko [Souldoll Blingdoll Winy the Dreamer] min første dukke :3 Icon_minitimeSøn Feb 08, 2009 11:25 pm

Farvemæssigt er de to første bedst. men ellers er det nogle fine billeder af en kær dukke! Tillykke med hende.

Jeg synes ikke billederne er for store men det kommer jo an på ens skærmopløsning Smile Jeg kan godt li' at det ikke bare en noget "bette gnidder"
Tilbage til toppen Go down
Hirin

Hirin


Antal indlæg : 597
Age : 30
Geografisk sted : Holstebro
Registration date : 29/12/08

Emiko [Souldoll Blingdoll Winy the Dreamer] min første dukke :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Emiko [Souldoll Blingdoll Winy the Dreamer] min første dukke :3   Emiko [Souldoll Blingdoll Winy the Dreamer] min første dukke :3 Icon_minitimeFre Sep 25, 2009 3:37 am

TT-TT jeg kan ikke se billederne!!

de siger at det er noget med en inaktiv account
Tilbage til toppen Go down
http://thelittledollmaster.blogspot.dk
LiChan

LiChan


Antal indlæg : 178
Age : 36
Geografisk sted : København (men kommer fra Aalborg)
Registration date : 14/04/09

Emiko [Souldoll Blingdoll Winy the Dreamer] min første dukke :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Emiko [Souldoll Blingdoll Winy the Dreamer] min første dukke :3   Emiko [Souldoll Blingdoll Winy the Dreamer] min første dukke :3 Icon_minitimeFre Sep 25, 2009 6:23 pm

Q________Q jeg kan heller ikke se dem
Tilbage til toppen Go down
MuseumBizarro

MuseumBizarro


Antal indlæg : 109
Age : 49
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 11/07/09

Emiko [Souldoll Blingdoll Winy the Dreamer] min første dukke :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Emiko [Souldoll Blingdoll Winy the Dreamer] min første dukke :3   Emiko [Souldoll Blingdoll Winy the Dreamer] min første dukke :3 Icon_minitimeFre Sep 25, 2009 6:38 pm

Nu er det også en lidt ældre tråd, men det ville da blive dejligt hvis billederne kom op igen Smile
Tilbage til toppen Go down
http://nickbosse.dk/Museum%20Bizarro/Index.htm
Sponsoreret inhold





Emiko [Souldoll Blingdoll Winy the Dreamer] min første dukke :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Emiko [Souldoll Blingdoll Winy the Dreamer] min første dukke :3   Emiko [Souldoll Blingdoll Winy the Dreamer] min første dukke :3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Emiko [Souldoll Blingdoll Winy the Dreamer] min første dukke :3
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Valentine.. (Wilka Dollzone) min første dukke
» Første billeder af min nye dukke Nigel (MNF Seorin)
» Min første dukke Naomi (LDK Bera)
» Billeder af Lucie - en venindens første dukke.
» AnkomstTråd - Første dukke - Minifee Shiwoo.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: