Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Jahhhh en mand! (DZ Ray)

Go down 
+3
jeanet kaulitz
PotatoMash
Dustbunnie
7 deltagere
ForfatterBesked
Dustbunnie

Dustbunnie


Antal indlæg : 175
Age : 70
Geografisk sted : Århus - sådan omtrent.
Registration date : 22/01/10

Jahhhh en mand! (DZ Ray) Empty
IndlægEmne: Jahhhh en mand! (DZ Ray)   Jahhhh en mand! (DZ Ray) Icon_minitimeLør Maj 12, 2012 11:35 am

For nogen tid siden købte jeg en tan DollZone 1/4 Ray fra en sælger i Spanien. Nu er han tilbage fra face-up og hans rigtige wig kom igår. Jeg er bare SÅ glad for ham!

Jeg er ked af at jeg ikke har nogle mere fancy billeder af ham, men det er så svært for mig at tage billeder fordi jeg ikke sådan kan springe omkring. Han hedder for øvrigt Vincent.

Jahhhh en mand! (DZ Ray) Vincent-02s


Dustbunnie

Tilbage til toppen Go down
http://dustbunnies-bjds.blogspot.com/
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Jahhhh en mand! (DZ Ray) Empty
IndlægEmne: Sv: Jahhhh en mand! (DZ Ray)   Jahhhh en mand! (DZ Ray) Icon_minitimeLør Maj 12, 2012 7:58 pm

Ham Vincent er en rigtig flot herre Very Happy ! Jeg synes specielt godt om hans øjne også, de har et fint skær Smile
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Jahhhh en mand! (DZ Ray) Empty
IndlægEmne: Sv: Jahhhh en mand! (DZ Ray)   Jahhhh en mand! (DZ Ray) Icon_minitimeLør Maj 12, 2012 8:48 pm

Jeg synes det er et fint billede. Minder mig lidt om et skolefoto : D

Han er super sød. Kan rigtig godt lide farverne og hans wig passer rigtig godt til ham Smile
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Jahhhh en mand! (DZ Ray) Empty
IndlægEmne: Sv: Jahhhh en mand! (DZ Ray)   Jahhhh en mand! (DZ Ray) Icon_minitimeLør Maj 12, 2012 11:20 pm

Tillykke med ham. Han er rigtig fin. Lækker face-up, hvem har malet ham?
Vincent er desuden et meget flot navn. Smile
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Dustbunnie

Dustbunnie


Antal indlæg : 175
Age : 70
Geografisk sted : Århus - sådan omtrent.
Registration date : 22/01/10

Jahhhh en mand! (DZ Ray) Empty
IndlægEmne: Sv: Jahhhh en mand! (DZ Ray)   Jahhhh en mand! (DZ Ray) Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 7:13 am

Tak skal i have. Very Happy

PotatoMash hans øjne er fra Mako-Eyes. Da de startede kunne man vælge et par ekstra øjne gratis for hvert par man købte.

jeanet kaulitz jeg tog faktisk også billedet for først og fremmest at vise hans face-up og wig så det er jo et portræt.

Akatsuki det er Xhanthi som har lavet hans face-up. Hun er ganske vist i USA, men har ikke noget problem med at skrive værdien af pakken som det man har betalt for face-uppen. Jeg mener, så man ikke kommer til at betale told af sit hoved for anden gang.

Jeg er faktisk efterhånden kommet til den overbevisning at det kan betale sig at få en rigtig god face-up artist til at male sine dukker. Det har bare så stor betydning for hele dukkens udstråling.


Dustbunnie
Tilbage til toppen Go down
http://dustbunnies-bjds.blogspot.com/
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

Jahhhh en mand! (DZ Ray) Empty
IndlægEmne: Sv: Jahhhh en mand! (DZ Ray)   Jahhhh en mand! (DZ Ray) Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 2:08 am

han er dejlig, flot faceup og flot hudfarve han har Smile
Tilbage til toppen Go down
Vincent

Vincent


Antal indlæg : 215
Age : 39
Geografisk sted : Give
Registration date : 29/12/08

Jahhhh en mand! (DZ Ray) Empty
IndlægEmne: Sv: Jahhhh en mand! (DZ Ray)   Jahhhh en mand! (DZ Ray) Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 2:43 am

han er fin :3 og ja vincent er et fint navn ;D ej han er rigtigt flot at se på ^___^
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Jahhhh en mand! (DZ Ray) Empty
IndlægEmne: Sv: Jahhhh en mand! (DZ Ray)   Jahhhh en mand! (DZ Ray) Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 7:03 am

Han er rigtig fin og hans faceup er blevet virkelig flot! Very Happy Han har også en rigtig nice tan!!

Og yay for MakoEyes! Er det første eller anden generations øjne du har? Jeg har kun anden generation, og de er virkelige gode i forhold til prisen, synes jeg Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Dustbunnie

Dustbunnie


Antal indlæg : 175
Age : 70
Geografisk sted : Århus - sådan omtrent.
Registration date : 22/01/10

Jahhhh en mand! (DZ Ray) Empty
IndlægEmne: Sv: Jahhhh en mand! (DZ Ray)   Jahhhh en mand! (DZ Ray) Icon_minitimeMan Maj 21, 2012 11:06 am

mystearica tak. Jeg synes også DollZone tan er SÅ flot. Jeg var så ked af da de holdt op med at lave den.


Vincent tak. Han er faktisk opkaldt efter den mandlige hovedperson i en gammel TV serie som hed Skønheden og udyret fra 1997. Han ligner ham jo ikke af udseende, men hans personlighed ligner.


Prinsessen tak. Ja Xhanthi er bare SÅ dygtig. Jeg regner ikke med det bliver den sidste jeg får fra hende. Det må være første generation øjne for jeg bestildte dem lige efter de havde åbnet. (Og betalte for to par, men fik fire)



Dustbunnie


Tilbage til toppen Go down
http://dustbunnies-bjds.blogspot.com/
Sponsoreret inhold





Jahhhh en mand! (DZ Ray) Empty
IndlægEmne: Sv: Jahhhh en mand! (DZ Ray)   Jahhhh en mand! (DZ Ray) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jahhhh en mand! (DZ Ray)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Boehm den grönne fe mand, nu med hår
» Prinsessens nye skellet-mand (ikke for sarte sjæle!)
» Leder efter halv-lille dukkedreng/mand ^^

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: