Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Even Vampires Cry - An Easter Without My Love [LW Khal on DF 70cm Body]

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Souly

Souly


Antal indlæg : 140
Age : 31
Geografisk sted : Grenaa
Registration date : 09/04/11

Even Vampires Cry - An Easter Without My Love [LW Khal on DF 70cm Body] Empty
IndlægEmne: Even Vampires Cry - An Easter Without My Love [LW Khal on DF 70cm Body]   Even Vampires Cry - An Easter Without My Love [LW Khal on DF 70cm Body] Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 1:39 am

Her er så et kort shoot af min dreng Ryker, nu fuldt samlet og med midlertidig face-up.

Nogle af billederne kan måske genkendes fra Aprils photo kokurrence "Påske"

Even Vampires Cry - An Easter Without My Love [LW Khal on DF 70cm Body] DistantMemory


Even Vampires Cry - An Easter Without My Love [LW Khal on DF 70cm Body] PhotographofaPastLife


Even Vampires Cry - An Easter Without My Love [LW Khal on DF 70cm Body] IfOnly


Even Vampires Cry - An Easter Without My Love [LW Khal on DF 70cm Body] RedThoughts
Tilbage til toppen Go down
http://soule-evans.deviantart.com
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Even Vampires Cry - An Easter Without My Love [LW Khal on DF 70cm Body] Empty
IndlægEmne: Sv: Even Vampires Cry - An Easter Without My Love [LW Khal on DF 70cm Body]   Even Vampires Cry - An Easter Without My Love [LW Khal on DF 70cm Body] Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 10:21 pm

Rigtig fine billeder. Jeg kan godt lide det afdæmpede filter, du har lagt på. Det gør dem meget bløde at se på og måske lidt melankolske.
Det undrer mig lidt, at han enten ikke har noget under jakken eller også noget meget nedringet, når nu han har hue og jakke på. Det gør billederne lidt mystiske; han ser pæn og harmonisk ud - men sammenholdt med titlen overvejer man, om tøjet netop understreger en dobbelthed eller tvetydighed.
Jeg kan godt lide, at du leger med dybden i billederne - især på nr. 2, hvor blomsten er i forgrunden. Smile
Tilbage til toppen Go down
Dustbunnie

Dustbunnie


Antal indlæg : 175
Age : 70
Geografisk sted : Århus - sådan omtrent.
Registration date : 22/01/10

Even Vampires Cry - An Easter Without My Love [LW Khal on DF 70cm Body] Empty
IndlægEmne: Sv: Even Vampires Cry - An Easter Without My Love [LW Khal on DF 70cm Body]   Even Vampires Cry - An Easter Without My Love [LW Khal on DF 70cm Body] Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 11:26 pm

Rigtig flotte billeder af en rigtig flot fyr.


Dustbunnie
Tilbage til toppen Go down
http://dustbunnies-bjds.blogspot.com/
Souly

Souly


Antal indlæg : 140
Age : 31
Geografisk sted : Grenaa
Registration date : 09/04/11

Even Vampires Cry - An Easter Without My Love [LW Khal on DF 70cm Body] Empty
IndlægEmne: Sv: Even Vampires Cry - An Easter Without My Love [LW Khal on DF 70cm Body]   Even Vampires Cry - An Easter Without My Love [LW Khal on DF 70cm Body] Icon_minitimeOns Apr 25, 2012 12:38 am

Mary: Mange tak for de fine ord! Det er rigtigt, han har faktisk slet ikke noget på under den jakke. Selve karakteren går med hue i det offentlige fordi hans ører er spidse, så altså for at gemme det.
Jeg synes det er vildt sjovt at lege med vinkler og dybde på billeder, og når nu man har Photoshop så skal det da også bruges! Det er godt at billederne får en melankolsk effekt, det var lige det jeg prøvede på at få frem.
Det med mangel på bluse vil jeg ikke komme mere ind på nu. Det er jo ikke sjovt at afsløre alle hemmelighederne inden historien overhovedet er begyndt Wink

Dustbunnie: Mange tak ^^ Jeg gør mit bedste for at få taget nogle ordentlige photos. Det er rart at folk kan lide dem Smile og dukken også.
Tilbage til toppen Go down
http://soule-evans.deviantart.com
Amano

Amano


Antal indlæg : 448
Age : 38
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 16/11/09

Even Vampires Cry - An Easter Without My Love [LW Khal on DF 70cm Body] Empty
IndlægEmne: Sv: Even Vampires Cry - An Easter Without My Love [LW Khal on DF 70cm Body]   Even Vampires Cry - An Easter Without My Love [LW Khal on DF 70cm Body] Icon_minitimeOns Apr 25, 2012 5:02 am

Rigtigt flotte billeder Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Even Vampires Cry - An Easter Without My Love [LW Khal on DF 70cm Body] Empty
IndlægEmne: Sv: Even Vampires Cry - An Easter Without My Love [LW Khal on DF 70cm Body]   Even Vampires Cry - An Easter Without My Love [LW Khal on DF 70cm Body] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Even Vampires Cry - An Easter Without My Love [LW Khal on DF 70cm Body]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Happy Easter [Pipos Dali]
» fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body]
» Easter chocolate [SOOM Bygg, Beyla, Afi, Ai, Lami, Taco]
» Happy Easter sometimes differently
» easter chicks(kid delf hoodoo)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: